abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230876
Volgens mij gaat Bart het gewoon redden in het BB huis ,hij is de enige die een beetje de boel op stelten zet ,en hij heeft leuke ideen ,zoals eieren ruilen ,zouden de andere bewoners ook op zoiets bedacht kunnen hebben ,ik denk het niet ,ik word ook steeds misselijker van Willem die alleen maar loopt te stoken ,baaaaah ...naar ventje
  maandag 13 december 1999 @ 21:29:00 #2
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_230877
Ik betwijfel of die het gaat redden.
Hij zet de boel op stelten (naar mijn idee om zijn nicotine tekort af te reageren)en strijkt daarmee iedereen tegen de haren in.
Bartje wordt straks door zowel Karin als Ruud en Willem met een spandoek genomineerd.
En ik denk dat hij er ook heel hard uit gaat vliegen.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_230878
Tuurlijk wordt Bart genomineerd door zijn medebewoners, maar geen nederlander die het in zijn hoofd haalt om B. weg te stemmen. Hij is het enige wat nog leeft in het huis (op de kippen na dan)

me love bart!!!!!

"Ik zit niet meer op de voetbal"
pi_230879
Bartje wordt straks door zowel Karin als Ruud en Willem met een spandoek genomineerd.
En ik denk dat hij er ook heel hard uit gaat vliegen
---------------
Zolang het publiek hem niet wegstemt, kunnen ze nomineren tot ze ons wegen
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  maandag 13 december 1999 @ 21:58:00 #5
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_230880
volgens mij moet Bart het wel heel bont maken wil Ruud hem nomineren. Nu W. + K. steed meer anti Bart en Ruud worden, zou je denken dat dat toch eens langszaam tot hen begint door te dringen....... en dan nomineert Ruud Bart echt niet!

Laat Bart maar winnen, zonder zijn bijdrage was ik allang afgehaakt!
(het excuus van een verslaafde BB-wachtcher)

live life in beats per minute
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 december 1999 @ 22:04:00 #6
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_230881
Bart is briljant...

hij lokt van die leuke dingen uit...:

Verleden week Willem over de rooie met zijn "willem weet hoe ie aardig moet zijn" opmerking.

Karin tot Tranen met het Sabine Bord

Ruud geagiteerd door Barts ANTI-THE VOICE praat...

schitterend...
en dat ruil-plan...
zo zie je maar... de beste ideeën worden geboren uit een verslaving

  Redactie Frontpage maandag 13 december 1999 @ 22:07:00 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_230882
maakt niet uit of ruud bart nomineert. Iedereen moet immers 2 namen noemen. Als bart 3 stemmen krijgt en de rest 1 zijn er gewoon 4 genomineerd. Ik stem Willem!
Ik wil zelfs nog wel een keer bellen om B te laten winnen ook.
  maandag 13 december 1999 @ 22:34:00 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230883
Het staat natuurlijk buiten kijf dat ik Willem eruit stem, maar ik heb me vanavond toch gestoord aan mijn held Bart.
Hij zal zich toch wat minder opstandig op moeten gaan stellen, want hij maakt geen vrienden zo.
En vooral, als hij op zo'n idiote manier zijn maatje Ruud af gaat vallen. Kijk, over dat geloof kun je beter zo diplomatiek mogelijk zijn, want dat is ALTIJD een gevoelig onderwerp. Ik laat me hier ook liever niet over uit.
Maar dan ook nog gaan lopen zeuren over het feit dat Lee Towers beter is dan Frank Sinatra. Want hij is Nederlander en daardoor miskend talent, pffff.... Daar word zelfs ik moe van.
Niet meer doen Bart, anders word je irritant (alsof hij dit kan lezen )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_230884
Gezien bovenstaande posts krijgt zowel VOO haar zin als Breekijzer gelijk....

Hulde aan Hummie !

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')