quote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef on_air het volgende:
Nog gedroomd over Anouk en dit nummer vannacht.
Kan er uitstekend omheen.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dinosaurus, het is een feit waar je niet omheen kan
maar nep vriendjes
dinosaurusquote:Op zondag 4 januari 2009 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja dinosaurus, het is een feit waar je niet omheen kan
maar nep vriendjes
[koffiebekertje]Vroeger.... [/koffiebekertje]quote:Op zondag 4 januari 2009 15:49 schreef on_air het volgende:
[..]
*kras*
Voor wie zich nog kan herinneren dat Twix Raiders was.
Dat maken sommigen ervanquote:Op zondag 4 januari 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
dinosaurus. Tsja, schijnbaar kan je er niet omheen maar voorlopig ben ik echt niet van plan om met die hype mee te doen.
Bij Hyves is het toch een sport om zoveel mogelijk "vriendjes" te hebben? Dat gaat toch helemaal nergens over.
doen vooral tieners die iedereen vriendjes noemenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
dinosaurus. Tsja, schijnbaar kan je er niet omheen maar voorlopig ben ik echt niet van plan om met die hype mee te doen.
Bij Hyves is het toch een sport om zoveel mogelijk "vriendjes" te hebben? Dat gaat toch helemaal nergens over.
Dus met al je Hyves vrienden heb jij dagelijks contact of staan echt voor je klaar als je in de shit zit? Liever 3 echte Hyves vrienden dan honderden die je toch amper spreekt.quote:
En schijnbaar ook dj's. Moeten ze ook allemaal maar lekker zelf wetenquote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doen vooral tieners die iedereen vriendjes noemen
Ik heb alleen vrienden die ik ken -School, oude school, collega's enz- En sommige 3FM DJ's, waaronder dus nu bart.quote:Op zondag 4 januari 2009 15:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doen vooral tieners die iedereen vriendjes noemen
quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo!
Even een tussendoorvraagje: waarom heeft nog niemand een Tjibbe Tjibsma-fanhyve gestart? Die man verdient een standbeeld!
vriendjes is ook stomme naam , eerder relatie / connectiequote:Op zondag 4 januari 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus met al je Hyves vrienden heb jij dagelijks contact of staan echt voor je klaar als je in de shit zit? Liever 3 echte Hyves vrienden dan honderden die je toch amper spreekt.
Daarom dusquote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo!
Even een tussendoorvraagje: waarom heeft nog niemand een Tjibbe Tjibsma-fanhyve gestart? Die man verdient een standbeeld!
Hey,quote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo!
standbeelden worden onthoofdquote:Op zondag 4 januari 2009 15:55 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hallo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |