abonnement Unibet Coolblue
pi_230312
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

letterlijk geciteerd uit de krant:

Enkele honderden belangstellenden waren gisterenavond naar industrieterrein "De Vaart" in Almere gekomen om Maurice uit het beroemdste huis van Nederland te zien vertrekken.
Een groot deel van de toeschouwers putte zich uit in het collectief uitschreeuwen van scheldwoorden en het zingen van hatelijke liedjes.
Het luidruchtigste deel van het publiek dat buiten de dranghekken stond te wachten op de vrijlating van Maurice gedroeg zich als 'voetbalhooligans' .
Kort voor de start van de uitzending werd een witte limousine, die op weg was naar de studio, langdurig en dreigend op en neer geschud.
Slechts een klein aantal mensen liet hierover zijn afkeuring merken.
"Abnormaal,dit is niet leuk meer"
was een van de opmerkingen.
Bij aanvang van de Live-uitzending,toen Maurice van het Big-Brother huis naar de studio wandelde,hieven de jongens die in de boen rond het pand waren geklommen hun strijdlied aan.
"Flikker, flikker"' klonk het minutenlang zeurderig.
Een club die met een spandoek "Bart no 1" rondzeulde had een iets afwisselender repetoire. Dan weer scandeerde ze "Maurice is een hoerenjong", dan weer "loser" en dan weer "En we zwaaien met zijn allen naar Maurice .....klootzak".
Het spandoek dat de 'televisiester' een hart onder de riem zou moeten steken ('Goed gedaan, Maurice') viel door deze uitlatingen behoorlijk in het niet.


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

freesia


pi_230313
Freesia,

helaas verbaast me dit niet. Diezelfde mensen kom je geregeld op het internet tegen, maar daar schijnen ze dat soort dingen vaak wel te mogen roepen.

Uit welke krant komt dit stukje?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin zondag 12 december 1999 @ 11:54:00 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_230314
jammer dat het er zo staat .Ik was n.l zelf afgelopen donderdag in almere.(zie m'n stukje bij BB roddels etc)Ben volstrekt geen hooligan....eerder een wat vermoeide moeder.Mijn ervaring van die avond was volstrekt anders ,er heerste een geweldige sfeer.Tuurlijk werd er ook gezongen..ook plaagliedjes...maar die werden over elke bewoner gezongen.Verder stonden er mensen uit alle windstreken en van alle leeftijden. Witte limousine die geschud werd?????? flauwekul!!!! geen limousines aanwezig!!!
Ik heb in ieder geval een gewldig leuke avond gehad En staat de pers er niet om bekend om veel te verdraaien???? Zelfs Trix was dat opgevallen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_230315
Zouden er Fok!ker tussen hebben gestaan die die kreten ten gehore brachten?
Ik niet in ieder geval
  Admin zondag 12 december 1999 @ 12:50:00 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_230316
nee Jesper.... Fokkers zijn fans!!!!!!!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_230317
Ik had gisteren een artikel uit het Parool in het topic Stop de Persen geplaatst, waarin hetzelfde een beetje naar voren kwam. Ik vind dit soort reacties op Maurice diep triest en houd tegelijkertijd mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren als Willem het huis uit wordt gestemd (blijkens postings op dit forum wordt hij pas echt gehaat).
pi_230318
Ook ik vind dit soort reacties belachelijk. Ook al ben ik dan niet zo'n Maurice-fan, ik zou hem absoluut nooit uitschelden als hij het huis uitkomt. Dat vind ik gewoon idioot.Hij heeft tenslotte wel 85 dagen in dat huis doorgebracht, en dat schijnt best zwaar te zijn! Bij Willem zie ik dit inderdaad ook wel gebeuren, maar ik snap niet waarom mensen dit doen. kijk, je mag best commentaar geven en af en toe een beetje hatelijk doen, maar iemand op deze manier de grond in boren vind ik niet normaal meer.

Groetjes van Fannetje

  maandag 13 december 1999 @ 01:54:00 #8
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_230319
Het is toch niet veel anders dan een column van doordevil hardop voorlezen? Schrijnend...
pi_230320
Fijne lijn tussen sarcasme, zwarte humor en haat, geweld.


En dan zeg ik nog niet eens dat DD die lijn weet te liggen. Ik zeg ook niet dat ie dat niet weet. De mensen die Maurice loser en nog veel erger noemen, mensen die als ze op zondagmiddag niet rond die akker kunnen knokken dan maar naar Almere afreizen om rond een mediaspectakel te knokken weten het toch hopelijk zelf wel: het einde is zoek. Moet ik nu echt met ME komen om de mensen tot de orde te roepen?

Enige dat me rest is .

Groen licht voor het invoeren van Big Brother Is Watching You in de praktijk? Iets om ons op te verheugen? Nou jullie worden bedankt met je haat en geweld. Wat doe ik eigenlijk op Internet sprekend tegen een groep die dit nooit ter harte zal nemen? Me hoogstwaarschijnlijk never zullen begrijpen. Ik ga niet voor de clup mensen. Ik ga voor iets mooiers in het leven. Principes. Rechtvaardigheid. Eerlijkheid. Ik kan er wel voor gaan maar op deze manier glipt het mij en ik denk iedereen door de vingers. Stukkie op Internet zeveren dan maar. Bij deze. Weltrusten forum.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')