abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230695
oliebol, volgens mij bedoelt Zazie, dat je in het topic over die bepaalde uitzending kritiek had op Ruud (zoals hij dus in de uitzending door Veronica werd neergezet )terwijl je zelf het streamverslag hebt getypt en dus kan weten dat de beelden uit de uitzending zodanig verknipt waren en hoe Ruud daaruit naarvoren kwam helemaal niet klopte. denk ik ofzo...

groeten beppie
pi_230696
Hai Beppie, dat zou natuurlijk best kunnen dat ik kritiek had op Ruud, want ook ik heb natuurlijk een mening en favorieten, maar ik snap het verband eigenlijk niet tov de streamverslagen..haha zal wel aan mij liggen dan. , teveel poedersuiker gehad misschien
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230697
quote:
op 12-13-1999 om 05:52 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Beste Zazie, ik snap eerlijk gezegd jou verhaal en vraag niet zo????.


Wat ik bedoel is, je hebt zelf een groot deel van het gesprek gezien en verslagen.
In de uitzending wordt een heel ander beeld gegeven dan wat je ZELF hebt gezien en gehoord. Het ging over 2 stellingen (niet genoemd in uitzending), er waren een heleboel mensen om de beurt aan het woord (niet uitgezonden), Ruud had het ook nog over voetballen (niet uitgezonden).Daarbij reageert Ruud waarschijnlijk op een gesprek waar misschien iemand anders over is begonnen (niet uitgezonden). Over blijft een monoloog van Ruud die ZO niet heeft plaats heeft gevonden.
Mijn vraag is: waarom erger je NIET aan het feit dat Veronica de hele boel verknipt tot een monoloog, terwijl deze helemaal niet heeft plaatsgevonden, maar alleen maar aan Ruud. Duidelijker kan ik het helaas niet uitleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door zazie (Datum 13 December 1999).]

pi_230698
het was ook niet mijn mening hoor, maar een uitleg (hoop ik) van de mening van Zazie.
ik vind Ruud een viezerik. HAHAHA, dat is mijn mening maar die zet ik ook niet in de streamverslagen.
eetsmakelijk trouwens
beppie
pi_230699
quote:
op 12-13-1999 om 06:09 PM schreef zazie het volgende:
Mijn vraag is: waarom erger je NIET aan het feit dat Veronica de hele boel verknipt tot een monoloog, terwijl deze helemaal niet heeft plaatsgevonden, maar alleen maar aan Ruud. Duidelijker kan ik het helaas niet uitleggen.

HAHA..nee ik snap hem wel (denk ik), maar VOO heeft daar inderdaad heel veel in geknipt zoals ze elke avond overigens doen in elke uitzending, maar ik erger mij daat niet aan om de eenvoudige reden dat het toch niet helpt . Als jij er last van hebt Zazie, misschien een advies voor jou, neem een stukje zoethout en bijdt er heel hard op en probeer je er niet aan te ergeren. Ik snap dat dat heel moeilijk is maar het is nu eenmaal zo dat VOO dat wil laten zien wat zij willen en niet wat wij nu graag willen, ik hoor heel veel op de dag en hoor en zie het in de uitzending misschien maar voor 1/10 terug. Daar kun je toch niets aan doen en is niet beinvloedbaar helaas. Dus Zasie niet ergeren is dan mij advies.

Succes ermee

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 13 december 1999 @ 18:21:00 #31
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_230700
gegroet oliebol,
sinds een week op de kabel,kan dus nu breeduit het forum doorfietsen,zonder na een uur de keukenwekker te horen klinken,dat ik moet kappen met interneten vanwege de kpn-rekening. BB is hierdoor 10x zo intrigerend
geworden voor mij en ik moet zeggen dat dit mede komt door jouw werk m.bt. de streamverslagen en (o.a.) jouw uitgebalaceerde meningen in andere topics.Keep up the good work ! Voor mij ben je een van de steunpilaren van FOK!, en een van de eersten die mij verleid heeft tot het reageren in cyberspace . Thanks again.
torn between 2 worlds...
pi_230701
quote:
op 12-13-1999 om 06:10 PM schreef Beppie het volgende:
ik vind Ruud een viezerik. HAHAHA, dat is mijn mening maar die zet ik ook niet in de streamverslagen. eetsmakelijk trouwens
beppie

Beppie dat is hij ook, echt waar als je goed oplet en hoort wat hij allemaal zegt is het echt erg...HAHAHA..ik moest er in elk geval niet mee samen leven.

