abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 december 1999 @ 20:05:00 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_231474
Nou, zo heerlijk ik heb gelachen bij het einde van de vorige uitzending, zo heb ik me geergerd aan het volledige programma van vandaag!
Het begon al goed met Willem die tot de conclusie kwam dat hij er soms gewoon niets aan kon doen, en dat hij dan wel MOEST reageren. Mijn god, nu hij er een excuus voor heeft gevonden waarom mensen praten houd hij waarschijnlijk nooit meer zijn kop!
En wat gaf Karin daar bloot? Dat de manipulatie van Veronica zelfs strekt tot de psycholoog die het stel een beetje in de hand moet houden! "Want bij een serie zijn de irritante mensen ook altijd de leukste, dus die kun je er maar beter niet uitstemmen, want dan is de wrijving weg." Zij heeft zich er dus op toegelegd een mooie soap te draaien?
Meteen gaan de roddels door over het goddelijke lichaam van Bart waarmee hij altijd zo half naakt te koop loopt, waarna we Ruud zien die de nieuwe weekopdracht zien, gekleed in...... Wat het dan ook was, het bedekte zijn borst niet.
Dan de nieuwe uitdaging; duplo!
We zien hoe Ruud niet alleen in de creatie van de groene steentjes een piramide uit Mexico ontdekt, maar ook nog hoe het speelgoed hem mee terugvoert naar zijn kinderjaren. Zien we het voor ons, Ruudje in zijn luierbroekje met zijn blokjes? En inderdaad, net als vroeger steekt hij ook maar meteen een van de blokjes in zijn mond. Nu weten we weer waarom ze moeten bouwen met duplo en de lego alleen als voorbeeld is; anders moet er constand iemand op Ruud passen om te kijken of hij toevallig niet in een van de stukjes stikt.
Of zal hij in een wanhoop hebben geprobeerd of je duplo ook kan roken? Er zijn nml nog maar vier sigaretten en veronica lijkt niet bereid meer te geven.
Nu kan ik het me voorstellen dat het een ontzettend frustrerende baan moet zijn om de hele tijd antwoorden te mogen geven uit naam van V en dan ook nog op tv te komen, maar nooit je gezicht te kunnen laten zien. kennelijk was de geheimzinnige-DBK-stem nu zo verveeld dat er alleen nog maar flauwe woordspelletjes gespeeld werden.
Ik heb het woordenboek er even op nageslagen, maar mijn exemplaartje geeft toch nergens te kennen dat er sprake moet zijn van iets wat je erg nodig hebt voordat je het kan ruilen.... Zal wel aan mij liggen.
Misschien was de DBK-stem gewoon ook even met die psycholoog gaan praten, die het advies gaf de irritaties bij de bewoners vooral niet weg te nemen, want dat is een stuk beter. Geknutselde mandjes met eitjes worden niet aangenomen, nee hoor, verzin maar wat beters, iets wat je niet wilt missen, anders vind v het niet back to basisc genoeg. Zelfs als Bart dan in wanhoop gaat dreigen dan maar een van de kippen op te eten word er lauw gereageerd. Later blijkt een van de kippen buiten het hok gesloten te zijn, is dit een teken van Bart aan V dat hij echt wel goed in staat is de kippen de meest vreselijke dingen aan te doen als hij niet snel nicotine krijgt?
Of hij gaat Willem iets aan doen, kan ook nog altijd. Ik zag al hoe hij tijdens het eten verlekkerd naar diens kippenekje zat te kijken, en zich er later met de smoes vanaf maakte dat er "iets" in zijn haar zat.
Karin weer over de zeik, in de vaste overtuiging dat ze mooie televisie aan het maken was.
Dan weer de strijd aangaan met de duplo-blokjes. Ruud roept dat er goed berekend moet worden!
Karin telt wat en iedereen begint blokjes door elkaar te gooien. Ruud beweerd dat ze even goed moeten rekenen. De blokjes worden in snel tempo opgestapeld tot een zuil-achtig iets. Ruud brabbeld over Mexicaanse piramides waar je goed mee moet rekenen! Bart geloofd niet zo erg in de weekopdracht, en Ruud gilt dat het nog wel even nagerekend moet worden!
De "kerstboom" lijkt niet te kloppen door een telfout van Karin, en Ruud roept nog een keer of wat heel hard dat er gerekend moet worden, kennelijk in de ijdele hoop dat Bart of Willem dat gaat doen, want zelf weet hij alleen maar DAT er gerekend moet worden, en niet WAT, en Karin lijkt het dus ook niet voor elkaar te krijgen.
Maar helaas voor hem, Willem zit in trance naar de vissen te staren, misschien hoopt hij Bart te kunnen overhalen om die eerst te verschalken en zich daarna pas tot te kippen te wenden, want dan kan hij iets lekkers aparts mee maken, en kip is toch maar kip, hoe kut dan ook. Ook Bart zijn hoofd lijkt niet naar rekenen te staan. je ziet hem al denken of hij ipv met de sanseveria vandaag eens met de kerstboom door het huis zal gaan kruipen, alleen dan is daar het probleem van het snoer lampjes, maar die plastic boom, dat moet wel goed schuiven niet? Een typische Bart-vergissing. Die boom zal wel goed schuiven, en wat kan je van geld kopen? Sigaretten! Ja, die boom zal hem misschien wel sigaretten schuiven!
Terwijl Ruud nog ijlt over berekeningen knielen Bart en Karin gezamelijk bij de witte blokjes neer, die nog ingewikkelder blijken te zijn dan de groene! Ze lijken ook allemaal zo op elkaar, hoe krijg je die puzzel dan ooit zoals hij moet zijn??? Je hoort het Willem vanuit de keuken al denken.
Karin begint zich alweer te ergeren en Bart leeft zienderogen op! Jawel, die psycholoog had gelijk, irritant zijn is bijna net zo lekker als een sigaretje opsteken!
Voor de rest in de uitzending Karin's ontdekking van de Humor. Oh mijn god!
Les 1; een woordgrapje over slappe koffie is het grappigste wat sinds maanden in voorgevalen en daarover kan je dan ook tot huilens toe lachen.
Les 2; Telfouten in duplo-projecten zijn bijna net zo leuk als woordgrapjes over slappe koffie.
Ten slotte lanceerde Ruud nog even de nieuwste SIRE-reclame.
Zijn we het mee eens hoor. Ik zie het spotje al; in zijn blote bast maakt Ruud een ontzettende telfout waarna de duplo te vroeg ontploft en de blokjes zijn gezicht openscheuren in hun rondvliegende kracht. En dan de gestamelde slogan erachteraan: "Gossiemijne, je bent wel een rund als je een kerstboom verkeerd in elkaar zet!"

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_231475
SataN?? Doordevil??

Wat is het verband?

I love cats...they taste just like chicken
  dinsdag 14 december 1999 @ 23:38:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_231476
quote:
op 12-14-1999 om 11:16 PM schreef LukaZ het volgende:
SataN?? Doordevil??

Wat is het verband?



Wat bedoel je daarmee?
Of heeft Doordevil het alleenrecht op goede stukjes?

SataN, ik heb vreselijk gelachen dank je wel!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_231477
Vond deze leuker dan die van Doordevil vandaag. !

Keep um up!

Blijft zich verbazen
  woensdag 15 december 1999 @ 01:23:00 #5
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_231478
quote:
op 12-15-1999 om 12:05 AM schreef Kierewiet! het volgende:
Keep um up!

Sorry, waar heb ik dat vaker gehoord???

pi_231479
quote:
op 12-14-1999 om 08:05 PM schreef sataN het volgende:
Pleased to meet you!
I hope you guess my name...

Gokje: Natas(ja)?


  † In Memoriam † woensdag 15 december 1999 @ 07:50:00 #7
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231480
quote:
op 12-15-1999 om 01:23 AM schreef smallsister het volgende:
Sorry, waar heb ik dat vaker gehoord???


En je zult het nog wel vaker horen, zeker als onze duivels slimme Natasj zo doorgaat.

Keep it up sataN

The future is after you
  woensdag 15 december 1999 @ 11:37:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231481
He Natas.....

Waar een klein meisje groot in kan zijn

Groetjes, Casey

pi_231482
Erg leuk stukje, SataN

En - als Karin het advies in praktijk brengt, nomineert ze niet Bart, maar.... Willem ?

pi_231483
Goed - Heel Goed

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_231484
Goed gedaan sataN, leuk stukkie

meeeeeerrrr!!!

pi_231485
mooi stukje,


Doordevil, je hebt concurrentie

pi_231486
Ook dit stukje is leuker dan het programma!
Ik ben online
pi_231487
quote:
op 12-14-1999 om 11:16 PM schreef LukaZ het volgende:
SataN?? Doordevil??

Wat is het verband?



NOU... satan is OVERDUIDELIJK een doordevil wannabe, die tegen het eind van het programma hopeloos grappig probeert te zijn maar daar naar mijn mening NIET of zeker NAUWELIJKS in slaagt. In vind dit weer zo'n zielige kontkruip actie van jewelste zeg, want zeg nou eerlijk. Als er IETS getikt om met voorbedachte grappen de populariteit op te krikken dan is dit het wel...
sorry maar verzin nou eens iets origineels.

pi_231488
[quote]op 12-15-1999 om 04:28 PM schreef Moor het volgende:


NOU... Barry is OVERDUIDELIJK een Bart- wannabe, die tegen het eind van het topic hopeloos grappig probeert te zijn maar daar naar mijn mening NIET of zeker NAUWELIJKS in slaagt. In vind dit weer zo'n zielige kontkruip actie van jewelste zeg, want zeg nou eerlijk. Als er IETS getikt is om met voorbedachte grappen de populariteit op te krikken dan is dit het wel...
sorry maar verzin nou eens iets origineels.


pi_231489
'n lekker leesbaar stukkie sataN!!
Kunnen we binnenkort meer leesvoer van je verwachten??
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  woensdag 15 december 1999 @ 19:20:00 #17
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_231490
Au Barry!

Ik wou alleen maar iets kwijt en schrijf al minstens drie jaar stukkies en gedichten onder de nick sataN, die inderdaad van natascha (SCH!)komt.
LEES MIJ MAAR LIEVER NIET ALS JE ER ZO OVER DENKT....

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_231491
quote:
op 12-15-1999 om 07:20 PM schreef sataN het volgende:
Au Barry!

Ik wou alleen maar iets kwijt en schrijf al minstens drie jaar stukkies en gedichten onder de nick sataN, die inderdaad van natascha (SCH!)komt.
LEES MIJ MAAR LIEVER NIET ALS JE ER ZO OVER DENKT....



Maar aan de reacties te zien moet je gewoon doorgaan, ik kan het zeker waarderen

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  woensdag 15 december 1999 @ 20:02:00 #19
959 opa
De man met de witte shawl
pi_231492
Ga jij maar lekker zo door hoor Natascha.
De Barry's onder ons hebben toch niet het laatste woord.
Ik heb genoten van je stukje. Dus kom maar met meer.
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_231493
quote:
op 12-15-1999 om 04:30 PM schreef Moor het volgende:
[quote]op 12-15-1999 om 04:28 PM schreef Moor het volgende:


NOU... Barry is OVERDUIDELIJK een Bart- wannabe, die tegen het eind van het topic hopeloos grappig probeert te zijn maar daar naar mijn mening NIET of zeker NAUWELIJKS in slaagt. In vind dit weer zo'n zielige kontkruip actie van jewelste zeg, want zeg nou eerlijk. Als er IETS getikt is om met voorbedachte grappen de populariteit op te krikken dan is dit het wel...
sorry maar verzin nou eens iets origineels.



Erg volwassen Moor.... heel erg Leuk en niet te vergeten hilarisch. Ik was al bezig VOORDAT bart uberhaubt begon. dus daar kan je niet over zeiken + dit is duidelijk geen kontkruip actie EN er zit geen humor in dus beste moor, leer eerst een tekst te ontleden en probeer dan grappig te zijn en niet eerder

pi_231494
quote:
op 12-15-1999 om 07:20 PM schreef sataN het volgende:
Au Barry!

Ik wou alleen maar iets kwijt en schrijf al minstens drie jaar stukkies en gedichten onder de nick sataN, die inderdaad van natascha (SCH!)komt.
LEES MIJ MAAR LIEVER NIET ALS JE ER ZO OVER DENKT....


okay, maar probeer alsjeblieft iets origineels te doen.... (opbouwende kritiek)
en doe iets aan moor.

succes met je stukjes

  donderdag 16 december 1999 @ 21:38:00 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_231495
Satan, spreek alsjeblieft een ernstige vloek uit over Barry, en ga vooral door met schrijven..........

En even over het begrip Wannabee (slaat dus niet op Satan)

Gelukkig zijn er geen Barry Wannabees, want de wereld is al k(l)oterig genoeg......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')