abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231440
Balen jullie ook niet zo van het idee dat Big Brother bijna afgelopen is?
Nog maar twee weekjes en dan is het allemaal voorbij. Hetgene wat ons ruim 100 dagen bezig heeft gehouden. Een raar idee toch? Ik denk dat ik de bewoners ook best een beetje zal gaan "missen" aangezien ik ze nu niet meer elke dag kan zien. Dat heb ik ook al een beetje met Maurice nu..een gevoel dat er iets mist in het huis. En ik was niet eens een Maus-fan! Ben ik de enige of hebben jullie dat ook?

groetjes van Fannetje

pi_231441
Fannetje

Weet je wat ik pas echt zal missen: het forum,
lekker na het werk even alle topics doorlopen, streamverslagen lezen en bekijken
(hulde aan Oliebol en Wich)

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_231442
Nou er is een ding wat ik niet mis en dat is Maurice. Maar inderdaad zal het programma en alles er om heen(fok) zeker even missen, soort gewenning. Zelf vind ik het jammer dat The real world bij net 5 afgelopen is, daar gebeurde vaak meer in dan in BB (niet moeilijk overigens).
pi_231443
quote:
op 12-14-1999 om 07:45 PM schreef miss moneypenny het volgende:
Fannetje

Weet je wat ik pas echt zal missen: het forum,
lekker na het werk even alle topics doorlopen, streamverslagen lezen en bekijken
(hulde aan Oliebol en Wich)


Miss, met de kans dat ik je verkeerd lees (het kan zijn dat je specifiek doelt op dit forum, het BB forum, ik denk het eerlijk gezegd wel) maar wil dit ff kwijt, er is veel meer forum hier buiten BB.

Ik zie velen alleen hier posten, ik zou zeggen, kijk ook eens een deurtje verder en surf eens naar de andere fora die FOK! rijk is

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')