kon het toch niet laten linkje naar wat plaatjes...quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
heb de rest nu geupload, maar als ik er nu aan begin ze op BB te zetten kom ik vannacht niet aan slapen toe, en ik heb morgen ook nog plannen, later deze week dus
geen idee... stond zonder kenteken ineens tussen de bezoekers...quote:Op zondag 8 november 2009 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat met die MAN van vd Oever? Ik heb dat ding laatst bij een klant van mij binnen zien staan voordat de laadbak er op zat. Gaat die ook meedoen?
Hij reed met een slakkengangetje heel voorzichtig over de jumps en eigenlijk ook over de rest van het parcour, schakelde vele malen in de verkeerde versnelling (af en toe gingen de achteruitrij lampen zelfs aan) waardoor hij de truck ook regelmatig af liet slaan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 23:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ja, wat was dat nou met Jan Lammers? Die schijnt een beetje het nieuwe lulletje van de vrachtwagens te zijn oid? Wie heeft daar het hele verhaal van?
Inderdaad, de truck van van den Oever stond op de parkeerplaats bij de hoofdingang.quote:Op zondag 8 november 2009 00:22 schreef Barcaconia het volgende:
Wat is dat met die MAN van vd Oever? Ik heb dat ding laatst bij een klant van mij binnen zien staan voordat de laadbak er op zat. Gaat die ook meedoen?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.rickwinkelman.nl/angrylog/log/152459/Jan+de+Rooy/quote:Laat ik Jan de Rooy maar omschrijven als een vriendelijke beer die weet wat hij wil, daar naar handelt en het prettig vindt als zijn directe omgeving dat ook doet. Zeker als het om zakelijke aangelegenheden gaat. Maar Jan heeft ook een hart van goud. Een sociaal mens. Emotioneel kan hij ook zijn.
Dat heb ik een aantal keren meegemaakt, vooral rond de Dakar Rally. Het leverde een aantal fraaie interiews op. Ook afgelopen zaterdag weer, toen Jan afscheid nam van de (Dakar)rallysport. Hij had het daar zichtbaar moeilijk mee en was geroerd door de vele fans die hem in Valkenswaard toejuichten.
Mij werd gevraagd wat mij bijblijft als ik aan Jan denk.
Dat zijn natuurlijk die interviews maar zeker ook die keer dat Jan mij hielp bij het maken van een verhaal over AVRO’s rallycross, voor RTLGP Magazine.
Ik had bij dat verhaal foto’s nodig. Jan ging samen met zijn Annie naar zolder, dook in zijn archieven en gaf mij een aantal weken lang een paar unieke plakboeken te leen. Autosporthistorie op zijn best. Museumwaardig. Dat een icoon als Jan de Rooy die moeite voor mij nam; dat vond ik geweldig.
Algemeen Dagblad-journalist en Dakardeskundige Natascha Kayser is bezig met een boek over Jan de Rooy. Eén koper heeft ze alvast, ik wil die uitgave niet missen.
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:28 schreef Barcaconia het volgende:
Komt die ook ergens op uitzending-gemist oid? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de capriolen van Jan Lammers
Ik dacht dat daar nooit uitzendingen kwamen. Ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/rtlgp/
Hier misschien?
De Rooy zou willen dat ze die parkeerplaats niet hadden Ben je de laatste tijd ooit over de A50 langs Ekkersrijt gekomen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:17 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, zo'n parkeerplaats zoek ik hier in de buurt ook
Inderdaad, normaal staat daar werk/handel geparkeerd voor de firma "de Rooy Transport"quote:Op donderdag 24 december 2009 18:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De Rooy zou willen dat ze die parkeerplaats niet hadden Ben je de laatste tijd ooit over de A50 langs Ekkersrijt gekomen?
Normaal staat er juist geen werkmaterieel en alleen maar handel, dat is het probleem nu juistquote:Op donderdag 24 december 2009 19:33 schreef dorpsgek het volgende:
[..]
Inderdaad, normaal staat daar werk/handel geparkeerd voor de firma "de Rooy Transport"
Werk voor de chauffeurs van de Rooy bedoel ikquote:Op donderdag 24 december 2009 19:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Normaal staat er juist geen werkmaterieel en alleen maar handel, dat is het probleem nu juist
quote:South American Subaru agent Barattero Motorsport Group have been developing a Subaru Forester for the Dakar rally in 2010, with the blessing of STi (Subaru Tecnica International). Officialy named Forester BaraTEC Raid T1 the car is dubbed the Subaru-Elaion. The development of the Rally Dakar vehicle is a joint venture of Indumotora, the Subaru importer, YPF Elaion lubricants (Repsol-YPF, the Spanish oil company) and the Barattero Motorsport Group. The cost for this project is estimated at about 1.8 million $US. The car is powered by a turbocharged four-cylinder boxer engine with 300 horsepower and 570 Nm of maximum torque.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |