abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 14 december 1999 @ 12:02:00 #1
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231160
Stel, Willem wordt genomineerd en in de volgende ronde door het publiek eruit uitgestemd, hoe zal die dan reageren? Of een nog erger scenario, hij blijft erin tot het eind en het publiek laat iemand anders winnen. (Voor Willem in het ergste geval denk ik Bart)
Je kan het heel duidelijk aan Willem zien, toen maurice eruit ging was hij helemaal verslagen, hij had nl. al van het begin af aan het scenario in zijn hoofd, hij zou over blijven met met Maurice en Ruud, en hij zou dan uiteindelijk winnen. (Zei hij in de DBK in het begin al; ik wil overblijven met Ruud en Maurice.) En dat gaat nu niet gebeuren.
Dus plan B. gaat in werking; iedereen te vriend houden in de hoop niet genomineerd te worden. Wat is hij sinds het vertek van maurice opvalllend aardig tegen Bart.
Maar vergeet hij het publiek niet een beetje? Natuurlijk, zou je zeggen, weet hij veel dat er zoveel gemanipuleerd wordt. Maar toch, zie je het al voor je Willem die eruit gestemd wordt met meer dan 70%, of erger Bart die wint met meer dan bv.40% terwijl Willem maar een paar procenten krijgt. (Natuurlijk minstends 1 stem van Ayla1)
We hebben allemaal al gezien hoe gepikeerd Willem was toen Bart hem nomineerde, en toen was die niet eens officieel genomineerd, moet je nagaan als het hele Nederlandse volk hem niet zo aardig blijkt te vinden wat voor een reactie we dan krijgen.
Ik moet eerlijk zeggen, ik kan er haast niet op wachten.
Ik wens niemand iets slechts toe ,maar mocht iets dergelijks gebeuren, dan ben ik toch wel de eerste die het voor geen goud wil missen.
Dat wordt T.V. om van te smullen
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 1999 @ 12:21:00 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231161
Jewel
Als VOO Bart toch een pakje shag geeft dan kun je alvast een eerste indruk krijgen.Dat vindt Willem vast niet zoals het hoort temeer daar hij al heeft goed gevonden (onze leider)dat het op de boodschappenlijst gegaan is.
* otaku-san hoopt dus dat Bart dat pakje shag gaat krijgen .
The future is after you
  dinsdag 14 december 1999 @ 12:27:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_231162
Je wordt op je wenken bediend, want op 12-13-1999 om 11:11 PM onthulde Kierewiet! het volgende in de Nachtstreams:
quote:
(...)B: "2, 4, 6, 8, 10, 12, 13. O jee, er moet hier iets uit. Ik heb iets fout gedaan."

Het valt gelukkig mee, enkele stentjes er van af en klaar.

B: Zal ik effe een cigaretje pakken, dis wel erm, arbeidsvitaminen. Bart heeft dus Cigarettem. De EI-ruildeal is dus schijnbaar gelukt.

Ruud en Bart naar buiten, cigaret roken.
Karin en Willem blijven nog doorbouwen.

R: Als wij twee bij de laatste drie zitten, nemen we een lekkere havanna.
B: Dat weet je niet(...)


Haalt gelijk bij rechter.
pi_231163
Ik ben bang dat we met Willem opgescheept blijven. Hij zal proberen Bart en Ruud zo bepraten dat zij Karin nomineren.
Zelf nomineert hij Bart en hij weet zeker dat Karin dit ook doet.
Zo blijft hij zelf weer buitenspel.
leef! want je bent wie je bent

  dinsdag 14 december 1999 @ 13:11:00 #5
1315 Pooh
Think, think, think
pi_231164
Ik denk (en hoop) op het volgende..
Bart nomineert Karin en Willem
Ruud nomineert Karin en Willem
Karin nomineert Bart en Ruud
Willem nomineert Bart en Karin
Dus..
Willem 2 x
Bart 2x
Karin 3x
Ruud 1x
Iedereen genomineerd behalve Ruud, nou dat kan Willem echt niet uitstaan..
En als Karin nou ook nog eens Willem zou nomineren, zijn misschien wel alleen Karin en Willem de klos...
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 1999 @ 13:18:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231165
Nog 6 nachtjes slapen voor de verbijsterde Willem blik zien na voor de eerste en laatste keer genomineerd te zijn.
The future is after you
pi_231166
Het is te hopen dat Willem genomineerd gaat worden. Natuurlijk, als Willem nu genomineerd wordt dat vliegt hij eruit. Of heeft de VOO gisteren de anti-Bart actie ingezet, wetende dat Bart de volgende keer wederom genomineerd zal worden?

Er zijn een aantal mogelijkheden natuurlijk omtrend de volgende nominatieronde: de meest ideale is al hierboven gedisplayed. Maar de minder gunstige, en dat is dan helaas ook mijn voorspelling is deze:

Willem: Bart en Ruud
Karin: Bart en Ruud
Bart: Willem en Karin
Ruud: Bart en Karin.

Uitslag:
Bart 3x
Karin: 2x
Ruud: 2x
Willem: 1x

Met een dergelijke uitslag wordt het spannend. In de verschillende polls op internet staan de drie dan genomineerden redelijk gelijk.
Willem ontspringt dan wederom de dans. Er rest dan slechts een troost. Dat hij niet de hoofdprijs zal pakken, wat waarschijnlijk een grotere teleurstelling voor hem zal zijn dan de volgende keer eruit vliegen!

We zullen het zien....

Al met al zal Willem met zichzelf worden geconfronteerd als hij het huis (wanneer dan ook) heeft moeten verlaten.

net niet te oud
  dinsdag 14 december 1999 @ 13:47:00 #8
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231167
quote:
op 12-14-1999 om 01:11 PM schreef Pooh het volgende:

Iedereen genomineerd behalve Ruud, nou dat kan Willem echt niet uitstaan..


Wat zal dat fantastisch zijn

Alleen is het voor mij nog steeds de vraag of Ruud nou Willem of Bart nomineert, als Ruud Bart nomineert dan ontspringt Willem weer de dans

  dinsdag 14 december 1999 @ 18:13:00 #9
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231168
quote:
op 12-14-1999 om 01:31 PM schreef dasaliz het volgende:

Al met al zal Willem met zichzelf worden geconfronteerd als hij het huis (wanneer dan ook) heeft moeten verlaten.


Nou dat bedoel ik nu juist.

pi_231169
Eerlijk gezegd weet ik nog niet zeker of Willem genomineerd wordt
Begrijp me niet verkeerd, ik hoop van harte dat Willem WEL genomineerd wordt, dan ga ik zelfs een aantal telefoontjes naar 09098808 plegen maar ik weet het nog niet.
Ik heb twee scenarios in mijn hoofd:

De slechtste:

Ruud: Bart en Karin
Karin: Bart en Ruud
Willem: Bart en Karin (want die vind het toch niet erg om naar huis te gaan)
Bart:Willem en Karin

Bart 3 x
Karin 3x

Dan wordt het nog spannend! Al denk ik dat Karin dan toch eruit gestemd wordt omdat zij aangeeft te willen gaan!

Beste scenario:

Willem: Bart en Karin
Ruud: Willem en Karin
Bart: Willem en Karin
Karin: Bart en Ruud

Karin 3x
Willem 2x
Bart 2x

En dan is het hopelijk good-bye Willem
Het hangt allemaal een beetje van Ruud af. Van de anderen ligt de stem al min of meer vast.
Als Bart lekker met Ruud blijft omgaan, stemt deze waarschijnlijk op Willem, als Bart Ruud meer gaat irriteren, stemt hij op Willem...

We zullen het allemaal wel zien!

Groetjes, Fannetje

  dinsdag 14 december 1999 @ 19:24:00 #11
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231170
Fannetje,

Het kan nog erger.
Bart kan in een vlaag van verstandsverbijstering nog op Ruud stemmen. Dat zal betekenen dat Willem geen enkele stem krijgt, als Ruud op Bart stemt inplaats van Willem.
Is dat geen eng idee

Jewel

pi_231171
Ja inderdaad, das een eng idee
Ik moet er niet aan denken zeg!
Willem 0 stemmen..en dan zeker die grijns van hem erbij..


groetjes, Fannetje

  dinsdag 14 december 1999 @ 19:43:00 #13
1201 tina
Fok!Member
pi_231172
Vandaag zei karin tegen Willem dat de psych had gezegd dat je iemand die je irritant vind misschien juist niet moet nomineren. Was dit om zich alvast te verontschuldigen tegenover Willem??? Want dan krijg je dit:

Karin : Ruud en Willem
Bart : Karin en Willem
Ruud : Karin en Willem
Willem: Bart en Karin

Karin = 3x
Willem = 3x

Willem vliegt er dan uit ;0

Greetz Tina

pi_231173
Jewel, Wil je mij alsjeblieft niet zo laten schrikken! Aan die mogelijkheid heb ik nog niet eens gedacht, maar met Bart weet je het nooit. Zie vorige nominaties behalve de laatste (hele goede). Aan de andere kant, Bart is geen domme jongen en hij kan ook rekenen dus dan weet hij wel wat er op het spel staat.
  dinsdag 14 december 1999 @ 23:40:00 #15
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_231174
Prachtige scenario's allemaal !!!

Hoop nog maar op 1 ding, het gezicht van Willem , beter gisteren dan vandaag!, maar ik heb geduld.

Groeten Dark,

P.S. van die gezichtsuitdrukking, loop ik vast dagen lang te grijnzen

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  woensdag 15 december 1999 @ 12:55:00 #16
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231175
quote:
op 12-14-1999 om 11:40 PM schreef Dark het volgende:

P.S. van die gezichtsuitdrukking, loop ik vast dagen lang te grijnzen


Het maakt, zo te zeggen, je millennium


------------------
Goede slapers zijn egoisten voor acht uur per dag.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 15 December 1999).]

  woensdag 15 december 1999 @ 13:15:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231176
Otaku, ik weet niet of je het weet maar Willem was de eerste keer door zeven mensen genomineerd maar het NL volk kreeg meelij en besloot dat ie moest blijven.

quote:
op 12-14-1999 om 01:18 PM schreef otaku-san het volgende:
Nog 6 nachtjes slapen voor de verbijsterde Willem blik zien na voor de eerste en laatste keer genomineerd te zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 15 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_231177
Er is natuurlijk ook de kans, dat ze allemaal Willem nomineren (ja ja ik weet het wishfull thinking) omdat hij de vorige keer helemaal niet genomineerd is. De rest kan dan denken ik stem op willem want dat doet de rest niet of ze denken laat hij het ook maar voelen die spanning die wij de laatste nominatieronde hadden.
Mijn hoopvolle scenario zou dan zijn:

Ruud: W+K
Karin: W+R
Bart: W+K
Willem: B+R

Willem 3x
karin 2x
Ruud 2x
Bart 1x

Mooi scenario ook al schrijf ik hetzelf, het zou zeker mijn milenium maken

pi_231178
Zelf heb ik ook over de volgende nominatie-ronde nagedacht. Tot vandaag had ik redelijk vertrouwen in de combinatie:
K: 3x
W: 2x
B: 2x
R: 1x
(doordat K+B; W:K+B; B:K+W en R:K+W)

Maar na vandaag ben ik toch een beetje bang dat Ruud Bart i.p.v. Willem zal nomineren. B irriteert de laatste dagen de rest van de bewoners nogal. Vraag me niet waarom de rest zo snel geirriteerd is door Bart, hij is de enige die noge een beetje normaal, origineel en inventief is. Hij heeft dan ook mijn stem!

Willem moet er echt uit. Ik ben hem ook meer dan zat.Ik zie hem nog liever bij de volgende nominatieronde vertrekken dan dat hij uiteindelijk de geldprijs niet wint. Dit omdat hij in het laatste geval zich nog voor kan houden dat de mensen in het huis hem in ieder geval niet genomineerd hebben (wat misschien toch nog iets minder erg is).

Begrijp me niet verkeerd. Ook ik wens niemand iets slechts toe, heb zelfs nog nooit gebeld om iemand weg te stemmen omdat ik tot nu toe niemand specifiek weg wilde hebben. Ik oordeel ook niet graag over mensen, maar Willem is wel zo achterbaks en berekenend bezig dat ik denk dat hij wel een (levens)lesje nodig heeft.

Ik hoop dat Willem een aanvullende verzekering heeft voor vergoeding psychische hulp want die zal hij na het verlaten van het huis echt nodig hebben.
Ten eerste omdat hij volgens mij echt niet tegen zijn verlies kan en ten tweede omdat hij zo calculerend en manipulerend bezig is (om iedereen tegen elkaar uit te spelen zodat ze hem niet zullen nomineren en hij uiteindelijk zal winnen) dat wanneer hij genomineerd en weggestemd wordt dit als donderslag bij heldere hemel voor hem zal komen.

  woensdag 15 december 1999 @ 23:43:00 #20
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_231179
quote:
op 12-15-1999 om 01:15 PM schreef BadGirl het volgende:
Otaku, ik weet niet of je het weet maar Willem was de eerste keer door zeven mensen genomineerd maar het NL volk kreeg meelij en besloot dat ie moest blijven.


Da's wel erg lang geleden, Badgirl.
Mķjn mening is in ieder geval nadien totaal omgeslagen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  donderdag 16 december 1999 @ 12:49:00 #21
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231180
quote:
op 12-15-1999 om 09:43 PM schreef mick het volgende:


Ik hoop dat Willem een aanvullende verzekering heeft voor vergoeding psychische hulp want die zal hij na het verlaten van het huis echt nodig hebben.


Als hij jou stukje gelezen heeft des te meer.
Wat kan jij harde kritiek geven.


P.s. Let een beetje op de smily's. dubbele punt met een r er achter geeft dit en niet een afkorting voor Ruud.(een beetje advies aan een newbie, ik hoop dat je het niet erg vindt)

pi_231181
quote:
op 12-16-1999 om 12:49 PM schreef Jewel het volgende:
Als hij jou stukje gelezen heeft des te meer.
Wat kan jij harde kritiek geven.


P.s. Let een beetje op de smily's. dubbele punt met een r er achter geeft dit en niet een afkorting voor Ruud.(een beetje advies aan een newbie, ik hoop dat je het niet erg vindt)


Dank je Jewel, ik moet inderdaad nog wat wennen.

Zo hard is mijn kritiek toch niet. Is het niet zo dat “wie kaatst de bal kan verwachten“en “wie een stenen hoofd heeft niet met stenen moet gooien“?

Mick


  vrijdag 17 december 1999 @ 14:45:00 #23
1829 Jewel
De enige echte!
pi_231182
quote:
op 12-16-1999 om 09:40 PM schreef mick het volgende:

Is het niet zo dat “wie kaatst de bal kan verwachten“en “wie een stenen hoofd heeft niet met stenen moet gooien“?

Mick


Nee mick, het is 'wie een GLAZEN hoofd heeft moet niet met stenen gooien'

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')