abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_231093
Ik kijk vaak naar het BBintenet journaal omdat ik een fan ben van ingrid weel,die het presenteerd.Ze maakt zoveel fouten,volgens mij probeert ze ons aller popie-cokie rolf te overtreffen in het BBBK(BigBrotherBlunderKampioenschap).

Nu ik het toch over het BBinternet journaal heb.
Ik heb net die van 13-12 bekeken en vond zowaar ratelband(die te gast was) wel grappig.
Hij had nog niet veel van BB gehoord,of deed alsof.
Was lekker negatief over het fenomeen en had ook een leuke sneer naar mcdonalds(sponsor).
Volgens mij had hij gehoord dat BB zo'n hype is en kwam hij daardoor, publiciteitsgeil als hij is gewillig opdraven naar de studio.
Alleen toen ie daar aankwam zag hij pas dat hij niet in de tvstudio maar bij de internet redactie was uitgenodigt.Geen tvcameras dus, dit was voor hem natuurlijk een grote teleurstelling en hierdoor werd ie nog negatiever.
Maar het werd pas echt leuk toen hij bemerkte dat hij het huis helemaal niet inmocht(dus helemaal niet op tv).
Hij had gehoord dat karin in een dipje zat en begon haast te smeken:
laat mij nou even in dat huis dan haal ik die karin gelijk uit die dip zodat ze gelijk de hoofdprijs wint,en zo niet krijgt ze van mij die 250000.
hij wist kennelijk nog niet dat je je gewoon in dat programma kan inkopen(...oh ooh).

en oja ingrid was dit journaal beetje uit vorm,niet veel versprekingen dus.Maar wel een leuke ze had het (geloof dat we op 86 dagen zitten) maar steeds over een hoofdprijs van 125000???
ingrid ga zo door ,ik kijk alleen voor jouw

ingrid for presidentrice

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  dinsdag 14 december 1999 @ 05:49:00 #2
904 L-X
The Lover X
pi_231094
Wat is nou BB? Wat is het nou precies?
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')