Tempo zit er inderdaad nog best aardig in.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:32 schreef Sirolf het volgende:
Nou, voor een eerste kerstdag gaan de topics er nog best hard doorheen!
Succes.. eet ze!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:34 schreef DaMook het volgende:
Zo oma weer bezocht. Nu dalijk gourmetten bij ouders. Weer de oma's ook weer bij zijn.
Vrolijke kleuren op die site..quote:Op donderdag 25 december 2008 16:34 schreef Steephsel het volgende:
Het enige goeie van ZEKUR is dat ze een mooie site hebben
Dat zal wel gaan lukkenquote:
Tempo is nu wel lekkerquote:Op donderdag 25 december 2008 16:36 schreef Barend_ het volgende:
Die topics gaan veel te snel hier.. :p Ik had verwacht dat het na SR wel iets rustiger zou gaan.
Smakelijkquote:Op donderdag 25 december 2008 16:37 schreef Miam het volgende:
Ik ga bezig met het 3 gangen menu.
Toedeloeeet en tot laters.
Op de verveling na welquote:
Hoe weet je dat? Alles doorgelezen?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Op de verveling na welBaal er alleen van dat m'n nummer zelfs niet in de top 2160 staat
Met jou?
Enkele topics geleden stond er zo'n hele lijst met alle nummers. Ctrl + F gedaan en helaas niksquote:Op donderdag 25 december 2008 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Alles doorgelezen?
Nou mijn nummer staat er ook niet in, maar tevelsquote:Op donderdag 25 december 2008 16:46 schreef tevebe het volgende:
[..]
Op de verveling na welBaal er alleen van dat m'n nummer zelfs niet in de top 2160 staat
Met jou?
Hoe bevalt de stoel btw. Was het de hel waard?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Alles doorgelezen?
nee hij bevalt nietquote:Op donderdag 25 december 2008 16:50 schreef tevebe het volgende:
[..]
Hoe bevalt de stoel btw. Was het de hel waard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |