abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 december 1999 @ 09:27:00 #1
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_230577
9.05 uur, radio Veronica:

Maurice is gast en wordt vriendelijk ondervraagd. Stotterend, aarzelend weet hij iedere zin tot een verkeerd einde te brengen en soms laat hij het einde ook maar gewoon zitten.

Kleine samenvatting:
Nee, hij is niet oraal bevredigd door Karin ('dat heeft een waarheidsgehalte van 3 %')
Hij heeft al 3 keer een half uur contact gehad met de man van Karin
Hij heeft donderdag en vrijdagnacht in een hotel geslapen
Hij wil bewoners geen punten geven
Hij wil niet roddelen over bewoners
Hij hoopt dat Karin wint

Nieuwswaarde vrijwel 0, maar wat doet het toch een pijn deze jongen te horen worstelen met taal.

en overigens: Karin moet winnen

pi_230578
Volkomen mee eens, maar ik denk dat hij de saaiheid zelve is,of dat hij het helemaal gehad had, na het weekend , want verassende dingen zei hij niet.

Je kunt het interview terugluisteren op mp3
http://home.multiweb.nl/~eldo/nl.actueel.big-brother/


Overigens was hij weer overmatig aan het hijgen in de microfoon, wat voor Nico die viel dat ook altijd op

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_230579
jjanet, allereerst welkom op dit forum.
Maar als dit intervieuw een nieuwswaarde heeft van 0, dan hoef je hier ook geen nieuwe topic over te openen. Je had dit ook onder de topic van r@b kunnen zetten: MP file van maatje ruud en tajana.
Zo houden we de vervuiling tegen van dit forum. Niet voor elke scheet een nieuwe topic open, maar eerst eventjes rondneuzen bij andere topics, en kijken waar jou inbreng goed bij past.
Dit is niet persoonlijk voor jou bedoelt, maar voor iedereen die een topic opent
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_230580
quote:
op 12-13-1999 om 10:12 AM schreef binky het volgende:
jjanet, allereerst welkom op dit forum.
Maar als dit intervieuw een nieuwswaarde heeft van 0, dan hoef je hier ook geen nieuwe topic over te openen. Je had dit ook onder de topic van r@b kunnen zetten: MP file van maatje ruud en tajana.

Ik neem aan dat Jjanet op het moment dat ze dit topic plaatste niet wist dat R@b dit gesprek op file had. Je kunt haar dus ook niet verwijten dat ze het daar niet heeft neergezet (áls je haar al iets zou kunnen verwijten).

quote:

Zo houden we de vervuiling tegen van dit forum. Niet voor elke scheet een nieuwe topic open, maar eerst eventjes rondneuzen bij andere topics, en kijken waar jou inbreng goed bij past.

Het eerste interview van Maurice vind ik best een nieuw topic waard. Niet alleen omdat veel mensen op dit forum hun hart vasthouden voor Maurice die nu ten prooi valt aan de pers, ook omdat het vermeende oraal verhaal hier door hem zelf ontkend wordt.

Vervuiling op dit forum ontstaat m.i. niet door het openen van een informatief topic. Wel door sommige personen die iedereen hier structureel voor rotte vis uitmaken (en daar bedoel ik uiteraard níet Binky mee, iedereen weet wel wie ik bedoel, maar aangezien de enige oplossing tegen dit figuur negeren is, noem ik geen naam).

quote:

Dit is niet persoonlijk voor jou bedoelt, maar voor iedereen die een topic opent

Waarom laten we het niet gewoon aan de forumleiders over om te beoordelen of een topic wel of niet hier thuishoort? Als het hun teveel wordt, kan iedereen die zich hiertoe geroepen voelt zich altijd nog aanmelden voor de topic-politie.
Als iedereen zich ermee gaat bemoeien durft niemand straks nog een topic aan te maken en krijgen we hier straks ook niet meer dan 7 topics per dag, die dan bovendien onleesbaar worden omdat ze overspoeld worden door reacties.

En ook dit is niet persoonlijk bedoeld Binky, maar zo denk ik er dan weer over. Feel free to disagree.


pi_230581
Heb net het interview met Maurice gehoord (waarvoor dank, want hier in het Antwerpse kan ik BB alleen maar via I-net volgen) en ik vind juist dat hij ontzettend zichzelf blijft. Hij laat zich niet verleiden om uitspraken te doen die nadelig zijn voor wie dan ook in het huis. Een integere jongen. Hij is er denk ik als enige van het stel in geslaagd om het bij zichzelf te houden. En nu dus zelfs als hij buitenkomt. Heel sterk.

Trouwens, geweldig dit forum, volg het al een tijd en blijf zo goed bij. Het is vreemd om BB af en toe op tv te zien als ik weer in Nederland ben. Doordat ik het alleen via de streams volg heb je een heel ander beeld van de bewoners dan VOO laat zien. Maar dat wisten we al...

San

pi_230582
Athena, ik ben het met je eens dat de forumleiders hier een hand in moeten houden, of een topic al dan niet terecht is etc. Maar het probleem is echter dat je van de forumleiders niets meer hoort of ziet. En dit helemaal niet ten nadele van hun hoor. Waarschijnlijk hebben ze het te druk of. Maar omdat zij "niets" meer van zich laten horen, vind ik, en meerdere met mij, dat er teveel onnodige topics aangemaakt worden. Bepaalde zaken kunnen best wel onder een andere topic geschreven worden. En in het verleden zijn meedere topics aan Maurice gewijd, deze oude-topic kan dan ook weer gebruikt worden om hier dit verhaaltje neer te zetten.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_230583
Sanseveria, ik ben het helemaal met je eens! Ik vond Maurice al een leuke gozer en nu is die mening alleen maar versterkt. Hij is integer, eerlijk, helemaal zichzelf en is ook niet zo dat hij iemand veroordeelt die niet hetzelfde over dingen denkt als hij (dit in tegenstelling tot wat je hier op het forum ziet gebeuren).
  maandag 13 december 1999 @ 11:16:00 #8
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_230584
quote:
op 12-13-1999 om 11:04 AM schreef binky het volgende:
. Waarschijnlijk hebben ze het te druk of. Maar omdat zij "niets" meer van zich laten horen, vind ik, en meerdere met mij, dat er teveel onnodige topics aangemaakt worden. Bepaalde zaken kunnen best wel onder een andere topic geschreven worden

Ik snap echt niet waar jullie je nu druk overmaken..... je bent nu alleen maar bezig met zgn. Topicvervuiling en dat vind ik veel lastiger

pi_230585
Precies Sombie, ik vraag me aldoor af hoe ik zelf zou reageren en dan heb ik bewondering voor de manier waarop Maurice deze periode is doorgekomen. Hij speelde geen spelletjes, zorgde goed voor zichzelf door een vriendschap met Karin aan te gaan en kon zijn ei blijkbaar voldoende kwijt in scherpe opmerkingen. Knap.

Ik vrees dat ik veel meer een Willem zou zijn. Proberen mensen tegen elkaar uit te spelen, te manipuleren en aldoor bezig zijn met wat televisie-kijkend Nederland van iedereen vindt en mijn gedrag daarop aanpassen. En ik denk dat de mensen die het hardst trappen tegen een Willem of een Bart ergens bang zijn dat zij zich ook zo zouden gedragen in een dergelijke situatie.

Zeker nu de groep kleiner is komt het slechtste uit iedereen naar boven denk ik (hoop ik). Daarom is Maurice eruit, hij is te aardig.

Het wordt nu pas echt interessant om te zien hoe de bewoners zich gaan positioneren. Maar misschien is het voor echt vuurwerk wel te kort dag en zingen ze het wel uit. Ben benieuwd!

pi_230586
heb ook even de MP3 beluisterd. Rob, complimenten dat je de uitzendingen altijd hebt ! Er zat wel degelijk nieuwwaarde in het interview. Belangrijkste, naast de dingen die hier al genoemd zijn is dat hij zei:

"24 uur gefilmd wordt en er worden maar 24 minuten uitgezonden kun je toch niet het hele verhaal zien hoe sommige dingen echt inelkaar zitten"
"Je kan bepaalde stukjes filmen, waar ze gewoon delen weglaten en dan is de context uit het verhaal."
"Het lijkt poppekast, maar er zit gevoel in bij mensen".

Verder echt geweldig hoe hij zich niet om de tuin laat leiden door de vlotte babelaars van VOO radio.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 13 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  maandag 13 december 1999 @ 15:21:00 #11
272 R@b
No-nonsens
pi_230587
quote:
op 12-13-1999 om 10:12 AM schreef binky het volgende:
jjanet, allereerst welkom op dit forum.
Maar als dit intervieuw een nieuwswaarde heeft van 0, dan hoef je hier ook geen nieuwe topic over te openen. Je had dit ook onder de topic van r@b kunnen zetten: MP file van maatje ruud en tajana.



Ben het niet met je eens binky. Ten eerste is het eerste interview met Maurice best wel een apart topic waard, en gelukkig is ieder vrij om te bepalen of hij al dan niet een topic opent. De vervelendste topics zijn m.i de off-topics of dubbelle en daar was in dit geval geen sprake van.

Ten tweede Als je goed gekeken had naar het tijdstip van posting had je kunnen zien dat Jjanet eerder was met haar topic dat ik met mijn mp3 post. Ik moest eerst de mp3 nog op het web zetten. ik neem aan dat Jjanet niet helderziende is en kan weten dat ik een topic ga openenen

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 13 december 1999 @ 15:36:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_230588
Overigens Sanseviria en Kierewiet, op de manier zoals jullie naar het interview kijken, daar had ik niet bij stil gestaan. Ik heb jullie meningen op mijn homepage bij het interview gezet (met bronvermelding)


Groet,

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 13 december 1999 @ 15:43:00 #13
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_230589
Als 'telefoonlijnsurfer' ben ik heeeeeel erg blij met meer, maar kortere, topics. Anders duurt het allemaal echt een eeuwigheid. Zo kan je zelf een beetje uitkiezen wat je wil volgen en wat niet.
  maandag 13 december 1999 @ 16:23:00 #14
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_230590
quote:
op 12-13-1999 om 12:30 PM schreef Sanseveria het volgende:
Precies Sombie, ik vraag me aldoor af hoe ik zelf zou reageren en dan heb ik bewondering voor de manier waarop Maurice deze periode is doorgekomen. Hij speelde geen spelletjes, zorgde goed voor zichzelf door een vriendschap met Karin aan te gaan en kon zijn ei blijkbaar voldoende kwijt in scherpe opmerkingen. Knap.


Dat heb ik nou ook; hoe zou ik me gedragen in zo'n situatie. Ik ben het ook geheel met je eens dat Maurice volgens mij de enige was die zichzelf bleef, sommigen noemen dat saai, maar dan doe je hem echt te kort. Ik vind ook dat hij dus absoluut geen mediatraining nodig heeft; een verademing zo'n jongen, ook al komt hij dan soms moeilijk uit zijn woorden, het is ook niet niets wat er met je gebeurd in het mediacircus.

Ik vind ook dat het mmoiste was geweest als V de bewoners hun gang hadden laten gaan, geen weekopdrachten, verassingen of wat voor bezigheidstherapieen dan ook. Dat durfde ze niet, maar had volgens mij nog boeiender tv oipgeleverd.

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_230591
quote:
op 12-13-1999 om 04:23 PM schreef zonnedauw het volgende:
<kniperdeknip>
Ik vind ook dat het mmoiste was geweest als V de bewoners hun gang hadden laten gaan, geen weekopdrachten, verassingen of wat voor bezigheidstherapieen dan ook. Dat durfde ze niet, maar had volgens mij nog boeiender tv oipgeleverd.


Ja, maar of ze dan ongeschonden uit het huis zouden komen? Ik weet het niet, als er dan nog mensen in het huis zouden blijven, want dan zou het wel errug hard worden denk ik. Alleen Ruud zou de hele dag gaan slapen en daarom misschien nog winnen ook

  maandag 13 december 1999 @ 16:38:00 #16
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230592
quote:
op 12-13-1999 om 04:36 PM schreef Sanseveria het volgende:
Ja, maar of ze dan ongeschonden uit het huis zouden komen?

Hehehehehehehe..... [IMG]i/s/devil.gi f[/IMG]

Dus ik begrijp dat je overtuigd bent??

HIHIHI Casey

  maandag 13 december 1999 @ 16:45:00 #17
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_230593
Te zien aan het grote aantal posts in dit topic is het nog niet eens zo heel erg nutteloos geweest van ons Jjanet om het te openen. Doe maar vaker doen!
Heb in alle uitzendingen BB Maurice nog nooit zoveel horen praten als in deze pak-em-beet 10 minuten, en ik kon op het laatst alleen nog maar dat accent horen. Ooh, een erg oud plat oerhollandsch taaltje, een soort karikatuur. Heb ook absoluut niet kunnen luisteren wat hij zei, kon op het laatst alleen nog maar horen. Probeer het nog wel eens, misschien lukt het me dan.
Ben te zaai voor een signature
  maandag 13 december 1999 @ 18:18:00 #18
215 misterDre
Paint it black!
pi_230594
Ik heb net de MP3 met het interview van Maurice beluisterd (Rob, dank daarvoor) en moet zeggen dat er echt niets aan mankeerde Maurice was gewoon zichzelf maar klonk een beetje onwennig (logisch toch) er zijn wel meer mensen die niet uit hun woorden kunnen komen als ze niet in een vertrouwde omgeving zijn of gespannen zijn. Het zal wel loslopen met hem hij is tenslotte autoverkoper.En de nieuwswaarde is al helemaal niet belangrijk want HEEL Big Brother is niet belangrijk!

Dus dank voor de aanmaak van dit Topic.

  maandag 13 december 1999 @ 23:09:00 #19
1377 jjanet
big mother is watching you too
pi_230595
quote:
op 12-13-1999 om 11:04 AM schreef binky het volgende:
Athena, ik ben het met je eens dat de forumleiders hier een hand in moeten houden, of een topic al dan niet terecht is etc. Maar het probleem is echter dat je van de forumleiders niets meer hoort of ziet. En dit helemaal niet ten nadele van hun hoor. Waarschijnlijk hebben ze het te druk of. Maar omdat zij "niets" meer van zich laten horen, , dat er teveel onnodige topics aangemaakt worden. Bepaalde zaken kunnen best wel onder een andere topic geschreven worden. En in het verleden zijn meedere topics aan Maurice gewijd, deze oude-topic kan dan ook weer gebruikt worden om hier dit verhaaltje neer te zetten.


sorry hoor, maar ik vind nog steeds dat dit wel een nieuw onderwerp was, en ja ik had dit achter de mp3 kunnen zetten maar ach die was er nog niet ;-)

en overigens: ik moet echt bijna braken van deze opmerking:'vind ik, en meerdere met mij', zou je dat nooit meer willen doen? Het ontkracht je mening meer dan dat het ooit iets toe zal voegen. (of bedoel je hier jouw meerdere?)

En om je nog wat te helpen: wanneer je je als forumleider wilt gedragen, dien dan een vriendelijk verzoek in bij forumleiders...

o, ik moet stoppen, merk dat ik echt boos word :-)

groet
jjanet

pi_230596
Maurice is dus NU live bij Barend en van Dorp.

Eerste feit: Maurice is vandaag in Almere geweest, om van buiten het BB huis en de bewoners te aanschouwen. Hij vond het moeilijk en zegt erg dicht bij ze te staan. Klonk heel aandoenlijk !

De afgelopen drie dagen heeft hij de media lekker ontlopen.

Vraag: Besefte je toen je erin zat dat je beroemd was ? dat alle roddelbladen over je schrijven ? Antwoord: Die moet je ook niet lezen !

En om eruit te gaan nomineert hij:
RUUD.

Hij weigert nu te zeggen waarom, dat wil hij pas doen als Ruud eruit is en zichzelf kan verdedigen !

O ja, en Karin mag van hem winnen !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 13 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  maandag 13 december 1999 @ 23:44:00 #21
483 sdb
Pluk de dag
pi_230597
Ja, nu bij BvD. Even zeer beknopt verslag:

M heeft zich de laatste dagen wat afgezonderd. Paar keer in wild geweest, iedereen herkent je.
Moeilijk weg te zijn uit het huis. "Het zijn toch een soort broers en zus van je." Dat ie de status van voetbalster ondertussen had, heeft M niet beseft. Ook niet van te voren.

Dat alleen K nog als vrouw over is? M: "Is een kwestie van doorzettingsvermogen."
M dacht wel af en toe van sommigen: man, zit je niet zo aan te stellen. "Ik ben vrij nuchter. Ik doe wat ik zelf fijn vindt, ongeacht de camera's. Ik ga me niet beter voordoen." M ziet nu duidelijk een strijd in het huis ontstaan.
Het dagelijkse nieuws is dus totaal aan hem voorbij gegaan. Wadden? Veghel? Dat er in het huis niemand nieuwsgierig blijkt te zijn naar wat er in de wereld gebeurt, vindt M niet zo gek. "Da's juist de uitdaging, om niks te weten. Vijfhonderd jaar geleden wist men ook niet wat er 3 dorpen verderop gebeurde."
Behoefte aan sex? M: "Hoeft niet. Kun je onderdrukken. Is ook een uitdaging."
Na de reclame gaat Maurice zeggen wie hij denkt die gaat winnen.

Life is a moment in space


  Redactie Frontpage maandag 13 december 1999 @ 23:57:00 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_230598
Het verbaast me hoe M de vragen van Barend en Van Dorp weet te ontwijken mbt karin. Wordt straks herhaalt op Rtl 5
  maandag 13 december 1999 @ 23:58:00 #23
483 sdb
Pluk de dag
pi_230599
Maurice vindt dat Ruud er uit moet. Reden wil ie alleen vertellen als Ruud er bij is, want M wil zich niet zoals de roddelpers verlagen. M: "Ik vind dat Ruud zich moet zich kunnen verdedigen."
Karin moet winnen. Is een goeie vriendin van hem geworden. Over de suggestieve verhalen in de roddelbalden: "Lees je die?" Er is niets van waar.
Life is a moment in space


  dinsdag 14 december 1999 @ 00:05:00 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230600
Ik vond Maurice erg goed bij BvD. Liet zich in ieder geval niet in de luren leggen door die twee (3?). Reageerde af en toe heel ad rem. Good on ya, Maurice!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_230601
Maurice zal nooit een TV-ster worden, maar ik vond 'm absoluut goed overkomen bij BVD. Rustig, nadenkend, nuchter maar tegelijk ook gevat... Wadden? Zijn die overstroomd?
Hij bleef ook netjes tegenover zijn ex-huisgenoten uit het BB-huis.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')