Eet smakelijk trouwens

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230702
quote:
op 12-13-1999 om 06:21 PM schreef rosebud51 het volgende:
gegroet oliebol,
sinds een week op de kabel,kan dus nu breeduit het forum doorfietsen,zonder na een uur de keukenwekker te horen klinken,dat ik moet kappen met interneten vanwege de kpn-rekening. BB is hierdoor 10x zo intrigerend geworden voor mij en ik moet zeggen dat dit mede komt door jouw werk m.bt. de streamverslagen en (o.a.) jouw uitgebalaceerde meningen in andere topics.Keep up the good work ! Voor mij ben je een van de steunpilaren van FOK!, en een van de eersten die mij verleid heeft tot het reageren in cyberspace . Thanks again.


Welkom rosebud51 op het forum en in cyberspace, leuk te horen dat je geniet van de verslagen. Thanks!
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230703
quote:
op 12-13-1999 om 06:06 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Hai Beppie, dat zou natuurlijk best kunnen dat ik kritiek had op Ruud, want ook ik heb natuurlijk een mening en favorieten,


Als ik het goed begrijp zou je dus alleen boos worden op V als er te nadelig geknipt en geplakt zou worden in de gesprekken van bijvoorbeeld Bart of Karin.(gelukkig voor jou gebeurt dit tot nog toe niet).

pi_230704
quote:
op 12-13-1999 om 07:25 PM schreef zazie het volgende:
Als ik het goed begrijp zou je dus alleen boos worden op V als er te nadelig geknipt en geplakt zou worden in de gesprekken van bijvoorbeeld Bart of Karin.(gelukkig voor jou gebeurt dit tot nog toe niet).

Hai Zazie, niet gelijk oordelen wat ik zou vinden want dat is wat je doet nu, het zijn jou woorden en niet de mijne daarbij is het hier niet belangrijk wat ik vindt. Zullen we deze discussie eindigen in deze topic?..lijkt me beter .

Maak je niet zo druk.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230705
quote:
op 12-13-1999 om 07:31 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Zullen we deze discussie eindigen in deze topic?..lijkt me beter .

Maak je niet zo druk.


zucht
zit niets anders op lijkt me

pi_230706
quote:
op 12-13-1999 om 08:00 PM schreef zazie het volgende:
zucht zit niets anders op lijkt me

Jeetje waar je op uit bent is me een volkomen
raadsel en ik snap er geen pest van maar zal wel aande poedersuiker liggen
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230707
Oliebolletje, zal ik me er dan maar heel heel even tegenaan bemoeien ?

OK. Hou je vast. In jouw reactie op de uitzending van 8 december reageer je negatief op Ruud. Negatief op Ruud in de zin van zoals jij je mening hebt gebaseerd op enkel en alleen de uitzending.

Nah, daar is dus helemaal niets op af te dingen.

Maar, de vraag van Zazie was: Waarom reageer je zo negatief op Ruud, puur en alleen gebaseerd op de uitzending, terwijl je WEET en zelfs hebt opgetekent in de streamverslagen dat het in werkelijkheid heel wat minder beladen is geweest. Ofwel, ondanks het feit dat het voor VOO niet zou uitmaken wat je hier schrijft en hoe ze het manipuleren, was het afzwakken van de uitlatingen van Ruud in dit geval genuanceerder geweest. In ieder geval voor nieuwe fokkers geeft dit een eerlijker beeld.

Ik DENK dat Zazie het zo bedoelde, en ik kan me daar ook wel in vinden.

Blijft zich verbazen
pi_230708
quote:
op 12-13-1999 om 08:45 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Oliebolletje, zal ik me er dan maar heel heel even tegenaan bemoeien ?

OK. Hou je vast. In jouw reactie op de uitzending van 8 december reageer je negatief op Ruud. Negatief op Ruud in de zin van zoals jij je mening hebt gebaseerd op enkel en alleen de uitzending.

...
Maar, de vraag van Zazie was: Waarom reageer je zo negatief op Ruud, puur en alleen gebaseerd op de uitzending, terwijl je WEET en zelfs hebt opgetekent in de streamverslagen dat het in werkelijkheid heel wat minder beladen is geweest. ... was het afzwakken van de uitlatingen van Ruud in dit geval genuanceerder geweest. In ieder geval voor nieuwe fokkers geeft dit een eerlijker beeld.

Ik DENK dat Zazie het zo bedoelde, en ik kan me daar ook wel in vinden.


Dank je wel Kierewiet. Je begrijpt helemaal wat ik bedoel ( en dit was overigens maar een voorbeeldje).
Het enige waar ik me niet in kan vinden is het begrip ""nieuwe fokkers"" want zoals je ziet heeft ook niemand van de oude garde op dit voorbeeld (en zo velen)gereageerd. Wat ik bedoel is eigenlijk, waarom al die moeite voor die streamverslagen als het merendeel van de Fokkers (en zelfs de verslaggevers) hun mening over de bewoners alleen baseert op de TV uitzendingen, ondanks dat zij zelf vaak de streams kunnen volgen, of tenminste streamverslagen lezen. Uitgerekend de streamverslaggevers/en lezers beginnen te gillen over Willem, Ruud of wie dan ook n.a.v. de UITZENDING en volgen dus precies de strategie die V voor hun heeft uitgestippeld.
Dit geld echt voor het merendeel van de Fokkers. Zij schijnen zich als ""groep"" zoveel beter te voelen als de gewone NL bevolking en bellers, terwijl zij tegelijkertijd precies de meningen vormen die V hen via hun UITZENDINGEN opdringt. (en dus heel representatief blijken te zijn, elke keer weer, voor de NL bevolking)
Je zou bijna moeten concluderen dat V dus ""
NIET"" manipuleert,want de ""internetters zien tenslotte de werkelijkheid"" en volgen toch precies de tendenzen die V in de uitzendingen probeert te manipuleren.
Helaas geldt dit voor mij niet want het beeld wat IK heb uit de streams is dus heel anders dan dat van de uitzendingen van V.
Aan de hand van voorgaand voorbeeld heb ik dus alleen willen aangeven dat, hoewel ik het toejuich dat er mensen zijn die de waarheid willen weergeven(streamverslaggevers), i.t.t. dat wat V uizendt, ik nog steeds het idee heb dat NIEMAND met dat verschil iets doet.
Dus Fokkers, probeer a.u.b. niet "NOG" dommer te zijn als het NL-bel-klootjesvolk die tenminste nog als excuus heeft dat zij alleen de uitzendingen te zien. Fokkers kunnen (als zij willen) de streamverslagen lezen, zelfs streams kijken (zouden dus inderdaad een genuanceerder mening moeten hebben) en als zij dan nog steeds dezelfde mening zijn toegedaan als de rest van Nederland (die alleen de uitzendingen ziet)kan ik niets anders zeggen als dat mij dat zeer droevig stemt.

[Dit bericht is gewijzigd door zazie (Datum 13 December 1999).]

pi_230709
Kierewiet dat snap ik wel maar ik heb gewoon mijn gevoel in die topic gezet en dat heeft niets met streams te maken, daar tik ik alleen wat ik hoor...ik ga verder ook hier niet meer op in, ik snap het wel en ook zazie wel maar vindt het niet in deze topic thuis horen eigenlijk.

Daarbij moet me wel even van het hart dat ik ZAZIE nog NOOIT heb gezien in de streamverslagen, zulke verhalen tikken hier kan hij/zij ook even luisteren en helpen meeverslaan. Dat wilde ik nog wel even kwijt.

verder einde discussie voor mij
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230710
Nou zazie, moet ik toch enkele kanttekeningen bij plaatsen.

1) Als je quote, snoei dan na 1 zin (maar laat dan wel de woorden quote en /quote die tussen de vierkante haken staan, staan. (dus ook die vierkante haken laten staan)!

2) Er zijn legiotopics zie dit verschil aanhalen. Lees een alle topics door van "Voer voor psychologen", de "3 mannen in de badkuip" topic, de "VOO belazert de boel" etc.

Ook al zie je maar 25 topics, je kunt ze tot begin van fok allemaal terugvinden en lezen !

3) Met juist voor nieuwe fokkers bedoel ik inderdaad nieuwe fokkers, die wel de streamverslagen lezen, maar NIET een 300-tal onderwerpen napluizen.

4) Oliebol2000: Als je goed leest zie je dat ik niets ten nadele schrijf aan jou, geef zelfs al aan dat je uitsluitend reageert op de uitzending, maar dat Zazie, en ik ook wel zouden kunnen voorstellen dat je je mening zou baseren op uitzending en streams.

En als laatste even opmerken dat je dit niet als een aanval moet zien, want dan stuift die poedersuiker waarschijnlijk te veel.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 13 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  maandag 13 december 1999 @ 21:50:00 #42
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_230711
Hoi oliebol!
bedankt voor je dagelijkse inzet en beterschap!
ben zelf nog ietwat onervaren met mailen en kopieëren e.d. wil je daarom vragen of je als je tussendoor tijd hebt even naar mijn bijdrage/vraag in topic uitzending 13-12 wilt kijken, hoop dat je een antwoord hebt!

bedankt hoor!

live life in beats per minute
pi_230712
Heya Drummergirl, ik heb daar even gereageert . Dus kiek'n maor
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230713
quote:
op 12-13-1999 om 09:42 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Daarbij moet me wel even van het hart dat ik ZAZIE nog NOOIT heb gezien in de streamverslagen, zulke verhalen tikken hier kan hij/zij ook even luisteren en helpen meeverslaan. Dat wilde ik nog wel even kwijt.

verder einde discussie voor mij



Lieve Oliebol,
zoek mijn profile even na en je kunt zien dat ik het wel eens heb geprobeerd(en dan nog alleen als de vaste verslaggevers het gemist hadden, hoewel ik het in sommige gevallen ook weer heb nagelaten, vnl. vanwege de redenen die ik hiervoor heb genoemd). Ik heb echt bewondering voor je werk in de zin van dat je er de moeite voor over hebt dit te doen. Ik heb dat namelijk niet voornamelijk om de redenen die ik hiervoor al genoemd heb. Dat neemt echter niet weg dat ik respect heb voor wat je probeert te doen. Jammer vind ik alleen dat door de manier waarmee o.a. jijzelf (en alle anderen) ermee omgaan het zo weinig effect heeft.

pi_230714
Zazie, OK, ik snap het ook wel en zal er beter rekening mee houden maar zoveel fokkers zoveel verschillende gedachtes.

We laten het nu maar rusten lijkt me ok?

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 13 december 1999 @ 22:35:00 #46
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_230715
Hoi Margot !

Sinds vandaag is je screenshot van de dag niet meer te zien bij mij !?
Bij het downloaden van een site geeft de p.c. vaak gauw " gereed " aan. Nu dus niet meer ??
Hij blijft jouw jpg maar downloaden.....

Heb je een verklaring hiervoor misschien ?

Groetjes !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_230716
Ja Harry, klopt, er is iets met de server van mijzelf, ik haal daarom de screenshot van de dag eraf voor nu, morgen weer nieuwe kansen

Kan geneuren he als het goed is moet het zo beter gaan. Hoor ik het dan nog even?

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230717
oliebol, jouw plaatjes geven vandaag alleen maar rode kruisjes bij mij. Ligt dat aan mij?
Ook de foto's in het visuele streamverslag doen het niet
ik bedenk net dat je waarschijnlijk al niet meer online bent om deze tijd, ik hoop dat ze het morgen weer doen...
beppie
pi_230718
ik neem aan alleen de screenshots toch?...de server is wat down inderdaad, zie je mijn oliebol ook niet?

Trouwens ik verwijder wel de plaatjes van twee dagen terug zodat ik ruimte en overzicht hou op mijn server dus die kun je niet zien dat klopt..maar nu is dus de server ook wat aan het knoeien hier, vandaar dat ik hem van vandaag verwijderd heb.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230719
Mijn plaatjes willen ook nog wel eens een x-je geven. Meestal ergens een hik in het internet, somewhere. Soms werkt een refresh of reload nog wel eens, anders is het een kwestie van het later nog eens te proberen. Dit soort problemen lossen zich meestal vanzelf op.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')