Kan dat jong wel wurgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:45 schreef borisz het volgende:
[..]
De categorie Dagoduck enzo heb ik het vooral over
Heb 't al es vaker gebruikt, maar ik ben dan ook zwaar Google-addictquote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Echt handig zo dat Google Docs, had er nog nooit eerder zo gezamelijk mee gewerkt.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 21:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://twitter.com/muisje van jou?
Je bent welkomquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
Ik heb wel drie keer gereageerd in 6 dagen, dus ik was een megalurker want ik heb wel trouw alles meegelezen.
Fantastische actie was het en dit is een heerlijk topic dat ik nog niet eerder heb ontdekt.
Ik hoop hier vaker te komen, leuk clubje!
je bent altijd welkom om uit je lurkstand te komen, briggy is ook omquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
Ik heb wel drie keer gereageerd in 6 dagen, dus ik was een megalurker want ik heb wel trouw alles meegelezen.
Fantastische actie was het en dit is een heerlijk topic dat ik nog niet eerder heb ontdekt.
Gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
Wees van harte welkom!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
Ik vond het best grappigquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan dat jong wel wurgen.
Ja, dat laatste kan ik het ook wel voor gebruiken inderdaadquote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb 't al es vaker gebruikt, maar ik ben dan ook zwaar Google-addict.
Ook handig als je met vrienden een vakantie wil plannen ofzo.
Hayyyyquote:Op woensdag 24 december 2008 21:50 schreef dolfg het volgende:
kippenvel momentje was toen het donker was en novastar begon te zingen.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
Welkom dolfg!
Was dat "Stel je voor, je hebt geen huis" en dan BAM dat zwarte doek opeens voor het Glazen Huis bij jullie ook een beetje een kippenvel moment? Hier wel.
Ja, kun je wel zeggen ja!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:51 schreef Cee het volgende:
Welkom dolfg!
Was dat "Stel je voor, je hebt geen huis" en dan BAM dat zwarte doek opeens voor het Glazen Huis bij jullie ook een beetje een kippenvel moment? Hier wel.
IUhuh!quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kippenvel momentje was toen het donker was en novastar begon te zingen.
Je mist er nog 10.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:52 schreef Sirolf het volgende:
Behalve de spreadsheet heb ik ook even een lijst gegenereerd als 1 grote HTML pagina van 1,1 MB.
Hij is hier te vinden: http://www.3fmfan.nl/_files/topsr08.html (let op: extreem grote webpagina!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |