abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_64769499
Na het lezen van vele reviews en topics uit verscheidene fora, ben ik er nog steeds niet uit.

De meeste mensen vinden dat het blu-ray film kijken een groot voordeel is, maar ik doe er toch niks mee.
Ik heb een simpel klein tv'tje. Dus voor grote resoluties kwaliteit enz. doe ik het niet voor.

Maar wel weer voor GTA 5 (en andere grote spellen), waarvan ze zeggen dat deze niet op de 360 gaat draaien? Daarmee is de Playstation 3 ook weer meer future-proof.

Wat ik wel belangrijk vind : online multiplayer, graphics (zijn toch gewaagd aan elkaar), mooie spellen (genre), en veel demo's downloaden, en de prijs. (360 is meer dan de helft goedkoper).

Wat ook mee speelt is dat mijn neef en kameraad een playstation 3 hebben, en online multiplayer alleen maar mooier word daardoor.

De playstation 3 heeft een lens die ooit een keer doorbrand ? Dit was bij 'trosradar' of is is dit maar bij een paar playstations (maar ze hebben toch wel allemaal dezelfde lens) ? Blijft voor mij een onbeantwoorde vraag.


Door deze vraag betwijfel ik mijn keuze voor de playstation, ik ga geen 360 euro uitgeven voor 1,5 jaar playstation-plezier.

Link van trosradar: http://www.trosradar.nl/index.php?id=uitzending&itemUid=1328

[ Bericht 5% gewijzigd door anonymous89 op 08-01-2009 20:29:06 ]
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:28:06 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_64769554
wat voor spellen speel je het liefst?
pi_64769579
Welke (exclusieve) games spreken je het meeste aan?
Speel je veel online?
Welke console hebben je vrienden (in verband met lenen of MP)?

PS3 is betrouwbaarder dan een 360. Daarentegen is de garantie/service van Microsoft bij een defecte 360 weer veel beter en sneller dan bij Sony.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64769592
Lens die doorbrand? Nog nooit van gehoord, de Xbox was (let op: was) degene met de problemen. Hoezo zou je verder maar 1,5 jaar van je PS3 kunnen genieten? Verder zou ik dan toch denk ik voor de Xbox gaan, als je het alleen maar gebruikt voor gamen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 januari 2009 @ 14:29:25 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64769600
Tjsa, bij de 360 speelt de Red Ring of Death nog mee.
Zo heeft elke console wel iets.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64769616
Als je geen belang hebt voor blu ray dan zou ik beter een xbox360 kopen. De ps3 spellen zitten namelijk op die schijfjes en als je die niet zou hebben kan dat natuurlijk niet!

Kijk gewoon naar het spelaanbod wat jouw interesanter lijkt
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:30:39 #7
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64769645
Het is maar net wat je zelf wilt natuurlijk.
M'n ps3 staat hier nu zo'n 2 jaar zonder problemen te draaien en m'n xbox360 was binnen het jaar dood met die rode lampjes.

Online gamen ging bij beiden goed, alleen merk ik dat de ondersteuning qua lag bij mindere titels echt bedroevend kan zijn op de ps3, op de Xbox geen ervaring mee verder trouwens.
Qua games is het maar net wat je wilt, ik vind het bij beiden meer dan in orde.

Merk zelf niet zo heel veel verschil, het gratis online kunnen van de ps3 vind ik wel een voordeel en het werkt ook perfect hier, de titels zijn in orde en er komen steeds meer goede games voor uit en grafisch zie ik amper tot geen verschil bij het gros van de spellen.
pi_64769661
Xbox, lekker modden en gratis gamen.
pi_64769687
Valt mee met die fanboy reacties zeg
Maare inderdaad kijk naar de spellen en koop wat je leuk lijkt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 januari 2009 @ 14:31:46 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64769691
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Jeebus het volgende:
Xbox, lekker modden en gratis gamen.
En daar hebben we de eerste loser.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64769694
Xbox360 en zorg ervoor dat je dan het Jasper model te pakken krijgt
http://www.9lives.be/foru(...)s-falcon-thread.html
pi_64769696
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:26 schreef anonymous89 het volgende:
Wat ik wel belangrijk vind : online multiplayer, graphics (zijn toch gewaagd aan elkaar), mooie spellen (genre), en veel demo's downloaden, en de prijs. (360 is meer dan de helft goedkoper).
Voor een goede online service die ook veel demo's bied ben je bij de X-box het beste uit. Je betaalt er wel voor maar dan heb je ook kwaliteit. Mijn ervaringen met Playstation network zijn nogal verschillend, de ene keer werkt het goed, de andere keer is de verbinding zo instabiel als wat. Qua graphics maakt het weinig uit, zeker niet als je op een SD-tv gaat gamen. Dus conclusie: neem een X-box 360
pi_64769761
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En daar hebben we de eerste loser.
Als de 360 niet zo onbetrouwbaar was zou ik het ook doen. Ik heb veel plezier van mijn gemodde xbox gehad.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64769765
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Counterattack het volgende:

[..]

