abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 december 1999 @ 17:23:00 #1
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_231394
Een verademing om Maurice te zien bij BvD, hij was net als in het huis rustig en volgens mij zichzelf, ik vind het nog steeds jammer dat hij weg is.

Op de (gedwongen) vraag wie eruit zou moeten, zei hij Ruud, maar wilde verder niet ingaan op de reden waarom, omdat R zich niet kon verdedigen, sjapoo Maus!

Neemt niet weg dat ik erover filosofeer wat die reden dan wel is, iemand enig idee?

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_231395
Omdat Maurice, doordat M & R niet helemaal op dezelfde golflengte zaten over bepaalde opvattingen, iets minder sympathie heeft gekregen voor Ruud, en hij wist dat als ie niemand zou kiezen hij de wind van voren zou krijgen van Frits en Henk?

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 14 december 1999 @ 17:32:00 #3
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_231396
quote:
op 12-14-1999 om 05:27 PM schreef JayBee het volgende:
Omdat Maurice, doordat M & R niet helemaal op dezelfde golflengte zaten over bepaalde opvattingen, iets minder sympathie heeft gekregen voor Ruud, en hij wist dat als ie niemand zou kiezen hij de wind van voren zou krijgen van Frits en Henk?

Dat klopt JB, dat zei hij ook bij de laatste nominatieronde, maar ik had toch het idee dat hij vanaf het begin al meer moeite had met Bart, zou dat dan toch wat zijn omgeslagen in de laatste dagen van zijn verblijf?

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_231397
Ja, ik had eerlijk gezegd ook verwacht dat hij bij Bart stop zou zeggen...maar ja..een mens is veranderlijk!
Ik vond trouwens dat hij goed sprak voor zijn doen. Meestal komt hij amper uit zijn woorden en dat vond ik hier wel meevallen.
Ook al was ik zo blij als een kind dat Maus het huis moest verlaten, toen ik hem zo zag zitten vond ik het toch best sneu voor'm! Die jongen had echt graag liever gebleven!

Groetjes, Fannetje

pi_231398
Volgens mij heeft het er mee te maken dat maurice een paar mensen niet zichzelf vindt doen in het huis. Dat zei hij ook al in de ochtendkroeg, kennenlijk geldt dat voor Ruud het meest ?? Ik zou het anders ook niet weten.

Uit de uitzending van Barend en van dorp heb ik het gesprek met Maurice gehaald en omgezet im mp3, voor wie daar interesse in heeft
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')