abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 18:29:21 #1
230491 Zith
pls tip
pi_64540987




Informatie over WoW vind je hieronder. Allereerst willen we je vast iets vertellen over de FOK!Guild <TVP> die we op Steamwheedle Cartel hebben. <TVP> Is een simpele guild voor mensen die met elkaar willen spelen. Als het je leuk lijkt om met fokkers te wowen ben je meer dan welkom. Whisper een van ons of meld je in dit topic voor een invite

Huidige members:



Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

  • An increase in the level cap to 70
  • New spells for each class
  • Two new playable races: Blood Elves & Draenei
  • The entire new continent of Outland
  • Many new zones and high-level dungeons
  • Hundreds of new monsters, quests, and items
  • A new profession: Jewelcrafting
  • Flying mounts in Outland



    The Lich King Arthas has set in motion events that could lead to the extinction of all life on Azeroth. With the armies of the undead and the necromantic power of the plague threatening to sweep across the land, only the mightiest heroes can oppose the Lich King's will and end his reign of terror for all time.

    Blizzard Entertainment's latest expansion to World of Warcraft: Wrath of the Lich King adds a host of epic content to the existing game world. Players will achieve soaring levels of power, explore a vast new continent, and battle other high-level heroes to determine the fate of Azeroth. As you pit yourself against the dangers of the north, prepare to:
    Features

  • Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class.
  • Quest to level 80, gaining potent new abilities and talents along the way.
  • Learn the craft of spell augmentation with the new Inscription profession.
  • Brave the harsh new continent of Northrend, the icy domain of the Lich King.
  • Engage in epic siege warfare, deploying mighty siege engines to lay waste to destructible buildings in your path.
  • Transform your hero's look with new character-customization options, including new hairstyles and dances.
  • Explore perilous new dungeons filled with some of the deadliest creatures -- and greatest treasures -- on Azeroth.
  • And much, much more...

    IGN Footage...



    Meer

    Handig links voor WOTLK:
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_howling_fjord
    http://www.wow-pro.com/le(...)_guide_borean_tundra
    http://www.wow-pro.com/le(...)g_guide_dragonblight



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













    Official sites

  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • Blizzard
  • Blizzard UK

    News and general sites

    Blizzplanet
    Curse
    MMO-Champion
    WorldofRaids
    WorldOfWar.net
    WOW Insider
    WoW Vault (IGN)

    Item databases

    Allakhazam
    Thottbot
    Wowhead
    WOWDB

    Media sites

    Warcraft Movies
    WoW Radio

    Addon sites
    Cosmos
    Curse Gaming
    WoWInterface
    WoWUI.IncGamers.com
    WoWAce

    Overig

  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?

    More Fansites

    Zones

    Eastern Kingdoms
    Alterac Mountains
    Arathi Highlands
    Badlands
    Blackrock Mountain
    Blasted Lands
    Burning Steppes
    Deadwind Pass
    Deeprun Tram
    Dun Morogh
    Duskwood
    Eastern Plaguelands
    Elwynn Forest
    Eversong Woods
    Ghostlands
    Hillsbrad Foothills
    The Hinterlands
    Isle of Quel'Danas
    Ironforge
    Loch Modan
    The North Sea
    Redridge Mountains
    Searing Gorge
    Silvermoon City
    Silverpine Forest
    Stormwind
    Stranglethorn Vale
    Swamp of Sorrows
    Tirisfal Glades
    Undercity
    Western Plaguelands
    Westfall
    Wetlands

    Kalimdor
    Ashenvale
    Azshara
    Azuremyst Isle
    The Barrens
    Bloodmyst Isle
    Darkshore
    Darnassus
    Desolace
    Durotar
    Dustwallow Marsh
    The Exodar
    Felwood
    Feralas
    Hyjal Summit
    Moonglade
    Mulgore
    Orgrimmar
    Silithus
    Stonetalon Mountains
    Tanaris
    Teldrassil
    Thousand Needles
    Thunder Bluff
    Un'Goro Crater
    Winterspring

    Outland
    Hellfire Peninsula - Level 58-63
    Zangarmarsh - Level 60-64
    Terokkar Forest - Level 62-65
    Nagrand - Level 64-67
    Blade's Edge Mountains - Level 65-68
    Netherstorm - Level 67-70
    Shadowmoon Valley - Level 67-70



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 6 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling dmv iDEAL. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 24,50 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/realm/JOUWSERVER/, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem tijdelijk NIET mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden. (Mocht die weer eens verneukt zijn dan staat hier nog een copy.)

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
      woensdag 31 december 2008 @ 18:30:08 #2
    240154 neilyoung
    Living On Sugar Mountain
    pi_64541007
    Nu gaan jullie zeker de nieuwjaarsviering op WoW vieren
    Nowadays Clancy can't even sing.
      † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 18:30:41 #3
    230491 Zith
    pls tip
    pi_64541023
    Was door iemand gevraagd hoe ik als feral druid tank toch zoveel dps kon doen (ik doe meestal 2.5k over gehele instances), dus maar HOL HC in gegaan met fraps:

    I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
    pi_64541183
    Net mn troll priest naar 50 gedinged
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      woensdag 31 december 2008 @ 18:36:23 #5
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64541195
    TvP
    phluphy for president!
    pi_64541225
    Goeie titelaanpassing
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64541552
    Meeleesteeveepee
    Doe eens niet.
    pi_64541574
    Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!
    pi_64541745
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 18:30 schreef neilyoung het volgende:
    Nu gaan jullie zeker de nieuwjaarsviering op WoW vieren
    Tuurlijk, wat dacht je dan? Ik wel, er is vuurwerk in de steden! Stel je voor dat ik dat zou missen! OMFGNOES! !
    pi_64541874
    Ik ga een beetje vuurwerk kiekn op straat, en dan vroeg mn nest in, voel me niet zo goed
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64542627
    Net nog even 80 gedinged op m'n paladin . Kan ik weer prot speccen.
    Maar eerst weer verder met m'n mage als ik weer achter mn eigen pc zit over een paar dagen . Applyen bij een andere guild iig, want die van mij raid op vrijdag en zaterdag, 2 dagen dat ik juist wel iets te doen heb.

    maar eerst, zaufen und oud en nieuw vieren.
    pi_64543437
    tvp en zo
    pi_64543556
    tvp voor 12 uur vuurwerk.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64544866
    tvp
      woensdag 31 december 2008 @ 22:11:45 #15
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64545252
    Ik had nog een vraagje!

    Heeft iemand pics van die mount die je krijg als je succesvol een vriend weet te recruiten voor WoW, minimaal 2 maanden.
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_64545297
    quote:
    Op woensdag 31 december 2008 22:11 schreef GoodGawd het volgende:
    Ik had nog een vraagje!

    Heeft iemand pics van die mount die je krijg als je succesvol een vriend weet te recruiten voor WoW, minimaal 2 maanden.




    Lelijk ding eerlijk gezegd. Exclusief, maar lelijk.

    Tevens TVP. Shaman is echt vet om te spelen na teveel tijd door te hebben gebracht op mijn Rogue.
      Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 00:13:59 #17
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64547062
    Gelukkig nieuwjaar
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      donderdag 1 januari 2009 @ 01:53:48 #18
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64548324
    Gelukkig nieuw jaar van uit TB ... hic!
    phluphy for president!
    pi_64549097
    ohneee, ben je serieus op WoW geweest om 12 uur?
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
    pi_64549105
    En ik vond mezelf al triest toen ik om 0:00 het eerste topic opende op FOK!..
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 02:55:51 #21
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64549187
    Wyri
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      donderdag 1 januari 2009 @ 02:58:41 #22
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64549219
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 02:49 schreef drumstickNL het volgende:
    En ik vond mezelf al triest toen ik om 0:00 het eerste topic opende op FOK!..
    Wat doe je in hemelsnaam om 0:00 achter de pc T_T
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_64549363
    Jullie weten dat er elk uur vuurwerk te zien is in wow op oud&nieuw, zodat je niet om 12 uur op wow hoeft te zitten om vuurwerk te zien?
    Doe eens niet.
    pi_64549418
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 02:58 schreef GoodGawd het volgende:

    [..]