Voor een goede online service die ook veel demo's bied ben je bij de X-box het beste uit. Je betaalt er wel voor maar dan heb je ook kwaliteit. Mijn ervaringen met Playstation network zijn nogal verschillend, de ene keer werkt het goed, de andere keer is de verbinding zo instabiel als wat. Qua graphics maakt het weinig uit, zeker niet als je op een SD-tv gaat gamen. Dus conclusie: neem een X-box 360
Instabiel? heb daar nog nooit last van gehad in al die tijd dat ik 'm heb.
(vanaf release)
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:33:57 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_64769782
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

En daar hebben we de eerste loser.
Kan ook een overweging zijn bij het aanschaffen van een console natuurlijk.
* Lastpost heeft nog een berg back-ups voor die overleden 360 liggen.
pi_64769994
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:31 schreef Jeebus het volgende:
Xbox, lekker modden en gratis gamen.
Koop dan gewoon een goeie pc kan je veel meer mee
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:40:09 #17
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64770062
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:38 schreef HzHertz het volgende:

[..]

Koop dan gewoon een goeie pc kan je veel meer mee
Een goeie PC, voor 149 euro? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64770148
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een goeie PC, voor 149 euro? .
nee dat niet
Maar dat komt dus omdat je er veel meer mee kan
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_64770161
De Wii.
pi_64770235
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:33 schreef HzHertz het volgende:

[..]

Instabiel? heb daar nog nooit last van gehad in al die tijd dat ik 'm heb.
(vanaf release)
Ligt er mischien net aan welke game je speelt? Bij fifa was het om te janken af en toe, zo ook bij COD 5 als ik een maat van me moet geloven.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:47:47 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64770403
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:42 schreef HzHertz het volgende:

[..]

nee dat niet
Maar dat komt dus omdat je er veel meer mee kan
Ja, maar als je wil gamen kom je er ook niet met een PC van 400 euro.

Ikzelf heb een 360, puur omdat er zoveel goeie spellen voor zijn op dit moment. PS3 wil ik opzich wel, maar nu voor deze prijs met zo relatief weinig exclusieve toppers. nog niet iig.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64770465
Ja het spel wat mij sowiso aanspreekt is GTA4. Halo 3, Verscheidene race spellen, call of duty/ battlefield/resistance/fallout3. Ik ben wel wat must-have games vergeten. De 360 heeft veel, maar de collectie van de playstation 3 zal natuurlijk blijven groeien.
Online multiplayer een paar vrienden is natuurlijk helemaal vet(dan zou het ps3 moeten worden), maar zou ik daarvoor meer dan het dubbele betalen? of vergeet ik een belangrijke onderscheidbare functie ?

Edit:Daarintegen twijfel ik er nog wel aan, om de lens van de ps3. of is het niet zo erg als 'trosradar' beweerd?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 7 januari 2009 @ 14:50:19 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64770523
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef anonymous89 het volgende:
Ja het spel wat mij sowiso aanspreekt is GTA4. Halo 3, Verscheidene race spellen, call of duty/ battlefield/resistance/fallout3. Ik ben wel wat must-have games vergeten. De 360 heeft veel, maar de collectie van de playstation 3 zal natuurlijk blijven groeien.
Online multiplayer een paar vrienden is natuurlijk helemaal vet(dan zou het ps3 moeten worden), maar zou ik daarvoor meer dan het dubbele betalen? of vergeet ik een belangrijke onderscheidbare functie ?
Gratis online.
Bij de 360 moet je er voor betalen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64770586
- De PS3 heeft ingebouwde wi-fi.
- Bij de PS3 is online game gratis.
- De PS3 klinkt niet alsof er een helicopter in je huiskamer opstijgt.
- Home
- Volgende maand Killzone 2

Het leukste blijf natuurlijk om te gamen met real life vrienden en bekenden. En als die een PS3 hebben zou mijn keuze snel gemaakt zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64770611
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:49 schreef anonymous89 het volgende:
Ja het spel wat mij sowiso aanspreekt is GTA4. Halo 3, Verscheidene race spellen, call of duty/ battlefield/resistance/fallout3. Ik ben wel wat must-have games vergeten. De 360 heeft veel, maar de collectie van de playstation 3 zal natuurlijk blijven groeien.
Online multiplayer een paar vrienden is natuurlijk helemaal vet(dan zou het ps3 moeten worden), maar zou ik daarvoor meer dan het dubbele betalen? of vergeet ik een belangrijke onderscheidbare functie ?
Als je per se Halo wil gaan spelen ben je snel klaar

Maar inderdaad, online via de PS3 is gratis.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')