abonnement Unibet Coolblue
pi_66656953
Wat een gaaf kaartje Estrys!!
En mooi onderschrift heb je. Die hadden wij op onze trouwkaart. (maar heb je niet 1 x di teveel?)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_66657140
nee hoor
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66657216
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 3 maart 2009 @ 16:49:59 #254
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66657452
Mooi Estrys! Het is ook een schitterende foto die je gebruikt hebt voor het kaartje.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 22 maart 2009 @ 18:53:35 #255
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67301339
sorry ik tvp even dit topic, en daarmee schop ik em ook gelijk omhoog
ik heb inspiratie nodig voor een geboortekaartje voor ons meiske dus ik ga alle topics es rustig doorspitten

nog even een vraagje aan de kenners: is het bij een drukkerij nou doorgaans goedkoper of juist duurder dan via internet besteld? En zit er verschil in de kwaliteit? Ohja, als er op zo'n website bij staat "zelf in elkaar zetten" moet je dan alleen een velletje ertussen doen en in een vlop doen of ook echt zo'n naamplaatje aan een strikje knopen en de hele rataplan? (dat laatste lijkt me een behoorlijk karwei namelijk...)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_67301523
quote:
Op zondag 22 maart 2009 18:53 schreef huuphuup het volgende:
Ohja, als er op zo'n website bij staat "zelf in elkaar zetten" moet je dan alleen een velletje ertussen doen en in een vlop doen of ook echt zo'n naamplaatje aan een strikje knopen en de hele rataplan? (dat laatste lijkt me een behoorlijk karwei namelijk...)
ligt aan het kaartje. wij moesten het kaartje bij Amber helemaal in elkaar steken/plakken/vouwen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:06:41 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67301727
Volgens mij moet je dan idd al het knutselwerk zelf nog doen. Krijg je de lintjes en de kaartjes geleverd en kan je zelf gaan zitten frobelen. En dat kan best tijdrovend zijn en een klusje waar je niet op zit te wachten net na de geboorte.
Bij twijfel kan je het trouwens altijd even vragen aan de drukker.

Het is wel iets dat je bijv. je moeder, schoonmoeder, zusje etc. kan laten doen op de eerste dag ofzo? Kraamvisite? Prima, maar wel vouwen!
***
pi_67301844
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij moet je dan idd al het knutselwerk zelf nog doen. Krijg je de lintjes en de kaartjes geleverd en kan je zelf gaan zitten frobelen. En dat kan best tijdrovend zijn en een klusje waar je niet op zit te wachten net na de geboorte.
Bij twijfel kan je het trouwens altijd even vragen aan de drukker.

Het is wel iets dat je bijv. je moeder, schoonmoeder, zusje etc. kan laten doen op de eerste dag ofzo? Kraamvisite? Prima, maar wel vouwen!
wij kregen het bloemetje, het ijzerdraadje en de stickertjes ruim van te voren. Toen we de kaartjes in huis hadden moesten we alleen het kaartje inelkaar vouwen en het bloemetje opplakken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 22 maart 2009 @ 19:12:32 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67301859
quote:
Op zondag 22 maart 2009 19:06 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij moet je dan idd al het knutselwerk zelf nog doen. Krijg je de lintjes en de kaartjes geleverd en kan je zelf gaan zitten frobelen. En dat kan best tijdrovend zijn en een klusje waar je niet op zit te wachten net na de geboorte.
Bij twijfel kan je het trouwens altijd even vragen aan de drukker.

Het is wel iets dat je bijv. je moeder, schoonmoeder, zusje etc. kan laten doen op de eerste dag ofzo? Kraamvisite? Prima, maar wel vouwen!
das wel een goeie! haha

nee maar serieus, als ik heel eerlijk ben dan vind ik dat inderdaad iets teveel van het goede, ik wil best een inlegvel vouwen en insteken, dat lukt me vast nog wel maar hmm... ik heb nog wel meer dingen aan bezigheidstherapie liggen die ik kan verzinnen om te doen... goed om te weten dit, kan ik een kaartje met weinig werk kiezen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:35:08 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67683636
Er hing vandaag bij de vk een kaartje, of beter een broekje, van de site http://www.buskaartje.nl/
Vond ik ook wel wat hebben, zie de site voor voorbeeldjes. Ze hebben ook spijkerjurkjes, zo cute!
Het label/prijskaartje is dan de geboorte-aankondiging.

Zal trouwens wel duur zijn denk ik.
***
pi_67684185
Ik snap die kleertjes-kaartjes nooit zo.... Wat moet je daar nou mee als je het krijgt?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:09:35 #262
143848 huuphuup
Dorksided
pi_67684626
Oooh die buskaartjes! Ik vind die met een doosje met een apart verpakt beschuitje/boterkuipje en doosje muisjes zo grappig! maar die doosjes zijn 3.50 per stuk bij een afname van meer dan 100 dus laat maar
die jurkjes zullen ook wel prijzig zijn en ik zou het zonde vinden om te versturen omdat ik inderdaad denk dat ze vrij snel in de prullenbak verdwijnen. (Papieren kaartjes vast ook wel her en daar maar toch.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:31:20 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_67685324
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 18:55 schreef tessie het volgende:
Ik snap die kleertjes-kaartjes nooit zo.... Wat moet je daar nou mee als je het krijgt?
Ophangen, als je er een hangertje en zuignapje bij krijgt dan he.
Gezien de prijs en de relatief kleine startoplage zou je er nog voor kunnen kiezen om dit alleen te doen voor famlilie en goede vrienden die zoiets idd evt wel op zouden hangen.
***
  vrijdag 3 april 2009 @ 19:38:44 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_67685582
Bij het kaartje van Ruben moest er 1 dingetje uitgeduwd worden en het binnenvel vastgeplakt. Prittstift werd bijgeleverd door de drukker

Uurtje werk voor Bert en mijn mams.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_67686482
vandaag de proefdruk aangevraagd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67686707
Ik zou zo´n jurkje of broekje ofzo zelf niet zo snel ophangen... terwijl ik een kaartje wel neerzet en later ook bewaar.

Die kaartjes met beschuit en muisjes erin zijn wel heel leuk vind ik, maar wel duur.

Oh en Vicky, volgens mij klopt die ticker in jouw sig niet, daar staat dat je nu 39 weken en 1 dag zwanger bent... zo ver ben je toch nog niet?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 3 april 2009 @ 20:51:41 #267
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67688101
hier opzoek naar een kaartje wat iets uitstraalt van de jaren 60/70 beetje de zelfde stijl denk ik als het kaartje van Elodie.

is wel leuk overgens om alle sites af te struinen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67688199
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:11 schreef tessie het volgende:
Ik zou zo´n jurkje of broekje ofzo zelf niet zo snel ophangen... terwijl ik een kaartje wel neerzet en later ook bewaar.

Die kaartjes met beschuit en muisjes erin zijn wel heel leuk vind ik, maar wel duur.

Oh en Vicky, volgens mij klopt die ticker in jouw sig niet, daar staat dat je nu 39 weken en 1 dag zwanger bent... zo ver ben je toch nog niet?
nog lang niet zal er straks even naar kijken. heb mijn profiel pas aangepast en dan gaat die ticker over de zeik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_67689541
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 20:51 schreef _Bar_ het volgende:
hier opzoek naar een kaartje wat iets uitstraalt van de jaren 60/70 beetje de zelfde stijl denk ik als het kaartje van Elodie.

is wel leuk overgens om alle sites af te struinen
Ey, die is natuurlijk uniek hè
Maar als je zelf een leuk retroplaatje vindt, dan kan er altijd een geboortekaartje van gemaakt worden.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 3 april 2009 @ 21:29:32 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_67689687
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 21:25 schreef innepin het volgende:

[..]

Ey, die is natuurlijk uniek hè
Maar als je zelf een leuk retroplaatje vindt, dan kan er altijd een geboortekaartje van gemaakt worden.
het gaat me dan ook om de stijl
niet om het kaartje zelf
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_67690648
Snap ik Bar
Maar dat kaartje is dus zo gemaakt: plaatje zoeken, patroontje zoeken, knutselen, knippen en plakken, klaar. Dat bedoelde ik dus. Alles is mogelijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_67771475
Jep, gewoon instructies geven en hoppa, Innepin steekt iets moois in elkaar.
Mij heeft ze er iig twee keer erg blij mee gemaakt.
  maandag 6 april 2009 @ 22:55:16 #273
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67778348
ik zou m altijd zelf maken of door een ander (wel een nieke uiteraard)
dan is t veul specialer (al zijn veel ontwerpen op sites natuurlijk ook wel erg mooi)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_67783717
Mee eens
Alleen heb ik al twintig pogingen gedaan iets voor mezelf mijn kind te ontwerpen, maar dat lukt dus niet

Bass-Miss
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:04:48 #275
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_67783829
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 08:59 schreef innepin het volgende:
Mee eens
Alleen heb ik al twintig pogingen gedaan iets voor mezelf mijn kind te ontwerpen, maar dat lukt dus niet

Bass-Miss
ik heb er ook eerst een stuk of 12 gemaakt voordat ik er 1 had die ik leuk vond Voor mijn zus was hij in 1 keer klaar!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')