abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:03:34 #51
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64786688
P. de L. is nu mijn slber, zie 1e filmpje
pi_64786768
Beste TIlburg Kenners!

Aanstaande Zaterdag ga ik met een groep van 15 mannen (23-40 jaar) naar Tilburg om iemand 'uit te zwaaien' als vrijgezel. De dagplanning heb ik helemaal rond, alleen het stappen 's avonds ben ik nog niet uit.

Ik heb al behoorlijk wat op internet gezocht maar wordt niet veel wijzer wat nu dé uitgaansplekjes in Tilburg zijn. Kunnen jullie adviseren?

Enkele criteria:
- Gezellig (belangrijkste, het is een erg hechte club met een plattelands tintje die houden van veel bier)
- Niet te jong gezelschap gezien onze groep
- Relatief veel leuk vrouwgezelschap (tjah.. tis zo'n feestje heh)
- Muziekstijl gevarieerd (013 is bijv geen optie door een hardstyle feest)
- Ligging centrum
- Liefst gratis entree

Wat adviseren jullie? Ik heb tips ontvangen mbt de 3 gezusters, philips en de skihut. Meerdere tenten geen probleem.

Alvast bedankt!
pi_64786788
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:05 schreef DinoPK het volgende:
Beste TIlburg Kenners!

Aanstaande Zaterdag ga ik met een groep van 15 mannen (23-40 jaar) naar Tilburg om iemand 'uit te zwaaien' als vrijgezel. De dagplanning heb ik helemaal rond, alleen het stappen 's avonds ben ik nog niet uit.

Ik heb al behoorlijk wat op internet gezocht maar wordt niet veel wijzer wat nu dé uitgaansplekjes in Tilburg zijn. Kunnen jullie adviseren?

Enkele criteria:
- Gezellig (belangrijkste, het is een erg hechte club met een plattelands tintje die houden van veel bier)
- Niet te jong gezelschap gezien onze groep
- Relatief veel leuk vrouwgezelschap (tjah.. tis zo'n feestje heh)
- Muziekstijl gevarieerd (013 is bijv geen optie door een hardstyle feest)
- Ligging centrum
- Liefst gratis entree

Wat adviseren jullie? Ik heb tips ontvangen mbt de 3 gezusters, philips en de skihut. Meerdere tenten geen probleem.

Alvast bedankt!
sowieso niet proberen met z'n 20en tegelijk naar binnen te proberen komen.... slachtoffer ook niet verkleden want je komt er gewoon echt niet in!
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:07:26 #54
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64786811
Elke tent op het piusplein is dan wel gezellig, als je niet bekend bent met Tilburg, alle tentjes bij de mac
pi_64786906
Grappig ik heb juist gehoord dat grotere groepen makkelijk naar binnen komen. Piusplein lopen we dacht ik langs van slaapplek naar entertainment.

Mbt aankleding, ik heb wel wat lomp spul gekocht maar dat hoeft hij 's avonds niet om
pi_64786985
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

sowieso niet proberen met z'n 20en tegelijk naar binnen te proberen komen.... slachtoffer ook niet verkleden want je komt er gewoon echt niet in!
bij buurvrouw kun je wel verkleed naar binnen. was afgelopen zaterdag nog ee nvrijgezellenfeest.
groep van ongeveer 10 man.

zorg ervoor dat je voor 23:30 toch zeker ergens binnen bent. Daarna wordt het echt moeilijk om ergens als een grote groep binnen te komen
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787115
Ik ken kroegen in Tilburg waar ze daar geen enkel probleem van zullen maken.
pi_64787198
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:14 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ik ken kroegen in Tilburg waar ze daar geen enkel probleem van zullen maken.
maar dat zijn niet zusjes, skihut, philip branpunt etc. etc.
pi_64787473
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:16 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

maar dat zijn niet zusjes, skihut, philip branpunt etc. etc.
ja maar dan noem je ze ook net op
skihut kom je al niet binnen als je een oorbel hebt
niet dat ik die heb maar toch
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787550
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef styliste het volgende:
jullie gaan trouwens veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te hard
valt mee toch
pas het 3de topic in 2 dagen tijd
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787582
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:22 schreef styliste het volgende:
jullie gaan trouwens veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te hard
doe jij trouwens mensen of huizen styleren?
pi_64787602
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

doe jij trouwens mensen of huizen styleren?
een gelijke vraag kwam ook al 2 topics terug naar voren
of 3? gaat ook zo hard
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787611
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:21 schreef styliste het volgende:
de boekanier is geen probleem om verkleed binnen te komen altijd gezellig
Maar wel zorgen dat je op tijd binnen bent met de groep. Als het er druk is, kom je als groep lastiger binnen (Maar meestal maken ze er niet echt een probleem van). Daar komen trouwens wel vaak vrijgezellenfeestjes Dus het is niet onbekend voor ze.


