abonnement Unibet Coolblue
pi_64602990

Eerdere topics :
#01, #02, #03, #04, #05, #06, #07, #08, #09, #10, #11, #12, #13, #14, #15, #16, #17, #18, #19, #20, #21, #22, #23, #24, #25, #26, #27, #28, #29, #30, #31, #32, #33, #34, #35, #36, #37, #38, #39, #40, #41, #42, #43, #44, #45, #46, #47, #48, #49, #50, #51, #52.

Hierrrrrrr vind je de openingspost.


pi_64602998
Moet het allemaal nog maar zien met Theo Bos ( als hij het wordt uiteraard ) voorlopig maar het voordeel van de twijfel.
pi_64603011
Hehe, leuke TT.
tevens tvp
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64603047
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:05 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, leuke TT.
tevens tvp
Zat ook nog even te denken aan met Theo Bos weer naar FC Den Bosch
pi_64603089
Artikel van het AD nogmaals:
quote:
Vitesse haalt 'clubman' Theo Bos
Door MARCEL VAN DER KRAAN

ARNHEM - Theo Bos wordt bijna zeker de nieuwe trainer van Vitesse. De Arnhemse club is met de 42-jarige coach van FC Den Bosch in gesprek en hoopt vandaag nog een akkoord te bereiken over zijn ‘transfer’. Bos, die in zijn voetbalcarrière vijftien seizoenen het shirt van Vitesse droeg, jeugdtrainer én assistent-coach was in Arnhem, ligt bij zijn werkgever in de eerste divisie nog tot aan het eind van dit seizoen vast. Hij heeft echter een clausule in zijn contract die het mogelijk maakt bij een aanzienlijke sportieve promotie tussentijds te vertrekken.

,,Theo Bos is voor ons de belangrijkste kandidaat voor de positie van hoofdtrainer,’’ bevestigde Marc van Hintum, technisch directeur van Vitesse, gisteravond. ,,We vinden hem de ideale coach voor de huidige selectie van Vitesse. We hopen dat we er snel uit kunnen komen.’’

Bos en zijn zaakwaarnemer zitten vandaag om de tafel met het bestuur van FC Den Bosch. Als het tot een akkoord komt, vliegt de oud-prof morgen nog mee met de spelersgroep van Vitesse naar het Turkse Antalya.

In Brabant zal men het vertrek van Bos betreuren. Afgelopen jaar, toen het contract van Bos tot 2009 werd verlengd, verklaarde Den Bosch-manager Fred van der Hoorn nog dat Bos ‘een uitstekende trainer is, die met bescheiden middelen optimaal presteert’. Daarnaast vond hij Bos sterk in de communicatie. ,,Zowel naar de spelersgroep als binnen de organisatie.’’

De directie van Vitesse maakte de afgelopen dagen overuren om een nieuwe trainer te vinden. Hoewel het noodscenario klaar staat – assistent Edward Sturing kan de groep morgen ook meenemen op trainingskamp – willen Paul van der Kraan en Marc van Hintum het nieuwe jaar in een keer goed beginnen.

Bos past volledig bij de profielschets van de nieuwe coach. Die moet de cultuur van Vitesse goed kennen, niet te oud zijn en tevens opgewassen zijn tegen de mondige spelersgroep. In de jeugdopleiding van Vitesse liet Bos wat dat betreft in het verleden ook een uitstekende indruk achter.

Vitesse wil in Turkije de selectie pittig laten trainen om na de korte winterstop een nieuwe start te maken en afscheid te nemen van de degradatiezone. De vijftiende positie op de ranglijst is de club onwaardig.

De slechte prestaties kostten trainer Hans Westerhof (60) deze week de kop. De clubleiding stelde hem afgelopen maandag op non-actief.

Het is overigens uitgesloten dat de slechte eerste seizoenshelft voor nog meer mensen binnen Vitesse gevolgen zal hebben. Voor de raad van commissarissen en het bestuur staan de posities van Van Hintum en Van der Kraan niet ter discussie.

Van der Kraan heeft in het afgelopen jaar op financieel vlak wonderen verricht voor Vitesse en Van Hintum wordt het vertrek van Aad de Mos in de zomer niet verweten. De breuk met De Mos was volgens de clubleiding al ontstaan voordat Van Hintum in dienst trad.
pi_64603116
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:06 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Zat ook nog even te denken aan met Theo Bos weer naar FC Den Bosch
.

Nou ja, het kan toch moeilijk slechter gaan dan met Westerhof. Vitesse staat gewoon te laag als je naar het spelersmateriaal kijkt. Staat er trouwens nog één en ander te gebeuren deze transferperiode bij Vitesse?
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64603172
Met Theo Bos mag je blij zijn hoor
pi_64603312
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:09 schreef venomsnake het volgende:

.

Nou ja, het kan toch moeilijk slechter gaan dan met Westerhof. Vitesse staat gewoon te laag als je naar het spelersmateriaal kijkt. Staat er trouwens nog één en ander te gebeuren deze transferperiode bij Vitesse?
Dat is hem nou ook juist de concurenten ( o.a De Graafschap doet hele goede zaken met Ben Sahar ) en bij ons blijft het erg erg rustig wat dat betreft ook helemaal geen geruchten en er zijn nog wel een aantal spelers die weg kunnen en mogen.

En om nou direct een plaats te noemen waar er versterking nodig is is ook nog niet makkelijk al is het duidelijk dat er voor en achterin iets moet gaan gebeuren , het middenveld lijkt wel goed.

En dan heb je nog het feit dat er op bestuurlijk vlak niks gebeurd en dat betekend weer een jaar aanmodderen , dan staat er ook nog in het AD (hieroboven over Paul van der kraan ) '' op financieel vlak wonderen verricht voor Vitesse '' maar de club moet juist weer opgebouwd worden, en over Van Hintum dat het vertrek van Westerhof hem niet aangerkend word maar dat kan hem wel degelijk aangerekend worden.

Het is wachten tot vitesse nog meer supporters verliest.
pi_64603362
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
Met Theo Bos mag je blij zijn hoor
Waarom niet?
pi_64603412
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:18 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Waarom niet?
Jij vind hem wel goed presteren bij Den Bosch?
pi_64603457
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:11 schreef sjimz het volgende:
Met Theo Bos mag je blij zijn hoor
quote:
De tegenvallende eerste
seizoenshelft is te wijten aan...

Pure pech
(20%)
Gebrek aan kwaliteit
(16%)
Slechte mentaliteit
(30%)
Falende technische staf
(34%)

Poll op fcdbfans.nl
En ja die mentaliteit is bij sommige spelers ook een probleem ( over die 1ste en 2de kan Terror wel oordelen ) en falende technische staf hij was natuurlijk niet de enige maar wel hoofdverandwoordelijk.

Benieuwd wat er met Sturing gaat gebeuren als Theo Bos komt.
pi_64603523
Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij het maximale uit een kwalitatief beperkte spelersgroep kan halen. We werden derde, terwijl we de dertiende spelersbegroting hadden. En we incasseerden tevens veruit de minste tegendoelpunten.
pi_64603604
Ad en Bud als coaches.
pi_64603806
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:16 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Dat is hem nou ook juist de concurenten ( o.a De Graafschap doet hele goede zaken met Ben Sahar ) en bij ons blijft het erg erg rustig wat dat betreft ook helemaal geen geruchten en er zijn nog wel een aantal spelers die weg kunnen en mogen.
Dat Ben Sahar naar De Graafschap gaat had denk ik niemand gedacht. Daar zal Hiddink wel achter zitten ofzo. Maar is er wel geld voor bijvoorbeeld een makkelijk scorende spits? Want die kunnen jullie wel gebruiken.
quote:
Het is wachten tot vitesse nog meer supporters verliest.
Is niet te hopen, zijn nu al schrikbarend veel lege stoeltjes.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64604056
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:34 schreef venomsnake het volgende:

Dat Ben Sahar naar De Graafschap gaat had denk ik niemand gedacht. Daar zal Hiddink wel achter zitten ofzo. Maar is er wel geld voor bijvoorbeeld een makkelijk scorende spits? Want die kunnen jullie wel gebruiken.
het is niet alleen De Graafschap ook bij Ado en Roda gebeurd er wat en zelf in Volendam.

Eigenlijk is er ook geen geld want er is nog altijd een schuld die weliswaar geslonken is maar die er nog wel altijd is. ( en zolang Afab er is kan dat nog wel oplopen )

en in de spits zal weinig veranderen ben ik bang
Van Wolfswinkel is dan wel een talent maar daar blijft het even bij , Kolk is niet meer de kolk van vorig jaar onder Aad. en over Tarva maar te zwijgen , Junker maar weg maar of iemand die nog wil hebben wellicht in Denemarken.

Er moet eerst weer iemand verkocht worden om wat te halen.
( wat ook niet te goede komt meestal )
pi_64604257
Kolk is prima in een 2 spitsensysteem.

Theo Bos zal het komend half jaar wel goed doen maar ik vraag mij af of het toekomst heeft..
pi_64606692
Met welk systeem speelt Bos bij Den Bosch? 4-4-2 ?
pi_64607347
Theo Bos. Jeetje.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 10:51:45 #19
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_64607850
Het las wel ff grappig....aanzienlijk sportieve promotie
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_64607986
Moet het echt zo nodig een oud-speler zijn die de club goed kent? Eerst de verhalen over Van de Brom, nu weer Theo Bos. Ik denk dat ze beide (nog) niet geschikt zijn. Van de Brom neemt natuurlijk zijn holmaatje Van Vossen weer mee wat tot achterklap leidt en Bos heeft het aardig gedaan in Den Bosch, maar of dat goed genoeg is zo'n wespennest te leiden... Aan de andere kant misschien wel eens goed een jonge trainer te hebben na die 2 mislukte oudgedienden 'die alles al meegemaakt hadden'.

Anyway, succes met de nieuwe trainer. Zo lang wij binnenkort maar bij jullie winnen en jullie 1 plek onder ons eindigen gun ik jullie het beste
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_64609167
THEO BOS NIEUWE HOOFDTRAINER VITESSE
Vitesse- 03-01-2009

Vitesse heeft Theo Bos aangesteld als nieuwe hoofdtrainer/coach van Vitesse. De 43-jarige Bos tekende zaterdagochtend een contract voor de duur van anderhalf jaar. Bos, die daarmee afscheid neemt van FC Den Bosch, stapt zondagavond met zijn nieuwe selectie in het vliegtuig richting Antalya om zich voor te bereiden op de tweede helft van de competitie.

Na zijn spelersloopbaan werkte Theo Bos een groot aantal jaren als jeugdtrainer bij Vitesse waarna hij als assistent-trainer fungeerde van Ronald Koeman, Mike Snoei en Edward Sturing. Van het seizoen 2005/2006 tot en met de eerste helft van het seizoen 2008/2009 was hij hoofdtrainer bij FC Den Bosch. Door het behalen van de eerste periodetitel heeft de ploeg uit Brabant zich reeds verzekerd van een plek in de Play-offs.

Theo Bos: "Fantastisch! Het was mijn grote wens ooit als hoofdtrainer bij Vitesse terug te keren. Ik ben heel blij dat het gelukt is. Dat het ooit een keer zou gebeuren, daar hield ik rekening mee, maar nu is het ineens razendsnel gegaan. Fc Den Bosch heeft met mij meegedacht in de overgang naar Vitesse en dat stel ik erg op prijs, want ik heb ontzettend prettig bij die club gewerkt. Nu ga ik vol aan de bak in Arnhem. We zitten vanaf morgen een week lang 24 uur per dag bij elkaar. Dat is een mooie gelegenheid om elkaar te leren kennen en de te volgen lijn duidelijk te krijgen en te maken."

Marc van Hintum: "Theo Bos is een ambitieuze trainer met een groot Vitesse verleden. Dat was niet het belangrijkste criteria, maar het heeft wel een rol gespeeld. Het is prettig dat Theo de clubcultuur kent. De belangrijkste reden om Theo te contracteren is geweest dat hij in staat is van zijn spelers een team te maken. Dat heeft hij eerder bij Jong Vitesse en de afgelopen jaren bij FC Den Bosch bewezen. Theo is een teambuilder en ik heb er het volste vertrouwen in dat hij het onderste uit de kan gaat halen bij onze spelers. Dat is altijd belangrijk, maar zeker in de huidige situatie van Vitesse."
pi_64610209
Bos is een prima trainer, realistisch, laat zich niet gekmaken.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 13:31:09 #23
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64611191
afwachten maar weer...tis natuurlijk ook zo dat vitesse geen grote naam kan betalen
PSN: diTani
pi_64611317
Waarom haalde van Hintum hem afgelopen zomer dan al niet?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:46:32 #25
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64614945
Symphatieke kerel (weet ik uit ervaring), en redelijk jong. Ik denk dat, indien hij de groep verbaal aankan, dat tot aardige dingen kan leiden.
pi_64615627
quote:
Positie Sturing probleem Vitesse


ARNHEM - De positie van Edward Sturing is een probleem voor Vitesse nu Theo Bos is aangesteld als nieuwe hoofdtrainer.

Sturing en Bos speelden ruim tien jaar samen in het eerste elftal van Vitesse. in 2002 was Bos assistent van Sturing. Daarna werd Bos assistent van Mike Snoei, maar in 2003 nam Sturing het opnieuw over en werkten de twee samen.

In 2004 werd Bos "weggepromoveerd"naar Jong Vitesse en omdat Sturing hem dat niet persoonlijk vertelde, is er nu geen basis meer tot samenwerking. Vitesse moet waarschijnlijk op zoek naar een andere assistent-trainer
Bron: omroep gelderland
pi_64616914
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:09 schreef EKterror het volgende:

[..]

Bron: omroep gelderland
Ja, dat las ik ook. Heeft Bos z'n eigen assistent die 'ie mee kan nemen?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64617605
geen idee,

misschien de assistenten van De Mos (Huistra en ....??) maar weer aannemen
pi_64617651
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook. Heeft Bos z'n eigen assistent die 'ie mee kan nemen?
Anders zijn John van Loen en David Nascimento nog wel beschikbaar.
Van de ene soapclub naar de andere
pi_64617745
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 16:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ja, dat las ik ook. Heeft Bos z'n eigen assistent die 'ie mee kan nemen?
Jan van Grinsven en Arnold Scholten gaan wel mee denk ik
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:19:52 #31
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64617789
Van Deinsen is in ieder geval geen optie, aldus Van Hintum.
pi_64617805
Vitesse tot de winterstop, aantal duels en tussen haakjes de goals:
quote:
1. VELTHUIZEN, Piet 17 (0)
2. VERHAEGH, Paul 16 (1)
3. SANSONI, Sébastien (FRA) 11 (0)
4. SPROCKEL, Civard 14 (0)
5. DROST, Jeroen 13 (0)
6. STRUIJK, Frank van der 14 (0)
7. CLAUDEMIR (BRA) 17 (0)
8. MOLHOEK, Rogier 14 (0)
9. JUNKER, Mads (DEN) 3 (1)
10. KOLK, Santi 16 (4)
11. PRYOR, Anduele 6 (0)
13. DIERMEN, Kevin van 1 (0)
14. JENNER, Julian 13 (0)
15. YAKUBU, Abubakari (GHA) 6 (0)
16. SCHREUDER, Alfred 6 (0)
17. WOLFSWINKEL, Ricky van 16 (3)
18. KAYA, Onur (BEL) 6 (0)
19. TARVAJÄRVI, Niklas (FIN) 11 (2)
20. KEIZER, Cees 0 (0)
21. GRAAFLAND, Ronald 0 (0)
22. BÜTTNER, Alexander 16 (1)
23. PLUIM, Wiljan 0 (0)
24. MEGRELISHVILI, Haim (ISR) 0 (0)
25. KUIPER, Nicky 3 (0)
28. SMAN, Sebastiaan van der 0 (0)
29. ROOM, Eloy 0 (0)
30. HOFS, Nicky 15 (3)
Wat een rendement die Junker!!

En Keizer gaat nooit meer spelen denk ik... Terwijl "De Mos-ontdekkingen" als Kaya en Pryor dus weinig speelden tot nu toe.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:25:27 #33
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64617941
ik kijk liever niet naar de getallen die tussen de haakjes staan
PSN: diTani
pi_64618176
Sturing krijgt nu dus waarschijnlijk weer één of andere kantoorfunctie? Dat vind ik wel jammer voor 'm, eerlijk gezegd. Verdient de man niet.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:35:10 #35
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64618221
Junker 1 op 3, niet heel slecht
BASISPLAATS!
pi_64618347
Kunnen wij die Junkert niet krijgen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:44:46 #37
3185 Adelante
To let it go now
pi_64618519
Benieuwd wie Bos' assistenten worden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64618544
Die TT
  zaterdag 3 januari 2009 @ 17:57:05 #39
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64618885
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Kunnen wij die Junkert niet krijgen.


¤1.500.000 inclusief verzendskosten.
pi_64619458
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef JH87 het volgende:
Sturing krijgt nu dus waarschijnlijk weer één of andere kantoorfunctie? Dat vind ik wel jammer voor 'm, eerlijk gezegd. Verdient de man niet.
Had hij Bos wat netter moeten behandelen.
pi_64619749
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:44 schreef Adelante het volgende:
Benieuwd wie Bos' assistenten worden.
Ik ook al.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 18:44:45 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_64620288
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:33 schreef JH87 het volgende:
Sturing krijgt nu dus waarschijnlijk weer één of andere kantoorfunctie? Dat vind ik wel jammer voor 'm, eerlijk gezegd. Verdient de man niet.
Zegt me meer over het bestuur.

Paul van der Kraan was een gangster, maar het beleid van Marc van Hintum begint ook een grote farce te worden.

Een goede voetballer is niet per se een goede technisch manager en een ervaren trainer is ook niet per se een verbetering. Scorebordjournalistiek.
pi_64621778
Weer een sprong in het diepe van een club die al bijna verzopen is... Eerst die koekebakkers als Van Hintum eruit gooien en dan langzaam de verrotte organisatie opnieuw opbouwen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64623844
Heel veel plezier met Theo Bos en bedankt voor het ophalen van deze prutser. Ik had gedacht dat we nooit meer van deze prutstrainer af zouden komen, maar er is dan toch nog een club ingetuind!

Gezien het spelersmateriaal van Vitesse had ik nog wel het idee dat ze het zouden gaan redden, maar met Theo Bos aan het roer wordt het zeker een enkeltje Jupiler League.
pi_64624848
Nu heeft Vitesse drie hoofdtrainers op de loonlijst staan. Waarvan T.Bos het minste verdiend
Wie dit leest is gek
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:00:49 #46
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64625272
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:
Heel veel plezier met Theo Bos en bedankt voor het ophalen van deze prutser. Ik had gedacht dat we nooit meer van deze prutstrainer af zouden komen, maar er is dan toch nog een club ingetuind!

Gezien het spelersmateriaal van Vitesse had ik nog wel het idee dat ze het zouden gaan redden, maar met Theo Bos aan het roer wordt het zeker een enkeltje Jupiler League.
Verklaart u nader.
pi_64625317
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:00 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Verklaart u nader.
Theo Bos heeft de afgelopen jaren zijn onkunde wel bewezen.
pi_64625437
Een nijmegenaar die VItesse uiteindelijk de nek om zal draaien.. Veel zuurder kan het toch ook allemaal niet meer.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:12:04 #49
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64625744
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:01 schreef Halcon het volgende:

[..]

Theo Bos heeft de afgelopen jaren zijn onkunde wel bewezen.


Voorbeelden willen we horen, kluns!
pi_64626010
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:12 schreef Yozzz het volgende:

[..]



Voorbeelden willen we horen, kluns!
Kijk eens naar FC Den Bosch, daar heeft hij de afgelopen jaren gewerkt, nitwit.
pi_64626059
Halcon weet het eigenlijk ook niet, die heeft al jaren geen wedstrijd van FC Den Bosch meer gezien.
pi_64626141
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Halcon weet het eigenlijk ook niet, die heeft al jaren geen wedstrijd van FC Den Bosch meer gezien.
Ik heb wel de samenvattingen gezien en en een aantal live-verslagen gehoord. Ook heb ik in het begin van het Theo Bos-tijdperk vrijwel alle wedstrijden gezien en het was allemaal niet overtuigend. En dat was dan nog in de tijd dat iedereen enthousiast was over Bos, daarna is het enthousiasme alleen maar afgenomen heb ik begrepen.
pi_64626263
In het gunstigste geval haal je met Bos de pure middelmaat in huis. Niet voor niks is er eigenlijk geen hond geinteresseerd geweest in de trainer Bos de laatste jaren.

DIe griezel van een Van Hintum zal ooit per ongeluk wel ergens opgevangen hebben dat het belangrijk is dat de trainer een band heeft met de club..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64627049
Ach ten opzochte van Westerhof is alles wel een verbetering denk ik.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:19:49 #55
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_64628449
Goeie TT! Verder geen idee wat ik van Theo Bos als trainer moet vinden, hoewel TR een positief verhaal intypte.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_64630642
Theo
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 4 januari 2009 @ 11:30:37 #57
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64640048
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ik heb wel de samenvattingen gezien en en een aantal live-verslagen gehoord. Ook heb ik in het begin van het Theo Bos-tijdperk vrijwel alle wedstrijden gezien en het was allemaal niet overtuigend. En dat was dan nog in de tijd dat iedereen enthousiast was over Bos, daarna is het enthousiasme alleen maar afgenomen heb ik begrepen.
I rest my case...
pi_64640080
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 23:21 schreef -J-D- het volgende:
Theo
Dat is dan wel weer zo, eindelijk weer Theoooooo en 'We willen Theo bij de FEBO' kunnen schreeuwen.
Don't think twice, it's all right.
pi_64640223
Ach jullie winnen gewoon nog een paar potjes en worden dan dertiende. Dat was onder elke andere trainer ook wel gebeurd.
pi_64640290
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:40 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ach jullie winnen gewoon nog een paar potjes en worden dan dertiende. Dat was onder elke andere trainer ook wel gebeurd.
Is dit een quote uit het NEC topic van vorig jaar rond deze tijd, ofwat?
pi_64641873
Wat is Theo Bos voor type trainer dan? Wat Vitesse nodig heeft is een man die autoriteit uitstraalt en alle ego'tjes in het gareel houdt. En dat ze dat dan nog van hem accepteren ook.

Westerhof is gewoon een overvriendelijk watje van de grootste orde, maar Theo Bos heb ik nooit zo van dichtbij kunnen volgen. Is hij een beetje streng?
pi_64642207
Waren er trouwens nog andere opties dan Theo Bos?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_64642797
quote:
Theo Bos staat op strepen bij Vitesse

Met clubicoon Theo Bos (43) als opvolger van de ontslagen Hans Westerhof stapt Vitesse vanavond in het vliegtuig naar Turkije. Of ook assistent-trainer Edward Sturing mee naar Schiphol vertrekt is onzeker. De beoogde partners zijn namelijk gebrouilleerd. „Ik heb een gesprek met Edward gehad en dat verliep niet prettig”, zegt de bij FC Den Bosch losgeweekte coach eerlijk. „Er zal nog minimaal één gesprek moeten volgen. Wat als we er niet uitkomen? Ik ben aangesteld als hoofdtrainer en neem aan dat de club mijn weg volgt.”
Technisch directeur Marc van Hintum was niet op de hoogte van de controverse. „Maar ik ga ervan uit dat het goed komt. We hebben in het clubbelang gedacht en de positie van hoofdtrainer had prioriteit.” De relatie tussen Bos en Sturing, die in Arnhem nog tot 2011 een contract heeft, is slecht sinds medio 2004. Destijds prefereerde Sturing als hoofdtrainer van Vitesse Jan van Deinsen als assistent boven Bos. De laatste ging verder als trainer van Jong Vitesse en vertrok vervolgens naar FC Den Bosch. Daar presteerde hij met bescheiden middelen in een steeds stijgende lijn. „Ik zie het als een vorm van erkenning”, reageert Bos. „Als supporter heb ik de afgelopen maanden balend Vitesse gevolgd, maar wat er fout zit weet ik nog niet. Ik heb nu zeven dagen de tijd om dat te ondervinden.”

Aanvoerder Paul Verhaegh is lovend over de aanstelling van Bos, die vijftien seizoenen voor Vitesse speelde. „Ik heb bij FC Den Bosch een halfjaar onder hem getraind en kijk uit naar de nieuwe samenwerking. Hij heeft een duidelijke voetbalvisie en is iemand die een bepaalde mate van discipline hoog in het vaandel heeft staan.”
The soap ain't over!
pi_64642970
Het zal ook ooit eens één dag rustig zijn hé.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 4 januari 2009 @ 13:38:27 #65
3185 Adelante
To let it go now
pi_64643428
Als Bos de spelers maar kan managen, Sturing's positie doet niet zo veel ter zake
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64644052
Ook handig van van Hintum dat ie niet op de hoogte was van het conflict tussen Bos en Sturing.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_64644283
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij heeft vorig jaar laten zien dat hij het maximale uit een kwalitatief beperkte spelersgroep kan halen. We werden derde, terwijl we de dertiende spelersbegroting hadden. En we incasseerden tevens veruit de minste tegendoelpunten.
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Halcon het volgende:
Heel veel plezier met Theo Bos en bedankt voor het ophalen van deze prutser. Ik had gedacht dat we nooit meer van deze prutstrainer af zouden komen, maar er is dan toch nog een club ingetuind!

Gezien het spelersmateriaal van Vitesse had ik nog wel het idee dat ze het zouden gaan redden, maar met Theo Bos aan het roer wordt het zeker een enkeltje Jupiler League.
Tja, lekker tegenstrijdige geluiden... wat moeten we er nu van denken? ik volg de jupiler league niet..
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 17:20 schreef methodmich het volgende:
Vitesse tot de winterstop, aantal duels en tussen haakjes de goals:
[..]

Wat een rendement die Junker!!

En Keizer gaat nooit meer spelen denk ik... Terwijl "De Mos-ontdekkingen" als Kaya en Pryor dus weinig speelden tot nu toe.
Wát een cijfers
pi_64645362
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:57 schreef Strooper het volgende:
Ook handig van van Hintum dat ie niet op de hoogte was van het conflict tussen Bos en Sturing.
Ik denk dat hij dat weldegelijk was. Maar Sturing is volledig ondergeschikt aan al het andere. Als hij weg moet, dan maar weg. Mag hij nu een keertje de weg van Theo bewandelden
  zondag 4 januari 2009 @ 15:48:01 #69
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64648394
mjah, je mag toch aannemen dat het bestuur incl technische staf om de tafel gaat zitten en alles regelt...
PSN: diTani
pi_64648591
Op vi.nl staat dat Van Hintum weldegelijk verrast is Ik snap dat echt niet. Het is destijds voorgevallen binnen Vitesse en Sturing zelf is nota bene nog actief als assistent-trainer. Mocht het voorheen al niet bekend zijn, dan toch zeker wanneer de Naam Theo Bos is gevallen.
quote:
Bos en Sturing zitten (nog) niet op één lijn

04/01/2009 13:58

De aanstelling van Theo Bos is niet door iedereen binnen Vitesse juichend ontvangen. Assistent-trainer Edward Sturing blijft door oud zeer mogelijk thuis.

Bos kwam zaterdag tot een akkoord over een terugkeer bij Vitesse. De 43-jarige Arnhemmer neemt de plaats in van de ontslagen Hans Westerhof. Maar tijdens zijn jaren bij FC Den Bosch zijn de problemen met zijn beoogde assistent Sturing niet verdwenen.

'Ik heb een gesprek met Edward gehad en dat verliep niet prettig', zegt Bos in De Telegraaf. 'Er zal nog minimaal één gesprek moeten volgen. Wat als we er niet uitkomen? Ik ben aangesteld als hoofdtrainer en neem aan dat de club mijn weg volgt.'

Mogelijke consequentie is dat Sturing, die nog een contract tot medio 2011 heeft in Arnhem, verstek laat gaan voor het trainingskamp. Technisch directeur Marc van Hintum, die verrast werd door de problemen, denkt niet dat het zo'n vaart zal lopen. 'Ik ga ervan uit dat het goed komt. We hebben in het clubbelang gedacht en de positie van hoofdtrainer had prioriteit.'

De oorzaak van de controverse ligt in 2004, toen toenmalig hoofdtrainer de voorkeur gaf aan Jan van Deinsen als assistent. Bos voelde zich gepasseerd door zijn voormalig teamgenoot en koos na Jong Vitesse uiteindelijk voor een vertrek naar FC Den Bosch.
  zondag 4 januari 2009 @ 15:57:21 #71
237059 Twerk
The Spurs
pi_64648844
Uiteraard was Van Hintum er wel van op de hoogte. Dit rommelt nog ff door en dan hebben ze bij Vitesse het perfecte alibi gevonden om ook Sturing de laan uit te sturen.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 4 januari 2009 @ 15:59:10 #72
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64648942
Sturing hoort eigenlijk uit zichzelf al op te stappen. Eerst Bos naaien, en vervolgens nog een keer naaien door te blijven zitten als de oude trainer vertrekt. Ga alsjeblieft weer de jeugdopleiding doen... Hans van Arum assistenttrainer, dat zou beter zijn.
pi_64648983
Alsof je daar een alibi voor nodig hebt. Met deze resultaten had je gewoon de gehele trainersstaf eruit kunnen flikkeren. Daarnaast is het heel gangbaar dat een nieuwe trainer zijn eigen assistenten meeneemt, dus ze hoeven echt geen truukjes te verzinnen bij Vitesse.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:29:18 #74
237059 Twerk
The Spurs
pi_64650321
quote:
Op zondag 4 januari 2009 15:59 schreef BertMaalderink het volgende:
Alsof je daar een alibi voor nodig hebt. Met deze resultaten had je gewoon de gehele trainersstaf eruit kunnen flikkeren. Daarnaast is het heel gangbaar dat een nieuwe trainer zijn eigen assistenten meeneemt, dus ze hoeven echt geen truukjes te verzinnen bij Vitesse.
Nobele gedachtengang.. Maar zoals je misschien alleens is opgevallen worden er bij Vitesse altijd dubieuze spelletjes gespeeld rond dit soort zaken. Precies wat je verwacht als nobody's als van Hintum etc. het voor het zeggen hebben.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64650683
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:29 schreef Twerk het volgende:

Nobele gedachtengang.. Maar zoals je misschien alleens is opgevallen worden er bij Vitesse altijd dubieuze spelletjes gespeeld rond dit soort zaken. Precies wat je verwacht als nobody's als van Hintum etc. het voor het zeggen hebben.
In dit geval waren (en zijn) de stokken om Sturing te (ont)slaan al ruim aanwezig. Daar hoeven ze echt geen ruzie tussen Bos en Sturing voor te laten ontstaan.
  zondag 4 januari 2009 @ 16:43:41 #76
237059 Twerk
The Spurs
pi_64651011
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:37 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

In dit geval waren (en zijn) de stokken om Sturing te (ont)slaan al ruim aanwezig. Daar hoeven ze echt geen ruzie tussen Bos en Sturing voor te laten ontstaan.
Ik heb er mijn bedenkingen bij.. maargoed, je bent het toch wel met me eens dat Van Hintum zeker op de hoogte was van dit conflict? Of hij heeft zijn huiswerk niet gedaan,, (Of hij wist dat Sturing dan zelf wel zou opstappen)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64655484
Schreuder nieuwe assistent!
pi_64655894
quote:
Edward Sturing niet mee naar Turkije 04-01-2009

Assistent-trainer Edward Sturing reist niet met Vitesse mee naar Turkije waar de selectie een trainingskamp belegt. Tot die gezamenlijke conclusie kwamen betrokkenen, nadat in een eerste gesprek duidelijk werd dat meerdere gesprekken nodig zijn om een samenwerking tussen beide Vitesse coryfeën mogelijk te maken.

NIEUWE ROL VOOR ALFRED SCHREUDER
Alfred Schreuder verruilt zijn actieve voetbalcarriere voor een rol als stagiair bij de technische staf van het eerste elftal. In Turkije gaat Schreuder de nieuwe trainer Theo Bos assisteren bij de trainingen. Dit betekent dat de 36-jarige routinier zijn laatste wedstrijd heeft gespeeld.

Vitesse.nl
Pfft.
Don't think twice, it's all right.
pi_64655969
Echt, gewoon, serieus zeg, kom op, hou me vast.

Don't think twice, it's all right.
pi_64656014
Prima zo...
Sturing terug halen was al een fout op zich met "hard gras" in je achterhoofd.
Of Schreuder de perfecte assistent is durf ik zo snel niet te zeggen.

Maar mooi schoon begin voor de tweede helft.
pi_64656502
hms
Schreuder is stagair...
Sturing blijft assistent.

Alles altijd weer zolekker duidelijk bij Vitesse...
  zondag 4 januari 2009 @ 18:53:31 #82
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64656615
Nou, hoeveel wedstrijden heeft hij gespeeld voor Vitesse? Lijkt me een fout/grote gok van Marc van Hintum, hem aantrekken.
  zondag 4 januari 2009 @ 18:59:41 #83
3185 Adelante
To let it go now
pi_64656853
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:50 schreef Positive_Thinking het volgende:
hms
Schreuder is stagair...
Sturing blijft assistent.

Alles altijd weer zolekker duidelijk bij Vitesse...
Ik denk niet dat Sturing assistent blijft aks hij botst met Bos
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 januari 2009 @ 19:24:33 #84
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64657880
quote:
Op zondag 4 januari 2009 18:37 schreef JH87 het volgende:
Echt, gewoon, serieus zeg, kom op, hou me vast.

Hou mij er ook gelijk bij vast, serieus het wordt triester met de dag , ipv lekker zonnen in turkije moet iedereen op strafkamp naar alaska oid, leren hoe ze voor elkaar door het vuur moeten gaan...

Nu nog afwachten hoe ze het in turkije tegen de andere laagvliegers doen
PSN: diTani
pi_64658358
En nu dit weer:
quote:
Van Hintum: Sturing blijft assistent

ARNHEM - Technisch directeur Marc van Hintum gaat ervan uit dat Edward Sturing assistent-trainer blijft bij Vitesse. In eerste instantie liepen de gesprekken daarover vast.

"We gaan daar na het trainingskamp een gevolg aan geven. Het moet gewoon rondkomen. Wij vinden Edward een vakman en onze nieuwe trainer Theo Bos staat ook open voor samenwerking."

Alfred Schreuder fungeert tijdens het trainingskamp in Turkije als assistent. "Hij gaat stage lopen en is toegevoegd op verzoek van Theo en ons, maar het is de intentie dat Edward ook terugkeert als assistent-trainer."
Een keertje eenduidige en transparante communicatie zou bij Vitesse ook geen kwaad kunnen.
Don't think twice, it's all right.
  zondag 4 januari 2009 @ 19:38:45 #86
237059 Twerk
The Spurs
pi_64658529
Ik denk dat we allemaal wel weten waar dit uiteindelijk op zal uitdraaien.. Het script ligt al weken keurig opgeborgen in de bureaulade van ene Marc van Hintum.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  zondag 4 januari 2009 @ 20:29:52 #87
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64661187
Bos, Sturing en Schreuder de technische staf. Betekent dat dat we non-stop gaan verdedigen?
  zondag 4 januari 2009 @ 20:32:19 #88
3185 Adelante
To let it go now
pi_64661317
quote:
Op zondag 4 januari 2009 19:38 schreef Twerk het volgende:
Ik denk dat we allemaal wel weten waar dit uiteindelijk op zal uitdraaien.. Het script ligt al weken keurig opgeborgen in de bureaulade van ene Marc van Hintum.
Kan Van Hinthum wel mooi hebben bedacht, maar op een van loen en co zoals bij Utrecht, zit ook niemand te wachten
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64662875
Stuur Sturing maar naar een andere plek in de organistatie , de jeugd ofzo daar waar die wel goed is in.

Een paar seizoen geleden hadden we ook Sturing en Bos en toen ging het ook niet al te best met Vitesse haal maar een nieuwe assistent die wel met Bos en de selectie overweg kan.
pi_64662982
Als je de jeugd coördineert heb je toch ook contact met de hoofdtrainer of niet?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64663099
Maar toch al wel een stuk minder en Van Hintum zit er eventueel bij al TD.

Het contract afkopen is nog duurder en om het zo door te laten gaan is ook niet goed voor het clubbelang ( en dus uiteindelijk voor ons als vitesse supporters )
pi_64663179
Ik vind het wel een stom verhaal. Persoon A kiest voor een andere assistent dan persoon B en daardoor kunnen ze nooit meer samenwerken? Kom op zeg, een beetje professionaliteit mag er wel zijn.
Maar goed, om een nieuwe rel te voorkomen, zal het wel anders opgelost worden.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zondag 4 januari 2009 @ 21:24:21 #93
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64664332
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:04 schreef -J-D- het volgende:
Ik vind het wel een stom verhaal. Persoon A kiest voor een andere assistent dan persoon B en daardoor kunnen ze nooit meer samenwerken? Kom op zeg, een beetje professionaliteit mag er wel zijn.
Maar goed, om een nieuwe rel te voorkomen, zal het wel anders opgelost worden.
Het probleem is dat Sturing & Bos altijd vrienden zijn geweest, en Sturing het allemaal achterbaks heeft gespeeld toendertijd. Toen de keuze voor Van Deinsen werd gemaakt door Sturing, heeft hij zijn maatje Bos niks verteld.

Bos is toen op een hele rare manier weggepromoveerd naar de Jeugd van Vitesse.
pi_64664430
Dat kan dus ook andersom
pi_64664480
quote:
Assistent Edward Sturing gaat niet met Vitesse mee op trainingskamp naar Turkije. De per direct gestopte Alfred Schreuder moet de rechterhand van Theo Bos worden.

Tijdens gesprekken met Bos werd duidelijk dat Sturing zich niet wil conformeren aan de zienswijzen van de nieuwe hoofdtrainer, waardoor er geen grond bestaat voor verdere samenwerking.

'We hebben gesproken, maar dat verliep niet bepaald prettig', aldus Bos tegen VI.nl. 'Sindsdien heb ik niks toereikends van Edward vernomen. We zullen nu moeten zien wat de toekomst uitwijst. Volgende week, na het trainingskamp, praten we verder.'

Vier jaar geleden raakten beide partijen in conflict met elkaar toen Sturing, destijds hoofdtrainer, Jan van Deinsen boven Bos verkoos als zijn assistent. De Eerbeker heeft bij Vitesse nog een contract tot medio 2010. Onder de ontslagen Hans Westerhof was hij assistent.

De kans is klein dat Sturing, een half jaar geleden aangesteld als cultuurbewaker, alsnog toetreedt tot de nieuwe technische staf. Schreuder lijkt de rol van assistent het komende halfjaar op zich te nemen. De 36-jarige middenvelder uit Barneveld kwam afgelopen zomer over van FC Twente, maar maakt in Arnhem weinig aanspraak op speelminuten.

Zijn contract als speler wordt per direct ontbonden, waarna Schreuder voorlopig op stage-basis toetreedt tot de technische staf. Eerder deed hij bij FC Twente al ervaring op in de technische staf van Fred Rutten. Of ook Hans van Arum Bos gaat assisteren moet volgende week duidelijk worden. De oud-speler van onder meer Willem II, RKC Waalwijk én Vitesse is nu trainer van de Arnhemse beloften.
vi.nl
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64671120
3 uur vertraging vlucht richting Antalya. Dezelfde vlucht waar ook de graafschap mee vliegt.

7 januari Roeselare - Vitesse
10 januari Hacettepe - Vitesse
  maandag 5 januari 2009 @ 00:13:42 #97
184465 Migue
Sensuele man
pi_64672208
Yes, Theo Bos, eindelijk!
pi_64674813
Zitten ze samen met De Graafschap in het vliegtuig?
pi_64677054
quote:
Op maandag 5 januari 2009 04:27 schreef BertMaalderink het volgende:
Zitten ze samen met De Graafschap in het vliegtuig?
Ja dat Zaten ze.
quote:
De Graafschap en Vitesse veilig aangekomen in Turkije
Gelderlander - maandag 05 januari 2009
door Raymond Willemsen.

BELEK - De Graafschap en Vitesse zijn maandagochtend in alle vroegte veilig geland in Turkije waar beide clubs een achtdaags trainingskamp beleggen.

De reis ging wel met de nodige problemen gepaard. In eerste instantie zou er om 20.00 uur vertrokken worden vanaf airport Niederrhein in het Duitse Weeze, maar dat werd uiteindelijk 22.55 uur.

Om vijf uur 's ochtends Turkse tijd (het is er één uur later dan in Nederland) belandden beide ploegen in hun hotel. De Graafschap resideert in het 5-sterren hotel Papillon Belvil in Belek, terwijl Vitesse haar intrek heeft genomen in het luxueuze Kremlin hotel.

Beide clubs trainen maandag voor het eerst. Dat kan op prima velden en onder prettige weersomstandigheden. Het wordt maandag zo'n vijftien graden aan de Turkse Rivièra.

Dinsdag speelt De Graafschap de eerste oefenwedstrijd. Tegenstander is dan Sivasspor, koploper in de Turkse comptitie.
  maandag 5 januari 2009 @ 10:05:21 #100
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64677353
de graafschap zoekt uitdaging in turkije ^^, grappig dat beide elftallen in hetzelfde vliegtuig zaten
PSN: diTani
pi_64703897
Foutje bedankt...
quote:
Paspoort niet in orde: Pluim niet mee met Vitesse
door Gerard Borgman . maandag 05 januari 2009 | 20:35

ANTALYA - Wiljan Pluim zal zijn twintigste verjaardag niet snel vergeten. De aanvaller van Vitesse miste op kolderieke wijze het trainingskamp van zijn ploeg in Antalya. De Arnhemse ploeg reisde zondagavond af naar Turkije, maar pal voor vertrek bleek dat het paspoort van Pluim niet orde was.

De jongeling merkte op zijn verjaardag dat hij het document had laten verlopen. Vitesse reageerde snel en voegde snel jeugdspeler Genaro Snijders toe aan gezelschap dat zich in Zuid-Europa voorbereidt op de tweede helft van de competitie.

Een andere opvallende afwezige bij de Arnhemse ploeg is Haim Megrelishvili. De linksback uit Israël is een van de spelers die deze maand de club mogen verlaten, maar hij is de enige die ontbreekt in Turkije. Megrelishvili raakte vorig seizoen onder trainer Aad de Mos zijn basisplaats kwijt en zoekt nu naar een club in zijn moederland.

,,Hij is eind vorig jaar eerder teruggevlogen naar Israël’’, zegt technisch directeur Marc van Hintum. ,,We willen hem alle kans geven met clubs uit Israël te praten. Hij komt vandaag (maandag, red.) terug uit Israël en zal met het tweede elftal mee gaan trainen en spelen.’’

In Antalya stond Vitesse maandagmiddag voor het eerst op het trainingsveld onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Theo Bos. Een speciaal moment voor de 43-jarige Arnhemmer, die met zijn nieuwe baan een droom zag uitkomen. ,,Dit was natuurlijk wel een speciaal moment’’, zei de coach. ,,Het is altijd een beetje spannend hoe de spelersgroep zal reageren. Dat ging super. Als we dit niveau van beleving vast kunnen houden, dan is dat prima.’’
pi_64708154
quote:
Spelersruil Cambuur en Vitesse bijna rond
Soccernieuws - 05-01-2009

De spelersruil tussen SC Cambuur-Leeuwarden en Vitesse is bijna rond, althans dat meldt de Leeuwarder Courant. Vitesse-belofte Genaro Snijders zal het komende halfjaar Cambuur komen versterken terwijl Marc Mboua (foto) het omgekeerde traject zal bewandelen.

Cambuur zal buitenspeler Snijders voor een halfjaar huren van Vitesse, daar moet hij het gat op gaan vullen dat is ontstaan door het vertrek van Jurrick Juliana naar FC Dordrecht. De omgekeerde weg bewandeld Marc Mboua, de 21-jarige Kameroener zal een halfjaar op huurbasis voor Vitesse gaan uitkomen.

Mboua is bij Cambuur op het tweede plan belandt, doordat hij centrumspitsen Mark de Vries en Ruud ter Heide voor zich moet dulden. Cambuur speelde dit seizoen een aantal malen met Mboua op de flank, maar daar kwam hij niet goed tot zijn recht. Bij Vitesse hoopt hij op meer speelminuten dan bij Cambuur. Vorig seizoen stond Mboua nog nadrukkelijk in de belangstelling van het Engelse Chelsea en het Franse Lille.
  maandag 5 januari 2009 @ 22:17:24 #103
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64708356
bij vitesse meer minuten dan bij cambuur...het zal wat zijn :s
PSN: diTani
pi_64710209
Als Junker vertrekt wel ja.
Kolk is niet de goede oude Kolk meer en Wolfswinkel is ook niet echt constant, dus zet er maar een snel afrikaantje neer. Ik ben voor.
pi_64710996
We missen onze Afrikaantjes idd.
  maandag 5 januari 2009 @ 23:19:44 #106
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64711329
zolang we ze kunnen huren is het neit erg, als we ze uit afrika moeten halen kosten ze heel wat meer
PSN: diTani
pi_64717869
Ben benieuwd hoe we de winterstop uitkomen.
pi_64718392
quote:
Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef RedemptioN het volgende:
bij vitesse meer minuten dan bij cambuur...het zal wat zijn :s
Idd zeg, mensen die niet goed genoeg zijn voor de jupiler league mogen wel bij vitesse komen ballen
pi_64718630
Die gozer is echt wel goed. Tenminste vorig seizoen. Dit jaar nog weinig in actie gezien.
pi_64721100
Waarom speelt hij dan niet bij Cambuur? Vind het ook een beetje apart overkomen. Een eredivisieploeg die een bankzittende eerste divisionist huurt
pi_64721555
Over snelle negers gesproken... is Mike Mampuya van VVV Venlo niet iets?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:08:03 #112
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64725599
Zorg alsjeblieft dat je een optie neemt op die Afrikaan. Chelsea en Lille zijn niet voor niets geïnteresseerd, en als het niks is kan je hem altijd terugsturen naar Leeuwarden.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:18:36 #113
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64725960
chelsea en lille geinteresseerd in een bankzitter bij cambuur ? vraag die optie dan meteen aan ja
PSN: diTani
pi_64727043
Was vorig jaar he, die interesse.

Als je op youtube kijkt zie je dat hij best wat kan.
pi_64730873
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Was vorig jaar he, die interesse.

Als je op youtube kijkt zie je dat hij best wat kan.
Als je een selectief gemonteerd youtube filmpje van mijn voetbalavonturen maakt, kan ik ook zo naar Ajax.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:30:08 #116
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64730938
ik ben dan de volwaardige opvolger van edwin vd sar
PSN: diTani
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:50:56 #118
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64731890
ik krijg net een bieding binnen voor mijn verloren zoon, sikora, 25miljoen van ac milan, ze zagen het filmpje en waren overdonderd!
PSN: diTani
pi_64732002
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:28 schreef BertMaalderink het volgende:
Als je een selectief gemonteerd youtube filmpje van mijn voetbalavonturen maakt, kan ik ook zo naar Ajax.
Deze had jij niet (zo) gemaakt:

  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:12:06 #120
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64732862
Lekker bezig met bashen jongens Als een bankzitter van Cambuur blijkbaar eens tot zulk een grote dingen in staat was dat hij Chelsea aantrok, dan is er blijkbaar iets verkeerd gegaan bij Cambuur dat hij nu op de bank zit. Motivatieproblemen of iets dergelijks? Het lijkt me niet heel raar gedacht dat hij bij Vitesse weleens zou kunnen gaan verrassen. En indien dat het geval is, kan je beter een optie achter de hand hebben. Kijk naar Elia bij Twente. Vorig jaar gekocht, nu al een vraagprijs van ¤12 miljoen (niet dat ze dat ervoor krijgen, maar het gaat om het idee).

Zo'n Cambuurspeler kan dan ineens meer geld waard worden, zodat Cambuur er geld mee verdient. Dan kan je beter een low-potential die mogelijkerwijs een high-potential is al 'vastleggen' met een optie, voor een low-potential-prijs.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 16:43:52 #121
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64734270
laten we het hopen als hij naar arnhem komt , vitesse kan wel een verassing gebruiken....

de graafschap trouwens gewonnen van de nr1 van turkije zie ik net netjes!, hopenlijk doet vitesse het ook goed in de oefenduels ^^
PSN: diTani
pi_64734513
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Deze had jij niet (zo) gemaakt:


Valt me op dat in Jupiler League vaak de mooiste goals gescoord worden Komt natuurlijk ook doordat er meer ruimte is, slechte verdediging enzo... maar toch... men lijkt ook wat meer onbevangen te spelen.
pi_64735819
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:53 schreef TerroRobbie het volgende:

Deze had jij niet (zo) gemaakt:


Zo'n goal heb ik echt wel eens gemaakt en ik heb het ook vaak genoeg een ander zien doen. Het is knap afgemaakt, maar zo worden ze er in het amateurvoetbal soms ook ingeschoten hoor. Ik ken genoeg matige voetballers met een wereldgoal op hun naam. En dan is dit nog niet eens een wereldgoal.

Op basis van mijn mooiste doelpunt kon ik voor 130 miljoen naar Real Madrid, want die is nog veel mooier dan deze. Op basis van de rest kom ik niet verder dan een bierteam vol falers

[ Bericht 9% gewijzigd door BertMaalderink op 06-01-2009 17:25:21 ]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 17:33:32 #124
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64736327
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:19 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Zo'n goal heb ik echt wel eens gemaakt en ik heb het ook vaak genoeg een ander zien doen. Het is knap afgemaakt, maar zo worden ze er in het amateurvoetbal soms ook ingeschoten hoor. Ik ken genoeg matige voetballers met een wereldgoal op hun naam. En dan is dit nog niet eens een wereldgoal.

