pi_79038684
registreer om deze reclame te verbergen
Houd het gewoon bij 4-FMP als het de eerste keer is, spul is leuk genoeg om je een nachtje op zichzelf te gebruiken. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_79039193
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:32 schreef Nosh het volgende:
Houd het gewoon bij 4-FMP als het de eerste keer is, spul is leuk genoeg om je een nachtje op zichzelf te gebruiken. .
Take his advice. He's a History man.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_79056465
quote:
Jup. Mee eens.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 20:04:14 #229
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_79074205
quote:
*Eens
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:38:00 #230
295501 Kovacs
Ondertitel:
pi_79078316
Een heel belangrijk onderwerp wat ik nog mis in het verhaal: 4-FA (FMP) en sex? Whats the story? Wel zin, slap gereedschap? Hard gereedschap, geen zin? Whats the deal? Wie heeft er ervaring?

K
(max. 4 regels)
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:42:34 #231
280735 Deeltjesversneller
not for human consumption
pi_79078504
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:38 schreef Kovacs het volgende:
Een heel belangrijk onderwerp wat ik nog mis in het verhaal: 4-FA (FMP) en sex? Whats the story? Wel zin, slap gereedschap? Hard gereedschap, geen zin? Whats the deal? Wie heeft er ervaring?

K
Ik weet het niet zeker (zelf nooit gebruikt) maar heb ooit ergens gelezen dat het aardig lekker is... en ik ga er dan vanuit dat je mannelijk geslachtsorgaan ook meewerkt.
pi_79078549
Mn vriend heeft eerder 4fmp gebruikt, en weet niet of het bij iedereen zo is natuurlijk ( ) maar sex + 4fmp is heel heel heel erg leuk.

Om even.. mijn ervaring te delen
  vrijdag 12 maart 2010 @ 22:14:28 #233
295501 Kovacs
Ondertitel:
pi_79080011
Tnx! Bij mdma slik ik, zoals dat hoort, standaard een kamagraatje mee, maar je hoort wel eens van mensen die speed doen dat zelf blauwe hulp niet mag baten.

Heb ik gehoord, natuurlijk nooit zel... *AHUM* [praat nu verder met diepe zware stem] natuurlijk nooit zelf ervaren. Laat daar geen misverstand over bestaan. Dus...

Anyway, het werkt dus

En een Gtje erbij? Klinkt als minder handig, anders ga je zo +en en -en.

Misschien beter gewoon niet doen. Het maximale uit het speed effect halen. Midden onder het, uhh, neuzelen, af en toe opspringen om heel stoer, naast het bed, met 1hand push-ups te doen. vergeet ze je nooit meer!
(max. 4 regels)
pi_79080642
quote:
Het maximale uit het speed effect halen. Midden onder het, uhh, neuzelen, af en toe opspringen om heel stoer, naast het bed, met 1hand push-ups te doen. vergeet ze je nooit meer!
Hahaha grandioos
De energie is gewoon leuk, als hij iets gebruikt heeft is de sex al heel leuk, moet je nagaan hoe leuk het is als je allebei iets gebruikt hebt.
Alleen daarom kan ik al naar zaterdag uitkijken
  zaterdag 13 maart 2010 @ 00:28:37 #235
256894 Solipsis
Pro trips is
pi_79085061
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:14 schreef Kovacs het volgende:

En een Gtje erbij? Klinkt als minder handig, anders ga je zo +en en -en.

Met G op vind ik het altijd wel extra fijn om iemand te be - en.
Ook wel een performance enhancer.

Ik overweeg om het beetje 4-FMP dat ik heb volgende week bij een optreden van Kettel te nemen. Of dat, of MDMA!
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_79091996
Ik heb nog even een vraagje. Vanavond dus voor het eerst 4fmp, we hebben buisjes, maar wat raden jullie aan qua dosering?
Want ik ben altijd eigenlijk een beetje angstig en tot nu toe dus alleen explosion gedaan en dat vertrouw ik nu wel zegmaar.
Maar nu dus iets anders en wil graag even jullie tips/hulp
pi_79100790
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Ik heb nog even een vraagje. Vanavond dus voor het eerst 4fmp, we hebben buisjes, maar wat raden jullie aan qua dosering?
Want ik ben altijd eigenlijk een beetje angstig en tot nu toe dus alleen explosion gedaan en dat vertrouw ik nu wel zegmaar.
4FMP niet blijven bijnemen, gaat echt heel raar doen dan. Voor mij is een dosering van 180mg op 1 avond super chill en 220mg voelt gewoon als teveel aan en dan voel ik me de dagen erna ook nog steeds superraar alsof het spul nogsteesd werkt
  zondag 14 maart 2010 @ 15:10:18 #238
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_79127706
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 12:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Zoals gezegd idd beter niet bijnemen. Ik zou gewoon een heel buisje nemen. Is 150mg en een prima dosering, ook voor de eerste keer, zeker als je al ervaring hebt met explosion etc.

If you must know, ACID!
  zondag 14 maart 2010 @ 15:39:20 #239
256894 Solipsis
Pro trips is
pi_79128916
Inderdaad, goed advies.

Persoonlijk vind ik 4-FMP ook niet interessant om bij te nemen. Het werkt lang genoeg.
Natuurlijk kan het wel aanlokkelijk zijn om je dosis bij te stellen als je erg voorzichtig en laag begint maar goed, ik begon met een relatief normale dosis en was daarmee erg tevreden.
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
pi_79147865
Hey guys,
gisteravond toch bij de explosion gebleven, was van tevoren best gespannen en vond het geen goed idee om dan 4fmp te nemen (watje )
Heel erg bedankt voor jullie tops en adviezen toch!!
pi_79157294
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:02 schreef misz--kelliej het volgende:
Hey guys,
gisteravond toch bij de explosion gebleven, was van tevoren best gespannen en vond het geen goed idee om dan 4fmp te nemen (watje )
Heel erg bedankt voor jullie tops en adviezen toch!!

Slim! Als het niet goed aanvoelt gewoon niet doen inderdaad!
Misschien toch wat te snel mn conclusies getrokken mbt je naam excuses

Ach Jonkowise is ook niet alles
pi_79191006
quote:
Op maandag 15 maart 2010 03:46 schreef Jonkowise het volgende:

[..]

Slim! Als het niet goed aanvoelt gewoon niet doen inderdaad!
Misschien toch wat te snel mn conclusies getrokken mbt je naam excuses

Ach Jonkowise is ook niet alles
Hahaha, maakt niet uit hoor, misschien ken jij het ook wel, in mn vroege puberjaren ooit zo een coole ( ) naam verzonnen en dat vastgehouden omdat ik niet allemaal andere namen wil moeten onthouden

Maar nog even een vraagje, want jullie zeggen van.. 4fmp moet je niet bijnemen, gewon de hele zooi achterover gooien, maar ik vind dat zelf dus te eng (wat ik al had gezegd, neem nooit drugs eigenlijk, alleen op feestjes en alleen ervaring met explosion* en dat neem ik wel bij).
Waarom is het beter om 4fmp niet bij de te nemen?

*Nog even over de explosion, heb het forum hier doorgespit op zoek naar oude explosiontopics, en in de eerste topics (voor het verboden was) en die buisjes die daar op de foto staan (oranje met blauw, EX-zwart, Plosion-wit) die hebben wij ook, dus ga er toch wel echt vanuit dat het explosion is.
Dat even om de vraag te beantwoorden of het wel explosion was wat we hebben
pi_79192630
Niet bijnemen NA de gewenste dosering! Effecten komen niet fijn terug en de naeffecten duren ineens VEEL langer.
pi_79220142
Ooohzoo!
Dus als 1 buisje mijn gewenste dosering is dan kan ik die wel 'opdelen'?
Dan begreep ik jullie verkeerd, dacht dat er bedoeld werd dat je 4fmp gewoon meteen in 1 x in je mik moest douwen
pi_79243745
geen 4f maar mephedrone.. dat begint aardig te lopen.. spuiten en slikken, een nederlandse krant (de pers) vertelde pas op pagina 3 waar je t kon kopen en hoeveel t kostte ( ), de BBC meldt alweer de eerste doden.
quote:
Head teachers have called for urgent action over the legal drug mephedrone following the deaths of two teenagers.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8571599.stm
  woensdag 17 maart 2010 @ 14:38:15 #246
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_79254630
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:36 schreef misz--kelliej het volgende:
Ooohzoo!
Dus als 1 buisje mijn gewenste dosering is dan kan ik die wel 'opdelen'?
Dan begreep ik jullie verkeerd, dacht dat er bedoeld werd dat je 4fmp gewoon meteen in 1 x in je mik moest douwen
Ik denk toch dat je het goed begreep de eerste keer .

Je kan wel minder nemen, maar het resterende deel bijnemen op een later tijdstip heeft niet meestal niet het gewenste effect als je daar veel langer mee wacht dan een uur, is mijn ervaring. 4-FMP is werkt fijner wanneer je de totale boogde dosis gewoon in 1x neemt, het werkt er toch wel lang genoeg voor. En 150mg is niet zo heel veel hoor. :-)
If you must know, ACID!
pi_79254737
150 ga je wel lekker op denk
  woensdag 17 maart 2010 @ 15:39:09 #248
57571 -Mellow-
lost in space
pi_79256997
mijn eerste keer 4-fmp had ik 140 mg en ik was 6 uur lang kats van de pad. Kilometers door de stad wandelen werd leuk, ik kon heel goed duits ( ) en ik heb zelfs met de LSM geknuffeld.

Ik vind het wel een heftige hoeveelheid en ik kan het met 100mg ook al zeer leuk hebben. Dus denk dat het even aftasten zal zijn. Beetje experimenteren dus met de hoeveelheid, kijken wat je dosis is.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 17 maart 2010 @ 16:59:31 #249
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_79260453
quote:
Op maandag 15 maart 2010 22:44 schreef misz--kelliej het volgende:

[..]

*Nog even over de explosion, heb het forum hier doorgespit op zoek naar oude explosiontopics, en in de eerste topics (voor het verboden was) en die buisjes die daar op de foto staan (oranje met blauw, EX-zwart, Plosion-wit) die hebben wij ook, dus ga er toch wel echt vanuit dat het explosion is.
Dat even om de vraag te beantwoorden of het wel explosion was wat we hebben
Er kan van alles op een buisje staan, maar belangrijk is wat erin zit. De werkzame stof in het buisje is Methylone en als je daar wat meer over wilt lezen kan dat hier: Methylone: Vragen & Antwoorden #14
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_79262016
Ik heb die topics al gelezen, maar ging er meer om dat men zich afvroeg of het wel explosion was omdat dat schijnbaar moeilijk te verkrijgen is
@ De anti-bijnemers ( ): Ik ben best bang voor drugs eigenlijk, dus ik zou nooit een heel buisje in 1 x wegwerken Gewoon omdat ik dan van mezelf weet dat ik teveel ga opletten of het nog wel goed gaat, en bij alles wat ik voel me ga afvragen of dat wel goed is en het hierdoor waarschijnlijk juist niet goed gaat. Daarom neem ik liever bij dan alles in 1 x, effect is voor mij ook helemaal goed zo (Misschien wel nog beter als ik alles in 1 neem, maar dat durf ik dus niet )

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')