abonnement Unibet Coolblue
pi_64801182
Hey allemaal,

Ik heb in Augustus van vorig jaar een HD televisie gekocht bij It's. In die tijd ben ik in een studentenhuis gaan wonen, misschien niet verstandig om daar een HDTV te hebben, maar enfin. Nu kom ik gister op mijn kamer, en in het licht van het raam zie ik dus dat er krassen op het scherm zitten. Ik heb geen extra garantie gevraagd en heb ook het aankoopbonnetje niet meer... Wèl heb ik bankafschriften. Kan ik de televisie nu omruilen, of is er iets anders dat ik kan doen om die krassen weg te krijgen?

Groeten!
pi_64801221
Nee natuurlijk kan je die tv niet omruilen.

Je kan toch niet vijf maanden later terug gaan en zeggen dat er krassen op zitten? Zoiets hoor je dezelfde dag te doen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:01:23 #3
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_64801274
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Hey allemaal,

Ik heb in Augustus van vorig jaar een HD televisie gekocht bij It's. In die tijd ben ik in een studentenhuis gaan wonen, misschien niet verstandig om daar een HDTV te hebben, maar enfin. Nu kom ik gister op mijn kamer, en in het licht van het raam zie ik dus dat er krassen op het scherm zitten. Ik heb geen extra garantie gevraagd en heb ook het aankoopbonnetje niet meer... Wèl heb ik bankafschriften. Kan ik de televisie nu omruilen, of is er iets anders dat ik kan doen om die krassen weg te krijgen?

Groeten!
even bellen naar winkel waar je hem gekocht hebt
of naar de fabrikant bellen als die allebei nee zeggen dan heb je een HDTV met krassen
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  Forum Admin donderdag 8 januari 2009 @ 10:03:43 #4
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_64801340
Je bent toch godverdegodver geen mongool ?
Ze zien je aankomen , vadsige student met een groezelige half jaar oude tv met krassen, wat denk je zelf ?
pi_64801381
Ga naar de winkel op hoge poten , dan zien we vanmiddag weer een ander leuk verhaal van je.
pi_64801449
Of een videocamera kopen en dan terugbrengen en zeggen dat ' ie stinkt.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:08:41 #7
240998 welfco
Turn your wounds into wisdom.
pi_64801495
Gewoon in de winkel een hoop stenis schoppen dan krijg je meestal wel je zin..
pi_64801601
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:08 schreef welfco het volgende:
Gewoon in de winkel een hoop stenis schoppen dan krijg je meestal wel je zin..
Idd op je handen gaan lopen en stampen op de vloer, misschien nog wat stoere vriendjes meehelpen wil ook nog wel eens helpen.
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:12:38 #9
240998 welfco
Turn your wounds into wisdom.
pi_64801618
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Idd op je handen gaan lopen en stampen op de vloer, misschien nog wat stoere vriendjes meehelpen wil ook nog wel eens helpen.

En het erge is het lukt ook nog gewoon. Je moet het vooral doen op koopavond dan is het meestal druk in zo'n winkel!
pi_64801713
Maar zie je de krassen als de tv aan staat?

Blijkbaar niet, anders was je er wel vijf maanden eerder mee gekomen.

En weet je zeker dat het zo was toen je 'm kocht? Je zegt zelf dat het niet zo slim is om zo'n apparaat op een studentenkamer te hebben. Feestje gehad?
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:18:00 #11
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_64801769
Ik amuseer me nu al als jij terugkomt met je TV bij de winkel

God, ik had graag die scene willen zien
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_64801880
Ik ben een beetje uitgekeken op mijn LCD tv, ik denk dat ik er maar eens een paar krassen op ga maken
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:22:11 #13
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_64801883


Ook niet dat je hem een paar weken geleden gekocht hebt ofzo, nee echt een half jaar geleden! Wat denk je nou zelf?
pi_64801951
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:12 schreef welfco het volgende:

[..]


En het erge is het lukt ook nog gewoon. Je moet het vooral doen op koopavond dan is het meestal druk in zo'n winkel!
Beetje opletten daarmee, ik heb hier in de mediamarkt al eens 3 getinte medelanders een kabaal zien maken over een TV die ze tijdens het plaatsen laten vallen hadden, en ze wilden een nieuwe in garantie . Begonnen ze een beetje 3 kassa's te storen zodat het daar helemaal strop liep, tot de politie ze alledrie opgepakt heeft voor verstoring van de openbare orde.

Daar gaat hun blanco strafblad voor een tv'tje van om en bij de 500¤
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:29:48 #15
240998 welfco
Turn your wounds into wisdom.
pi_64802120
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:24 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Beetje opletten daarmee, ik heb hier in de mediamarkt al eens 3 getinte medelanders een kabaal zien maken over een TV die ze tijdens het plaatsen laten vallen hadden, en ze wilden een nieuwe in garantie . Begonnen ze een beetje 3 kassa's te storen zodat het daar helemaal strop liep, tot de politie ze alledrie opgepakt heeft voor verstoring van de openbare orde.

Daar gaat hun blanco strafblad voor een tv'tje van om en bij de 500¤
Dat is waar.. je moet wel een grens hebben. en niet als een bezeten door de winkel rennen en kassa's gaan blokkeren.. Maar hier zal de regeling klant is koning niet opgaan.. krassen worden meestal door iemand of iets veroorzaakt..
pi_64802345
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:29 schreef welfco het volgende:

[..]

Dat is waar.. je moet wel een grens hebben. en niet als een bezeten door de winkel rennen en kassa's gaan blokkeren.. Maar hier zal de regeling klant is koning absoluut wel niet opgaan.. krassen worden nooit meestal door iemand of iets veroorzaakt..
Laat de TS nu in de waan dat hij wel een zaak heeft ik wil een sappig vervolg topic hebben.
pi_64802519
Even heel snel redeneren, tv buiten de garantie, schade door derden en het idee hebben dat je zo een nieuwe tv krijgt. Hmm, neem een camera mee naar de winkel en vraag van te voren even of ze die aanzetten zodat we jou en hun reactie later terug kunnen zien op youtube. Verder denk ik wel dat dat gaat lukken
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:49:41 #18
240998 welfco
Turn your wounds into wisdom.
pi_64802775
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Laat de TS nu in de waan dat hij wel een zaak heeft ik wil een sappig vervolg topic hebben.
Sorry zal het niet meer doen
Strijd! En gij zult een nieuwe tv krijgen van de winkel!
pi_64802860
Faalhaas topic
pi_64803174
Ja gewoon terug naar de winkel gaan en klagen over ondeugdelijk produkt.
Proberen kan altijd!
pi_64803327
Hoe kun je nou in godsnaam je garantiebewijs voor je televisie kwijtraken? Dan verdien je het sowieso niet om geholpen te worden, zo achterlijk ben je dan...
  Forum Admin donderdag 8 januari 2009 @ 11:07:25 #22
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_64803434
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe kun je nou in godsnaam je garantiebewijs voor je televisie kwijtraken? Dan verdien je het sowieso niet om geholpen te worden, zo achterlijk ben je dan...
Net of krassen op een 5 maanden oude TV iets met garantie te maken hebben.
pi_64803493
Je ondertitel dekt de lading van dit topic wel, TS.
pi_64803673
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Net of krassen op een 5 maanden oude TV iets met garantie te maken hebben.
Om het daar maar nog niet eens over te hebben
pi_64804438
Wat mij het meest opvalt is dat die krassen je dus vijf maanden lang niet opgevallen zijn.
Alleen toen de TV uit stond en de laagstaande winterzon op een hele specifieke manier scheen, kon je ze zien.

Dan denk ik: Waar heb je last van?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')