abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230953
Omdat ik in een huishoudelijke bui ben open ik deel II; omdat het dit topic het best karakteriseert hierbij het oorspronkelijke proza dat de inleiding vormde:

Breekijzer schreef:
"en beste mol is een mol die niet weet dat hij een is .
sinds casting is de bart als winnaar uitselecteerd , met zeer grondig onderzoek van zijn persoon .

rest van bewoners zijn daaromheen tesamengesteld met de bart als middelpunt .

de bart als militair is getraind in opnemen van aanweizingen en robot matig uitvoeren , zoals gezien achter schutting bij toezang van maten : presenteeer geweer .

de bart zelf weet alleen dat hij bizondere plaats heeft : daarom zijn vinger omhoog naar camera op eerste dag .

ophouden met eten en eerst vissen verzorgen : de bart zijn eerste optreden als woordvoerder .

zelfs volgorde van afvallen van kandidaten wordt gestuurd via de bart door produktion .

de bart speelt onder 1 hoed met de produktion , maar weet daar zelf niet alles van ,
word wel vaak gebriefd in dagboekkammer .

de bart krijgt meer privilegien , bezoek van sabine , mag rode stoel afkraken als gelul .

de bart zijn laatste zet was tegen de willem .

de bart zijn nieuweste favorit is de ruud , tot aan genadeklap .

de stemmungs resultat bart - sabien is manipulierd door bb .

de bart zijn eigen profilering is de klootzak die de dommen overwinnt .

de bart zijn beloning is een eigen talkshow in februar .

Here we are now, entertain us.
pi_230954
Help Phileine !!
Doe ik mijn best om een beetje te organiseren bij jullie afwezigheid let ik niet op bij de topic titel. Graag even veranderen in Bart is de mol van BB II

Please :O

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 14 december 1999 @ 01:49:00 #3
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_230955
...
Ik vind Willem eng, jij ook?
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 1999 @ 09:53:00 #4
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_230956
quote:
op 12-14-1999 om 12:01 AM schreef voyeur het volgende:
Help Phileine !!
Doe ik mijn best om een beetje te organiseren bij jullie afwezigheid let ik niet op bij de topic titel. Graag even veranderen in Bart is de mol van BB II

Please :O


Voyeur na gisteravond (Bart over kerstfeest) en op de tenen stampen van Ruud vind ik de titel van deze topic eigenlijk wel een erg goeie.
Trouwens Phileine is niet weg, heb je gisteravond geen toentomatentomatentoatentomvrat potic zien verschijnen en verdwijnen.
Phileine waakt nog steeds over ons hoor.
Greetz

The future is after you
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')