abonnement Unibet Coolblue
pi_64786158
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:29 schreef Amokzaaier het volgende:
als ik City was zou ik Villa halen... zoveel beter dan trezegay
City kan wel van alles willen, maar het is maar de vraag of veel topspelers daar wel naartoe willen..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64792411
Prosac van zwart naar blauw...

Of hoort dit in het bevestigde transfertopic? [/tvp]
pi_64794500
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 17:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zou het deze periode wel lukken?
Hoop het.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:49:50 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794784
Haché naar alle clubs in de Eredivisie volgens het forum
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64794913
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:49 schreef rubbereend het volgende:
Haché naar alle clubs in de Eredivisie volgens het forum
Fred?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 7 januari 2009 @ 23:54:57 #31
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64794987
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 23:53 schreef Radegast het volgende:

[..]

Fred?
ja en z'n hele show komt mee
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64796498
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]

City kan wel van alles willen, maar het is maar de vraag of veel topspelers daar wel naartoe willen..
Als er knaken zijn en meer topspelers dan komen de topspelers echt wel. Wat ik echter zie is dat ze vooral azen op afdankertjes in plaats van toppers.

Waarom mikken ze op afdankertjes van Chelsea en een spits die het aardig doet bij Blackburn en gaan ze niet shoppen bij Barca en Real?

Als je echt een punt wilt maken en mee wilt doen dan haal je spelers als Messi, Casillas, Villa en Sneijder en ga je niet lopen kloten met Wayne Bridge en Scott Parker.
pi_64797312
Ze hebben 27 miljoen op Yaya geboden, maar vooralsnog laat Barcelona hem niet gaan.
En ik waag echt te betwijfelen of spelers als Messi en Casillas trek hebben om naar City te gaan.
Als Robinho elke week een basisplaats had gehad bij Madrid en daar de belangrijkste speler was had ik het van hem ook nog moeten zien. Al lijkt hij me wel een echte geldwolf.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64797351
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:18 schreef venomsnake het volgende:
Ze hebben 27 miljoen op Yaya geboden, maar vooralsnog laat Barcelona hem niet gaan.
En ik waag echt te betwijfelen of spelers als Messi en Casillas trek hebben om naar City te gaan.
Als Robinho elke week een basisplaats had gehad bij Madrid en daar de belangrijkste speler was had ik het van hem ook nog moeten zien. Al lijkt hij me wel een echte geldwolf.
Volgens mij kun je met geld een hele hoop bereiken. Je kunt de club van de speler tevreden stellen met een leuke transfersom, je kunt de speler tevreden stellen met een leuk salaris en je kunt meerdere topspelers haalt, waardoor je aantrekkingskracht wordt vergroot.

Het is een beetje zoals het spreekwoord "als er een schaap over de dam is...".... Dat eerste schaap moet dan niet Scott Parker of Wayne Bridge worden. Dat wekt niet de intresse van spelers als Messi en Kaka.
pi_64797388
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:38 schreef Halcon het volgende:

[..]

Als er knaken zijn en meer topspelers dan komen de topspelers echt wel. Wat ik echter zie is dat ze vooral azen op afdankertjes in plaats van toppers.

Waarom mikken ze op afdankertjes van Chelsea en een spits die het aardig doet bij Blackburn en gaan ze niet shoppen bij Barca en Real?

Als je echt een punt wilt maken en mee wilt doen dan haal je spelers als Messi, Casillas, Villa en Sneijder en ga je niet lopen kloten met Wayne Bridge en Scott Parker.
Hughes gaf al aan dat het een aantal transferperiodes zal duren voordat City uberhaupt voorin mee kan doen. Misschien ook tactisch om tijd te rekken, maar hij zal zich ook realiseren dat City eerst een sexy naam moet worden. Geld is echt niet alles voor spelers, ze zijn ook enorm trots en willen bij status horen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 01:24:48 #36
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64797399
Chelsea begon ook met het halen van veelt alenten, jongens als Kalou...... daar plukken ze nu de vruchten van. Dat zullen ze bij City ook wel willen doen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64797452
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea begon ook met het halen van veelt alenten, jongens als Kalou...... daar plukken ze nu de vruchten van. Dat zullen ze bij City ook wel willen doen.
Ik vind Adriano, Santa Cruz, Parker en Bridge niet echt talenten eigenlijk. Chelsea ook gevestigde spelers als Carvalho, Deco, Cech, etc... en daarnaast jonge talentvolle spelers.

Van de strategie om succes proberen te halen met afdankertjes als Mutu en Veron is Chelsea al na een jaar afgestapt.
pi_64797467
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:23 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Hughes gaf al aan dat het een aantal transferperiodes zal duren voordat City uberhaupt voorin mee kan doen. Misschien ook tactisch om tijd te rekken, maar hij zal zich ook realiseren dat City eerst een sexy naam moet worden. Geld is echt niet alles voor spelers, ze zijn ook enorm trots en willen bij status horen.
Daarom moeten ze topspelers halen. Als het eerste schaap over de dam is, volgen er meer. Topspelers vergroot de aantrekkingskracht en waarschijnlijk levert het ook betere prestaties op.
pi_64797512
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom moeten ze topspelers halen. Als het eerste schaap over de dam is, volgen er meer.
Met Robinho hebben ze natuurlijk wel een flink (zwart) schaap binnen gehaald.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64797520
Bovendien moet City van veel verder komen dan Chelsea destijds. Abramovich kocht een club die al in de Champions League zat, he.

Ze kunnen bij City nog wel een mooi team maken, ze hebben momenteel goede jonge spelers als Ireland, Richards, Kompany en Sturridge. Maar ze missen nog veel controle, heb ze al een paar keer dit seizoen een soort 4-0-6 zien spelen

Robinho was een buitenkansje, maar ik ben bang voor ze dat hij voorlopig slechts een uitzondering is.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 01:47:08 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64797683
als van der Vaart echt weg moet bij Real is dat misschien ook een mooi buitenkansje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64797736
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:47 schreef rubbereend het volgende:
als van der Vaart echt weg moet bij Real is dat misschien ook een mooi buitenkansje
Dat is nog niet eens zo'n gekke optie inderdaad. .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64797795
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef mcyodogg het volgende:
Bovendien moet City van veel verder komen dan Chelsea destijds. Abramovich kocht een club die al in de Champions League zat, he.

Ze kunnen bij City nog wel een mooi team maken, ze hebben momenteel goede jonge spelers als Ireland, Richards, Kompany en Sturridge. Maar ze missen nog veel controle, heb ze al een paar keer dit seizoen een soort 4-0-6 zien spelen

Robinho was een buitenkansje, maar ik ben bang voor ze dat hij voorlopig slechts een uitzondering is.
Chelsea was geen absolute topper toen Abramovich kwam. Ze hebben behoorlijk moeten inkopen om te komen op het niveau wat ze nu hebben. Dat moet Man City ook doen en dat gaat niet lukken met spelers als Parker en Bridge.
pi_64797976
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef Halcon het volgende:

[..]

Chelsea was geen absolute topper toen Abramovich kwam. Ze hebben behoorlijk moeten inkopen om te komen op het niveau wat ze nu hebben. Dat moet Man City ook doen en dat gaat niet lukken met spelers als Parker en Bridge.
Grappige voorbeelden, aangezien dat ook 2 aankopen waren van Chelsea onder Abramovich

Maar ik realiseer me maar al te goed dat ze geen topclub waren voor die tijd (ene week bij Man.United winnen, de andere thuis van Charlton verliezen etcetera), Maar je voelde wel dat het een team in opkomst was, met een behoorlijke selectie. Zo ver is City echt nog niet.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 02:20:43 #45
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64797984
Chelsea had onder Bates toch ook al de FA cup gewonnen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64797994
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:19 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Grappige voorbeelden, aangezien dat ook 2 aankopen waren van Chelsea onder Abramovich

Maar ik realiseer me maar al te goed dat ze geen topclub waren voor die tijd (ene week bij Man.United winnen, de andere thuis van Charlton verliezen etcetera), Maar je voelde wel dat het een team in opkomst was, met een behoorlijke selectie. Zo ver is City echt nog niet.
Daarom noem ik ook juist deze aankopen. Met dit soort aankopen werd men geen kampioen, daarvoor waren wat grotere aankopen nodig.

Chelsea had jarenlang in de middenmoot rondgehangen, nadat ze te kampen kregen met financiele problemen.
pi_64797997
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:20 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea had onder Bates toch ook al de FA cup gewonnen?
Vorig jaar ging de finale tussen Portsmouth en Cardiff City.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 8 januari 2009 @ 02:24:50 #48
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64798008
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Vorig jaar ging de finale tussen Portsmouth en Cardiff City.
en een europacup 2
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_64798028
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en een europacup 2
Dat was in 1998. Chelsea kende een goede periode waarin veel mogelijk was qua aankopen (veel spelers uit de Serie A), maar daarna kreeg men te kampen met financiele problemen en was er een stuk minder mogelijk. Totdat Roman kwam dus....
pi_64798052
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:20 schreef rubbereend het volgende:
Chelsea had onder Bates toch ook al de FA cup gewonnen?
in 1997(Gullit) en 2000(Vialli) inderdaad.

Bovendien de CWC gewonnen in 1998 en de halve finale in 1999.

En de belangrijkste spelers onder de successen van Mourinho waren veel pre-Roman spelers: Terry, Lampard, Gallas, Gudjohnsen.
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 02:21 schreef Halcon het volgende:

[..]

Daarom noem ik ook juist deze aankopen. Met dit soort aankopen werd men geen kampioen, daarvoor waren wat grotere aankopen nodig.

Chelsea had jarenlang in de middenmoot rondgehangen, nadat ze te kampen kregen met financiele problemen.
De hele historie is een grote achtbaan van hoogtepunten en dieptepunten. Maar waar het mij omgaat is dat City op het moment van overname een middenmotor is en eerst nog zich daaruit moet werken. Terwijl bij Chelsea de fundamenten er lagen en door de investeringen van Roman konden ze 'erop en erover'.

Maar dat blijkt voorlopig ook tijdelijk, 18 maanden geen prijs meer gewonnen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')