Maar waarom is de JUUP er 2,30 geworden
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_64787674
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:25 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar wel zorgen dat je op tijd binnen bent met de groep. Als het er druk is, kom je als groep lastiger binnen (Maar meestal maken ze er niet echt een probleem van). Daar komen trouwens wel vaak vrijgezellenfeestjes Dus het is niet onbekend voor ze.


Maar waarom is de JUUP er 2,30 geworden

afzetters
volgens mij nog overal 2,10
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:27:43 #67
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64787724
Foute vrijgezellenfeestmuziek

pi_64787774
Zaterdag werdt dat van mag ik je foto paar keer gedraaid .... die vrijgezellen gelijk die krukken de lucht in
waren echt gek man
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787799
We gaan 's avonds niet verkleed, maar we zijn pas rond 23.00 vrij in het centrum.
Ik heb even gekeken naar brandpunt en philip, maar is dat niet veel 'grut'?...

Overigens is het voor de kassa van de tent waar we gaan stappen wel slim als ze ons binnenlaten

Talk of the town heb ik gekregen als tip, is dat wat (ik vind info over een dode talk, blitz, vervolgens la salle)?
pi_64787825
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:26 schreef Crazy-M het volgende:

[..]


afzetters
volgens mij nog overal 2,10
Volgens mij is het aan de bar nog steeds 2,10, maar daar moet je langer wachten... En de Philip blijft kut met hun Heineken. Extase en juup is ook goed
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_64787833
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef DinoPK het volgende:
We gaan 's avonds niet verkleed, maar we zijn pas rond 23.00 vrij in het centrum.
Ik heb even gekeken naar brandpunt en philip, maar is dat niet veel 'grut'?...

Overigens is het voor de kassa van de tent waar we gaan stappen wel slim als ze ons binnenlaten

Talk of the town heb ik gekregen als tip, is dat wat (ik vind info over een dode talk, blitz, vervolgens la salle)?
is echt een disco als ik me niet vergis
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787851
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef DinoPK het volgende:
We gaan 's avonds niet verkleed, maar we zijn pas rond 23.00 vrij in het centrum.
Ik heb even gekeken naar brandpunt en philip, maar is dat niet veel 'grut'?...

Overigens is het voor de kassa van de tent waar we gaan stappen wel slim als ze ons binnenlaten

Talk of the town heb ik gekregen als tip, is dat wat (ik vind info over een dode talk, blitz, vervolgens la salle)?
The Talk was vroeger goed, nu is het in mijn ogen een beetje vergane glorie met La Salle! Je kunt nog wel een Talk vinden in Tilburg, maar dat is een broodjeszaak/restaurant/bar dancing bodega....
  woensdag 7 januari 2009 @ 21:30:44 #73
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_64787860
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
Zaterdag werdt dat van mag ik je foto paar keer gedraaid .... die vrijgezellen gelijk die krukken de lucht in
waren echt gek man
Dat wordt inmiddels wel saai
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef DinoPK het volgende:
We gaan 's avonds niet verkleed, maar we zijn pas rond 23.00 vrij in het centrum.
Ik heb even gekeken naar brandpunt en philip, maar is dat niet veel 'grut'?...

Overigens is het voor de kassa van de tent waar we gaan stappen wel slim als ze ons binnenlaten

Talk of the town heb ik gekregen als tip, is dat wat (ik vind info over een dode talk, blitz, vervolgens la salle)?
Als je naar een saaie tent wil gaan moet je naar LaSalle gaan ja Al hebben die de laatste tijd wel veel aandacht met bekende DJ's enzo, dus dat is misschien wel een optie dan, is maar net wat je wilt.
pi_64787865
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef existenz het volgende:

[..]

Volgens mij is het aan de bar nog steeds 2,10, maar daar moet je langer wachten... En de Philip blijft kut met hun Heineken. Extase en juup is ook goed
ehm, ik ga ook altijd naar een kroeg, en bij die bar hoef ik niet lang te wachten, 9 van de 10 keer als eerste aan de beurt
of het nu druk is of niet ....

iets met barvrouw, lieve lach en leuk gezicht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_64787874
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 21:29 schreef DinoPK het volgende:
We gaan 's avonds niet verkleed, maar we zijn pas rond 23.00 vrij in het centrum.
Ik heb even gekeken naar brandpunt en philip, maar is dat niet veel 'grut'?...

Overigens is het voor de kassa van de tent waar we gaan stappen wel slim als ze ons binnenlaten

Talk of the town heb ik gekregen als tip, is dat wat (ik vind info over een dode talk, blitz, vervolgens la salle)?
La Salle vind zich zelf een club, weet niet of die echt op een vrijgezellenfeest staan te wachten... Talk/blitz zijn trouwens tegenwoordig La Salle
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')