abonnement Unibet Coolblue
pi_65673272
quote:
Andrei Arshavin's agent has said he is "very confident" the player's move from Zenit St Petersburg will be confirmed by the Premier League on Tuesday.

A Zenit spokesman had said that the deal had fallen through and the 27-year-old was returning to the club.

But agent Dennis Lachter told BBC Sport the deal had been agreed by all parties and only needs to be made official by the Premier League.

"It was completed in extra-time but we must wait for confirmation," he said.

Lachter added that "in 16 years this has been the most difficult transfer ever" without wanting to go into details of the sticking points in the deal.

The clubs had been in discussions over the move for the duration of the transfer window, but the 1700 GMT deadline passed without any official word on the player's future.

The Associated Press and Reuters then claimed the deal collapsed when the clubs could not reach agreement.

"The deal is definitely off," Zenit spokesman Alexei Petrov told Reuters.

AP quoted Petrov as saying: "The deal didn't happen. Arshavin is coming back to Zenit".

Reports said the move broke down over the size of the fee and compensation Zenit would be paid for allowing Arshavin to break his contract.

It was understood that Arsenal had agreed a fee with Zenit St Petersburg, during which time Arshavin, one of the stars of Euro 2008, accepted personal terms and passed a medical.

Earlier, BBC Radio 5 Live's Mike Sewell said that Zenit wanted half of Arshavin's signing on fee.

At the start of the day it looked as though any potential deal for the Russia international was dead as the clubs failed to reach an agreement on a fee.

The player travelled to London in order to complete the formalities of the move before the transfer deadline.

However, after being pictured in Hertfordshire, key figures in the deal said that Arshavin had left for an airport and the move was off, amidst suggestions that the two clubs differed in their valuation of the player.

Arsenal boss Arsene Wenger has remained hopeful throughout that he would land his man.

"We are always confident, we try our best, if we can find an agreement, we will do it," he said earlier.

"These kind of stories sometimes develop in the last minute on the final day of the transfer window. It is very difficult to predict."

However, he also suggested that the signing of Arshavin, who became a talisman and central figure for Zenit and his country, at Euro 2008, would not alter his faith in the young team at his disposal.

"There is always a danger that people always want a wonder man, but I do not believe in that.

"I believe we have to keep going, and accept that the expectation level on him would be very high."

It is rumoured that Arshavin will take the number 13 shirt previously held by Alexander Hleb, who was sold to Barcelona last summer.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_65673316
Maar de markt is toch al dicht?
  maandag 2 februari 2009 @ 21:51:01 #253
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65673436
Nee pipo
  maandag 2 februari 2009 @ 21:51:14 #254
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_65673445
_!
WOS'ser for life.
pi_65673480
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:51 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee pipo
Waarom praat je tegen jezelf?
pi_65673568
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
Vanwege slecht weer in Engeland is het daar uitgesteld. De clubs moeste voor 6 uur akkoord zijn, persoonlijke akkoords mogen langer gesloten worden.
pi_65674246
Guilherme van Cruzeiro naar Dinamo Kiev.
pi_65675857
quote:
'Deal Arshavin pas dinsdag afgerond'

Andrei Arshavin maakt dan toch de overstap naar Arsenal. De Londenaren hebben een persoonlijk akkoord bereikt met de aanvaller, die ook reeds medisch is gekeurd. Zenit Sint-Petersburg was al langer rond met de Engelse topclub.

Toch zal de transfer vermoedelijk pas dinsdag volledig afgerond worden, zo denkt de FA. Volgens Sky Sports liggen Zenit en Arshavin namelijk nog in conflict over een laatste betaling die de Russische sterspeler zou moeten ontvangen van zijn werkgever.

Met het akkoord tussen club en speler lijkt de maandenlange transfersoap dan toch eindelijk tot een einde te zijn gekomen. De 27-jarige Arshavin, wiens transfer eerder nog leek af te ketsen op zijn persoonlijke eisen, moet in Londen als schaduwspits gaan fungeren. Arsenal betaalt vijftien miljoen euro voor de Rus.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 07:08:11 #259
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65681566
Heel saai deze periode
pi_65686697

Site van Zenit is nog steeds down.
pi_65686741
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:48 schreef sjimz het volgende:
pi_65695923
Dan toch nog ...
pi_65700337
Het is nu dan toch definitief!
Arshavin speler van Arsenal.

http://www.arsenal.com/
pi_65736479
En we gaan vrolijk door, maar dan al vast voor na dit seizoen:

AGOVV versterkt zich voor volgend seizoen
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65876531
quote:
Bosschaart van ADO naar Helsingborgs
8 februari 2009

Pascal Bosschaart verhuist van ADO Den Haag naar Helsingborgs IF. Afgelopen week liep de in Den Haag op een zijspoor geraakte middenvelder al stage in Zweden. De 28-jarige Bosschaart, die eerder uitkwam voor FC Utrecht en Feyenoord, tekent in eerste instantie voor een halfjaar. Bij Helsingborg treft hij onder anderen ex-Feyenoorder Henrik Larsson.
pi_65883693
quote:
TARVAJARVI VERTREKT NAAR ZWITSERLAND 09-02-2009

Niklas Tarvajärvi vertrekt naar Xamax Neuchatel. In Zwitserland tekent de 25-jarige aanvaller heeft een contract voor 2,5 jaar. De Fin werd aan het begin van dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en kwam in 11 wedstrijden tot 2 doelpunten. Tarvajärvi stond nog tot 2011 onder contract bij de club uit Friesland.
Bron: Vitesse
pi_66243926
Mäenpää van Den Bosch naar Willem II.
  donderdag 19 februari 2009 @ 17:13:27 #269
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_66244059
Transfervrij nog wel.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_66244116
Zaari doet het goed als vervanger.
pi_66381951
Andre Ooijer naar PSV.
(Studio Sport)
  maandag 23 februari 2009 @ 18:46:57 #272
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_66382075
quote:
Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef -J-D- het volgende:
Andre Ooijer naar PSV.
(Studio Sport)
quote:
802 Teletekst ma 23 feb
***OETBAL******************************
**** Ooijer na dit seizoen weer PSV'er

**André Ooijer keert volgend seizoen
terug bij PSV.De Eindhovense club en de
47-voudig international hebben daarover
een akkoord bereikt.

Ooijer,wiens profcarrière in 1994 begon
bij FC Volendam,speelde tussen februari
1998 en juni 2006 ook al voor PSV.

Na het WK van 2006 vertrok hij naar het
Engelse Blackburn Rovers.Aan het eind
van dit seizoen kan de dan 35-jarige
verdediger transfervrij naar Eindhoven
vertrekken.

35 alweer???
pi_66384491
Wat een slechte aankoop
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_66384832
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef Triptamine het volgende:
Wat een slechte aankoop
Beetje Hofland naar Feyenoord.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 2 maart 2009 @ 15:24:40 #275
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_66618856
Zomer definitief naar NEC. Was nog niet officieel, nu dus wel.
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')