quote:Op woensdag 31 december 2008 20:21 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k heb er nog één overigens, en dat is vaker te gaan thermaalbadderen. Was een goede vriend van mij het mee eens, dus er staat meteen een afspraak voor overmorgen
ik zou t niet op mn eerste date willen horenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die twee voornemens kun je natuurlijk ook prima combineren
.
Maar ik vond hem nu wel gepast eigenlijk...quote:Op woensdag 31 december 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hij heeft altijd plagiaat grappen
Goh, heb je zin om een keer lekker relaxed met mij te gaan thermaalbadderen?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Die twee voornemens kun je natuurlijk ook prima combineren
.
Oh, oke.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t niet op mn eerste date willen horen
rijst bijna de pan uitquote:Op woensdag 31 december 2008 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
Domien...is de mix al aan het rijzen?
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zou t niet op mn eerste date willen horen
Er loopt voor de zekerheid hier al een recorder mee. Just in case.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is bang dat dr peecee vastloopt straksjes
doet ie wel vaker de laatste tijd
installeer dat kreng dan is opnieuwquote:Op woensdag 31 december 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza is bang dat dr peecee vastloopt straksjes
doet ie wel vaker de laatste tijd
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?quote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Neuh, maar als je een paar stapjes verder bent
.
nuquote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
installeer dat kreng dan is opnieuw
En dan meteen met Windows XP ipv Vistaquote:Op woensdag 31 december 2008 20:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
installeer dat kreng dan is opnieuw
idd, of op een dag die speciaal is en er evt war meer schaarser gekleedheid kan volgenquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?
Dat dusquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Als je haar al een keer wat schaarser gekleed gezien hebt bedoel je?
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehadquote:Op woensdag 31 december 2008 20:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
En dan meteen met Windows XP ipv Vista
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef Broekie het volgende:
Domien, log even in op die PC voor C., kan ze ook even internetten. Ze zit nu naar een saai inlogschermpje te kijken...
Dan moet je ook niet zeuren over vastlopersquote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh...ben heel blij met mn vista...XP heb ik al gehad
quote:Op woensdag 31 december 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wie is C.
oh wacht...girlfriend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |