Beste grap van de winter; Finding Nemo on Icequote:Op vrijdag 26 december 2008 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Leuke OP
En natuurlijk TVP
Vanmiddag naar Disney on Ice met de schoonfamilie, daarna daar gourmetten (alweer)
Dan moet je krabben.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg jeuk op plekken waar je geen jeuk wilt hebben van deze plaat...
Rooie bultjes.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik krijg jeuk op plekken waar je geen jeuk wilt hebben van deze plaat...
Mja, ik dacht dat 't holiday on ice wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:31 schreef on_air het volgende:
[..]
Beste grap van de winter; Finding Nemo on Ice.
Frozen fish.
Holiday on Ice is niet van Disney. Dus geen bevroren vissen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, ik dacht dat 't holiday on ice was. Nouja, 't zal even wel leuk worden met de kleintjes
ben je alweer warm?quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:41 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb uitgeslapen tot 11.15![]()
maar ik moet zeggen dat het wel erg lekker was.
M'n handen zijn koud (maar dat is altijd) maar verder heb ik het weer lekker warm jaquote:
Piles is er niet... anders zou het makkelijk geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:47 schreef muisje-eliza het volgende:
wie kan er voor mij de jaarmix opnemen zodat ik het op Sandstorm zn hyves kan zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |