abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230344
Ik was om 12:00 bij het BB-huis. Daar stonden op de toegangsweg 2 ME-bussen vol ME-politie. Ook bij het BB-huis was veel politie aanwezig.Weet iemand wat er aan de hand is ?
pi_230345
SC Heerenveen - Feyenoord afgelast

Er hebben een paar mensen niks te doen vanmiddag.

pi_230346
Het schijnt dat F'noord supporters uit Heerenveen komen om wat bonje te zoeken nadat de wedstrijd tegen H'veen op het laatste moment is afgelast. Dat kan dus nog wat worden, het is maar te hopen dat Ruud zijn Nac t-shirt maar niet aan heeft!
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_230347
Inderdaad, heb het ook net op radio gehoord. Ik hoop niet dat het ernstig word.Wat hebben de BB beowners daar nou mee
te maken dat een wedstrijd niet plaatsvind..ik kijk net naar de streams maar er is niets butengewoons te zien. ( trouwens de BBspy streams krijg ik niet meer, Is er iets veranderd ?)
pi_230348
Rob Lans heeft een nieuwe versie van BBSpy gereleased die het voor de rest van de tijd gewoon blijft doen....Tevens heb ik een nieuwe versie van BBview online gezet...
bbspy : http://home.hccnet.nl/r.lans
bbview : http://www.totalconfusion.net
The truth is out there...does anybody know the URL?


  zondag 12 december 1999 @ 14:36:00 #6
228 Big Brother
is watching too
pi_230349
ALMERE Tientallen politie-agenten zijn aanwezig rond het Big-Brotherhuis in Almere.Feyenoord-hooligans zouden van zins zijn amok te maken.De ME heeft de toegangswegen afgesloten.De wedstrijd Heerenveen-Feyenoord werd vanwege het slechte weer vandaag afgelast.

Teletekst pagina 120

pi_230350
ALMERE Op de A6 bij Urk zijn zeker 30 voetbalsupporters aangehouden.Het is onduidelijk bij welke club ze horen.Het Big-Brotherhuis in Almere wordt extra bewaakt na berichten dat supporters er amok willen maken.Het zou om aanhangers van Feyenoord gaan.Het duel van hun club in Heerenveen werd afgelast.

Teletekst pagina 120

  zondag 12 december 1999 @ 16:40:00 #8
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_230351
Gadver, ik word er niet goed van dat gezeik om het BB-huis binnen te dringen. Wat heeft het trouwens in hemelsnaam met voetbal te maken. Wat heeft vandalisme uberhaupt met voetbal te maken!
Ik hoop dat het allemaal in de kiem gesmoord wordt, want dit slaat wederom helemaal nergens op!
Bah , bah en nog eens bah .
Als je niet lacht, ben je dood.
  zondag 12 december 1999 @ 16:42:00 #9
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_230352
Stond een paar weken geleden al aangekondigd op de kabelkrant van Hilversum... een van de hooligans had gelekt naar de pers dat er plannen waren voor 'Beverwijk II: Return to Almere', en dat het BB-huis wat hen betrof best bij het slagveld betrokken kon worden.
Nam het allemaal niet zo serieus, want ze schrijven wel meer op de kabelkrant... toch echt waar dus...
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_230353
Dit heeft toch geen donder te maken met voetbal! Laat ze lekker terug gaan naar Rotjeknor zeg! Er zijn altijd wel een handjevol mafkezen die het voor de rest verpesten!

Het viel mij wel op dat er steeds een klein vliegtuig overvloog. Of het politie of media was heb ik niet kunnen onderscheiden. (niet via streams. Ik woon in Almere)

Sterkte voor de bewoners die het toch al niet zo makkelijk hebben vlak voor de feestdagen.

Joyrider

pi_230354
quote:
op 12-12-1999 om 04:32 PM schreef Moor het volgende:
16:33 Van buiten klinkt geroep: "PSV !!!" Ruud gaat meteen kijken. B.: Voetballers. K.: maar wel dronken voetballers, geloof ik.
W. is ook opgestaan, ff naar badkamer. B. en K. knutselen onverstoorbaar door aan tafel.

Buiten blaft hond van dichtbij erg fel. Gesprek gaat over honden, K. over honden bij concentratie-kampen, W. over politie-honden.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_230355
  zondag 12 december 1999 @ 20:09:00 #13
1464 ART
FOK!member
pi_230356
Er staat op teletekst (pagina 107) dat Feyenoordfans vanmiddag bij het BB-huis hebben gedemonstreerd tegen de combikaart. Een kleine groep probeerde het huis binnen te komen, maar werd tegengehouden. Verder hebben ze nog actie gevoerd op de A15 op de heenweg naar de afgelaste wedstrijd in Heerenveen en op de A6 bij Urk op de terugweg.
Het is het Gesprek waar het om draait
  Admin zondag 12 december 1999 @ 21:01:00 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_230357
demonsteren tegen de combikaart? Gebruiken ze BB nu al om aandacht te krijgen (dwz voor niet-BB zaken)? (los hiervan: waarom kan ik geen returns typen in dit bericht?)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_230358
hier staat het helemaal

Van alles is weer waardeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')