abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_64567299
met mn lekkere warme uggs door de sneeuw gelopen een tijdje terug.
bij thuiskomst bleken er allemaal rare kringen en vlekken op te zitten
heb het een tijdje afgewacht, maar nee ze zijn nog steeds niet om aan te zien( ok uggs zijn ook gewoon lelijk, maar op een grappige manier).

iemand een idee of ik ze nog een beetje toonbaar kan gaan maken? weggooien vind ik ook zonde en ze zijn zo lekker warm
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 januari 2009 @ 22:31:01 #2
22592 crew  Ole
pi_64567492
met stoom misschien?
En daarna goed inspuiten!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_64567808
mm ja k had ze mss beter kunnen inspuiten he? niet gedaan dus. stomen ga ik morgen eens proberen.
en als dat niet werkt gaan ze maar maar naar de kledingbak voor de negertjes.
en nee, nieuwe kopen doe ik niet hoor. zal ze missen op de koude dagen, nou ja jammer dan.
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:48:59 #4
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_64568067
Als ze eruit zien alsof ze niet meer te redden zijn en stomen ook niet helpt zou ik ze in de wasmachine gooien, op een lage temperatuur (30 graden) met een beetje babyshampoo of vloeibaar wasmiddel. Daarna goed laten drogen, niet bij de verwarming en als ze goed gedroogd zijn inspuiten met een water- en vuilafstodende spray.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 januari 2009 @ 22:54:19 #5
22592 crew  Ole
pi_64568235
zo heb ik ook eens een suede jas mooi schoon gekregen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_64569426
opgeschoond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 1 januari 2009 @ 23:51:18 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64569757
Nou niet.
Serieus. Ik had zelfs de hele clean kit van Ugg zelf, maar watervlekken of andere vlekken zijn niet eruit te krijgen.
En 1 keer een fikse regenbui en ze zien er al niet meer uit. Inspuiten hielp ook geen ruk trouwens.
2 paar heb ik al weggeflikkerd en het laatste paar gebruik ik als klus-schoenen

Ik weet wel dat ik NOOIT meer een paar aanschaf, voor dat geld verwacht je wel dat ze tenminste freakin' mooi blijven.
pi_64570034
Mijn nichtje gooit ze ook in de wasmachine.
pi_64570135
Ik was ze koud op de hand met Woolite.
Daarna op de kop op het wasrek laten drogen en als ze droog zijn inspuiten.
Gaat uitstekend!
pi_64570260
bedankt voor alle tips!
ik ga als eerste maar de wasmachine proberen met was babyshampoo en daarna spulletje kopen om in te spuiten.


uggs zijn foute bruine pantoffelachtige laarzen met bont.
pi_64670479
na het wassen in de wasmachine zou ik ze nadat ze een beetje aangedroogt zijn nog even in de droger doen,
anders krijg je misschien vlekken ??
pi_64670874
denk je niet dat ze krimpen als je ze in de droger gooit?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_64762122
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_64765751
Als je je uggs in de wasmachine doet heb je wel lef Die van mij spuit ik om de paar weken in en ik heb nergens last van. Wintersport hebben ze overleefd en er zitten wel eens vlekken op, maar die gaan naar mijn idee vanzelf weg of zo? Alleen het uitgaan bespaar ik ze..

[ Bericht 11% gewijzigd door booo op 07-01-2009 17:40:01 ]
pi_64767161
Mijn vriend heeft ze helemaal vochtig gemaakt met een flesje suedereiniger, en daarna met een suedeborsteltje ingewreven. Ze zien er weer als nieuw uit.
pi_64768856
Ik gooide ze laatst in de wasbak, kraan vol open, beetje schrobben met m'n handen. Water eruit laten lopen, kranten erin en laten drogen. Daarna met zo'n suede-borstel eroverheen en klaar.
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:29:18 #17
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_64808137
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:51 schreef SHE het volgende:


Ik weet wel dat ik NOOIT meer een paar aanschaf, voor dat geld verwacht je wel dat ze tenminste freakin' mooi blijven.
Het is suede!! Wat verwacht je dan? Dat je ermee door de sneeuw/regen/pekel kan banjeren zonder dat ze ooit vies worden. Suede is gewoon een stof waar je voorzichtig mee moet zijn. Hoe duur de schoenen ook zijn, ze moeten goed verzorgd worden. Ik heb zelf 3 paar uggs en ze zijn bij mij allemaal nog steeds mooi. Geen vlekken van regen of wat dan ook (alleen beetje groezelig van dagelijks vuil, maar goed). Gewoon regelmatig inspuiten met een suedespray, borstelen af en toe en klaar is kees. Ik heb 1 paar trouwens ook in de wasmachine gedaan en dat ging prima. Op 30 graden, beetje wasmiddel erbij en op het wolprogramma. Daarna met handdoeken of krantenpapier erin laten drogen een paar dagen en dan weer goed insprayen Overigens nooit in de droger doen, daar krimpen ze van
To infinity…and beyond!
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:50:52 #18
24114 --H-I-M--
beyond redemption...
pi_64808976
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 22:25 schreef boesboes123 het volgende:
met mn lekkere warme uggs door de sneeuw gelopen een tijdje terug.
bij thuiskomst bleken er allemaal rare kringen en vlekken op te zitten
heb het een tijdje afgewacht, maar nee ze zijn nog steeds niet om aan te zien( ok uggs zijn ook gewoon lelijk, maar op een grappige manier).

iemand een idee of ik ze nog een beetje toonbaar kan gaan maken? weggooien vind ik ook zonde en ze zijn zo lekker warm
Je hebt van die speciale ugg schoonmaaksetjes en die werken goed.. 24 uur voor gebruik je schoenen impregneren met dat spul wat in het setje zit werkt heel goed en dat werkt voor een aantal weken, afhankelijk van het gebruik. Het wasspul heb ik nog niet gebruikt omdat t niet nodig is dus dat kan ik je niet vertellen, maar de rest van t setje werkt goed (geurtjesverwijderaar/kwast/gum voor vlekken op je zool) en het setje is niet zo heel duur, dacht iets van 15 euro.
pi_74274148
ik heb pas nieuwe uggs gehaald. uggs nightfall bese kleur. ik heb ze maar 2 dagen aan gehad en ik zag dat er een soort vlek op zat ik heb het met spons + was verzagter geprobeerd deruit te halen. later zag ik dat de vlek nog erger was geworden en dit keer heb ik met zeep en washandje en water geprobeerd deruit te halen. en nu zit er egt een grote bruiner dan de rest van de ugg een vlek op egt lellijk:S wat moet ik nu dooen kan iemand mij please helpennn???

[ Bericht 0% gewijzigd door lisa-baby op 01-11-2009 12:52:31 (spel fout) ]
  zondag 1 november 2009 @ 19:27:45 #21
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_74286428
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door lisa-baby op 01-11-2009 12:52 (spel fout) ]
Als ik jou was zou ik nog een controle-rondje doen.

OT: Heb je enig idee wat voor vlek er in eerste instantie op zat? Dus voordat je begon te knoeien met wasverzachter? En waarom in hemelsnaam iets proberen schoon te maken met wasverzachter?
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  maandag 2 november 2009 @ 21:51:14 #22
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_74331428
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:50 schreef lisa-baby het volgende:
ik heb pas nieuwe uggs gehaald. uggs nightfall bese kleur.
Als je beige bedoeld...vast een teleurstelling, maar die zijn nep. Hoop dat je er niet al te veel voor betaald hebt, maar ugg australia maakt geen nightfall in lichte kleur. Alleen in chestnut. En dan is het nu dus nog maar de vraag wat voor suede het is en of je ze ooit nog schoon krijgt. Zeker in die lichte kleur houdt je kleurverschil als je er vanalles op gaatsmeren. Zowiezo nooit met wasverzachter doen! Dit mag je ook nooit toevoegen als je ze in de wasmachine doet. Ik denk echt dat ze niet meer te redden zijn als ik het zo hoor.
To infinity…and beyond!
pi_74331503
Weet je dat heel zeker ivetje? Ik geloof dat ugg australia ze wel maakt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 2 november 2009 @ 21:56:03 #24
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_74331644
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:52 schreef Tamashii het volgende:
Weet je dat heel zeker ivetje? Ik geloof dat ugg australia ze wel maakt.
Ik weet het 100% zeker. Heb er zelfs nog over gemaild met ugg australia zelf en die hebben destijds ook toegezegt dat ze geen andere kleuren nightfalls hebbe gemaakt dan chestnut en dat ook niet gingen doen. Alles wat in andere kleuren aageboden wordt is 100% nep. En ugg australia heeft de nightfall dit jaar helemaal uit het assortiment gegooid en is nog maar heel moeilijk te krijgen (de echte dan, neppe zijn er in overvloed helaas).
To infinity…and beyond!
  maandag 2 november 2009 @ 23:03:45 #25
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74334885
Ik dacht altijd dat schoenen stuk zouden gaan als je ze in de wasmachine zou stoppen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')