abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230605
Het zou goed zijn als Willem door de Psyco of door VOO tot de orde wordt geroepen.
In plaatst van Karin te steunen, blijft hij haar manipuleren en zout in de wonden strooien. Hij blijft roddelen om Bart en Ruud zwart te maken. Dit brengt Karin niet bepaald in een goede stemming,
leef! want je bent wie je bent

pi_230606
Welkom Coni op het forum, over Willem is een eigen Topic al gemaakt misschien kunnen we die blijven gebruiken?..anders wordt het denk ik onoverzichtelijk denk je niet?

de topic die al bestaat staat hier: i/s/Forum21/HTML/002550.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  † In Memoriam † maandag 13 december 1999 @ 11:11:00 #3
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_230607
Sorry Oliebol2K ik geloof niet dat wat Coni te berde bracht echt thuis hoort in de Willem moet blijven topic.

coni, ik denk niet de psycholoog het als zijn taak zal zien anderen op te roepen iemand te helpen, vooral niet als dat gewoon niet kan.
Karin is verschrikkelijk alleen nu.
Willem vertrouwd ze niet echt meer, Bart heeft haar echt hard gekwetst met de boodschap op het bord. Oud worden en aftakelen is een heel teer punt voor Karin.
En aan Ruud zit ze zich op de bank zichtbaar te irriteren als hij weer met een Ruud verhaal aankomt.

Het zit er dik in dat ze bij eerste de beste rot opmerking haaar kant op huilend het huis verlaat.

The future is after you
  maandag 13 december 1999 @ 12:41:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230608
Ik vind dus niet dat VOO Willem tot de orde moet gaan roepen. Nu is eindelijk de eindstrijd losgebarsten, en beginnen de deelnemers hun strategien uit te voeren. Hier hebben we eigelijk erg lang op gewacht. Eerst was het de hele tij 'de grope dit en de groep dat', allen red je het niet etc. Doordat het nu bijna klaar is heb je de anderen allen nog m maar nodig om je niet te laten nomineren, verder nergens voor. Nu maken vriendschappen dus ook niet meer zoveel uit. Ik verwacht dan ook dat dit alleen (nu heb ik het over Willems manipulaties en zachte drang op Karin) hetbbegin is, de echte rotte vis moet nog komen. Het wordt van nu af aan gemener en gemener, kijken wat er gebeurt...Het is nu iig weer boeiend om te kijken, ook getuige de stormbvloed van reacties op de laatste uitzending...

Groetjes, Casey

  maandag 13 december 1999 @ 12:58:00 #5
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_230609
Ja de tijd is inderdaad aangebroken dat iedereen de achterbakse strategien van die enge Willem begint door te krijgen....
wat is die Willem eng!!!
Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 13 december 1999 @ 13:03:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_230610
Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat iedereen in het huis Willem "doorheeft", Vanmorgen zat Karin gezellig met hem "te praten" . Als vanouds.....
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230611
Roeps VOO willem tot de orde?

Ik vind hes nies nodig das VOO Willem sos de orde roeps; laas hem alsjebliefs zijn eigen graf graven. Willem is een soppersje!

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 13 december 1999 @ 13:06:00 #8
1600 sheep
vind Willem eng...
pi_230612
Hoi sunshine,
bedoel je dat vreselijke geroddel van die twee?
Ik vind Willem eng, jij ook?
  maandag 13 december 1999 @ 13:20:00 #9
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_230613
quote:
op 12-13-1999 om 09:35 AM schreef coni het volgende:
Het zou goed zijn als Willem door de Psyco of door VOO tot de orde wordt geroepen.
In plaatst van Karin te steunen, blijft hij haar manipuleren en zout in de wonden strooien. Hij blijft roddelen om Bart en Ruud zwart te maken. Dit brengt Karin niet bepaald in een goede stemming,

Als eerste Coni, het gedrag van Willem is onderdeel van de mens, zo zijn er duizende te vinden op school, op het werk, in de familie, moeten die allemaal tot de orde worden geroepen en pleit je daarbij voor een soort roddel/manipuleer-politie???
Daarnaast ben ik ervan overtuigd dat Karin heel goed voor zichzelf kan zorgen, ik vind het een belediging voor haar en misschien wel alle vrouwen dat zij in bescherming moet worden genomen.

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_230614
Klinkklare onzin wat je voorstelt. Zie het al voor me. "Willem, dat mag je niet meer doen hoor: Sluit me aan bij zonnedauw dat Karin echt wel voor zich zelf op kan komen. By the way, moeten ze Bart dan niet ook een standje geven? vanwege de opmerking op het bord?
pi_230615
quote:
op 12-13-1999 om 11:11 AM schreef otaku-san het volgende:
Bart heeft haar echt hard gekwetst met de boodschap op het bord.


Sorry maar ik heb al een tijdje BB niet gezien, dus welke boodschap?
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  Moderator maandag 13 december 1999 @ 13:57:00 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_230616
quote:
op 12-13-1999 om 01:40 PM schreef drolage het volgende:

Sorry maar ik heb al een tijdje BB niet gezien, dus welke boodschap?


SABINE IK MIS JE!! (vooral nu de rest zo oud is).

Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat 'iedereen Willem doorheeft'. Wij , die alle onderlinge gesprekken kunnen volgen, hebben 'm nog niet eens zo lang door. En nog is er twijfel of het allemaal wel zo kil en berekenend is... Waarom manipuleert Willem bijvoorbeeld Ruud niet veel en veel meer? Willem kan ook rekenen, en als hij geen nominatie van Ruud krijgt, dan zit hij bij de laatste drie..
En reken maar dat Willem in de gaten heeft dat je Ruud alle kanten op kan sturen die je maar wil. In de streams van vandaag staat een opmerking van Willem in de trant van 'Ruud heeft geen eigen mening, hij doet alles wat je vraagt'

[Dit bericht is gewijzigd door Gert (Datum 13 December 1999).]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  maandag 13 december 1999 @ 14:05:00 #13
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230617
Sunshine schreef:
>Ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat >iedereen in het huis Willem "doorheeft", >Vanmorgen zat Karin gezellig met hem "te >praten" . Als vanouds.....

Wat is daar mis mee?

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_230618
quote:
op 12-13-1999 om 12:41 PM schreef Casey het volgende:
Ik vind dus niet dat VOO Willem tot de orde moet gaan roepen. Nu is eindelijk de eindstrijd losgebarsten, en beginnen de deelnemers hun strategien uit te voeren. Hier hebben we eigelijk erg lang op gewacht. Eerst was het de hele tij 'de grope dit en de groep dat', allen red je het niet etc. Doordat het nu bijna klaar is heb je de anderen allen nog m maar nodig om je niet te laten nomineren, verder nergens voor. Nu maken vriendschappen dus ook niet meer zoveel uit. Ik verwacht dan ook dat dit alleen (nu heb ik het over Willems manipulaties en zachte drang op Karin) hetbbegin is, de echte rotte vis moet nog komen. Het wordt van nu af aan gemener en gemener, kijken wat er gebeurt...Het is nu iig weer boeiend om te kijken, ook getuige de stormbvloed van reacties op de laatste uitzending...

Groetjes, Casey



Helaas is er nu weer een weekopdracht waar ze zich weer helemaal op kunnen storten. Als VOO dat nu eens wegliet. Nu moeten we het denk ik hebben van de weekends als er voor de bewoners niets te doen is. Maar ik ben het verder helemaal met je eens: nu pas wordt het interessant. Laat maar komen die duiveltjes!

pi_230619
Ik denk dat Veronica met die 250.000 gulden juist dit gedrag heeft uitgelokt maar dat het te lang heeft geduurd voordat de inwoners erom beginnen te "vechten".

Het hele format draaid toch om survival tot eind dec. ?

pi_230620
quote:
op 12-13-1999 om 11:11 AM schreef otaku-san het volgende: Bart heeft haar echt hard gekwetst met de boodschap op het bord. Oud worden en aftakelen is een heel teer punt voor Karin.


Ik heb Karin zelf regelmatig de term horen zeggen "deze oude vrouw".....Er is toch ook voortdurend gesproken over de oude en de jonge garde. Als Bart iets doet wat ze niet aanstaat, wordt direct de leeftijd er bij gehaald....'hij is nog zo jong of gedraagd zich kinds...enz.
Mag Bart dan niet een geintje uithalen door een boodschap op het krijtbord te zetten??
Moet iedereen direct in een grafstemming zijn omdat Karin dat ook is??


Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  maandag 13 december 1999 @ 16:50:00 #17
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230621
quote:
op 12-13-1999 om 04:41 PM schreef MissAverage het volgende:
Ik heb Karin zelf regelmatig de term horen zeggen "deze oude vrouw".....