Op basis van mijn mooiste doelpunt kon ik voor 130 miljoen naar Real Madrid, want die is nog veel mooier dan deze. Op basis van de rest kom ik niet verder dan een bierteam vol falers
Bij mijn mooiste (tevens eerste, maar lang niet enige) doelpunt ging mijn knieschijf uit de kom , voor de rest ook zon faalteam, maar vooral mn club is pauper atm,

Je zit toch niet bij mij int team he :p?
PSN: diTani
pi_64742603
Sanering:
quote:
Colin van Mourik naar JVC Cuijk

De 23-jarige verdediger van Vitesse kwam niet meer in de plannen voor bij de BVO. "Ik kom zelfs bij Jong Vitesse nauwelijks aan spelen toe. Ik heb er geen zin meer in mijn weken te slijten met alleen trainen. Ik ben gevoelsmatig klaar met het profvoetbal," aldus Van Mourik in De Gelderlander.

"Mijn situatie is uitzichtsloos. Vitesse verleent haar medewerking aan ontbinding van mijn contract. De KNVB beslist hopelijk snel of ik na de winterstop in de hoofdklasse mag spelen."

Colin van Mourik kiest nu voor JVC Cuijk, hij hoopt daar het plezier in voetbal weer terug te vinden. Contacten met zaterdaghoofdklasser's DOVO en GVVV liepen op niets uit. Van Mourik speelde slechts 1 keer in het eerste bij Vitesse, hij moest toen vroegtijdig vervangen worden vanwege kramp.
www.zondaghoofdklasse.nl
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_64745482
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:33 schreef RedemptioN het volgende:

Bij mijn mooiste (tevens eerste, maar lang niet enige) doelpunt ging mijn knieschijf uit de kom , voor de rest ook zon faalteam, maar vooral mn club is pauper atm,

Je zit toch niet bij mij int team he :p?
Nee, ik ben niet van Arnhem. Wel gewoond

Ik wil trouwens niet zeggen dat die Afrikaan een slechte voetballer is, maar zo'n filmpje zegt echt helemaal niks. Dan ga ik toch eerder af op het feit dat hij bankzitter is bij Cambuur. Maar een tropische verrassing is altijd het proberen waard
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:48:59 #127
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64753174
OMG! Die neger is 1 meter 20!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:56:09 #128
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64753422
hoe lang? ( )
PSN: diTani
pi_64755447
Hopelijk dat we met bos de 2de seizoenshelft de weg omhoog weer kunnen inzetten, dat er nog mooie wedstrijden mogen komen

Edit: Aan de OP te zien zitten er 3 andere fok!kers in vak 128, daar zit ik ook
En ja, ik ben nieuw hier.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:58:20 #130
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64758860
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:02 schreef C.Obvious het volgende:
Hopelijk dat we met bos de 2de seizoenshelft de weg omhoog weer kunnen inzetten, dat er nog mooie wedstrijden mogen komen

Edit: Aan de OP te zien zitten er 3 andere fok!kers in vak 128, daar zit ik ook
En ja, ik ben nieuw hier.
Dat hopen we allemaal, en welkom!
pi_64759079
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 01:02 schreef C.Obvious het volgende:
Hopelijk dat we met bos de 2de seizoenshelft de weg omhoog weer kunnen inzetten, dat er nog mooie wedstrijden mogen komen

Edit: Aan de OP te zien zitten er 3 andere fok!kers in vak 128, daar zit ik ook
En ja, ik ben nieuw hier.
Welkom.

De OP klopt volgens mij niet meer, ik zit in 228, dus ook vlak bij
pi_64759187
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:48 schreef Yozzz het volgende:
OMG! Die neger is 1 meter 20!
Toch heeft die nog redelijk wat kopbaldoelpuntjes gemaakt.
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:21:04 #133
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64769294
Kevin Bobson mag gratis vertrekken bij Salzburg. Lijkt me een erg goede versterking, aangezien Vitesse echte snelheid mist op de flanken.
pi_64769310
Bos geeft Pryor en Junker nieuwe kans

Mads Junker en Anduele Pryor blijven dit seizoen mogelijk toch in Arnhem. Door de komst van trainer Theo Bos, opvolger van de ontslagen Hans Westerhof, krijgen de aanvallers een nieuwe kans bij Vitesse.

Het tweetal mocht onder Westerhof nog uitzien naar een andere club. Bos wil de spelers echter eerst zelf nog aan het werk zien. "Nieuwe ronde, nieuwe kansen", reageert technisch directeur Marc van Hintum in Voetbal International. "Het is niet meer dan logisch dat Theo eerst alle spelers wil zien alvorens hij uitspraken doet over welke spelers in Arnhem moeten blijven."

Junker mocht dit seizoen pas drie keer zijn opwachting maken in het shirt van Vitesse. Pryro kwam zes maal binnen de lijnen. Junker is bezig aan zijn vierde seizoen in Gelderland. De Deen slaagde er nooit in een vaste basisplaats te veroveren. De spits drong daardoor al vaker aan op een vertrek. Ook afgelopen december gaf hij aan te willen vertrekken.

Het drietal Haim Megrelishvili, Abubakari Yakubu en Sébastien Sansoni mag ondanks de komst van Bos nog altijd het Gelredome verlaten. Vitesse ziet geen toekomst meer in de spelers. Er hebben zich overigens nog geen clubs gemeld voor het trio.
pi_64769603
Die Yakubu is wel afgezakt zeg. Was bij Ajax toch wel een prima speler. Iets te licht voor een basisiplaats, maar dan moet je bij Vitesse toch wel uit de verf kunnen komen.
  woensdag 7 januari 2009 @ 19:06:40 #136
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64781568
Theo Bos en ik zitten op één lijn. Totnutoe.
  woensdag 7 januari 2009 @ 20:28:22 #137
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64785278
we zullen zien wat ze er van gaan bakken hier in Enschede volgende week...heb er nog weinig vertrouwen in echter...die 0-0 tegen de belgische nr laatst heeft er ook niet echt bij geholpen...
PSN: diTani
  woensdag 7 januari 2009 @ 22:53:31 #138
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_64792360
Ik heb inmiddels ook mijn plekkie op Zuid verruild voor een plekkie heel veel verder naar het zuiden en westen...Mexico. Ben er echter in gedachten altijd bij!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:01:01 #139
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64795246
het zal daar iig warmer zijn dan hier
PSN: diTani
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:03:43 #140
3185 Adelante
To let it go now
pi_64795363


klinkt een beetje als over een nacht ijs
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 8 januari 2009 @ 00:08:07 #141
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64795550
deels ja, vitesse had hem al overgehaald om nog een jaar door te gaan...dus eigenlijk gaat hij nu gewoon doen wat hij sowieso al van plan was. Daarom kon die ook snel beslissen denk ik zo
PSN: diTani
pi_64801678
Gisteren een 0-0 tegen roeselare.Met als als voordeel de spelers op de plekken waar ze horen.

De gelderlander maakt gelukkig gebruik van Youtube en dus hebben we een foto impressie van de wedstrijd.
pi_64804809
Sansoni weer op het middenveld, klinkt al een stuk beter. Kan Claudemir weer wat aanvallender spelen op rechts. Sowieso is dat denk ik het beste middenveld:
Hofs
Molhoek - Claudemir
Sansoni.

En weer gewoon met 2 spitsen. Kijken hoe dat duo is, Kolk en Ricky.
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:52:27 #144
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64804961
ikg a maar geen vertrouwens proberen te krijgen, weet toch wel weer waar dat op uit loopt
PSN: diTani
  vrijdag 9 januari 2009 @ 19:53:33 #145
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_64863748
Tot nu toe wel erg stil met betrekking tot transfers. Dat is overigen bij meer Nederlandse clubs zo...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:28:31 #146
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_64865036
We hebben in de zomer ongeveer 28,5 spelers gehaald. Het is niet altijd feest in Arnhem
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:02:18 #147
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_64891827
2-0 verloren, wederom niet gescoord...
pi_64891997
Wat een prutsers ook. Moesten ze vandaag niet tegen die turkse laagvlieger?
Don't think twice, it's all right.
pi_64892096
Tegen de nr 17 ja... die in de competie nog minder hebben gescoord dan Vitesse (9 uit 16)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:44:25 #150
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64893084
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef INViCTuS het volgende:
Tot nu toe wel erg stil met betrekking tot transfers. Dat is overigen bij meer Nederlandse clubs zo...
Het is wachten totdat Ajax de Huntelaar-miljoenen gaat gebruiken.
Delen daarvan zullen dan vermoedelijk bij FC Groningen en FC Twente terecht komen waarna de transfercaroussel gaat draaien.
Als het boven regent druppelt het bij Vitesse.
Wie dit leest is gek
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:02:55 #151
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64893605
echt die uitslag tegen de nr 17 van turkije

maar aan de andere kant...ze kunnen natuurlijk zeggen dat bos wat dingen wou uitproberen oid , en het is "maar" een oefenwedstrijd.
PSN: diTani
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:06:45 #152
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_64893724
De kans dat de TT bewaarheid wordt is groter dan 50%
Toto nu toe lijkt het ontslag van de Mos en Westerhof znloos.
Wie dit leest is gek
  zondag 11 januari 2009 @ 22:17:41 #153
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_64930994
Achja, we hadden toch geen uitzicht meer op prijzengeld, dan kan je maar beter van de mogelijkheid gebruik maken alles te proberen qua opstellingen
pi_64932071
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
De kans dat de TT bewaarheid wordt is groter dan 50%
Toto nu toe lijkt het ontslag van de Mos en Westerhof znloos.
de trainerswissel heeft ook niet veel zin als er geen dingen structueel veranderen bij Vitesse , Westerhof heeft hier van in de volkskrant van gister wat dingen over gezegd die wel op waarheid berusten.
  maandag 12 januari 2009 @ 11:45:21 #155
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_64943140
huurcontract met die fin opzeggen, twee andere spitsen huren voor rest vanh et seizoen met optie tot koop, gogogogo
PSN: diTani
pi_64955648
Als dat alleen maar makkelijk was dan was het wel gedaan. nee helaas is scoren niet het enige probleem bij vitesse op het moment.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:29:28 #157
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_64999343
Vitesse heeft deze week twee nieuwe spelers op proef. In een oefenduel tussen Jong Vitesse en Jong AGOVV (3-0) dinsdagmiddag, werden twee internationals met wisselend succes getest. Voor Arunas Klimavicius duurde de wedstrijd slechts drie minuten, nadat hij het veld moest verlaten met een gekneusde knie. Klimavicius werd eerder al uitvoerig bekeken door hoofdscout Ted van Leeuwen, zo meldt De Gelderlander. Nu mocht de Litouwer zijn kwaliteiten laten zien in de kleuren van de Arnhemmers, maar de kwetsuur gooide al heel snel roet in het eten. Wanneer de blessure niet ernstig is, wil Vitesse de lange mandekker snel weer op proef laten komen.

Klimavicius wordt gezien als een directe versterking, indien hij daadwerkelijk overkomt van Dinamo Moskou. Bij deze Russische club stond de 27-jarige Oost-Europeaan de afgelopen twee seizoenen onder contract. De verdediger staat overigens ook in de belangstelling van ADO Den Haag.

De andere proefspeler, Daribor Stevanovic, maakte een prima indruk bij Jong Vitesse. De aanvallende middenvelder speelde een uur mee met de Gelderlanders en deed het, onder toeziend oog van hoofdtrainer Theo Bos en technisch directeur Marc van Hintum, uitstekend. De beleidsbepalers hebben dan ook vergaande belangstelling voor de 24-jarige Sloveen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 13 januari 2009 @ 18:39:17 #158
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64999673
Dalibor Stevanovic moeten ze echt aantrekken. Prachtige speler. Heeft wel een aantal verkeerde carrieremoves gedaan, waardoor zijn carriere een beetje in een slop is geraakt.
pi_65001228
Klinkt idd allemaal veelbelovend voordeel kan ook zijn dat hij een gewoon eu salaris kan krijgen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 20:26:50 #160
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_65004024
Stevanovic, naam spreekt me aan, f of v doe ik niet moeilijk over. Dit zijn spelers die het bij VItesse meestal wel goed doen!
pi_65009375
Ja, Stefanovic, goede speler was dat. Als je dat vergelijkt met Sprockel
pi_65021559
Jenner en Molhoek langer bij Vitesse. Hun optie is gelicht.
Jenner tot 2012 en molhoek tot 2011
pi_65021593
Straks even kaartjes halen voor VItesse-NEC (op West als NEC-er )
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:53:59 #164
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65021616
Gaan jullie nog aankopen doen?

tvp
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65021770
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef Robinhoo het volgende:
Gaan jullie nog aankopen doen?

tvp
Ik ga zo wel even om wat melk, bladerdeeg en een krop sla bij de Albert Heijn. Wat de anderen gaan doen weet ik niet.
  woensdag 14 januari 2009 @ 10:59:15 #166
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65021826
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:57 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik ga zo wel even om wat melk, bladerdeeg en een krop sla bij de Albert Heijn. Wat de anderen gaan doen weet ik niet.
Oooh, kunnen die het niveau van Vitesse aan? Wat zijn de transfersommen. Contractduur etc.

vertel wat meer
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65022213
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef -J-D- het volgende:
Straks even kaartjes halen voor VItesse-NEC (op West als NEC-er )
Wat ben ik blij dat ik dan op oost zit...
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:21:11 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_65024922
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:52 schreef Positive_Thinking het volgende:
Jenner en Molhoek langer bij Vitesse. Hun optie is gelicht.
Jenner tot 2012 en molhoek tot 2011
Waarom Jenner? Waarom?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65025757
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef -J-D- het volgende:
Straks even kaartjes halen voor VItesse-NEC (op West als NEC-er )
Wow, jij bent echt gek!
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  woensdag 14 januari 2009 @ 13:48:24 #170
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65028088
Molhoek & Jenner hebben een vast contract gekregen, Vitesse lijkt ineens goed bezig te zijn! Een paar nieuwe Oostblokkers erbij, mits we de concurrent Ado kunnen verslaan, en houthakken!
pi_65029750
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:44 schreef Twerk het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt gek!
Hoezo? Moet kunnen, vooral op West... daar (oost ook) staat men geeneens op bij 'sta op als je voor vitesse bent'...

Zuid zou ik niet doen nee.... daar is de beschaving wat verder te zoeken... maar wel weer wat meer geluid wat ook wel weer nodig is in het Gelredome.
pi_65036151
Kunnen we nu niet Verbeek nemen als trainer?
Don't think twice, it's all right.
pi_65037989
Die zou wel ideaal zijn voor dit zooitje pubers. Maar helaas is Bos al gehaald
pi_65038784
Snijders krijgt nu ook een contract

Hopelijk komt Jenner nu onder Bos ook meer uit de verf en Molhoek eigenlijk ook al ben ik met de contractverlening van Molhoek iets blijer.

Zou leuk zijn als Stevanovic vandaag of morgen ook nog rond komt.
En er verder nog iets bijkomt want ze willen zich nog wel versterken nog deze maand. ( niet gedacht dat er nog wat ging gebeuren ) maar het kan snel gaan
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:53 schreef -J-D- het volgende:
Straks even kaartjes halen voor VItesse-NEC (op West als NEC-er )
En al gehaald , meld dan ook even je vak en op welk stoeltje je zit
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:01:10 #175
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65041177
Vanuit het verre westen: VITES!

Shirt hangt al aan mijn muur hier
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65042165
Op dit momen is Vitesse bezig om Stevanvic te contracteren. Vitesse wil voor elke linie nog een nieuwe speler en ze hopen dat er nog een paar gaan vertrekken!
  woensdag 14 januari 2009 @ 19:24:51 #177
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65042190
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:01 schreef Elvislives het volgende:
Vanuit het verre westen: VITES!

Shirt hangt al aan mijn muur hier
Het verre westen?
  donderdag 15 januari 2009 @ 00:06:29 #178
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65055176
Mexico...Is best ver....en naar het westen
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65058420
Vitesse doet stagiair Stevanovic aanbieding

Vitesse heeft Dalibor Stevanovic een contract voorgelegd voor meerdere jaren, met medio 2009 een optie. Dat meldt de Gelderlander woensdagavond. Als de Sloveense middenvelder het komende half jaar niet presteert, kan de Arnhemse club alsnog van hem af. Stevanovic heeft nog niet gereageerd op het contractvoorstel. Stevanovic (24) speelt momenteel voor het Israëlische Maccabi Petach Tikva, maar kan door Vitesse transfervrij worden overgenomen. Hij stond in het verleden bij Olimpija Ljubljana, NK Domzale, Real Sociedad en Deportivo Alavés op de loonlijst.

Dit seizoen speelde de Sloveens international tien duels voor Maccabi Petach Tikva. De negenvoudig international scoorde niet. Stevanovic maakte afgelopen dinsdag een goede indruk in de oefenwedstrijd tussen Jong Vitesse en Jong AGOVV.
  donderdag 15 januari 2009 @ 08:09:21 #180
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65058877
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:06 schreef Elvislives het volgende:
Mexico...Is best ver....en naar het westen
Het is nog verder naar het Oosten.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:47:15 #181
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65083148
Megrelishvili tot het einde van het seizoen verhuurd aan Tel Aviv.
pi_65083404
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Yozzz het volgende:
Megrelishvili tot het einde van het seizoen verhuurd aan Tel Aviv.
Vitesse is Megrelishvili tijdelijk kwijt

Haim Megrelishvili komt tot het einde van dit seizoen uit voor Maccabi Tel Aviv. Dat meldt Vitesse donderdagavond op de officiële website. De Israëliër kreeg dit seizoen weinig speelminuten en speelde voornamelijk zijn wedstrijden in Jong Vitesse.
pi_65083440
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:47 schreef Yozzz het volgende:
Megrelishvili tot het einde van het seizoen verhuurd aan Tel Aviv.
Toch een club die hem wil hebben ( hopelijk kan hij daar wel overtuigen zodat ze hem houden)
quote:
de nummer negen van de Israëlische competitie heeft zich nu voor de rest van het seizoen verzekerd van de diensten van de linkermiddenvelder.
Daar speelde die bij ons dus niet maar dat zou die best kunnen idd , net zoals Due eigenlijk voor de verkeerde positie gehaald.
  donderdag 15 januari 2009 @ 19:59:43 #184
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65083614
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:55 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Toch een club die hem wil hebben ( hopelijk kan hij daar wel overtuigen zodat ze hem houden)
[..]

Daar speelde die bij ons dus niet maar dat zou die best kunnen idd , net zoals Due eigenlijk voor de verkeerde positie gehaald.
Megrelishvili is gewoon de Joodse versie van Suriboer Fränkel.
  donderdag 15 januari 2009 @ 21:33:29 #185
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65087364
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 00:06 schreef Elvislives het volgende:
Mexico...Is best ver....en naar het westen
maar als je naar het oosten gaat...kom je uiteindelijk ook in mexico uit

mijn vitesse dekbed ligt in het hartje van twente ...en laten ze nou aanstaand weekend elkaar tegen komen hier in enschede
PSN: diTani
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:22:09 #186
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65092140
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:33 schreef RedemptioN het volgende:

[..]

maar als je naar het oosten gaat...kom je uiteindelijk ook in mexico uit

mijn vitesse dekbed ligt in het hartje van twente ...en laten ze nou aanstaand weekend elkaar tegen komen hier in enschede
Grappenjatter
  donderdag 15 januari 2009 @ 23:25:55 #187
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65092283
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 23:22 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Grappenjatter
wehe ik had dat niet eens gelezen , my bad!
PSN: diTani
pi_65098864
quote:
Janssen wellicht opnieuw aan de kant tegen Vitesse

15/01/2009 18:56

FC Twente kan zaterdag tegen Vitesse mogelijk niet beschikken over Theo Janssen. De 27-jarige middenvelder is net als tijdens het onderlinge duel in Arnhem geblesseerd.

'Ik ben ziek geweest op trainingskamp', zegt hij tegen Omroep Gelderland. 'En heb al de hele week last van verkrampingen in mijn hamstring en mijn kuit. Ik zal niet starten tegen Vitesse, denk ik.'

Janssen verhuisde afgelopen zomer van Vitesse naar FC Twente. De tweevoudig international speelde dit seizoen twaalf competitiewedstrijden voor de club uit Enschede, waarin hij tweemaal scoorde.

De middenvelder is blij met de aanstelling van de nieuwe trainer van Vitesse. 'Theo Bos is de juiste man aan het roer. Vitesse heeft een Theo nodig. Na een jaar of vier volg ik hem wel weer op.'
Don't think twice, it's all right.
pi_65099883
Hahaha hij spoort echt niet die gozer
pi_65101270
Held
pi_65103748
Geniaal
pi_65104120
Geen Drost maar Kuiper en Junker samen met Kolk voorin dus. Ben benieuwd..
  vrijdag 16 januari 2009 @ 17:55:42 #193
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_65116660
Waarom is Ricky nog geschorst dan? Hij had toch 2x geel gehad en 1 wedstrijd schorsing gekregen?!
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:09:19 #194
237059 Twerk
The Spurs
pi_65116996
Ook Theo Bos zal gewoon weggespeeld worden in Enschede dit weekend.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65117056
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 17:55 schreef INViCTuS het volgende:
Waarom is Ricky nog geschorst dan? Hij had toch 2x geel gehad en 1 wedstrijd schorsing gekregen?!
Omdat Theo Bos hem wat rustiger wil brengen.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:18:04 #196
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65117214
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:

[..]

Janssen, wat een figuur is het toch ook.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 16 januari 2009 @ 18:25:12 #197
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65117383
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 09:38 schreef JH87 het volgende:

[..]


held.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65118379
quote:
ARNHEM - Edward Sturing is niet langer assistent-trainer bij de Arnhemse voetbalclub Vitesse. Sturing gaat zich bezighouden met scoutingwerk en wedstrijdanalyses voor het eerste elftal.

Dat heeft Vitesse vrijdag bekend gemaakt. Sturing (45) kon zich na het vertrek van Hans Westehof moeilijk vinden in diens opvolger Theo Bos. De twee botsten jaren geleden toen Sturing hoofdtrainer was bij Vitesse en Bos niet wilde als assistent.

De club betreurt dat beiden niet kunnen samenwerken maar zegt dat met deze oplossing de kou uit de lucht is.
Blijft dus wel werkzaam bij Vitesse.
pi_65119064
Kun je de wedstrijd van morgen nog op internet tegen betaling ergens zien?

Vorig jaar voor 4E op Eredivisie Live ofzo.
pi_65119241
Ja, op eredivisielive.nl. Maar de prijs is inmiddels wel zes euro, geloof ik. Schandalig eigenlijk, als je ziet dat een maandabonnement 10 euro kost.
Don't think twice, it's all right.
pi_65119578
Kan je 'm ook ergens op je mobiel streamen? Ik zit nl met vitesse-nec in de trein
pi_65133287
Pfft, dat lijkt me toch iets teveel gevraagd. Maar techniek staat voor niets, wie weet.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 15:10:23 #203
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65142330
met hoeveel man komen jullie vanavond ons vergezellen?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65142647
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 19:37 schreef Espabilado het volgende:
Kan je 'm ook ergens op je mobiel streamen? Ik zit nl met vitesse-nec in de trein
Als je een Nokia N96 heb met een eredivisie live abo kan dat
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:10 schreef Robinhoo het volgende:
met hoeveel man komen jullie vanavond ons vergezellen?
100
  zaterdag 17 januari 2009 @ 17:34:20 #205
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65146502
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 15:21 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

Als je een Nokia N96 heb met een eredivisie live abo kan dat
[..]

100
oke tot vanavond dan
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65148249
Nou voor 6E live meekijken vanavond. Niet omdat ik verwacht dat we gaan winnen, maar ik ben wél benieuwd naar het 'nieuwe' Vitesse met ander spelsysteem, interessante opstelling en willicht betere instelling. Hopen dat we in de wedstrijd kunnen groeien en niet vroeg op achterstand komen. Dood aan Hersi btw.

Owjah, Sansoni op middenveld. Zo simpel kan het zijn. Verschrikkelijk dat ik nog 'blij' ben met Junker in de basis ook, terwijl we na 10 wedstrijden hem waarschijnlijk weer uitkotsen met zijn overbodige overstapjes, hakjes waar geen medespelers ze ziet aankomen en vooral zijn neus voor de tribunes. Maargoed VITES!
pi_65148321
Ik ga er vanavond ook voor zitten, ben zowaar een klein beetje benieuwd. Dat ontbrak er wel een beetje aan de afgelopen maanden.
Don't think twice, it's all right.
pi_65148384
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:42 schreef JH87 het volgende:
Ik ga er vanavond ook voor zitten, ben zowaar een klein beetje benieuwd. Dat ontbrak er wel een beetje aan de afgelopen maanden.
Je mag gerust zeggen dat je je moest schamen dat je supporter van Vitesse was, helemaal als je dan in Nijmegen woont en je zelfs met wintersport talloze NEC-sjaaltjes zag. Wannabee's uiteraard, maar geen Vitessesjaal gezien in Oostenrijk.
pi_65148462
Dan kan ik me voorstellen dat je het zwaar hebt ja. Hier in Groningen kom je ze minder tegen, hoewel dat volk voornamelijk buiten de stad woont of juist in de wijken waar ik nooit kom.

Toch ga ik er niet vanuit dat we ons over een paar maanden niet meer hoeven te schamen, zoveel vooruitgang zal er gok ik niet geboekt worden.
Don't think twice, it's all right.
pi_65148522
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 18:46 schreef JH87 het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat je het zwaar hebt ja. Hier in Groningen kom je ze minder tegen, hoewel dat volk voornamelijk buiten de stad woont of juist in de wijken waar ik nooit kom.

Toch ga ik er niet vanuit dat we ons over een paar maanden niet meer hoeven te schamen, zoveel vooruitgang zal er gok ik niet geboekt worden.
Het enige wat ons rest is dromen, das niet verboden toch?

Ik had een al een leuke discussie met kerel die onze kozijnen ging vervangen, die mijn Vitessevlag aan de muur zag en zelf voor NEC was uiteraard. Zo lekker slapen die ook niet met hun aanvoerder weg en een naderend vertrek van Been. Als we het onderlinge duel maar winnen gaan wij lekker de calimero uithangen toch
pi_65148579
Dromen is nooit verboden. Ik hoop ook altijd nog op ooit weer eens een europese uitwedstrijd, maar ik ben al tevreden als we qua strijd en beleving wat leukere wedstrijden krijgen te zien. Die passiviteit van de laatste weken was iets wat ik me zelfs van de nacompetitie-tijd niet kon heugen.
Don't think twice, it's all right.
pi_65148722
Klopt, we zullen het zien. Been zei zelf in de VI dat clubs als X, X, Vitesse (!), X geen mindere selectie hebben.

Daar wilde NEC-ers nooit aan als ik het opperde in hun topic, maar wat ik wil zeggen: het kan raar lopen.
Kijk naar NEC vorig jaar.
pi_65148752
Been is hele jaar al positief over selectie van Vitesse... regelmatig bij eredivisie live als het ter sprake kwam. (hij zit daar vaak als analist)

Dit is dus de opstelling voor vanavond?:

Velthuizen
Verhaegh - Sprockel - Van der Struijk - Kuiper
Claudemir - Sansoni - Molhoek - Hofs
Kolk - Junker
pi_65148788
Molhoek linkermiddenvelder, Sansoni controlerend en Hofs als aanvallend ingestelde mid
pi_65148974
Een prima opstelling, dat geeft sowieso al een goed gevoel.
Don't think twice, it's all right.
pi_65149371
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 19:06 schreef JH87 het volgende:
Een prima opstelling, dat geeft sowieso al een goed gevoel.
Zolang Sprockel maar weer betrouwbaar wordt en Kuiper snap ik niet helemaal. Drost vond ik altijd prima, maar heb wel enkele wedstrijden gemist. Had Drost veel blunders dan of is Kuiper gewoon een talent?
pi_65149908
Bos zei al dat ze weinig van elkaar verschilden, daar kan ik me wel in vinden. Kuiper heeft z'n paar wedstrijden goed gespeeld, maar ik heb Drost ook altijd wel een betrouwbare speler gevonden. Volgens mij vinden de meeste anderen van niet, die beschuldigen 'm van alle fouten.
Don't think twice, it's all right.
pi_65150301
En we hebben de toss gewonnen! Nu komt het goed!
Don't think twice, it's all right.
pi_65151004
Kopt Sansoni die bal daar nu richting doel waarna in de rebound die 1-0 valt?
Don't think twice, it's all right.
pi_65151536
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef JH87 het volgende:
Kopt Sansoni die bal daar nu richting doel waarna in de rebound die 1-0 valt?
Daar leek het wel op ja
pi_65151559
Kut goal
pi_65152012
Saaie wedstrijd.
Don't think twice, it's all right.
pi_65152030
Nou kut goal, veel te veel lange halen naar voren, junker onzichtbaar, waardoor Kolk op een eiland stapt omdat Hofs en Claudemir van te ver moeten komen vanwege die hoge ballen.

Elia is wel rete goed zeg. Toch heeft twente geen kans gehad op een onnodige goal uit een corner door tot tweemaal toe kansloos wegwerken van Vitesse.

Er is hoop, maar dan moet Bos wel iets uit zijn kale kop toveren.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 20:36:14 #224
3185 Adelante
To let it go now
pi_65152038
De Graafschap heeft gewonnen en Vitesse is wederom derde van Gelderland
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65152239
Hoezo? Wij zijn nog altijd nummer 1 hoor.
pi_65152798
is er een website waar je dat gratis kan kijken trouwens?
pi_65152876
El Canibale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 oid
pi_65152878
Non, c'est impossible! Un goal du monsieur cannibale!
Don't think twice, it's all right.
pi_65152943
Ik zet me porno weer uit en ga er weer goed voor zitten
pi_65152964
'Tijd voor een nieuwe account op fok dan maar!' aldus defranseslag.
Don't think twice, it's all right.
pi_65152966
De franse slag is geslagen hoor.
pi_65153024
Ik wil een stijve piemel van Vitesse, come on! Laat ricky maar is even laten zien waarom twente hem interessant vindt.
pi_65153093
Nou, dat hoef ik dan ook weer niet.
Don't think twice, it's all right.
pi_65153260
Pfft, wat een goal zeg.
Don't think twice, it's all right.
pi_65153265
Trap Elia gewoon dood en Perez mag je toch niet vrij laten schieten.....
pi_65153300
Kak.
pi_65153344
Die scheids.
Don't think twice, it's all right.
  zaterdag 17 januari 2009 @ 21:38:57 #238
3185 Adelante
To let it go now
pi_65154128
"Jenner met z'n schaar"

Zelfs de verslaggevers herkennen 'm er al aan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65154247
Nou, te verwachten resultaat natuurlijk. Toch was de scheids maar matig, Hofs & Vd Struijk speelden bar slecht en die grijns van Theo toen-ie net het veld in mocht toch wel een beetje onbetaalbaar.
Don't think twice, it's all right.
pi_65154518
En een briljant tweetalig interview met Sansoni.
Don't think twice, it's all right.
pi_65155187
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 21:38 schreef Adelante het volgende:
"Jenner met z'n schaar"

Zelfs de verslaggevers herkennen 'm er al aan
One-trick-man

Ik moet ook echt elke keer alleen aan z'n scharen denken als ie er in komt. 'ah Jenner er in, nou doe es paar mooie scharen en geef 'm voor'
pi_65158154
Had meer ingezeten ( maar zoveel kansen hebben we zelf ook weet niet gehad ) , helaas schiet die AH medewerker er zoon onhoudbaar shot in.

Volgende week maar minstens een punt pakken tegen de buren. ( meer mag uiteraard ook maar met een punt zou ik al wel tevreden zijn en die hebben we eigenlijk wel weer hard nodig nu De Graafschap ook weer gewonnen heeft )
pi_65158993
Het was niet alsof Vitesse kansloos bezig was maar kansrijk ook niet echt, aanvallend weinig kunnen betekenen. Verder doodsaaie wedstrijd dus ook niet al te aandachtig gekeken...

Ondertussen wel weer 16e op ranglijst.
pi_65161325
Perez . Vond het nog niet eens zo slecht eigenlijk..
pi_65179080
Waren de spandoeken voor Theo Bos of Theo Janssen bedoeld gisteren?
pi_65179324
quote:
Op zondag 18 januari 2009 17:53 schreef tukkeronline het volgende:
Waren de spandoeken voor Theo Bos of Theo Janssen bedoeld gisteren?
Wat denk je zelf ?

Op die ene stond er Bos achter , als ze voor Theo Janssen waren bedoeld dan hadden ze er wel eerder dit seizoen gehangen maar toen speelde die niet.
pi_65182210
Tis ook maar een domme achterhoeker, hoe moet hij dat weten.
  zondag 18 januari 2009 @ 21:25:17 #248
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65187197
Wat vonden jullie van de sfeer en van het stadion?

1e helft was de sfeer bedroevend vond ik. Na de 1-1 gingen we er massaal achterstaan.
en die tifo was natuurlijk
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  zondag 18 januari 2009 @ 22:26:36 #249
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65190230
quote:
Vitesse heeft met Sloveens international Dalibor Stevanovic een akkoord bereikt over een contract dat hem tot de zomer van dit jaar aan de club moet binden. De 24-jarige middenvelder moet nog wel door de medische keuring heen komen, en zal tevens af moeten wachten of hem een transfervrije status wordt gegund.

Mocht die twee obstakels worden afgehandeld, dan kan de speler van het Israëlisch Maccabi Petah Tikva dinsdag al aansluiten bij de groep. Bevalt de speler, dan heeft Vitesse de optie om het contract van de Oost-Europeaan met nog eens een seizoen te verlengen.

Dit seizoen speelde Stevanovic tien duels voor Maccabi Petach Tikva. De negenvoudig international scoorde niet. Stevanovic maakte afgelopen dinsdag een goede indruk in de oefenwedstrijd tussen Jong Vitesse en Jong AGOVV, en werd een dag later al voorzien van een contractvoorstel. Na enkele dagen bedenktijd is de Sloveen daar op ingegaan.
pi_65190350
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:26 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

  zondag 18 januari 2009 @ 22:31:24 #251
3185 Adelante
To let it go now
pi_65190445
quote:
Dit seizoen speelde Stevanovic tien duels voor Maccabi Petach Tikva. De negenvoudig international scoorde niet
Hebben we er daar al niet genoeg van
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65191179
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
Wat vonden jullie van de sfeer en van het stadion?

1e helft was de sfeer bedroevend vond ik. Na de 1-1 gingen we er massaal achterstaan.
en die tifo was natuurlijk
Werkelijk fenomenaal, om je vingers bij af te likken Veel clubs kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
pi_65191207
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hebben we er daar al niet genoeg van
we hebben idd meer middenvelders die nog niet gescoord hebben dit seizoen.
quote:
Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
Wat vonden jullie van de sfeer en van het stadion?

1e helft was de sfeer bedroevend vond ik. Na de 1-1 gingen we er massaal achterstaan.
en die tifo was natuurlijk
En om hier nog even op te reageren de sfeer was goed zoals altijd wel in Enschede en die tifo was idd mooi maar wat wil je ook met Vak P met een aardig budget ( en zodoende als nog 1 van de weinige clubs nog iets moois kan maken. )
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef DeVinger het volgende:
Tis ook maar een domme achterhoeker, hoe moet hij dat weten.
Wist niet dat achterhoek ook al in Overijssel ligt
pi_65194585
Is tukkerland geen achterhoek dan?
  maandag 19 januari 2009 @ 00:49:40 #255
237059 Twerk
The Spurs
pi_65194876
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:35 schreef DeVinger het volgende:
Is tukkerland geen achterhoek dan?
Nee dat schijnt dan weer Twente te zijn. Volgens mij worden ze daar ook heel boos als je denkt dat Enschede in de achterhoek ligt
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65196234
Mensen uit 'het oosten des lands' dan.
  maandag 19 januari 2009 @ 07:45:35 #257
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65197184
quote:
Op maandag 19 januari 2009 02:59 schreef DeVinger het volgende:
Mensen uit 'het oosten des lands' dan.
Je komt zelf uit het Oosten!
pi_65199274
Doetichem is achterhoek kneus .
  maandag 19 januari 2009 @ 10:33:09 #259
3185 Adelante
To let it go now
pi_65199762
quote:
Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Doetichem is achterhoek kneus .
Ik dacht dat dat nog de Liemers was En alles er achter tot de Achterhoek behoort.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65199906
Liemers is toch juist meer richting Duitsland? Weet ook zo niet eigenlijk, Doetichem, Zutphen enzo is Achterhoek, that's a fact . Salland boven iig .
  maandag 19 januari 2009 @ 13:16:10 #261
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_65205237
quote:
Op maandag 19 januari 2009 00:49 schreef Twerk het volgende:

[..]

Nee dat schijnt dan weer Twente te zijn. Volgens mij worden ze daar ook heel boos als je denkt dat Enschede in de achterhoek ligt
achterhoek zuigt namelijk

zo moeilijk is dat toch niet enschede -> overijssel, twente etc.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_65206325
Liemers is ongeveer het gebied tussen de Rijn, IJsel en Oude IJssel..
Lobith, Westervoort, wehl en genderingen.

Achterhoek is makkelijk gezegd. gebied
Doetinchem, zutphen, Lochem en winterswijk

Twente bestaat o.a. uit
Haaksbergen, Enschede en Almelo.

Maar eens kijken of we de ongeslagen reeks thuis voort kunnen zetten.. het liefst met winst deze keer.
pi_65207084
He ik kom gewoon uit Amsterdam hoor.
pi_65234264
Heel fijn voor je, maar ook daar hebben ze aardrijkskunde op school

Stevanovic is difinitief en traint vandaag voor het eerst mee.
  dinsdag 20 januari 2009 @ 09:52:12 #265
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_65235915
eens kijken of die kerel potten kan breken hier ^^
PSN: diTani
  dinsdag 20 januari 2009 @ 10:24:18 #266
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65236673
quote:
Op maandag 19 januari 2009 13:42 schreef Positive_Thinking het volgende:
Liemers is ongeveer het gebied tussen de Rijn, IJsel en Oude IJssel..
Lobith, Westervoort, wehl en genderingen.

Achterhoek is makkelijk gezegd. gebied
Doetinchem, zutphen, Lochem en winterswijk

Twente bestaat o.a. uit
Haaksbergen, Enschede en Almelo.

Maar eens kijken of we de ongeslagen reeks thuis voort kunnen zetten.. het liefst met winst deze keer.
Vergeet het almachtige Salland niet
  dinsdag 20 januari 2009 @ 15:26:55 #267
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_65246906
quote:
Op zondag 18 januari 2009 22:31 schreef Adelante het volgende:

[..]

Hebben we er daar al niet genoeg van
Ik vraag me af of Marc van Hintum nog levend het stadion uitkomt als de strijd tegen degradatie mislukt.
pi_65250263
Als ik naar de selectie kijk houdt Van Hintum van mislukte outcasts met persoonlijkheidsstoornissen.
pi_65252762
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heel fijn voor je, maar ook daar hebben ze aardrijkskunde op school

Stevanovic is difinitief en traint vandaag voor het eerst mee.
Whatever, streken/gemeentes/gewesten. Is mij te moeilijk jong.
pi_65254079
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 15:26 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Marc van Hintum nog levend het stadion uitkomt als de strijd tegen degradatie mislukt.
Zal wel, beveiliging enzo.

Alleen zal zijn huis wel met eieren bekogeld worden of iets.
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:06:13 #271
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65271518
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Zal wel, beveiliging enzo.

Alleen zal zijn huis wel met eieren bekogeld worden of iets.
Wat ben je toch ook een relschoppertje.
pi_65271751
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:06 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een relschoppertje.
Heul niet, ben altijd braaf


Vanavond moet FC Lienden spelen, zou het wat worden?
  woensdag 21 januari 2009 @ 08:32:27 #273
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65271797
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 08:29 schreef Puala het volgende:

[..]

Heul niet, ben altijd braaf


Vanavond moet FC Lienden spelen, zou het wat worden?
5-0 voor Roda
pi_65295406
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 07:53 schreef Positive_Thinking het volgende:
Heel fijn voor je, maar ook daar hebben ze aardrijkskunde op school


Alsof er op school geen belangrijkere dingen zijn dan de ligging van Lochem of Wehl.
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:38:30 #275
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65295562
Lochem is Betuwe toch?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:40:29 #276
3185 Adelante
To let it go now
pi_65295607
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Elvislives het volgende:
Lochem is Betuwe toch?
Nee joh, Achterhoek

En 0-0 nog bij de beker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65295769
Nu mag Kraaij Jr. wel winnen, dan lijkt het net alsof 't meer aan Lienden lag dan aan Vitesse dat we eruitgekegeld zijn.
Don't think twice, it's all right.
pi_65295837
Hij gaat in iedergeval weer met 0-0 de rust in

Maar al wij zondag maar een goed resultaat halen voor Bos en Velthuizen telt er niets minder dan de winst
Of Stevanovic zijn debuut gaat maken is nog even de vraag , de bekende papierwinkel.
pi_65295972
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:38 schreef Elvislives het volgende:
Lochem is Betuwe toch?
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  woensdag 21 januari 2009 @ 20:57:04 #280
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_65296088
Komt omdat een vriend van me uit Tiel komt en Jochem heet. Logisch? Wat is logica in een mensenhoofd
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_65296149
Betuwe ftw.
Don't think twice, it's all right.
pi_65305143
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:58 schreef JH87 het volgende:
Betuwe ftw.
Dat dus.


En Lienden heeft verloren met 2 - 0. Ze gaven het best wel makkelijk weg in de 91e minuut en daarna in de 97e minuut nog eventjes opnieuw
pi_65314259
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef Elvislives het volgende:
Komt omdat een vriend van me uit Tiel komt en Jochem heet. Logisch? Wat is logica in een mensenhoofd
Ik heb ook een vriend uit Tiel.



Mjamjamjamjam.
  zondag 25 januari 2009 @ 14:31:30 #284
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65384672
Wát een wedstrijd en wát was Vitesse veel beter zeg. NEC had 1 schot op goal, 73e minuut. Vitesse 8 geloof ik. Onze nieuwe Stevanovic speelde heerlijk (wát een aanwinst!) en ook Snijders gaat ons succes opleveren!

* Yozzz heeft alle hoop voor de rest van het seizoen weer terug!
pi_65384746
Je vond het serieus goed?
pi_65386999
Een wereld van verschil met de wedstrijd tegen Volendam en zelfs de wedstrijd tegen Twente. Fijn weer eens een fel Vitesse te zien.

Wel verdomd jammer dat ze niet gewoon eens doelpunten gaan maken.
Don't think twice, it's all right.
pi_65387903
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:31 schreef Yozzz het volgende:
Wát een wedstrijd en wát was Vitesse veel beter zeg. NEC had 1 schot op goal, 73e minuut. Vitesse 8 geloof ik. Onze nieuwe Stevanovic speelde heerlijk (wát een aanwinst!) en ook Snijders gaat ons succes opleveren!

* Yozzz heeft alle hoop voor de rest van het seizoen weer terug!
Kom op zeg. Het was gewoon een dramapot van beide kanten, waarbij NEC nog slechter was dan Vitesse.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_65387928
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Strooper het volgende:

[..]

Kom op zeg. Het was gewoon een dramapot van beide kanten, waarbij NEC nog slechter was dan Vitesse.
Eensch!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65388878
Als je die rood/groen/zwarte bril afzet zie je het wellicht wel ? , hoeveel kansen hebben we wel niet gehad en jullie ? maar 1 schot waarbij Piet redding moest brengen en nog een afgekeurd doelpunt.

Nee een dramapot was het van onze kant niet alleen als je naar de afwerking kijkt dan was het wel drama daar ben ik het wel meeneens.

Iedergeval tevreden met het feit dat ze weer niet in Arnhem hebben gewonnen ( en dit terwijl de meeste ( hier minder ) lui uit Nijmegen wel ff dachten te winnen dit keer )

En nu zeker weer allemaal smoesjes ja het lag aan Zomer dat ie er niet was en Been dat die met Feyenoord bezig is
pi_65389535
RGZ bril? NEC was dramatisch, zo slecht hebben we in heel 2008 niet gevoetbald. Dan valt het mij tegen hoe weinig Vitesse er uit haalt.

Maar als jullie met dit voetbal tevreden zijn zegt dat ook wel wat. Dan wens ik jullie nog veel succes de rest van het seizoen.
pi_65389556
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:08 schreef Strooper het volgende:

[..]

Kom op zeg. Het was gewoon een dramapot van beide kanten, waarbij NEC nog slechter was dan Vitesse.
Yep.
pi_65389788
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
RGZ bril? NEC was dramatisch, zo slecht hebben we in heel 2008 niet gevoetbald. Dan valt het mij tegen hoe weinig Vitesse er uit haalt.

Maar als jullie met dit voetbal tevreden zijn zegt dat ook wel wat. Dan wens ik jullie nog veel succes de rest van het seizoen.
Was eerlijk gezegd ook tegen je 2 andere medesupporters bedoeld

Dan kan je nagaan hoe slecht het al eerder is geweest nu was er in iedergeval strijd en waren er kansen , dat hadden we eerder dit seizoen ook wel tegen AZ en Feyenoord die kansen maar toen speelde we ook gelijk , maar ik heb er na deze wedstrijd ook wel vertrouwen in dat het onder Bos beter zal gaan hij weet de jongens in iedergeval te motiveren en er een team van te maken.

En als Been al zegt dat jullie gezwijnd hebben en Schöne zegt ook dat het van jullie kant slecht was dan lijkt me al wel duidelijk.

Om de woorden van Been maar even te jatten : Alles komt goed

Veel plezier nog met jullie opblaaspop
  zondag 25 januari 2009 @ 16:56:45 #293
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65390053
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:43 schreef De_Hypotheker het volgende:
RGZ bril? NEC was dramatisch, zo slecht hebben we in heel 2008 niet gevoetbald. Dan valt het mij tegen hoe weinig Vitesse er uit haalt.

Maar als jullie met dit voetbal tevreden zijn zegt dat ook wel wat. Dan wens ik jullie nog veel succes de rest van het seizoen.
Het kan me aan me reet roesten van NEC doet in een wedstrijd, daar let ik niet op. Ik zie Vitesse eindelijk weer eens vechten tegen een tegenstander, elkaar goed in de voeten tikken en kansen creeëren. Voor mij is het dan een goede wedstrijd, alhoewel er best eentje in had gemogen.
pi_65391377
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:56 schreef Yozzz het volgende:

[..]

Het kan me aan me reet roesten van NEC doet in een wedstrijd, daar let ik niet op. Ik zie Vitesse eindelijk weer eens vechten tegen een tegenstander, elkaar goed in de voeten tikken en kansen creeëren. Voor mij is het dan een goede wedstrijd, alhoewel er best eentje in had gemogen.
Leuke combinaties heb ik van vitesse al vaak zat gezien eerder dit seizoen... ik vond nu juist heel veel lange bal spelen en dan blind doortikken. Verder veel voorzetten die gegeven worden alsof ze de NEC verdedigers die er tussen staan niet zien en bovenal ontbrak het steeds aan een goede eindpass.

Het was van beide kanten gewoon kut, alleen van Vitesse kant misschien minder kut dan je ondertussen gewend was geraakt.
  zondag 25 januari 2009 @ 18:37:42 #295
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_65393516
quote:
Op zondag 25 januari 2009 17:33 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Leuke combinaties heb ik van vitesse al vaak zat gezien eerder dit seizoen... ik vond nu juist heel veel lange bal spelen en dan blind doortikken. Verder veel voorzetten die gegeven worden alsof ze de NEC verdedigers die er tussen staan niet zien en bovenal ontbrak het steeds aan een goede eindpass.

Het was van beide kanten gewoon kut, alleen van Vitesse kant misschien minder kut dan je ondertussen gewend was geraakt.
Dat laatste sowieso. Maar ik vond de voorzetten van Hofs / Stevanovic wel redelijk van niveau. De helft van de hoekschoppen van Hofs is trouwens wel écht bagger.
  zondag 25 januari 2009 @ 20:09:46 #296
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_65396777
Die ouwe graftak van een pothuizen is ook een jankbal zeg... foei wat lag die kerel vaak op de grond. Verder was inderdaad Vitesse weer is fel en volgens meer kansen gehad dan de afgelopen 10 wedstrijden. Die steekjes in de verdediging eruit en je blijft boven de streep.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_65396884
Die Stevanovic zou best weleens een aanwinst kunnen zijn
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_65397448
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:09 schreef INViCTuS het volgende:
Die ouwe graftak van een pothuizen is ook een jankbal zeg... foei wat lag die kerel vaak op de grond. Verder was inderdaad Vitesse weer is fel en volgens meer kansen gehad dan de afgelopen 10 wedstrijden. Die steekjes in de verdediging eruit en je blijft boven de streep.
Het staat iig wat beter al dan onder Westerhof. Als het combinatievoetbal wat in deze ploeg zit eens effectiever wordt, en bv een stevanovic goede eindpassen kan geven en ze weten een goede spits erbij te halen dan moet boven de streep blijven wel lukken idd.
pi_65398836
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:12 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die Stevanovic zou best weleens een aanwinst kunnen zijn
Nu nog koppen leren
  zondag 25 januari 2009 @ 21:14:46 #300
3185 Adelante
To let it go now
pi_65398994
Ik snap nog steeds niet dat ze Jenner hebebn gecontracteerd, echt ook vanmiddag weer drie keer niks: gaat geen dreiging vanuit, is niet balvast voorin en z'n passes komen niet aan .
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 25 januari 2009 @ 21:15:17 #301
3185 Adelante
To let it go now
pi_65399016
Vitesse #56 - Met altijd minstens één Theo!

[ Bericht 96% gewijzigd door Adelante op 25-01-2009 21:20:47 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')