abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 13 december 1999 @ 09:27:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230562
Net 2 topics gelezen over Karin, blijft ze of blijft ze niet. Heb gister naar de zondag-uitzending gekeken en ik had echt medelijden met haar. Ik kan me zo goed voorstellen dat ze het gehad heeft. En dan ook nog het contstante geroddel van Willem . Je merkt aan haar, dat ze daar ook geen trek meer in heeft.
Kijk, misschien heeft ze het Voo-team wel gemanipuleerd in DBK, maar ach, dat doen ze zelf ook. Dus dat hoort gewoon bij het spel.

Maar dit is mijn eigenlijke vraag: Kunnen wij als FOKkers (voor degenen die zich ertoe geroepen voelt)niets doen om haar toch te motiveren om te blijven? Dan heb ik het niet over over de schutting klimmen of zoiets banaals.
Maar ik heb begrepen, dat er toch een fors aantal FOKkers naar het huis gaan. En dan met name op do-avond.
Aangezien ik nu ook diverse malen heb gezien dat het publiek om Bart schreeuwt, lijkt het mij goed om dit ook voor Karin te doen. Ze mag best weten dat ze populair is en niet alleen Bart.

Helaas, moet ik toegeven dat ik tot aan de Kerst op een enorm strak schema zit en dus zelf niet in staat ben om dat zelf te doen. Maar dat moet mede-FOKkers er niet van weerhouden om dat juist WEL te doen. Wel zwak misschien van mij, dat ik het initiatief neem maar het zelf niet kan uitvoeren. Geloof me maar als ik zeg dat ik het te druk heb.

Dus als er andere ideëen zijn om Karin te steunen hoor ik deze graag.
Als iemand zich geroepen voelt het initiatief over te nemen, dan ook heel graag. Maar ik vond gewoon dat ik het moest proberen.

Ik zou er nl. niet tegen kunnen, dat door het vrijwillige vertrek van Karin, Willem verzekerd zou zijn van een finale-plaats.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_230563
Gaat mij wel wat tever eigenlijk en vindt het een slecht idee, eigenlijk een belachelijk idee, HAHA...wie helpt mij de kerst door? . Pffffff dus voor mij einde Topic en overigens bestaat er al twee topics over haar zoals je zegt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 13 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230564
Ik sluit me helemaal aan bij de reactie van oliebol.
Door zulke topics te openen, wordt het forum erg onoverzichtelijk, en er bestaan al genoeg onzinnige topics, op deze site.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


  maandag 13 december 1999 @ 09:54:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230565
Dus je wilt een bewoner aanmoedigen, terwijl die bewoner je eigenlijk niets interesseert, maar je dit alleen maar doet om een andere bewoner de overwinning te onthouden?

Da's in en in slecht. Zoiets had Willem zelf kunnen verzinnen.

I love it. Count me in

Haalt gelijk bij rechter.
pi_230566
Help Karin de kest door!
giro 777
Donaties van onder 25 gulden worden niet geaccepteerd. Ingezonden videobanden worden ook geweigerd
  maandag 13 december 1999 @ 10:21:00 #6
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_230567
Ik denk niet dat het nodig is (karin helpen)
Karin is een sterke vrouw en die overleeft het wel .
Iedereen heeft wel eens last van een dipje , vooral in zo'n situatie..
Karin geeft niet op !!!!!!!
Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

  maandag 13 december 1999 @ 10:28:00 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230568
Goh , valt me tegen. Ik had verwacht dat men hier toch wat enthousiaster op zou reageren. Oftewel actie zal wel niet van de grond komen.

Ghaven, Karin interesseert me juist wel. Maar Willem interesseert me inderdaad juist niet. Dus 2 vliegen in 1 klap.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 13 december 1999 @ 10:38:00 #8
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_230569
Laat Karin alsjeblieft zichzelf helpen!!!!!

Hier gaat het toch om????

Willem liever vandaag als morgen eruit, maar K moet niet gaan miepen, valt me tegen

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_230570
Oliebol ik post met kerst gewoon door, blijf ook je streamverslagen trouw volgen, meer kan ik helaas niet voor je doen, maar ja alle kleine beetjes helpen.

Jesper giro 777 was dat nou een goed doel dan is het oke, stel anders liever mijn gironummer ter beschikking.

GHeaven maar het is wel heerlijk slecht.( oeps )

Dus dutchie, helaas maar over die andere kant van je spandoek vasthouden, valt nog te onderhandelen.

groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  maandag 13 december 1999 @ 11:30:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230571
Ik vind Karin een absolute muts, maar ik vind het des te belangrijker dat ze effe blijft (kijk maar bij 'twee strijd' voor uitleg..

Ik doe Mee!!!

Ghaven, loved your reaction....hihihi

  maandag 13 december 1999 @ 13:38:00 #11
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_230572
Hou toch eens op!!

Karin is de enige die een beetje haar hersenen gebruikt met de dingen die ze doet en zegt. Ze laat zich inderdaad gek meken door Willem. Bij mij zou ook iets knappen als ik alleen maar gezeur zou horen van: Wat BArt nu weer.... Ruud is..... Hij blijft maar klagen en zeuren. Als je dit de heledag hoort ( of ten minste vaak moet aanhoren) dan heb je inderdaad het gevoel van wat doe ik hier!! Voor Karin's gevoel zit ze er alleen maar als een bijzetmeubel om de was te doen en af en toe leuk te lachen.

Karin begon gisteren trouwens ( denk IK dan ) te huilen omdat die stem ( je weetwel DIE stem) zei iets over dat hij de toon van het gesprek niet aardig vond. Dit snap ik niet. Ze vroeg netjes of er iets was om haar op te vrolijken. Met Bart erbij hielt ze zich groot, maar eenmaal weg kwamen de tranen. Ik vond dat niet leuk van Bart en al helemaal niet van die stem. Nu moest ze ook nog haar excuses maken voor iets dat ze helemaal niet had gedaan.

Ik steun de actie zeker maar het is onmogelijk om naar het huis te komen dus ik raad de mensen aan om Karin te steunen. Zing een liedje, roep haar naam, gooi een bal in de tuin, gooi MAurice over de intercom/schutting, ikweet het niet om haar op te vrolijken maar Karin MOET winnen. Ze is mijn favoriet al vanaf het begin.

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  maandag 13 december 1999 @ 14:19:00 #12
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_230573
Ik vind juist dat iedereen op Karin moet gaan stemmen als ze genomineerd wordt. Niet omdat ik iets tegen haar heb (ik heb tegen niemand iets), maar omdat zij degene is die het meest graag naar huis wil. Er zal haar dan een groot plezier gedaan worden als het huis uit mag, zo net voor Kerst.

Dat vind ik!

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  maandag 13 december 1999 @ 15:26:00 #13
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_230574
Karin dient alleen ""beschermd "" te worden tegen de willekeurige manier waarop V. reageert in de dagboekkamer op verzoeken van bewoners. Bart in een dip(na vertrek S.) ?
Gesprekje met S. wordt niet veel later ge-
arrangeerd. Ruud in een dip ? Niet veel later
een hometrainer (waar hij m.i. te weinig op te zien is) Karin in een dip ? Kan het mooi
bekijken.
torn between 2 worlds...
  maandag 13 december 1999 @ 22:40:00 #14
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230575
Blij te horen, dat er toch nog mensen zijn die het eens met me zijn. Maar wie gaat er naar het huis?
Want Casey kan het niet alleen! Help Casey de donderdag door!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_230576
Dutchie,
ik denk dat je je minstens tot de volgende nominatie geen enkele zorgen hoeft te maken dat K. vrijwillig het huis verlaat. Ze is nl. veel te belangrijk voor VOO om minimaal tot dan te blijven. Het contrast bv. tussen haar en Bart (B.'s tekst op bord) is precies wat VOO wil om spanning (=kijkcijfers) te blijven creëren. Bovendien heeft VOO geen zin meer om een vrijwillig vertrekkende K. door een nieuwe bewoner te vervangen, dat doet het nl. niet goed voor de propaganda van verkoop van het programma aan 't buitenland.

De enige beďnvloeding van het publiek uit bestaat ogenschijnlijk uit massaal bellen (alhoewel ook dat wordt gemanipuleerd),
of een aantal schandalen zo massaal in de geschreven pers brengen, dat VOO's reputatie in gevaar komt. Moet je alleen nog die pers-kanalen bereiken, die daartoe bereid zijn...

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')