Het valt hier best mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Maar wat ik dus in het vorige topic nog vroeg: is Fok bij jullie ook zo traag?
een verkrachting van Runquote:Op maandag 5 januari 2009 14:53 schreef Markeerstift het volgende:
Wat is dit ?
Misschien zo maar ff herstarten danquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het valt hier best mee.
Sterker nog, het lijkt best snel te zijn...
Merk er niks van, maar ben ook met 10.000 dingen tegelijk bezigquote:Op maandag 5 januari 2009 14:51 schreef D. het volgende:
Maar wat ik dus in het vorige topic nog vroeg: is Fok bij jullie ook zo traag?![]()
Te vroeg? Zo'n 49 weken ja, daarom zei ik ook bijnaquote:Op maandag 5 januari 2009 14:54 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Merk er niks van, maar ben ook met 10.000 dingen tegelijk bezig![]()
Anyway, niet een beetje te vroeg voor SR. Ben nog aan het bijkomen van de laatste . . .![]()
Nogal mee eens!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:55 schreef LeonH het volgende:
die mevrouw Lewis mag dan wel een dijk van een stem hebben maar van veel nummers (klassiekers) moet je gewoon met je poten afblijven!!!
En daar zijn er veel meer van, zoek zelf maar op.quote:Both versions are amazing
but leona has a better voice !
Er zijn meer gekken buiten het gesticht dan binnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:01 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Nogal mee eens!
Het kan best zijn dat ik haar goed ga vinden, als ze eigen nummers schrijft.
Reacties nu op Youtube:
[..]
En daar zijn er veel meer van, zoek zelf maar op.
Leona Lewis
Snow Patrol
We hoeven dus in ieder geval niet te verwachten dat er een webcam aan gaat in de 3FM Studio als Rob er is...quote:Op maandag 5 januari 2009 15:11 schreef Sersjee het volgende:
Rob meldt net op KX dat ie de komende 12 weken thuis blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |