abonnement Unibet Coolblue
pi_64718906
Wat een stom biebmens Lois
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64719009
Wie zegt dat ze geen sherry tenkt tijdens het lezen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:36:23 #53
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64719072
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:25 schreef Ticootje het volgende:

Jij zit de hele dag te fokken


Goedemorgen! Er ligt hier een grote aangevroren sneeuwlaag!

Ik heb gisteren niets gelezen, maar twee ER's gekeken tot een uur
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 09:41:13 #54
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64719186
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:25 schreef Ticootje het volgende:


Jij zit de hele dag te fokken
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64719395
ik ben boekloos nu (komt niet vaak voor) omdat ik straks in de bieb de nieuwste van kathy reichs ga halen

gister heb ik ira levin (rosemary's zoon, vond er weinig aan eigenlijk) gelezen en voor tussendoor lees ik "mysteries in drenthe"
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64719416
wow, je leest echt veel lois. welk soort boeken heeft je voorkeur?
pi_64719466
En Simmu, is dat wat? Mysteries in Drenthe? Klinkt wel leuk eigenlijk !
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:53:57 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64719516
Ik lees nu een of andere chicklit, iets van 'als ik jou was'. Dat is op dit moment prima spul om bij in slaap te vallen (na een halve bladzijde vaak) en voor de korte stukjes in de trein. Ingewikkeldere dingen kan ik niet volgen als ik maar zo kort lees. Dan moet ik steeds overnieuw beginnen.
***
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:54:30 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64719532
Oh, en ik heb net het e-mail adres van de buuf opgezocht (handig een eigen bedrijfje met web-site) en haar nog maar een mailtje gestuurd om te vragen of ze mijn briefje gevonden had en nog een toevoeging over de rauwe uien op sasha's kamertje.
***
  Jubileum moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 09:55:44 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64719566
Ik lees graag thrillers, detectives en chicklit en nog veel meer. Geen streekromans, fantasy of science fiction. Ik lees echt van alles en kan dat ook redelijk snel. Het is soms wel jammer dat ik vrij kort over een boek doe eigenlijk, aan de andere kant weet ik dan wel snel wie het heeft gedaan


* Lois gaat zich nu weer serieus op het werk storten* moet ook niet fokken onder kantoortijd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 10:02:10 #61
5428 crew  miss_sly
pi_64719729
Wat een stom mens, Lois!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64719823
Nou ja Lois Wat een stom wijf
Hier gaat het wel weer, wel allemaal nog hoesten maar niet meer ziek. Ik ben nog wel een sleetje bapjes maar dat zal nog wel bijtrekken. Ik ga maar even regelmatig rusten tussendoor en dan schikt het wel
Saartje
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:07:28 #63
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64719857
Ik lees, net als Maneki, helaas helemaal niks meer! Ik kom er niet toe, ik heb de rust niet, slááp liever in bed dan dat ik lees... Wel jammer, ik kon er altijd best van genieten, van een goed, leuk, fijn boek.

Vanochtend al ruim 3 kwartier door de sneeuw gebanjerd, Maria naar school gebracht, lopend met de duowagen. Fietsen durf ik echt niet nu het zo sneeuwerig en glad is en bovendien kan ik met die rug Storm niet in zijn fietsstoeltje tillen...
Dus kouwe tenen en neuzen gehaald vanochtend. Gelukkig wil Maria zomaar ineens wel een extra keertje overblijven, dus ik hoef pas aan het eind van de dag opnieuw.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:09:50 #64
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64719929
Zo idioot die vooroordelen die iedereen maar heeft en ze dan nog uitspreekt ook!
BE netjes dat je zo reageert op je buurvrouw en dan ook nog moeite doet om d'r mailadres op te snorren. Wat een zeur is het zeg
Ik ben trouwens weer begonnen in de laatste Harry Potter bij gebrek aan iets nieuws.
Ik mis Huupje ook
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:11:42 #65
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64719986
Ik heb gisteren "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" van Kluun gelezen.
Lekker hapklaar boekje met veel humor. Verder ben ik ook niet zo heel erg lezerig (meer).
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:14:35 #66
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64720071
ik mis huuperdepuup ook.

ik lees alleen voordat ik ga slapen. en alles
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64720077
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef Reinhilde het volgende:
En Simmu, is dat wat? Mysteries in Drenthe? Klinkt wel leuk eigenlijk !
het zijn korte verhaaltjes. soms n.a.v. een moord ooit gepleegd, soms over legendes en alles (witte wieven enzo). het is vooral grappig omdat we hier wonen. er staat ook een stukje in over diever.

en de bieb is pas om 2 uur open
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64720109
ik heb vissen tycoon. wat heerlijk simpel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64720231
ik ben nu begonnen in Extreem luid en ongelooflijk dichtbij van Jonathan Safran Foer.
maar 't volgende boek dat ik met m'n leesclub lees is 'Godenslaap' van Erwin Mortier. ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_64720263
sugar wat balen dat je nog zo'n last van je rug hebt..!
pi_64720291
Ik lees wel graag en vaak. Nooit in bed eigenlijk, dat ligt niet lekker vind ik. Ik heb boeken ook altijd snel uit, meestal na 1 of 2 dagen. Ik lees wel minder 'voor de lol' dan ik zou willen, vanwege tijdgebrek en veel verplicht leesvoer.

Als ik aan het lezen ben en het boeit me echt, dan hoor ik ook niks meer. Dan kan iemand naast me tegen me gaan praten, maar hóór ik het niet eens. Zo gek is dat, vind ik.

Het laatste boek wat ik gelezen heb is "Echte mannen eten geen kaas" geschreven door een meisje over de periode dat ze in het loverboy circuit zat. Heel simpel geschreven boekje, maar het verhaal is wel bizar.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64720335
Ik vind het fijner om te lezen 's avonds dan dat die stomme tv de hele avond aan staat. Helaas is de rest het niet zo met me eens, en de tv draait echt overuren bij ons.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:29:34 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64720480
Sjoeg, heb niet alles meegekregen de afgelopen tijd, maar last van je rug is echt niet fijn.
En een duowagen door de sneeuw duwen lijkt me dan ook een extra belasting. Dat merkte ik gister wel met de gewone buggy. Andere wieltjes dus misschien dat dat nog scheelt. Geen slee toevallig? Gaat een stuk makkelijker en daar beleeft iedereen nog lol aan.

Ben nu weer de Schijfwereld-reeks van Terry Pratchett aan het lezen. Ben nu al bij boek 6 en de vorige keer ben ik niet zover gekomen, omdat je de humor op een gegeven moment goed zat kan worden. Maar het gaat nu wel goed. Ik vind het altijd knap dat een schrijver zo gedetailleerd dingen kan omschrijven en een hele wereld creëert.
Ik ben ooit zelf eens begonnen aan een verhaal te schrijven, maar niet geschoold. En dus moet je echt alles proberen te onthouden en korte verhaallijnen opschrijven waar je op terug kunt vallen. Zelfs een plattegrond, omdat het op pagina 86 nog wel moet kloppen met 13.
Maar ik loop daar dus wel op vast. Vind het ook moeilijk om het nu na zo'n lange tijd weer op te pakken. Ben al best wel een eind nl. en dan moet je eerst alles weer terug lezen. Tijd tekort, wel jammer.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Moderator dinsdag 6 januari 2009 @ 10:34:15 #74
5428 crew  miss_sly
pi_64720618
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:11 schreef Noli. het volgende:
Ik heb gisteren "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!" van Kluun gelezen.
Lekker hapklaar boekje met veel humor. Verder ben ik ook niet zo heel erg lezerig (meer).
Ow, dat is schaap aan het lezen. Feest der herkenning, zei hij
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64720653
op het moment lees ik ook wat minder dan ik zou willen omdat sangdrax en ik samen icewind dale aan het spelen zijn to nerd or not to nerd...

voor de liefhebber: ik heb een mage en een cleric. sangdrax heeft 2 warriors. we gaan erdoorheen als een warm mes door een pakje boter
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:53:01 #76
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64721160
Baldur's gate is veel toffer dan icewindale simmu

Even vraagje weet niet zo goed waar die beter hoort.

Gezien de verhuizing etc. dus niet meer bij het oude CB, maar eigenlijk zie ik het gewoon echt niet zitten om hier weer alles door te starten.. weeeeerrr alles moeten uitleggen etc. weer heel dat gedoe, met gewicht gezeik etc. weer dat geneuzel met de entingen ( die kunnen vast ook wel bij de huisarts geplaatst worden )
lichamelijk technisch gezien groei etc. alles wordt prima in de gaten gehouden door kinderarts en dieetiste.. en over der cognitieve ontwikkeling die zit echt heus wel heel goed.
Ben je nou echt verplicht er heen te gaan of hoeft het niet zo perse?
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:58:31 #77
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64721310
Het is geen verplichting Evenstar, maar misschien valt deze juist mee en zitten jullie wel op 1 lijn. Je kunt het altijd een keer proberen toch?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:00:24 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64721361
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef bixister het volgende:
ik ben nu begonnen in Extreem luid en ongelooflijk dichtbij van Jonathan Safran Foer.
maar 't volgende boek dat ik met m'n leesclub lees is 'Godenslaap' van Erwin Mortier. ben ik ook wel benieuwd naar.
Daar kwam ik niet doorheen op de een of andere manier.
Extremely... dan he.
***
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:07:25 #79
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64721553
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:58 schreef dutchie het volgende:
Het is geen verplichting Evenstar, maar misschien valt deze juist mee en zitten jullie wel op 1 lijn. Je kunt het altijd een keer proberen toch?
ze is toen ik bij me oudjes nog zat eens langs geweest.. en ze zouden contact opnemen vlak voor arwen 3 jaar zou worden.. het gesprek toen vond ik niet zo.. wat dat betreft had ik een redelijk makkelijk CB in nuth , heb toen in 15 minuten tijd wel zo vaak dingen moeten herhalen.. gaf me gewoon geen lekker gevoel, vandaar.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64721711
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Baldur's gate is veel toffer dan icewindale simmu

Even vraagje weet niet zo goed waar die beter hoort.

Gezien de verhuizing etc. dus niet meer bij het oude CB, maar eigenlijk zie ik het gewoon echt niet zitten om hier weer alles door te starten.. weeeeerrr alles moeten uitleggen etc. weer heel dat gedoe, met gewicht gezeik etc. weer dat geneuzel met de entingen ( die kunnen vast ook wel bij de huisarts geplaatst worden )
lichamelijk technisch gezien groei etc. alles wordt prima in de gaten gehouden door kinderarts en dieetiste.. en over der cognitieve ontwikkeling die zit echt heus wel heel goed.
Ben je nou echt verplicht er heen te gaan of hoeft het niet zo perse?
weet ik, daarom hebben we die al drie keer uitgespeeld (1 & 2, plus id2, bg 2 een keertje in een groep van 4 man)

ik dacht dat het cb niet verplicht is, maar ik weet het niet zeker.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_64721761
Dutchie, ik ben ook ooit begonnen aan de Schijfwereld boeken, en alleen 1 en 2 gelezen. Het kriebelt alweer een tijdje om ze weer te gaan lezen, en dan de hele reeks!

Ook ik ben 2,5 jaar geleden ofzo begonnen aan een boek, en dat is idd moeilijk. Ik heb wel de intentie om er dit jaar weer verder aan te schrijven!

En nu mn bed uit, mn schoonouders zijn er bijna.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:17:57 #82
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_64721897
boeken lezen.... voorheen verslond ik ze (lees een paar maand terug) maar de laatste weken komt het er niet van, erg druk geweest op het werk, en daarna zo moe thuis komen dat ik maar wat graag lekker naar bed ging.

En dat terwijl er nog een boek of 5 op mij liggen te wachten....

