abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230904
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.
dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)


Here we are now, entertain us.
pi_230905
Dit commentaar topic voldoet duidelijk aan een behoefte. Het loopt in een enorm tempo vol.

Even iets terzijde gezien de laatste 2 delen van dit topic:

Ik zie dat Oliebol doordat ze veel in de streamverslagen schrijft ook vaak rechtstreeks aangesproken wordt in dit topic. Aardig als het bedankjes betreft, maar laten we al die andere verslaggevers niet vergeten. Daarnaast lijkt het me zowieso beter om niet alles zo op de bol (bal ) te spelen. Het kost oliebol zo erg veel van haar schaarse energie om op alle kritieken te reageren. Wie vindt dat we als Fokkers anders moeten omgaan met de streamverslagen; prima, maar richt je niet zo persoonlijk tot de verslaggevers.
Maak er als het je echt dwarszit gewoon een topic voor; kan iedereen reageren die zich aangesproken voelt.

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 14 december 1999 @ 00:12:00 #3
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_230906
Hoi Margot !

De site laadt zich weer naar behoren.

Succes verder met je verslagen !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_230907
SORRY Voyuer, ik zag deze niet die je had aangemaakt, hij stond een heel eind naar beneden . De andere kan dus gesloten worden en we keuvelen hier gewoon verder.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230908
moge oliebol
alle plaatjes doen het weer hoor!
(je oliebollen deden het gisteravond ook niet)
prettige dag,ik moet werken dus lees vanmiddag je verslagen weer.
groetjes,
beppie


------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 14 December 1999).]

pi_230909
Môge Beppie, gelukkig maar want de server deed bij mij raar , de server dus waar de plaatjes opstaan en vanaf daar binnengehaald moeten worden. Maar fijn dat het weer werkt kan er toch weer ergens een screenshot van de dag op gezet worden, ik vindt die zelf zo leuk... Alhoewel het zal vandaag wel Lego, Lego en nog eens Lego zijn. Weet je Beppie doet me zo denken aan mijn kleine neefjes..HAHAHA...als ik Ruud, Karin, Willem en Bart zie kruipen op de grond. Maar goed we maken er wel weer wat van, ik zag de topic van zazie en dat is na mijn idee wel erg overtrokken maar goed die reactie staat daar en is niet voor hier...

Pas goed opjezelf..

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230910
Goedemorgen Oliebol!

Je plaatje van de dag betreft de foute lego kerstboom. Straks wordt die weer gesloopt, want ze hebben een berekeningsfoutje gemaakt en is de huidig boom een factor 2 te groot.
Koptelefoon even afzetten dan, want het maakt een pokkeherrie .

pi_230911
hahaha wish ik hoor het net ja dat bart dat zegt, zal even er een aantekening van maken op de streams..aaaaaah pokkeherrie in de koptelefoon dus.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230912
Ik kan alleen de plaatjes van oliebol2000 zien in de visuele streamverslagen. De plaatjes van Wich doen het geen van allen. Heb ik hier alleen last van of zijn er nog meer die hier last van hebben. Misschien belangrijker nog, waar ligt het aan? en wat is de oplossing............. Ik wil ze namelijk heel graag bekijken want ik zit achter een proxy en kan daardoor niet naar de streams kijken.
pi_230913
quote:
op 12-14-1999 om 11:11 AM schreef Yvette het volgende:
Ik kan alleen de plaatjes van oliebol2000 zien in de visuele streamverslagen. De plaatjes van Wich doen het geen van allen. Heb ik hier alleen last van of zijn er nog meer die hier last van hebben. Misschien belangrijker nog, waar ligt het aan? en wat is de oplossing............. Ik wil ze namelijk heel graag bekijken want ik zit achter een proxy en kan daardoor niet naar de streams kijken.

Hai Yvette,
Ik zou het niet weten waar het aan ligt, ik hoor en lees wel meer dat de plaatjes van Wish niet doen, mij volkomen onduidelijk hoe dat kan. Ik weet wel dat het soms met refresh zoals Wish ook zelf zegt dat dat kan helpen. Jammer dat je ze dan niet kan zien . Ik zal soms wat meer proberen plaatjes te plaatsen in zijn streams.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 14 december 1999 @ 11:34:00 #11
2004 sunshine
Still shining!
pi_230914
Hoi Yvet

Ik heb dat ook. De ene keer kan ik ze wel zien en de andere keer kan ik dezelfde foto's niet zien. Die van Oliebol kan ik altijd wel zien. Ik weet ook niet hoe dat komt. Ik heb het wel eens gevraagd aan Wich en toen kon ik ze ineens zien en later weer niet

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230915
quote:
op 12-14-1999 om 11:11 AM schreef Yvette het volgende:
Ik kan alleen de plaatjes van oliebol2000 zien in de visuele streamverslagen. De plaatjes van Wich doen het geen van allen. Heb ik hier alleen last van of zijn er nog meer die hier last van hebben. Misschien belangrijker nog, waar ligt het aan? en wat is de oplossing............. Ik wil ze namelijk heel graag bekijken want ik zit achter een proxy en kan daardoor niet naar de streams kijken.

De oplossing is simpel: even later nog eens proberen. Dit zijn van die ondoorgrondelijke server perikelen, die vanzelf weer over gaan.
Blijft vervelend.
Soms wil een refresh of reload nog wel eens helpen.

pi_230916
quote:
op 12-14-1999 om 08:18 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Alhoewel het zal vandaag wel Lego, Lego en nog eens Lego zijn. Weet je Beppie doet me zo denken aan mijn kleine neefjes..HAHAHA...als ik Ruud, Karin, Willem en Bart zie kruipen op de grond.

Maar goed we maken er wel weer wat van, ik zag de topic van zazie en dat is na mijn idee wel erg overtrokken maar goed die reactie staat daar en is niet voor hier...



lees nu pas je reactie,
mijn zoon mocht willen dat hij zoveel duplo/lego had!

enne die topic van zazie, wat een gedoe zeg!

pi_230917
Beppie inderdaad het is wel heeeeeeeel veeeeeeel lego..ik hoop dat ze na de opdracht het ook geschenk gaan doen in een kindertehuis of een kinderziekenhuis.

en tja dat gedoe en nog wel wat andere opmerkingen inderdaad om te . Kritiek welkom, ik ben zelf ook kritisch maar dan moet het wel waarde hebben. Waar ik een hekel aan heb zijn die zinnen die gewoon bedoeld zijn voor mij maar niet wordt gezegd, maar ach er zijn andere dingen om over in te zitten. Ik weet dat het veel gelezen wordt en dat we met zijn allen goed werk leveren en daar doen we het voor. Het jaar 2000 halen, ik wacht het af, ik trek anders mijn eigen conclusie wel.

Pas goed opjezelf
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230918
quote:
op 12-14-1999 om 02:26 PM schreef oliebol2000 het volgende:

en tja dat gedoe en nog wel wat andere opmerkingen inderdaad om te . Kritiek welkom, ik ben zelf ook kritisch maar dan moet het wel waarde hebben. Het jaar 2000 halen, ik wacht het af, ik trek anders mijn eigen conclusie wel.

Pas goed opjezelf


HE, niet ,keep up the good spirits hoor oliebol.
bedenk even hoeveel mensen jouw verslagen met heel veel plezier lezen, ik durf te wedden dat er veel meer mensen positief dan negatief zijn hoor, laat die paar zeurpieten maar kletsen... ik kan me voorstellen dat het je raakt, maar WAT MOETEN WIJ ZONDER JOUW VERSLAGEN !!!

en ik zal op mezelf passen als jij dat ook doet!

pi_230919
Welkom Stelinna, wist je dat je plaatje niet werkt in de streamverslagen?, ik ben zo nieuwsgierig
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230920
haai olliebol, het plaatje heeft het een seconde gedaan ik weet niet waarom ie het niet doet ben het al de hele tijd aan het uitzoeken, dacht eigenlijk dat het aan mij lag maar ja jij ziet het dus ook niet
ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_230921
quote:
op 12-14-1999 om 02:59 PM schreef stellina het volgende:
haai olliebol, het plaatje heeft het een seconde gedaan ik weet niet waarom ie het niet doet ben het al de hele tijd aan het uitzoeken, dacht eigenlijk dat het aan mij lag maar ja jij ziet het dus ook niet


Nee helaas zie ik het ook niet, sommigen hebben dat wel meer hier, ik snap het ook niet. Heb je de URL wel goed ingetikt bij jeprofiel? Maar ik dacht laat ik het even melden.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230922
en en ? doet ie het nu wel???

De URL heb ik goed ingetypt en ik heb het ook goed gftp't want het plaatje staat wel op het web

ik ben mezelf niet of nooit geweest

  dinsdag 14 december 1999 @ 15:39:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230923
Dit is vreemd. Ik zie 'm ook

...als ik 'm in een apart venster open.

Misschien heeft fortunecity een anti-leech filter op z'n site.
Zo dan?


Dit zuigt zeg. Ligt het misschien aan het plaatje?


Nee dus. Nou je mag 'm anders wel zolang hier vandaan halen?

Oops, je hebt gelijk JayBee, even iets on-topic zeggen. Oliebol, Duizend-en-een maal dank.


[Dit bericht is gewijzigd door GHaven (Datum 14 December 1999).]

Haalt gelijk bij rechter.
pi_230924
Vervuil ik nu de topic door te zeggen dat ik 'm niet zie? Ik zie het icoontje van een fout plaatje van Netscape.

Ga ik gewoon weer on-topic door wederom eens te roepen dat ik een grote OilTwoKee fan ben. Duizendmaal dank voor de uitvoerige en overzichtelijke notatie van de streamz.

HEY! Het inladen van het plaatje in een aparte window lukte, en als je dan Back doet zit ie nog vers in de cache, dus ik zie um nu wel. Mooi plaatje dat stel.jpg

GHaven, ik zie nu jouw tweede weergave van het plaatje van Stellina wel, en naast Stellina's post ook. Je eerste weergave van het plaatje is nog steeds kaput.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 14 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 14 december 1999 @ 15:45:00 #22
2004 sunshine
Still shining!
pi_230925
quote:
op 12-14-1999 om 02:26 PM schreef oliebol2000 het volgende:

en tja dat gedoe en nog wel wat andere opmerkingen inderdaad om te . Kritiek welkom, ik ben zelf ook kritisch maar dan moet het wel waarde hebben. Waar ik een hekel aan heb zijn die zinnen die gewoon bedoeld zijn voor mij maar niet wordt gezegd, maar ach er zijn andere dingen om over in te zitten. Ik weet dat het veel gelezen wordt en dat we met zijn allen goed werk leveren en daar doen we het voor. Het jaar 2000 halen, ik wacht het af, ik trek anders mijn eigen conclusie wel.

Pas goed opjezelf


Als het je allemaal wat teveel wordt en je er even geen zin meer in hebt kijk dan even naar de kerstwensen-topic, dan wordt je vanzelf weer .
Zoveel mensen die jou werk waarderen, die laat je toch door een paar holle vaten niet overschreeuwen? PLEASE

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230926
quote:
op 12-14-1999 om 03:39 PM schreef GHaven het volgende:
Nee dus. Nou je mag 'm anders wel zolang vandaan halen?


Okee dan bedant GHaven ik zal het allemaal nog eens onderzoeken.

Enneh ik dnek dat de kerstboom nogsteeds te groot is. en ik wil ook een pizza. Tot Later..

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_230927
Over de links naar de plaatjes, server perikkelen etc etc.

Iedereen die op dit forum links plaatst naar plaatjes dient er rekening mee te houden dat die plaatjes ettelijke duizenden keren per uur geladen worden ! Dat houdt dus in dat de servers waar die plaatjes op staan een flinke datatransfer moeten kunnen doorstaan. Al is een plaatje maar 28 kB groot, duizend keer laden is wel meteen 28 megabyte. En dan nog even bedenken dat bijvoorbeeld een plaatje bij je signatuur (bijvoorbeeld een foto van jezelf etc) wel eens 20 keer in 1 topic staat .

Ofwel: Als jullie merken dat het met die plaatjes niet goed gaat, dan zou ik er gewoon mee stoppen. Zeer zeker niet omdat ik het niets zou vinden, maar puur en alleen omdat de servers het dan niet aankunnen, en er wachttijden ontstaan.

Zo waren er gisteren flink problemen op: www.keurders.com (Plaats jij daar de foto's Oliebol ?)
Als een browser na een bepaalde tijd een plaatje niet kan vinden gaat ie vanzelf wel verder, maar toch hapert het laden een tiental seconden.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 14 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_230928
KIEREWIET, ja ik plaats ze daar alleen nu niet meer omdat de server problemen gaf inderdaad, de plaatjes staan nu op mijn eigen domein en die is wel snel. Alles werkt ook weer.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 14 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')