abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:01:36 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64619001
Adel Taarabt

Adel Taarabt (Berre-l'Etang (Frankrijk), 24 mei 1989) is een Frans/Marokkaans profvoetballer die momenteel uitkomt voor Premier League-club Tottenham Hotspur. Hij heeft deel uitgemaakt van het Franse elftal Onder-16, Onder-17 en Onder-18.

Carrière
Taarabt werd gedurende zijn jeugd gezien als een groot talent. Ondanks interesse van topclubs als Chelsea en Arsenal koos hij voor een contract bij Tottenham Hotspur, omdat deze het concreetst was en hem voldoende speeltijd bood.

Binnen twee maanden maakte hij zijn eerste optreden in het shirt van de Spurs op het hoogste niveau. In de met 4-3 gewonnen uitwedstrijd bij West Ham United kwam de toen 17-jarige Taarabt in de 85e minuut op het veld. Zijn eerste balcontact leidde gelijk indirect tot de 3-3. Vanaf het middenveld dribbelde hij naar de rand van het strafschopgebied. Nadat hij werd neergehaald benutte Dimitar Berbatov de vrije trap. In de extra tijd scoorde Paul Stalteri de winnende treffer.

Ook in de daaropvolgende wedstrijden, waaronder het 1-0 verlies tegen Chelsea, maakte Taarabt indruk. Door manager Damien Comolli werd hij beschreven als "een van de grootste talenten van Europa binnen zijn leeftijdsgroep".




"Kijk mij ééns technisch voortbewegen."

Hij is dus een fysiek sterke, technische voetballer met de motoriek van Zinedine Zidane. Daarom dus nogmaals mijn post uit het Ben Sahar topic:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Is het een beetje goede speler? Ik zou veel blijer zijn geweest als er welke club dan ook in Nederland zich zou versterken met Adel Taarabt van Tottenham, hij loopt daar toch slechts te verpieteren. Zonde, want hij is er wel.
Subvraag
Kan een club als Fc Twente, vanwege de Engelse contacten die de coach heeft, er niet in kunnen slagen hem aan te schaffen?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_64619130
Aparte naam.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:14:22 #3
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_64619351
Krijg van die Quincy-flashbacks als ik dat filmpje bekijk.

Beperkte traptechniek ook. Ben benieuwd
pi_64619436
Ik heb hem een paar keer op TV aan het werk gezien.
Een goed talent met veel snelheid, maar hij ontbeert het echte afmaken van kansen.
pi_64619672
Dat laatste kun je leren.
That's all folks!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:30:54 #6
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64619867
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat laatste kun je leren.
Ja, inderdaad, wou ik ook melden. Kijk maar naar C. Ronaldo, hij was ook een kampioen kansen missen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:11:39 #7
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64630243
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 18:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aparte naam.
Ja, je spreekt het anders uit in het Arabisch, maar je kunt toch wel zien dat hij niet te kort komt voor de Premierleague. Hij mist wel nog overzicht, hij doet alles op instinct.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 28 juli 2010 @ 01:36:02 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_84575448
Ajax misschien? :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_84575469
Heeft hij ook maar enigszins taaie scharen?
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:02:08 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96184584
http://www.nusport.nl/eng(...)-premier-league.html

Ok, dan gaan we hem in ieder geval in de premier leaugue zien. Wat een speler. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 00:45:33 #11
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_96232964
Heb hem in mijn team, bij Fifa11
Gekocht van QPR. Kun je lekker mee dribbelen en leuke passjes mee verzenden. Torinstinct echter niet zo.

8-)
Ja ja
pi_96233312
Overated!
  maandag 2 mei 2011 @ 01:00:15 #13
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_96233407
Natuurlijk bansheeboy die een of ander kut topic opent over een marokkaan die niet kan voetballen :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:55 #14
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96252687
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Natuurlijk bansheeboy die een of ander kut topic opent over een marokkaan die niet kan voetballen :')
Die niet kan voetballen? Heb jij überhaupt de beelden gezien? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 4 juni 2011 @ 18:03:41 #15
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97702952
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97706984
Mocro's en mentaliteit

Hij kan vast niet tegen onrecht _O-
pi_97707224
quote:
'De reden waarom Taarabt niet meer voor Marokko wil uitkomen'

Alle Marokkaanse voetbalsupporters zijn verbaasd over het feit dat het grote talent, Adel Taarabt het trainingskamp van de nationale ploeg heeft verlaten en niet meer voor Marokko wil uitkomen. Een goede ingelichte bron weet naar eigen zeggen waarom Taarabt niet meer voor Marokko wil uitkomen.

Adel Taarabt zou volgens Fouad Sahabi, een medewerker bij de Marokkaanse televisie maakte vandaag bekend dat Taarabt onlangs een contract zou hebben getekend bij een internationale topclub (Manchester United, Chelsea, Liverpool of Real Madrid) en die club zou Taarabt alleen contracteren als hij niet tijdens de Afrika Cup in actie zou komen. Aan Taarabt werd dus gevraagd om de nationale ploeg in de steek te laten, en Taarabt zou dit hebben geaccepteerd.

Fouad Sahabi staat in Marokko bekend als een zeer goede en betrouwbare journalist. Aan zijn informatie wordt bijna nooit getwijfeld, maar het is natuurlijk wel de vraag of dit nieuwtje wel betrouwbaar is.
bron: http://atlas-lions.nl/news.php?item=6887
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:16:06 #18
198365 Morendo
The Real Deal
pi_97707824
Volgens mij zien alleen Marokkaanse huilies het 'enorme talent' in hem.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_97708312
quote:
Hij mag wel voor Nederland uitkomen.. :)
pi_97708371
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
Volgens mij zien alleen Marokkaanse huilies het 'enorme talent' in hem.
Ik ben geen Marokkaan maar ik vind het echt een groot talent. Over een paar jaar verdiend hij misschien wel bij Inter of Arsenal zijn brood :)
Speelt nu trouwens toch bij QPR?
  zaterdag 4 juni 2011 @ 20:28:15 #21
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_97708383
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
Volgens mij zien alleen Marokkaanse huilies het 'enorme talent' in hem.
Hij is een superspeler. Iedere kenner die hem ziet voetballen kan dit beamen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_97712812
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
Volgens mij zien alleen Marokkaanse huilies het 'enorme talent' in hem.
Niet voor niets aanvoerder bij QPR en bijna eigenhandig de club laten promoveren.
pi_97715200
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 20:16 schreef Morendo het volgende:
Volgens mij zien alleen Marokkaanse huilies het 'enorme talent' in hem.
Als jij niet ziet waarom een speler geroemd wordt die dit seizoen 19 goals gemaakt heeft en 19 assists gegeven heeft, een groot aandeel erin heeft gehad dat zijn club QPR voor het eerst sinds 1996 in de Premier League zal uitkomen, en is uitgeroepen tot speler van het jaar in de eerste divisie van Engeland.. dan kan kan je beter een nieuwe bril kopen.

Hij heeft wel hele rare fratsen soms, dat is z'n grote minpunt.

[ Bericht 0% gewijzigd door PastorOfMuppets op 04-06-2011 23:43:29 ]
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  zondag 5 juni 2011 @ 11:53:03 #24
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97730174
Ik ben fan, benieuwd hoe hij het volgend jaar in de PL gaat doen.
Mooie techniek heeft hij.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97735668
Verrader.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')