abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230372
Mooi geschreven foute boel, Doordevil. Kom niet aan Willem, de enige die bereid was het Tilburgse secreet (die griezelige Jekyll and Hyde-achtige combinatie van Kora_van_Mora en Margaret Thatcher in haar meest oorlogszuchtige gedaante) desnoods met nota bene een spandoek te willen nomineren. Dat verdient lof. De boog kan niet altijd gespannen staan. Bartje heeft onbedoeld wel gelijk dattie Willems leraarschap aanhaalt, want dat heeft deze geleerd tenminste niet in het bijzijn van die nietsnuttige ettertjes zijn getergdheid te spuien. Daar heeft het ook wel wat van weg als Bartje even ergens anders loopt te trappelen, schoppen of fikkie stoken: een leraarskamer. Daar worden die dingen nou eenmaal geventileerd om de algehele afbranding wat uit te stellen. Leraar Ruud die even pauze neemt van zijn bewonderenswaardige didaktiek van "Bartje juist wat extra aandacht geven" en "toch mee blijven optrekken". Wat dat van die man vergt is hem inmiddels aan te zien. Ik hoop dat dat slaapje hem weer wat bij zinnen heeft gebracht. (Heerlijk om te zien als er weer aan zijn hoofd wordt gezeurd: gewoon "ja hoor" blijven knikken en tegelijk heerlijk met je gedachten al bij de lokkende vakantie zijn. Ruud afwezig? Nou, reken maar!) Waarom verwijt Bartje Karin niet dat ze moeder is? Daar heeft hij dunkt me toch veel aan te danken! Al is ze horensdol van het ge-tegenspreek en ge-"waarom?" toch blijven vergoeilijken: "'t Is maar een kind". De hoofdprijs voor Karin!! Na eerst nog een welverdiende rustige kerstweek zonder tegendraadse pubers. Bartje nu eindelijk naar moeders. Jezus wat een genante vertoning, dat volwassen gepiercte manspersoon dat het jonge hondje blijft spelen. En maar naar die camera kijken: "Doe ik het goed, baasje? Kijk mij eens leuk bezig zijn!" Griezelig hoor! (Ik wilde net het type van de eeuwige zittenblijver introduceren, totdat ik bedacht dat dat hier een tragische tweede betekenis heeft gekregen. Volgens mij maar liefst een maximum stellen: na 3 keer zitten blijven naar elders verhuizen. Heeft SBS-Vies niet ook net een BB zelf verzonnen? )
Mijn advies aan het trio: verdeel de poet en slaap lekker uit tot einde schooljaar.
Caramba!
  zondag 12 december 1999 @ 17:37:00 #2
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_230373

Hey, kijk jij altijd onderstekop met zo'n ouwe rood/groene 3D bril op, al luisterend naar zo'n TellSell "Stupid Music From The Past, Volue 19" CD naar Big Brother ??

Want .. mjah, anders begrijp ik je niet ..

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')