abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 december 1999 @ 19:46:00 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_230864
Geweldig! Het is vanavond dan toch eindelijk gebeurd! het zo veel besproken experiment is naar mijn bescheiden mening nu pas echt van start gegaan!
Oh ja, daarnet in de uitzending duidelijk te zien; Bart is aan het doordraaien!
Ik moet er de info bij geven dat ik al een tijd geen BB meer volg, omdat het niet interessant is. Maar nu, een doorbraak werkelijk!
Ik heb het al vanaf het begin beweerd, gek worden is het beste! Wat geeft er nou meer afleiding dan met een fijne gele handdoek over je kop achter een plant aankruipen? Misschien krijgen we nu ook de Bart-fanclub die dit straks als nationale sport verhefd? En dan het allermooist; de reacties van de rest! Ik bedoel, zijn ze allemaal stiekem al zo naar de klote dat zo'n plant-kruip/schuif akkefietje niet eens meer opvalt?
En wij maar denken dat we mensen op tv gek zouden krijgen door ze ieder moment van de dag te kunnen bekijken! Wat hadden we het FOUOUOUT! Want wat blijkt de grootste marteling te zijn?
Nicotine, en dan het gebrek er aan!
Wat is er angstaanjagender dan 's nachts in een blokkendoos te zitten die een huis voorsteld waarvan je weet dat alle wandjes loos zijn. Dat er achter mensen zitten. Goed, ze bekijken je op de wc luid kreunend en zenden dat dan de ether in, maar god, wat kan dat een moderne man schelen? En ja, jeetje, mensen roepen dat er vanalles gebeurd wat je helemaal niet gedaan hebt, maar welke ontwikkelde Nederlander draait daar nou nog over door? Integendeel, je draait een shaggie en lacht er schaapachtig om met z'n allen.
En dan komt het; het uitblijven van de sigaret, en het absolute ontbreken van mogelijkheden om eraan te komen! En dan maar praten tegen die camera's en maar onaneren tegen die spiegels.
Een gebakken eitje? Op een broodje? Met wat melk? Een heel mandje vol eitjes dan? Nog een zelfgebouwd mandje ook, in de traditie van Maurice waarschijnlijkvervaardigd uit echt ijzerdraad handwerk, krijg ik daar een pakje shag voor? Drie peuken dan? Een sigaretje alsjeblieft?????
Maar de marteling word doorgezet.
Voor de Nederlandse man verslaafd aan de nicotine is dat dus kennelijk belangerijker dan het ontbreken van de privici!
Fantastisch, jongens, dat moet naar den haag!
Gewoon, inderdaad die VARA lekker commercieel, en dan het eerste programma een huis vol stoppen met junks en maar draaien met die camera's.
Weekopdrachten, rot toch op. Bezigheidstherapie en dan ondertussen afkicken van die drugs! Voor iedere spuit die wordt bespied door de wc-camera weer minder weekgeld!
Stel je de kijkcijfers voor! En dan allemaal onder het motto dat je de mensen er mee helpt!
En niets geen honderd dagen, gewoon tot je weer helemaal clean bent. Geweldig! Ik ga me meteen storten op de LOI-cursus "Hoe word ik zo snel mogelijk camera-man" want dat ga ik van dichtbij meemaken!
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_230865
wat is dit voor lariekoek?
  maandag 13 december 1999 @ 20:19:00 #3
2029 Prole
dicere est facere
pi_230866
quote:
op 12-13-1999 om 07:46 PM schreef sataN het volgende:
En niets geen honderd dagen, gewoon tot je weer helemaal clean bent. Geweldig! Ik ga me meteen storten op de LOI-cursus "Hoe word ik zo snel mogelijki camera-man" want dat ga ik van dichtbij meemaken!


OK... raden naar je naam??? Het kannie missen * Een dubbele ontkenning, * spelfouten (dyslectie?) Dit is ongetwijfeld: MAURICE!

Prole

pi_230867
In dat geval heeft Maurice een enorme bijdrage geleverd aan de verrijking en vernieuwing van de Nederlandse taal. 'Sigater' vond ik een erg mooie vondst, 'handwerk van uizerdraad' is ook niet mis, 'Nictotine' is mooi, maar mijn absolute favoriet is wel: "... orareren tegen die spiegels." Wel even met een doekje schoonmaken a.u.b.
  maandag 13 december 1999 @ 20:39:00 #5
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230868
quote:
op 12-13-1999 om 08:34 PM schreef Sorrow het volgende: (...)"... orareren tegen die spiegels." Wel even met een doekje schoonmaken a.u.b.
Als je echt van jezelf houdt heb je bij het oraal onaneren geen doekje nodig.

Verder vint ik nataS best grapig en vint ik somige reaktiez hier heel gemmeen.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 13 december 1999 @ 22:34:00 #6
959 opa
De man met de witte shawl
pi_230869
Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is.

We hoeven toch niet allemaal Doordevils te zijn?
Ja toch; niet dan?.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  maandag 13 december 1999 @ 22:41:00 #7
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_230870
Hee, Opa weer terug en nog steeds geen andere plaatje? Wat heb je toch tegen Doordevil? Volgens mij is het de zus van Opa.
met een glaasje tjendol erbij...

  maandag 13 december 1999 @ 22:45:00 #8
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230871
Ik vind eigenlijk alle bijdragen die hier staan erg leuk. Ik heb ontzettend gelachen. Bedankt
Terug uit het enge bos
  maandag 13 december 1999 @ 23:06:00 #9
215 misterDre
Paint it black!
pi_230872
Kwootje van SaTaN:

Fantastisch, jongens, dat moet naar den haag!

Einde kwootje

Wel eerst ff bellen graag we hebben hier al zoveel demonstraties!

  maandag 13 december 1999 @ 23:27:00 #10
959 opa
De man met de witte shawl
pi_230873
Heeeeeee, Katjoeng ik heb nog steeds geen nieuw plaatje omdat ik nog steeds geen website heb. Daar ben ik ook een beetje te oud voor natuurlijk. Leuk advies laatst van jou; maar helaas (nog) niet uitvoerbaar.

Ik heb potverdikkeme helamaal niets tegen Doordevil. Geniet er altijd van.

Echter 'als andere posters hun schrijfsels posten mogen ze toch wel op hun eigen merites beschouwd worden. Dan hoeft er toch niet meteen vergeleken te worden met Nico.

Op die manier kun je wel terugredeneren tot sjaak Spier en dat is hier allang gedaan.

Ik wil van alle poster genieten, genieten en nog eens genieten.

Ja natuurlijk voordat ik definitief ga dementeren.

Ach Katjoeng: het duurt in jouw ogen misschien nog lang, maar eens zal jij er ook aaan moeten geloven.

N.B. Marijke houdt nog steeds van mij.

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
  dinsdag 14 december 1999 @ 09:54:00 #11
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_230874
Oke, misschien nu ik het teruglees veel spelfouten, maar ik heb me gewoon rot gelachen en moest dat even in een opwelling met anderen delen.
Is het schuiven met planten dan echt zo normaal???
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 14 december 1999 @ 10:06:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230875
quote:
op 12-14-1999 om 09:54 AM schreef sataN het volgende: (...)Is het schuiven met planten dan echt zo normaal???
Het is pas normaal wanneer Jan des Bouvrie verkleed als leernicht met zijn gespleten tong een grote cactus door eigen huis en tuin likt en verklaart dat plant-kruipen weer helemaal mag.

Laat je niet kisten lieve sataN, ik zie nu al uit naar je stukje van vanavond.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')