abonnement Unibet Coolblue
  Leukste jonkie 2022 maandag 19 januari 2009 @ 15:55:29 #201
213457 engine
pi_65211657
quote:
Op maandag 19 januari 2009 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik ten zeerste. Sowieso imponeerde hij echt amper dat terwijl hij hiervoor met Spanje gewoon schitterde. Hij heeft vaak genoeg de kans gekregen van Wenger maar wist weinig indruk te maken op mij.
Ik vond Reyes toch altijd wel wat hebben. Lekker snel en ook gewoon een goede techniek maar hij heeft niet veel gescoord in de periode volgens mij. Dat is dan natuurlijk wel weer jammer.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 19 januari 2009 @ 17:50:20 #202
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65215835
Het was gewoon een mooiweervoetballer
pi_65217085
quote:
Op maandag 19 januari 2009 17:50 schreef Gunner het volgende:
Het was gewoon een mooiweervoetballer
Niet voor de engelse competitie dus
pi_65231756


Die kwam ik tegen Wat een pisstake Maar wel grappig
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65231937
Is Arshavin al binnen?

Nu nog een verdedigende middenvelder bitte!
  Leukste jonkie 2022 dinsdag 20 januari 2009 @ 09:22:19 #206
213457 engine
pi_65235328
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:


Die kwam ik tegen Wat een pisstake Maar wel grappig
Wat heb ik vaak op die gast lopen zeiken zeg
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65237451
Het is dinsdag
  donderdag 22 januari 2009 @ 09:23:15 #208
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65307559
Aardige goal van Wilshere in een reserves-wedstrijd gister

http://i40.tinypic.com/30szr68.jpg
pi_65308042
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:


Die kwam ik tegen Wat een pisstake Maar wel grappig
Hij had wel een goeie enge kop vond ik altijd.

Highbury
know'm sayin?
×
word? word.
pi_65310268
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Arshavin al binnen?

Nu nog een verdedigende middenvelder bitte!
quote:
Zenit-directeur verwacht akkoord met Arsenal over Arshavin

Hoewel Arsenal-manager Arsene Wenger weinig hoop meer lijkt te hebben, is Zenit-directeur Maxim Mitrofanov er zeker van dat de clubs nog tot een akkoord gaan komen over de transfer van Andrei Arshavin.

"Ik ben er zeker van dat we de deal nog af gaan ronden deze maand. We gaan tot een akkoord komen met Arsenal." Arshavin zelf kijkt er al naar uit. "Ik zie Arsenal als mijn ploeg voor de toekomst."

Volgens The Daily Star wil Arsenal echter niet verder gaan dan een bod van dertien miljoen euro, niet genoeg voor Zenit. "Er is een limiter, we hebben een bod gedaan en hebben het iets verhoogd," zegt Arsenal-voorzitter Peter Hill-Wood.

"Als het niet lukt, lukt het niet. Er zijn ook nog andere vissen in de zee."
Voor wat het waard is dan.. Goal.com
pi_65311099
ben benieuwd wie ze bedoelen met "andere vissen" of bedoeld wenger de jeugdspelers
pi_65311156
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:23 schreef Gunner het volgende:
Aardige goal van Wilshere in een reserves-wedstrijd gister

http://i40.tinypic.com/30szr68.jpg
Die krult ie er lekker in
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65314768
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:01 schreef Maravilla het volgende:

[..]


[..]

Voor wat het waard is dan.. Goal.com
Ja vorige week stond hij echt op het punt van komen volgends de media. En nu komen er weer allemaal berichten dat het misschien toch niet doorgaat.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65314789
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 09:23 schreef Gunner het volgende:
Aardige goal van Wilshere in een reserves-wedstrijd gister

http://i40.tinypic.com/30szr68.jpg
Ja hij is al te goed om op reserve niveau te spelen.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_65315062
Het aantrekken van Nasri was ook al een hele soap afgelopen zomer....Letterlijk weken gingen er nog overheen nadat bekend werd dat Arsenal zich officieel had gemeld.

Leg gewoon die 18 mil. op tafel en voorkom daarmee dat er straks een andere club er mee aan de haal gaat.
pi_65316340
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Het aantrekken van Nasri was ook al een hele soap afgelopen zomer....Letterlijk weken gingen er nog overheen nadat bekend werd dat Arsenal zich officieel had gemeld.

Leg gewoon die 18 mil. op tafel en voorkom daarmee dat er straks een andere club er mee aan de haal gaat.
Inderdaad, ik zie Man City hem wel wegkapen eigenlijk. Kan ie nog lekker de vedette uithangen daar ook
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_65317102
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:57 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Inderdaad, ik zie Man City hem wel wegkapen eigenlijk. Kan ie nog lekker de vedette uithangen daar ook
Die "schijnen" inderdaad interesse te hebben nu Kaká niet komt.
pi_65317654
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:19 schreef Maravilla het volgende:

[..]

Die "schijnen" inderdaad interesse te hebben nu Kaká niet komt.
Ach in wie hebben die geen intresse op dit moment dus dat zegt ook niets
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:37:50 #219
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_65321822
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:37 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

Ach in wie hebben die geen intresse op dit moment dus dat zegt ook niets
Sja inderdaad. Ik moet het eigenlijk nog maar zien met die Arshavin of hij wat kan laten zien bij Arsenal.
pi_65322984
quote:
Eduardo wacht op verlossende woord van Wenger

Arsenal-aanvaller Eduardo is naar eigen zeggen fit voldoende om zijn rentree in de hoofdmacht van de club te maken. De Kroaat, die bijna een jaar uit de roulatie was met een gebroken been, maakte woensdag zijn opwachting in het tweede elftal van Arsenal.

"Ik denk dat ik klaar ben voor het eerste team, maar die beslissing ligt bij Arsène Wenger", zegt Eduardo op de officiële site van Arsenal. "Ik voel me goed en train hard. Natuurlijk wil ik zo snel mogelijk sterk terugkeren. Elke wedstrijd is nu een nieuwe stap voor me."

"In mijn hoofd ben ik er klaar voor. Ik ben blij met de volledige wedstrijd met het tweede team. De wedstrijd werd gespeeld op een hard veld en de omstandigheden waren zwaar. Maar ik hoop toch echt snel mijn kans te krijgen in het eerste elftal."

Eduardo raakte in februari 2008 zwaar geblesseerd na een bikkelharde charge van een Birmingham City-verdediger in het Premier League-duel met The Blues. Even werd zelfs gevreesd voor de carrière van de Kroatisch international.
quote:
Bendtner verkoopt Hoffenheim 'nee'

Nicklas Bendtner heeft een aanbod van het Duitse Hoffenheim naast zich neergelegd. De koploper van de Duitse Bundesliga hoopte de Deense aanvaller los te weken bij Arsenal, maar moet zijn zoektocht naar een nieuwe spits voortzetten.

Hoffenheim zit in nood wegens de blessure van clubtopscorer en Bundesliga-revelatie Vedad Ibisevic. De Bosniër scheurde onlangs een knieband af en staat daardoor enkele maanden buitenspel. Bendtner (21) zou de leegte die Ibisevic heeft achtergelaten moeten opvullen.

De Deen heeft echter aangegeven Arsenal niet te willen verruillen voor de Duitse voetbalcompetitie. Volgens zijn zaakwaarnemer en vader Thomas Bendtner is zijn zoon niet van plan te vertrekken uit Londen, ondanks het feit dat hij maar sporadisch aan de bak komt in het Emirates Stadium.

"Ik weet van de interesse van Hoffenheim", zegt Bendtner senior in de Duitse media. "Er zijn meerdere clubs die zich melden gedurende een transferperiode. Natuurlijk is het altijd leuk dat er interesse is voor Nicklas, maar ik moet iedereen teleurstellen. Nicklas blijft gewoon bij Arsenal."

Eerder al meldde het Algemeen Dagblad dat Hoffenheim één van de vier succesvolle AZ-spitsen op het oog heeft. Om wie het zou gaan was vooralsnog niet duidelijk. Wel zat een delegatie van de Duitse club afgelopen zondag op de tribune bij het duel tussen FC Volendam en AZ.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 25 januari 2009 @ 18:53:50 #221
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_65394079
Fijn, er mag weer eens een extra wedstrijdje gespeeld worden.
  zondag 25 januari 2009 @ 19:14:54 #222
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65394738
Mooie wedstrijd voor Eduardo zijn terugkeer.
pi_65397816
Binnen 48 uur zou er meer duidelijkheid komen rondom Arshavin was het niet?
pi_65410079
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Binnen 48 uur zou er meer duidelijkheid komen rondom Arshavin was het niet?
Ben benieuwd duurt allemaal wel lang...
pi_65442522
quote:
'ARSENAL EN ZENIT BEREIKEN AKKOORD ARSJAVIN'

Zenit Sint-Petersburg en Arsenal hebben een akkoord bereikt over de transfersom van Andrei Arsjavin. Dit meldt de Russische club maandag op zijn website. "Een eerste overeenkomst over de overgang van de speler, op basis van een reële marktwaarde, is bereikt", luidt het bericht. Het enige obstakel is nog de persoonlijke voorwaarden van Arsjavin.

De club uit Londen gaat niet akkoord met de salariseisen van de Russische international. "Arsenal gaat alleen akkoord met de persoonlijke voorwaarden van de speler als de transfersom lager is", vervolgt het statement. "De onderhandelingen zijn nog gaande." De 27-jarige plaaggeest van Oranje op het EK in 2008 staat sinds 1999 onder contract bij de club van coach Dick Advocaat.

Sport1
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')