Er zit een groot verschil tussen een opmerking die je, met zelfspot, over jezelf maakt en dezelfde opmerking van iemand anders krijgen. Het is ook niet echt gezellig wakker worden met de woorden dat je oud bent, zeker niet als je al niet lekker in je vel zit.

Terug uit het enge bos
  maandag 13 december 1999 @ 16:57:00 #18
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230622
Dan nog vind ik dat ze zeurt. Ik kan het me even niet herinneren, (geen specifiek voorval dan) maar loopt ze niet met Willem mee te zeuren dat Bart zo jong is? Als je andere mensen verwijt jong te zijn blijkt daar wel uit dat je zelf oud bent.... Bovendien legde Bart dat ook goed uit, met zijn opmerking dat Willem en Ruud vaak praten over voetballers van voor zijn geboorte, en dat hij daar niets mee kan. Zijn omerking was dus terecht, niet kwetsender dan de anderen die Bart vertellen dat ie broekie is en hoogstwaarschijnlijk niet bedoelt om te kwetsen hooguit om te irriteren... daar is Bart nl. wel goed in.


Groetjes, Casey

pi_230623
willem is een fries
er zijn maar 3 goeie friezen:
dode fries
diep fries
anti fries

dus willem valt er buiten

  maandag 13 december 1999 @ 17:05:00 #20
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_230624
quote:
op 12-13-1999 om 05:02 PM schreef gtotep het volgende:
willem is een fries
er zijn maar 3 goeie friezen:
dode fries
diep fries
anti fries

dus willem valt er buiten


Moet dit nu werkelijk?

Ben te zaai voor een signature
  maandag 13 december 1999 @ 17:26:00 #21
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230625
Het zal ongetwijfeld Willems verre voorvader Wilhelm den Gluyperighe Vieserick geweest zijn die Bonifatius heeft vermoord, maar nu ga je te ver, lieve gtotep, en nee ik hoor liever jouw mening over Veghel ook niet.

Vrede op aarde, en daar hoort Friesland ook een beetje bij. Siel niet alle Friezen over 1 skutsje!(of zo)

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 13 december 1999 @ 22:19:00 #22
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230626
quote:
op 12-13-1999 om 05:02 PM schreef gtotep het volgende:
willem is een fries
er zijn maar 3 goeie friezen:
dode fries
diep fries
anti fries

dus willem valt er buiten



Klootzak niet alle friezen over 1 kam shceren please

  maandag 13 december 1999 @ 22:23:00 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230627
En jij niet schelden, please, Ayla 1!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 13 december 1999 @ 22:33:00 #24
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230628
la1
quote:
op 12-13-1999 om 10:23 PM schreef Jane het volgende:
En jij niet schelden, please, Ayla 1!


sorry jane maar dit schoot even mijn verkeerde keelsgat in wij friezen zijn ook nederlanders toch.

  maandag 13 december 1999 @ 22:46:00 #25
2004 sunshine
Still shining!
pi_230629
quote:
op 12-13-1999 om 01:06 PM schreef sheep het volgende:
Hoi sunshine,
bedoel je dat vreselijke geroddel van die twee?


Dat bedoelde ik idd. Ik vind het vreselijk om iedere keer iedereen Willem te zien aanvallen, terwijl Karin even hard mee doet.
Daarmee beantwoord ik ook gelijk de vraag van Bogus, het is oneerlijk tegenover Willem dat alleen hij (in mijn ogen echter wel terecht) wordt beschuldigd van roddel en achterklap, terwijl ik Karin al regelmatig heb betrapt op het zelfde "vergrijp". (In de streamverslagen). Niemand hier op het forum die daar over valt. Dat verbaasd mij een beetje. In de streamverslagen is regelmatig te lezen dat W+K over een ander praten. Of Willen nu begint of Karin maakt mij niet zoveel uit. Als Karin echt zo'n sterke vrouw zou zijn met een hoog moraal zou ze tegen Willem zeggen dat hij maar tegen een ander moet LLN, maar dat doet ze niet. Dan is zij toch net zo "schuldig".
Dat ze dat niet doet heeft volgens mij niets met ev. nominaties te maken, zij zat er toch niet voor het geld? Bovendien wil ze graag naar huis met Kerst. Vrienden heeft ze dus voor de nominaties niet nodig en hoeft daarom Willem niet naar de mond te praten.

Om dus terug te keren naar het topic: als VOO Willem tot de orde roept, moeten ze Karin ook aanspreken.


------------------
't Is een bijzonder kind, dat is-ie.

[Dit bericht is gewijzigd door sunshine (Datum 13 December 1999).]

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')