    Wat doe je in hemelsnaam om 0:00 achter de pc T_T
    Nou moest er toch langs om vuurwerk te pakken voor 12 uur. En had het topic al voorgetypt dus hoefde alleen nog maar op invoeren te drukken.
    -|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
      donderdag 1 januari 2009 @ 07:54:03 #25
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64550482
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 03:15 schreef Necrodeath het volgende:
    Jullie weten dat er elk uur vuurwerk te zien is in wow op oud&nieuw, zodat je niet om 12 uur op wow hoeft te zitten om vuurwerk te zien?
    Ik zat er niet om 00.00 op, maar ook hier zat ik ook niet te kijken, viel toch niks te zien met die mist
      donderdag 1 januari 2009 @ 13:47:48 #26
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_64553302
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 02:48 schreef drumstickNL het volgende:
    ohneee, ben je serieus op WoW geweest om 12 uur?
    Ja , computers hier stonden gewoon nog aan, wow om kwart voor ingeloggen paar vuurwerk screenies gemaakt na het bekken en toen naar buiten voor het echte vuurwerk. Uurtje later naar binnen en samen met vriendin nog tot 3 uur achter de computer gezeten .
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_64556655
    Wanneer gaat 3.0.8 eigenlijk live?
    pi_64556926
    Ik heb wow een tijdje geleden gedeinstalleerd, maar wilde vandaag weer spelen en daarvoor moet je het installeren. Ik ben het nu echt al helemaal zat!

    1. cd's van de burning crusade hebben een foutmelding en willen niet installeren....
    2. via mijn account naar de downloadmanager....kan ik alleen files op C installeren!! (echt van alles geprobeerd, maar hij wil per se de files op C hebben)
    3. Uiteraard had ik daar te weinig ruimte Op D ruimte zat, maar dat lukt me dus niet. (Vista) Dus van alles weggegooid (incl office en alle andere geinstalleerde games). Verplaatsen naar D wilde namelijk ook niet. Komt nog bij dat heel veel files op C niet verwijderd kunnen worden omdat ik daar niet de bevoegdheid toe heb!! gvd, wie heeft dàn die bevoegdheid want het is mijn pc en ik ben de administrator volgens vista. Zo idioot.
    4. Eindelijk genoeg plek op C gaat die wow-site roepen dat mijn pc niet aan de minimum eisen voldoet!! Nou, maaanden geleden nog wel, dus wat is er veranderd dan??

    Ondertussen is ie al op 2% download

    Dus met een beetje mazzel kan ik op 2 januari wow spelen.

    (ps: kan ik straks de hele zooi gewoon overzetten naar de D-schijf? Want hier wil ik het niet hebben staan...)
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      donderdag 1 januari 2009 @ 16:37:57 #29
    150897 ebeaydojraes
    Gek Zijn Is Gezond (.nl)
    pi_64556998
    lol
    - "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
    - 'ye cannae change the laws of physics'
    Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
    pi_64557799

    Happy new year.
    Fear is the grease of society.
      Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 17:56:37 #31
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64559008
    Ding, priest op 52

    En ja, je kunt de hele WoW map in één keer van C: naar D: verplaatsen en gewoon verder spelen (wel ff de path van de snelkoppeling op je bureaublad wijzigen he )
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      donderdag 1 januari 2009 @ 19:00:49 #32
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64560626
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Ding, priest op 52
    Gratz Mijn pally is ook naar 52 nu
    pi_64561242
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Ding, priest op 52

    En ja, je kunt de hele WoW map in één keer van C: naar D: verplaatsen en gewoon verder spelen (wel ff de path van de snelkoppeling op je bureaublad wijzigen he )
    Je kunt het zelfs op een portable harde schijf zetten en op elke gewenste computer draaien vanaf die schijf.
    Moet die computer wow wel aan kunnen.
    Fear is the grease of society.
      Moderator donderdag 1 januari 2009 @ 19:28:51 #34
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64561282
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 19:27 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    Je kunt het zelfs op een portable harde schijf zetten en op elke gewenste computer draaien vanaf die schijf.
    Moet die computer wow wel aan kunnen.
    What he said
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64561387
    Waar kan je die olifant mount krijgen
    Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
    pi_64561659
    Ik ben lekker aan het wandelen in het begin gebied van de blood elfs komen me daar opeens een paar hoge levels van de alliance de boel uitmoorden

    Had ik me PVP aanstaan
    pi_64562079
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef Slappy het volgende:
    Waar kan je die olifant mount krijgen
    Welke ? de zwarte krijg je van 300 stonekeeper shards in wintergrasp, De bruine kost 200 emblem of heroism te koop in dalaran en de witte kan je kopen als je revered bent bij de sons of hodir in the storm peaks
    pi_64568484
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 19:39 schreef the_legend_killer het volgende:
    Ik ben lekker aan het wandelen in het begin gebied van de blood elfs komen me daar opeens een paar hoge levels van de alliance de boel uitmoorden

    Had ik me PVP aanstaan
    Pwnd
    For the Alliance!
    Fear is the grease of society.
      donderdag 1 januari 2009 @ 23:26:27 #39
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_64569135
    tvp
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      donderdag 1 januari 2009 @ 23:35:05 #40
    157428 GoodGawd
    This is your captain speaking!
    pi_64569360
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef Slappy het volgende:
    Waar kan je die olifant mount krijgen
    THAT IS NO ELEPHANT!

    THAT IS AN ELEKK!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
    pi_64570405
    quote:
    Op donderdag 1 januari 2009 23:02 schreef vogelkooi het volgende:

    [..]

    Pwnd
    For the Alliance!
    Val dan die stomme Orcs en trollen aan, maar niet het mooie Blood elf gebied
    pi_64570765
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:

    [..]

    Val dan die stomme Orcs en trollen aan, maar niet het mooie Blood elf gebied
    Mooie :/

    Orc gebied is juist mooi!
      Moderator vrijdag 2 januari 2009 @ 00:33:25 #43
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_64570773
    Ding 53
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_64571005
    Shaman op 35 en een half.
    pi_64571628
    Yay in de eerste run direct Seal of the Pantheon geloot. 534 def nu zonder een enkele enchant op m'n gear, dus cap gaat makkelijk lukken. Nu maar beetje focusen op stam, want ook al heb ik de cap, 18k unbuffed is te weinig voor heroics .
    pi_64572695
    quote:
    Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef uwbftp het volgende:

    [..]

    Mooie :/

    Orc gebied is juist mooi!
    Maar ik vind ze vies
      vrijdag 2 januari 2009 @ 07:50:12 #47
    199397 Windigo
    Flavourtarian
    pi_64574233
    Ik kon een epic setje dat op mijn server zo'n 300 g waard is kopen voor 60 g, nu doorverkopen met winst!
    pi_64574362
    Kan iemand me uitleggen hoe het volgende kan:
    - ik heb 9 GB vrij op de C-schijf
    - hier installeer ik wow, dat kost ongeveer 4,5 GB
    - ik verplaats wow naar de D-schijf, die wordt nu op zijn beurt 4,5 GB voller
    - er is geen file wow meer op de C-schijf aanwezig, prullenbak is leeg etc
    - de C-schijf is nog steeds ongeveer 4,5 GB groot ipv 9 GB



    [ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 03-01-2009 00:03:53 ]
    "Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
      vrijdag 2 januari 2009 @ 10:05:47 #49
    166463 Stommie
    dat zeg ik..
    pi_64575212
    terug vind roleplay



    me priest naar 73 getrapt!

    en me lock is bijna hit capped
    .
      vrijdag 2 januari 2009 @ 10:11:32 #50
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_64575275
    Misschien vandaag maar eens een instance in Northrend proberen, Vulvarius de Deathknight (op Silvermoon) is al een tijdje 80 dus het zal wel lukken
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')