vrijdag 2 januari 2009 @ 21:21:43 #1
225706 988012
Niet geraakt is altijd mis
pi_64593950
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
4-FMP is een research chemical, wat betekent dat er weinig bekend is over de korte en de lange termijn effecten en de risico's voor de gezondheid

4-FMP is een amfetamine en staat voor 4-fluoro-α-methyl-fenethylamine. De IUPAC benaming van 4-FMP is: 1-(4-fluorofenyl)propaan-2-amine.

Effecten

Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.

Dosering

Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.

Orale dosering:

* 50 - 80 mg is een lichte dosis

* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis

* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis

Nasale dosering

Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Werkingsduur

De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.

Chemische Eigenschappen

* Formule: C9H12FN
* Moleculair gewicht: 153,20 g/mol
* CAS nummer: 459-02-9

Synoniemen

* 4-FA
* 4-fluoroamfetamine
* 4-flava
* RDJ
* Re-joce
Bron

Gebruikers die ik sprak vonden het een geweldige drug en beschreven het als een heerlijk XTC-gevoel maar dan zonder het opdringerige en 'neppe' gevoel, meer een chill drug. Aangezien het voor de wet een vrij onbekend middel is, is er relatief makkelijk aan komen. Wel zijn de effecten op langere termijn helaas niet bekend.
Omdat er tegenwoordig veel troep op de XTC markt is zit ik dit middel sterk te overwegen. Mensen hier met ervaringen met deze drug?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:22:58 #2
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64594002
En waar moet de stof te vinden zijn?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:23:28 #3
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64594031
Ja, een beetje. Vind het zelf erg leuk spul, omdat het niet zo aanwezig is. En katers? nahhh...

Vind het ook véél relaxter om hier op wakker te blijven dan op de speed. En bijnemen kan prima!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:23:52 #4
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64594060
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:22 schreef SHE het volgende:
En waar moet de stof te vinden zijn?
Ja! Laten we het snel verboden laten krijgen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:24:32 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64594090
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:23 schreef -Will- het volgende:

[..]

Ja! Laten we het snel verboden laten krijgen
Onzin. GBL is ook niet verboden.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:25:50 #6
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64594155
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:24 schreef SHE het volgende:

[..]

Onzin. GBL is ook niet verboden.
Explosion wel
pi_64598912
4-fluor is fijn. Al het goede van speed, minus het vage. Werking was bij mij ook redelijk sterk, stond letterlijk te bouncen na 150 mg.

Alleen die smaak.. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:39:51 #8
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64599957
Ik begreep van mijn collegae dat ik mijn vraag wat onhandig had geformuleerd, dus hierbij nog een poging;

Ik was benieuwd naar wat deze stof precies is en waar het van nature in voorkomt of in welke producten je het kan terugvinden.
Ik word namelijk geen wijs uit de chemische verbindingen.

Wat is er met de smaak Nosh? Ranziger dan G?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 23:44:18 #9
225706 988012
pi_64600175
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:18 schreef Nosh het volgende:
4-fluor is fijn. Al het goede van speed, minus het vage. Werking was bij mij ook redelijk sterk, stond letterlijk te bouncen na 150 mg.

Alleen die smaak.. .
Is het meer speed gevoel dan MDMA? Ik vind het vage love gevoel van MDMA juist fijn, kan me niet voorstellen hoe ik dit 'helder' zou ondervinden.
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef SHE het volgende:
Ik begreep van mijn collegae dat ik mijn vraag wat onhandig had geformuleerd, dus hierbij nog een poging;

Ik was benieuwd naar wat deze stof precies is en waar het van nature in voorkomt of in welke producten je het kan terugvinden.
Ik word namelijk geen wijs uit de chemische verbindingen.

Het is een amfetamine je moet het dus synthetisch verkrijgen lijkt me. Misschien dat dit wat meer duidelijk maakt?
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:00:08 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64600841
Many thnx!
pi_64600981
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:39 schreef SHE het volgende:
Denk aan MDMA-poeder, vol op je tong. Maar bij mij was het in vloeibare vorm, door mijn bier heen.

Genoeg om toch even flink van te rillen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_64601043
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 23:44 schreef 988012 het volgende:

[..]

Is het meer speed gevoel dan MDMA? Ik vind het vage love gevoel van MDMA juist fijn, kan me niet voorstellen hoe ik dit 'helder' zou ondervinden.
Ik ben niet bepaald representatief qua speed/4-f, aangezien het mij geestelijk kalmeert.

Het effect was er gewoon, maar een stuk onderbewuster dan de 'oomph' die je bij speed hebt. Scheelt misschien ook wel dat het niet door je neusgaten gaat, over het algemeen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:18:53 #13
18986 -Will-
filosoof/harlekijn/coach
pi_64601523
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 00:05 schreef Nosh het volgende:

[..]

Het effect was er gewoon, maar een stuk onderbewuster dan de 'oomph' die je bij speed hebt. Scheelt misschien ook wel dat het niet door je neusgaten gaat, over het algemeen.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Heb zelf een heel klein beetje geproefd achterop mijn tong (omdat het bommetje open ging ) en het was niet lekker. MDMA niet-lekker, maar daar kan ik prima tegen. Maar ik vind G dan weer helemaal niet vies en de gedachte aan Daro oude stijl doet me soms nog steeds rillen als ik een pakje zie liggen. Figures!

Oh, en ik had erg veel zin om te praten en dat was eigenlijk wel lekker, omdat ik tegenwoordig wat minder zin heb om te praten met mensen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:19:21 #14
57571 -Mellow-
lost in space
pi_64601538
Bij mij is het effect exact hetzelfde als XTC.

Het is goor ja, maar niet ranziger dan G.
Ranziger dan G kan volgens mij niet
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_64603915
Binnenkort maar eens proberen ja.
pi_64632670
Toen ik probeerde had ik al pillen op dus heb niet echt het verschil Nuchter-Leip (ander woord voor onder de pillen/4fmp?) gevoeld. Voor mij was het meer een voortzetting van de xtc rush.
pi_64642549
Is dit dat 4 fluor spul ja?

Een keertje gehad en dat was wel heel erg lekker. Wel opwekkend maar werd er relaxed onder. Voor herhaling vatbaar.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_64642870
Paar keer gebruikt, zwaar relaxed. Heb me ook voorgenomen om het nu in het nieuwe jaar als xtc-vervanger te gaan gebruiken omdat ik geen zin meer heb om altijd helemaal waus te zijn en toch dat lekkere gevoel te hebben . Het is ook goed te combineren met speed vind ik zelf.
  zondag 11 januari 2009 @ 23:58:35 #19
225706 988012
pi_64934717
Heb gister gram van dit spul binnengekregen en aangezien ik het via internet besteld heb, vraag ik me af of het wel goed en echt spul betreft.
Ik neem aan dat research chemicals niet te testen zijn bij de gebruikelijke drugstesten? En voor de mensen die het al kennen, het ruikt nogal zoetig maar het is absoluut geen zoetstof, tsmaakt namelijk wel fucking chemisch
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:01:43 #20
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_64980513
quote:
Op zondag 11 januari 2009 23:58 schreef 988012 het volgende:
Heb gister gram van dit spul binnengekregen en aangezien ik het via internet besteld heb, vraag ik me af of het wel goed en echt spul betreft.
Ik neem aan dat research chemicals niet te testen zijn bij de gebruikelijke drugstesten? En voor de mensen die het al kennen, het ruikt nogal zoetig maar het is absoluut geen zoetstof, tsmaakt namelijk wel fucking chemisch
Ik las op een ander forum dat iemand t gewoon naar een testcentrum had gebracht onder de noemer zn speed te willen testen... Toen kreeg ie dus 4-fmp als uitslag
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:11:32 #21
64925 kikoooooo
Kwart over partytime
pi_64980748
Is het trouwens illegaal?
Of stel ik nu een achterlijke vraag?
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. I have never felt so great. All the next day I felt like a 'citizen of the universe' rather than a citizen of the planet.
Een reden om een Mac te nemen :')
  dinsdag 13 januari 2009 @ 11:58:25 #22
225706 988012
pi_64984505
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Weet het ook niet 100% zeker maar volgens mij is deze drug zó nieuw dat het nog nergens voorkomt op lijstjes wat illegaal is en wat niet. In de US kan het gezien worden als een analoog van wel illegale drugs en zou het als je het zou willen consumeren illegaal beschouwd worden.
Het wordt nu in ieder geval verkocht als research chemical met 'onbekende' effecten. Er zijn genoeg internethandelaars binnen de EU die het verkopen, dus echt problemen ga je niet krijgen lijkt me. Of deze mensen betrouwbaar zijn is een tweede natuurlijk..
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:32:32 #23
67663 fractalis
we (all) search
pi_64987814
Hoe zit het (gevoelsmatig) met het serotonineverbruik bij dit goedje? De katers van MDMA trek ik al tijden niet meer dus daar ben ik allang mee gestopt. Zou dit goedje mij (de dagen/weken na gebruik) beter bevallen?
Reprogram. Restructure. Resistance is futile. You will be assimilated.
pi_64988353
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef kikoooooo het volgende:
Vergelijk het met Ephedra, vroegah. Het staat voorlopig nog niet op de lijst van voorboden middelen, verkoop gebeurt via de onofficiele kanalen of onder de toonbank, maar zodra er ruchtbaarheid aan gegeven wordt is de pret afgelopen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_64991818
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:32 schreef fractalis het volgende:
Hoe zit het (gevoelsmatig) met het serotonineverbruik bij dit goedje? De katers van MDMA trek ik al tijden niet meer dus daar ben ik allang mee gestopt. Zou dit goedje mij (de dagen/weken na gebruik) beter bevallen?
Ben om diezelfde reden gekapt met MDMA. Fluor werkte de eerste paar keer prima, vrijwel geen emotionele kater zeg maar, maar dat is nu ook grotendeels voorbij. En dan wordt het kosten/baten plaatje toch wel even heel anders.
Ultimately, man should not ask what the meaning of his life is, but rather must recognize that it is he who is asked. [...] and he can only answer to life by answering for his own life; to life he can only respond by being responsible.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')