Reinhilde veel plezier vandaag
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64722335
jullie krijgen allemaal de groeten terug van Huup..en ze komt waarschijnlijk straks even online
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2009 @ 11:45:11 #84
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64722850
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:20 schreef bixister het volgende:
ik ben nu begonnen in Extreem luid en ongelooflijk dichtbij van Jonathan Safran Foer.
maar 't volgende boek dat ik met m'n leesclub lees is 'Godenslaap' van Erwin Mortier. ben ik ook wel benieuwd naar.
Dank voor de suggesties Van Safran Foer heb ik rond m'n bevalling van Lucie 'Everything is illuminated' met heel veel plezier gelezen, niet alleen vanwege de humor maar vooral ook omdat het door de vorm zo afwisselend is. (Ik ben een leesbeest, alleen nu al twee jaar even niet )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:54:52 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64723224
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
jullie krijgen allemaal de groeten terug van Huup..en ze komt waarschijnlijk straks even online
***
pi_64723370
Ik heb Huup net een sms gestuurd, blijkt dat internetverbinding geen succes is en het nog 2 weken kan duren voor ze online is thuis. Maar ze kan wel op het werk online en komt idd misschien vanmiddag nog even kijken hoe erg jullie haar missen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 6 januari 2009 @ 12:21:48 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64724181
Is er iemand die interesse heeft in kortingskaartjes voor 25% korting op Safaripark Beeksebergen?
zijn nog geldig tot 14-2-2009
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:43:04 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_64724841
evenstar, het is niet verplicht (ik ga er ook niet meer heen) dus voel je niet verplicht zou ik zeggen. ze hebben niets toe te voegen voor je ten slotte, alleen maar weer een extra afspraak om af te lopen...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:45:11 #89
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64724899
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
jullie krijgen allemaal de groeten terug van Huup..en ze komt waarschijnlijk straks even online
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:58 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb Huup net een sms gestuurd, blijkt dat internetverbinding geen succes is en het nog 2 weken kan duren voor ze online is thuis. Maar ze kan wel op het werk online en komt idd misschien vanmiddag nog even kijken hoe erg jullie haar missen
Wat leuk!

Reinhilde je klinkt alsof je er niet echt zin in hebt (je schoonouders) wel aangeven he? Op jezelf letten hoor!
Bar dat lezen komt wel weer, war fijn dat je een goede echo had Jessie uit de kast
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:48:45 #90
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64725014
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:13 schreef Reinhilde het volgende:
Dutchie, ik ben ook ooit begonnen aan de Schijfwereld boeken, en alleen 1 en 2 gelezen. Het kriebelt alweer een tijdje om ze weer te gaan lezen, en dan de hele reeks!

Ook ik ben 2,5 jaar geleden ofzo begonnen aan een boek, en dat is idd moeilijk. Ik heb wel de intentie om er dit jaar weer verder aan te schrijven!

En nu mn bed uit, mn schoonouders zijn er bijna.
Ik heb die intentie ook. Heb vorig jaar nog een halfslachtige poging gedaan, maar is weer gestrand. Inspiratie genoeg. Ik wil dit verhaal nu gewoon eens echt afmaken (ben 6 jaar geleden begonnen ). Ik heb nu ook overal waar ik kom een notitieboekje bij me om zomaar iets op te schrijven als me iets te binnen schiet. (probleem is dat ik dan dingen opschrijf die helemaal niets te maken hebben met dat verhaal, maar weer een los schrijfseltje ) Maar tijd is zo schaars nu en je moet je gewoon eens lekker af kunnen zonderen om erin te duiken. Laatst heb ik het verhaallijn + personages weer eens doorgenomen en ik zat met mijn mond wagenwijd open. Ik vond het al knap van mezelf dat ik het zo uitgediept had.

Wat schrijf jij dan?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_64725094
dit bankje is niet aan mj besteed.. ik HAAT lezen..
nou ja, Harry Potter vond ik wel leuk om te lezen....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:53:13 #92
24188 Belana
kloon van belana
pi_64725146
reinhilde, waarom komen je schoonouders dan joh? Dat moet toch eens even afgelopen zijn dat ze te pas en te onpas langskomen? Jeetje, wiens huis is het nou? potverdikke, dan heb ik echt de neiging om die mensen op te bellen en te zeggen dat ze jou even met rust moeten laten

ow en wat stoer, een boek schrijven, dutchie ook al
wel doorzetten meiden! kunnen wij later allemaal zeggen dat we jullie nog gekend hebben
stormy waters...
sailin'
pi_64725255
Oh wat leuk!

Ik ben ook ooit begonnen aan een boek, maar het stuk wat ik al had is na een computercrash weg.
Het zit wel allemaal nog in m'n hoofd, het 'verhaal' speelt vrijwel dagelijks door mijn hoofd, met steeds diverse plotwendingen .

Als ik ooit nog eens veel tijd over heb, ga ik er weer aan beginnen, maar misschien doe ik dan wel eerst een cursusje schrijven vooraf.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_64725258
ik ben echt dop op lezen. Maar lees veel te weinig tegenwoordig, moet nog steeds een leeslampje voor naast mijn bed kopen, wat ik las altijd voor het slapen gaan. Heb ook gewoon veel minder tijd nu denk ik.
Heb voor de vakantie wel 4 nieuwe boeken kan ik lekker gaan lezen.
Zie me al helemaal zitten, op t strand in Phuket
pi_64725432
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 11:45 schreef Macka66 het volgende:
Dank voor de suggesties Van Safran Foer heb ik rond m'n bevalling van Lucie 'Everything is illuminated' met heel veel plezier gelezen, niet alleen vanwege de humor maar vooral ook omdat het door de vorm zo afwisselend is. (Ik ben een leesbeest, alleen nu al twee jaar even niet )
jaa, dat was ook de eerste die ik van hem las (alleen dan in 't nederlands, ik moet voor m'n werk al zoveel in 't engels lezen, ik vind nederlands toch nog altijd een stuk meer ontspannen). maar ik heb al van diverse kanten gehoord dat deze nog veel mooier is. heb 'm zelfs al een paar keer kado gedaan, maar zelf nog nooit gelezen. nu dus eindelijk wel.
pi_64725650
Oeh, leesplezier op het bankje! leuk.
Ik heb vorige week de twee vreemdste boeken die ik bezit uit de boekenkast getrokken om die (weer) eens te gaan lezen. Als iemand nog zin heeft in iets totaal bizars (en dan ook écht bizar) : het gaat om The White Hotel van D.M. Thomas en Cock & Bull van Will Self.
ik lees ook wel eens normale boeken hoor

En hier ook bewondering voor de schrijfsters Knap hoor.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:25:43 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64726175
De buuf vraagt nu of de afzuigkap niet gewoon dichtgeslibt zit en dat er daardoor een rotlucht en stank uit komt.
En bedankt he! Dat is gewoon mijn etenslucht! En de afzuigkap wordt naar buiten geblazen, daar kan ik toch echt niks anders aan doen toch?

Nou ja goed, ik zal vanavond die roosters eens checken, maar aangezien het kreng bijna nooit aan staat zal het allemaal wel meevallen.

Zij heeft een hoop geld aan tape en kit uitgegeven en daardoor konden ze minder verbouwen etc. etc.
En haar kleding hangt in een trapkast. Tsja... nogmaals, wat kan ik daar aan doen...
Koop een kast.

*zucht*
Goed, ik heb mijn hart gelucht, nu ga ik het er maar niet meer over hebben.
***
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:28:53 #98
24188 Belana
kloon van belana
pi_64726277
BE, enough is enough. slap the bitch
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:29:28 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_64726292
En als ze het geld voor een kast niet heeft, dan plakt ze er maar eentje in elkaar van tape en kit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:36:27 #100
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64726485
Ik heb anders ook nog wel een idee wat ze met d'r tape en kit kan doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')