abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230288
Goedenorgen allemaal,

Dag 88

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Screenshot v/d dag
14.39 Bart drink koffie met een koek en is wat in gedachten verzonken.


Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-12-1999 om 01:58 AM schreef renaisy het volgende:
1.55
r: vind je het erg om op zaterdagavond te moeten werken?
kennelijk communiceren ze met een cameraman. er wordt gelachen.
r: als je zodadelijk klaar bent met werken, duik je dan zo je bed in? of ga je nog naar een after party?

2.00
bart en ruud liggen beiden op een bank. ruud leest in zijn sportboek. willem zit er op een stoel wat zenuwachtigjes bij.
willem volgt bart naar de keuken.

2.15
zo te zien en te horen is ruud de enige die nog op is. hij ligt nog steeds op de bank te lezen.

2.17
zet m op ruud. ik geef me gewonnen, tot morgen.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230289
Er heerst een stilte in huize BB, iedereen ligt nog te slapen.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230290
8:45
Nog steeds slaaptijd
pi_230291
Ruud is bed uitgeweest en heeft zich gedouched en geschoren. Hij loopt weer terug naar de slaapkamer, verder wordt het wat lichter in huize BB.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230292
Zondagmiddag inmiddels en nog geen teken van leven. Buiten lopen de kipjes wel al rond te tokkelen.

12.17 Karin is op en zit op de stoel bij de douche. Er galmt muziek door de intercom en wel zo hard dat de rest ook eindelijk wakker wordt. Karin is bezig het ontbijt aan het maken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230293
Karin heeft thee gezet en zit in haar eentje in de blauwe ochtendjas aan tafel wat te lezen en onderwijl wat te eten.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 12 december 1999 @ 12:54:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_230294
12.50

Karin zit in haar eentje te ontbijten.

pi_230295
Willem, Ruud en Karin zitten nu in de keuken. Karin bekijkt de foto's en schrijven dat ze hebben gekregen van de kinderen destijds met sinterklaas. Karin heeft zich inmiddels ook aangekleed.

W: "hoe heb je geslapen"

K: "het gaat wel ik was wel vroeg wakker"

W: "lekker een boterham met hagelslag, ik hoef helemaal geen vleeswaren enzo."

K: "ja lekker, met dikke boter erop en dan een laag hagelslag"

Bart is wakker en komt aan tafel, hij wordt gelijk aangesproken door Karin en is aan het kibbelen en hebben het over de tekst die op het bord staat, de boodschap van Sabine.

K: "ik vindt het knap lullig dat je erop heb gezet dat van die "ouderen", ik vindt het nergens op slaan"

K: "ik mis je Sabine want de rest is oud ofzoiets dat vindt ik een rare tekst"

B: "dat kan me niets schelen dan heb je het gemist waar het over ging en heb je het niet begrepen ik ga dat ook niet uitleggen Karin, dat is dan jammer"

K: "ik voel me wel aangesproken"

R: "ik voel me niet aangesproken hoor, je bent zo oud als je je voelt, ik kan nog veel presteren en heb er geen moeite mee bart"

W: "ja maar Ruud in jou zit nog veel kindse dingen"

R: "nou ja zeg dat valt wel mee hoor maar ik ben gewoon jeugdig, als je op de bank gaat zitten en blijven dan gaat het snel hoor"

Bart reageert er verder niet op en smeert zijn boterham.

R: "zal ik die rookworst eens aanbreken"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230296
13.48
bart maalt de koffie. willem zet water op. ruud gaat een paar keer naar buiten (eerst richting de kippen, de tweede keer naar de tobbe, w: stook hem maar op!).
karin zit alleen de keukentafel te lezen.
13.51
ruud is met het mieleding in de weer.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 December 1999).]

pi_230297
[quote]op 12-12-1999 om 01:13 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Bart is wakker en komt aan tafel, hij wordt gelijk aangesproken door Karin en is aan het kibbelen en hebben het over de tekst die op het bord staat, de boodschap van Sabine.

K: "ik vindt het knap lullig dat je erop heb gezet dat van die "ouderen", ik vindt het nergens op slaan"

K: "ik mis je Sabine want de rest is oud ofzoiets dat vindt ik een rare tekst"


bart heeft die tekst vannacht op het schoolbord geschreven. ik kon het toen niet lezen. hij was op dat moment alleen nog op met ruud.

pi_230298
Bart en Willem zijn aan het afwassen en Karin zit aan de tafel wat te lezen. In de verte hoor je Ruud blazen op die pijp.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230299
13.56
willem zingt: the show must go oooon...
hij wast af. bart droogt en ruud is nog met het mieleding in de weer.
-reclame!!
pi_230300
RENAISY kijk even hier voor antwoord: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002748.html
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230301
Bart en Willem hebben de tafel op de kop gezet en Bart is iets aan het timmeren en lijmen, de tafelpoten gaan eruit en worden er opnieuw ingelijmt.

Karin komt uit de DBK en heeft iets leuks.

K: Ik heb een verassing zegt Karin, kijk een 2000 voetbal"

Ruud is blij als een klein kind, "godverdikie joh he kunnen we weer een lekker balletje trappen" Bart leest op "made in Marokke". "Dat maakt niet uit zegt Ruud voetballen dat kunnen we weer hupakee"

R: "bedankt Karin geweldig", hij geeft Karin een knuffel.

Bart is onderwijl nog steeds bezig met de tafelpoot, hij schroeft het aan, zo te zien zat het dus niet stevig. Hij veegt de houtvezeltjes aan die net uit de tafel zijn gekomen omdat ze wat hebben zitten te boren.

Ruud is al buiten en trapt de bal in.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230302
Karin komt opnieuw terug uit de DBK en zegt dat ze wel kerstversieringen konden krijgen, verder verteld ze wat en plots gaat alles op testbeeld.

14.35 Nog steeds testbeeld op alle streams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230303
Er is weer beeld, ze drinken koffie met een koek in de woonkamer. 14.40 opnieuw testbeeld
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230304
14:39 Stream 3 had heel even beeld en geluid. Het geluid was niet te verstaan, Bart duidelijk in beeld. Ze zitten alle vier in de woonkamer te overleggen. Niemand had een boek in de handen of iets anders, maar iedereen zat naar Ruud te kijken die iets zei.

14:42 Weer even beeld: R: ....atjes om de tijd te doden (weer testbeeld)

14:45 En weer beeld: B: cd schijfjes, die kosten 3 of 4 piek en dan kun je erop zetten wat je wilt, gewoon je eigen nummers.

B: hee was dat ook 1 van de verassingen dit keer ? Ontzettend lief dit keer..


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 12 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_230305
Ze hebben het over een CD speler en taperecorders.

B: "hebben we nog meer verassingen als dit" vraagt Bart.

Karin neemt het liedjes boek door van Ruud en noemt elke keer wat sterren op met hun liedje. Ze haalt de kerstliedjes er vast uit.

K: "ik zal eens even kijken wat er in zit"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230306
B: Ik heb een idee. Het is alleen voor mezelf. Jullie hebben er niets aan. Ik wil een mandje eieren verkopen voor een pakje chag.
De anderen vinden het prima.
R: doet een oproep: Wie wil echte BB scharreleieren kopen. Hoogste bod!
W: Komt die met een flauw voorstel over sigaretten. Ik heb veel liever dat we dat aan het Nederlands publiek verkopen.
Ze schrikken op van kabaal.
Cameraman vloog volgens K door de muur.
B: Alles goed? Niets gebroken?
Ruud vervolgt het liedje op zijn gitaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 12 December 1999).]


pi_230307
Bart en Karin zijn aan het knutselen, Bart is bezig met iets van hout zo te horen voor de kerstboom. Karin is bezig met karton en schildert wat. Ze is ook bezig kerstballen aan het maken en schildert er wat mee.

Ruud en Willem voetballen buiten met de nieuwe bal.

K: "we hebben ooknog tiplex en dat ding waar de chocolade in heeft gezeten van het BB logo."

B: "kijk Karin zo?"

K: "hartstikke goed joh", Bart timmert een soort tafeltje in elkaar.

De kerstboom hebben ze verzet en staat nu bij de deur van de voorraadkamer.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230308
16:20 Stream 2:
B. en K. aan het knutselen aan iets wat op een kerst-stalletje lijkt..
B.: volgens mij lachen ze zich werkelijk suf over ons, daar....
K. zegt dat ze dat eigenlijk niet denkt, maar dat dat een soort 'paranoia' is. Geeft voorbeeld van Sabine die dacht dat K. achter S.'s rug praatte, alleen omdat S. wantrouwig was, en daardoor al ging invullen wat K. allemaal zou doen..
K.: ik vroeg het ook aan haar..(stem DBK) of het nu niet ontzettend saai was om naar te kijken. Nee hoor, had de Stem gezegd, ik kijk nog elke dag met evenveel liefde naar jullie.
B.: ik had eigenlijk nooit M. moeten nomineren, dan was hij hier nu nog geweest. Maar ik heb daar van tevoren absoluut niet bij nagedacht, dat dat zo zou gaan...
K. bevestigt dit.

R. en W. zijn buiten, voetballen wsch. met de nieuwe bal. Ruud schreeuwt af en toe.

B.: Nu ook bv. als jullie over dingen praten, waar ik absoluut niks van weet. Ze praten over voetballers van 25 jaar geleden, toen was ik nog niet eens gebóren ! Daar kan ik dus niks mee...

16:29 R. en W. zijn weer naar binnen gekomen en zitten ook aan keukentafel, werken nu allevier zo te zien aan een kerststal.
K.: Bart, maak jij maar een 'wijze uit het oosten'.

16:33 Van buiten klinkt geroep: "PSV !!!" Ruud gaat meteen kijken. B.: Voetballers. K.: maar wel dronken voetballers, geloof ik.
W. is ook opgestaan, ff naar badkamer. B. en K. knutselen onverstoorbaar door aan tafel.

Buiten blaft hond van dichtbij erg fel. Gesprek gaat over honden, K. over honden bij concentratie-kampen, W. over politie-honden.

16:35
Ruud weer terug.

B.: Big Brothers hypocriete kerststal !
K. waarom nou hypocriet ?
Bart geeft zijn eigen commentaar op het kerstverhaal, maakt grap over reis van Maria en Jozef 'voor niks'.
R.: ik kan dat nou niet begrijpen dat je aan Kertsmis niks vindt.
B. Ik vind het zo ontzettend hypocriet. Het gaat om het idee erachter, niet omdat je vakantie hebt of gezellig eet..
Ik wil best geloven dat Jezus Christus bestaan heeft, daar zijn ook andere bewijzen van. Maar dat hele christelijke geloof vind ik zo hypocriet. Het kerstfeest wordt zo ópgedrongen. Als je Kerst niks vindt, word je meteen raar aangekeken, dat merk ik ook hier.
K. zijn je ouders gelovig ?
B.: m'n vader wel.


[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 December 1999).]

pi_230309
16:40
K.: ik vind het ook wel eens niet leuk, die verplichtingen.
W.: kan jij ook moeilijk 'nee' zeggen, Karin ?
K.: dat ook wel.
Bart haalt aan dat juist met Kerst de kerk stampvol zit, met mensen die anders nooit gaan.
K. vertelt dat ze heel gelovig is opgevoed, maar met kerst niet naar de kerk gaat in principe.
R. bevestigt dat velen denken door dan te gaan en 25 piek in het bakje te stoppen, dat ze een goed christen zijn.

R.: wat ik ook vind van het geloof: je moet iedereen in z'n waarde laten.
B. ik vind het niet gek dat jij gelooft. Net zo min als ik het gek vind dat iemand in Boeddha gelooft.
R.: ik geloof dat ze allemaal hetzelfde zijn, God, Boeddha en al die anderen.
K.: ik denk dat het idee van God door de mensen zelf is bedacht, verzonnen.
B.: als er echt een God zou zijn, dan istie echt 'n etter op z'n tijd.

R.: dan vraag ik me toch af: waarom leven wij dan ?
B.: geloof jij in de evolutie ?
R.: ja, dan kun je wel zeggen: er was 'n oerknal, maar die moet toch ergens vandaan gekomen zijn. En ik denk dat dat een hogere macht is geweest.
B.: misschien is er aan de andere kant van het heelal een prima logische verklaring voor alles wat er is ...
Ik zal jou eens een boek kado geven, Ruud: "Waren de Goden kosmonauten" (van E. von Daniken). Ken je dat boek? (tegen Karin)
K. Ja.

16:50
Ruud leest voor uit boek (boek van Bart?)
Niemand reageert en het 'filosofisch' gesprek houdt hiermee zo'n beetje op.

K. laat zien wat ze gemaakt heeft, figuurtje voor de kerststal: Ik vind dit wel 'n leuke.

K.: leuk Bart. "Big Brothers Kerststal". (Heeft Bart blijkbaar op de kerststal geschreven)

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 12 December 1999).]

pi_230310
(Geluid valt weer vaak weg.
Mijn RealVideo-connectie begint weer te haperen).

Ze praten over de kerststal onderdelen die ze aan het maken zijn.

pi_230311
Deze Topic hebben we gesloten, de avodn en nachtstreams zijn weer eengemaakt.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002772.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')