abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 14:31:29 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64284153
Zwangerschap en geboorte deel 430

De aanstaande papa's en mama's :

22 december 2008: DJMO en papa_johan (jongen)
24 december 2008: Dakota (meisje)


2009
02 januari 2009: Floria
07 januari 2009: kaputwiehund (papa)
08 januari 2009: DolleMina
09 januari 2009: Bass-Miss
11 januari 2009: Diaan en Peaceman (jongen)
12 januari 2009: Estrys en Tubby
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje (jongen)
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
21 januari 2009: Worteltjestaart (papa)
23 januari 2009: Logout (meisje)
23 januari 2009: Jelief (jongen)
26 januari 2009: Jore (jongen)
27 januari 2009: Shaienne
28 januari 2009: Fruppel (meisje)
05 februari 2009: Twarres (papa)
11 februari 2009: Tinuviel en iamredleader
12 februari 2009: h2h2
14 februari 2009: maffemuts (jongen)
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
24 februari 2009: Raissa en milanese (meisje)
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel
25 mei 2009: jostib2nd (papa)
31 mei 2009: Vicky
05 juni 2009: Veraa
06 juni 2009: Mammamia
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
27 juni 2009: mikoxx
06 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
26 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: Miss_sly en het_fokschaap ***
02 augustus 2009: Nijna
*** 18 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
19 augustus 2009: huuphuup
19 augustus 2009: Chan
21 augustus 2009: Kersjes
23 augustus 2009: Poppedein
25 augustus 2009: Max.


***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-12-2008 10:07:11 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 14:33:19 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64284244
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef Jose81 het volgende:

[..]

Carmella... nou... je bent niet de enige die in het ziekenhuis ligt met kerst... want... ikke ook! Jammer dat we niet bij elkaar in het ziekenhuis liggen, dan hadden we elkaar op kunnen zoeken!

Ik zal even een update geven;
de vk is net geweest. Waarschijnlijk heb ik toch al vruchtwater verloren!! Wel apart, hoor, hoe ze aan mijn maandverbandjes stond te snuffelen ( ). Vanavond komt een andere vk nog een keer checken hoe het gaat... en als zij ook vruchtwater ontdekt, word ik morgen waarschijnlijk ingeleid !!

Tjonge... àls het echt zo is... dan gaat het wel snel nu ineens! Gister had ik nog nergens last van (tja, achteraf denken we dat ik al wel wat vaker vruchtwater verloren zou kunnen hebben, omdat m'n onderbroek af en toe wat natter was zeg maar), en nu... dit!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef miss_sly het volgende:
Jeuh, Jose, wat snel, wat spannend, wat geweldig
mini komt er nu echt aan. Ik vind het zooo leuk
Succes enzo
ik sloot de rij met: spannend hoor jose!!!

en van mij stond er nog een vraag open:
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef DJMO het volgende:
kunnen weeën ook echt spontaan op komen zetten en na één of twee keer weer wegtrekken?? ik had me net toch een keiharde buik die echt pijn deed aan de linkerkant van mijn buik.. duurde een seconde of 20 tot 30 voor ik weer rechtop kon staan voor het harde van mijn buik wegtrok en zo'n pijn deed het
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64284275
Oeeeeeeh, bijna een verse baby dus!
pi_64284522
Hier nog een keertje voor Jose
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2008 @ 14:49:48 #5
43556 miss_dynastie
pi_64284930
Oe, Jose, eindelijk
pi_64285027
Spannend Jose!
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:04:36 #7
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64285501
Whah! José wat ontzettend gaaf (en eng!) maar ook gaaf! Een bijna kerstbaby *zucht* zo romantisch! En misschien zet het wel door en hoef je niet worden ingeleid?!
Baby! baby! baby! baby!

Oh en Dakota ik denk dat jij een kerstkind gaat krijgen dwz 24,25 of 26 december maar eerder sooner than later.

Carmella wat ontzettend klote zeg! Knuffel voor jou!

Hier same old, same old. Baby heeft al lang de hik en dat is zo cute. Ik ben verliefd op mijn baby *yay!*
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64285595
Jose81, jouw verhaal lijkt heel erg op het mijne (slijmverlies met wat bloed, onzekerheid over vruchtwaterverlies...) mijn vlos stuurde me naar het ziekenhuis en 1,5 dag later werd ik ingeleid....spannend hoor! Veel succes!
pi_64285606
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:58 schreef Dakota het volgende:
Ik heb 2 paracetamol genomen zoals Diaan zei en dat gaat al iets beter..de misselijkheid is weg ik heb alleen nog een zwarte vlek in mijn ooghoek en koppijn..denk dus toch een migraine aanvalletje..maar ik hou het zeker in de gaten..
Toch zijn het wel een beetje dezelfde symptomen als pre-eclampsie.. Ik hoop voor je dat het 'maar' migraine is en het snel wegtrekt. Maar wel goed in de gaten houden hoor!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef owlet het volgende:
Dakota, dat bandgevoel om je buik hoeft niet zo heel sterk te zijn hoor dus blijf alert alsjeblieft
Het voelde voor mij meer als een soort misselijkheid en het gevoel alsof mijn bhband ietsjes (ietsjes, echt niet vergelijkbaar met aangetrokken touw) te strak zat.
Ik had geen tintelende vingers maar zag wel flitsen/sterretjes.
Dat gevoel heb ik al weken af en toe, maar ook zonder bh Maar verder geen klachten en het is maar af en toe, dus neem aan dat het niks is


José spannende ontwikkelingen! Wat gaat het dan snel ineens he? Misschien ben je wel mama met kerst

Innepin fijn weer een goede echo, en dat ie het doet!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:07:33 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64285607
Jose, wat spannend! Mss morgen dus al wel gewoon je kindje!

Floria, je klinkt zo happy!
***
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:12:17 #11
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64285762
Wat spannend José!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64286009
Go José! Spannend

En ja, ik zei ook bij de verloskundige hardop "Oeh, hij doet 't!" hihi.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:19:54 #13
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64286014
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:07 schreef Brighteyes het volgende:

Floria, je klinkt zo happy!
Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en dat
' the end' bijna is dus what the hell, ik krijg een kindje waar ik nu al zo verliefd op ben of ie nou blauw, geel, paars is. Het is ons kindje! Het product van mijn grote liefde en mij . Dát is iets om vaak en veel bij stil te staan en niet alle *auw* en *blah*.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64286627
Ik heb weer even naar Onsje kunnen kijken,het beeld wordt wel elke echo onduidelijker. Meneerisnog steedswatgroot,vooral zijn buik maar hij loopt steeds minder voor. Gewicht is nu zo'n 2900 gram. Mijn lunchcurve was weergoeden van de gyn mocht ik terug naar de vlos.
Dus 7 januari heb ik weer een afspraak bij de vlos. Ik had de vlos die mij heeft doorgestuurd aan de telefoon dus dat was wel leuk
Dit geeft mij weer wat rust dat ik wat meer inbreng heb bij de bevalling en maakt mij aan het twijfelen of ik dan niet toch thuis wil bevallen. Ik denk dat ik het van mijn gevoel tijdens de weeën af laat hangen. Voel ik mij kalm en beheerstblijven we misschien wel thuis, schiet ik in de paniek gaan we wél naar het ziekenhuis.

En nou wil ik echt nog wat zinnigs zeggentegen de rest maar ik weet het niet meer...

Jose spannend!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64286897
Jose spannend !! ben benieuwd wat de andere vk er vanavond van vind.

Hier vandaag een hoop heen en weer gebel en met mazzel de echo type 1 (ja ja dat is DE term poeh poeh)
op 30 december kunnen plannen zoals die eigenlijk al stond voor ons ipv 11.30 word het nu om 9.30 uur
en de locatie was Veldhoven en dat word nu Eindhoven. Blijkt maar goed ik heb gebeld anders had ik de "verkeerde" echo gekregen de apparatuur is namelijk niet overal beschikbaar en de persoon die de echo af moet nemen ook niet, heel gedoe weer maar ach komt goe

MeNicole tjee ze moeten je wel hebben zeg, hoop dat je fijn thuis kan zijn met de kerst en dat ze je goed in de gaten blijven houden klinkt allemaal zwaar beroerd.

DJMO ik kan je geen antwoord geven hier braken de vliezen eerst en de weeenstorm volgde en stopte niet meer... geen "echt" voorwerk dus mee gemaakt al rommelde het bij nader inzien al dagen, maar eeeh wist ik veel wat ween waren Maar ik hoop voor je dat je snel uitgerommeld bent en dat het dan gewoon ineens doorzet.

En Floria wat goed dat je zo positief blijft ondanks de pijn en kwaaltjes en ach de auw en blah die horen er tot op zekere hoogte bij mag je best bij stil staan maar niet de hele tijd natuurlijk, maar kweet uit ervaring dat dat niet altijd meevalt, ik hoop dat je je zo nog ff mag voelen lijkt me persoonlijk heerlijk om me zo de laatste weken te mogen voelen.
Mama van Isa en Ties
pi_64286974
Ah bij mij is het weggetrokken hoor

Jose81 wat flik je me nou nah ontzettend veel succes!

DJMO, eh lijkt me logisch toch..dat heb ik dagelijks
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64287601
Oooh, er komen hier weer kindjes aan Leuk zo rond de Kerst!
Veel succes allemaal!!

Ik ben weer goed gekeurd door de VK gister, 31 weken en 2 dagen.
Maar moet op sommige momenten toch wat beter naar mijn lichaam luisteren en rustig aan doen...
pi_64287744
hahaha hier voor t huis waren twee jochies met vuur aan t spelen, dus ik voor de grap tegen mijn vriend zeggen ' laten we de politie bellen, om te NSB' en (ja hey ik moet wat met mijn hormonen) komt er net een politie aangereden om ze aan te houden Jochies zijn 7 ofzo
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64287899
Luisteren naar je lichaam is zowieso heel belangrijk Koningin
Djmo ik ben een weeen noob dus ik ga niet zeggen hoe en wat ik bedoel ik zag weeen aan voor darmgerommel en dacht dat mn eten verkeerd gevallen was, zegt genoeg denk ik
Jelief wat fijn dat je weer trug naar de vlos mag
Dakota morgen is jou dag hoor
Carmella sterkte en ik hoop t beste voor je.
en ik zal vast iemand vergeten zijn, maar daarvoor sorry alvast
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64288076
Even een succeswensje voor Jose neerplempen! Kom op meid, babytijd!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:27:07 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64288548
Jullie houden het spannend zo vlak voor kerst .
KuikenGuppy
pi_64291259
Jose; wat spannend!!! Zet hem op!!! Alvast heel veel succes

Jelief; wat goed nieuws dat je terug mag naar de VK!

Koningin; rust nemen is idd heel belangrijk en dat verdien je ook als zwangere

Dakota; gelukkig is het weggetrokken!

innepin; wat goed dat de echo goed was! En wat is het fijn om te horen dat de mini-beeb goed gegroeid is hè!

MeNicole; heel veel beterschap! Wat rot allemaal, ik hoop dat alles verbeterd, je krijgt zo wel erg veel tegelijk...

Ik ben verder aan het teruglezen, maar zie door de bomen even het bos niet meer (want ik zit half krom van de pijn achter m'n laptop)
Voor iedereen die het nodig heeft een dikke !!!
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 07:30 schreef miss_sly het volgende:
Denk je niet dat als je in het ziekenhuis komt met kerst, er toch wel wat mensen tijd zullen vinden om even langs te komen?


De meeste mensen (alle familie en ook meeste vrienden) wonen ver van mij vandaan en ik wil ook niet dat mensen hun leuke kerst-familie-avondje/uitje in moeten korten omdat ze mij op moeten komen zoeken. Ik red me wel (En er zijn vast wel lieve zusters die af en toe even bij me komen voor een praatje).
Daarbij is de kans heel groot dat het infuus, net als voorheen, niks doet, en dan gaan ze dus opereren en 2 stoma's plaatsen.
Na zo'n operatie zal ik echt zo knock-out zijn van alle spanning die zo'n operatie met zich meebrengt (ben helemaal geen angsthaas, maar zwanger geopereerd worden en notabene 2 ingrepen is toch niet echt iets dat ontspannen gaat), dus ik denk dat het ook toch teveel wordt als je bezoek krijgt.
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling
pi_64292318
Op het werk krijgen zwangere vrouwen toch verplicht vrij als ze een echo hebben?
Geldt deze regeling ook voor de vader?
pi_64292495
ik geloof het niet hoor..
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:17:53 #25
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64292547
Panda van welke planeet kom jij? Het gaat in onderling overleg.
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 18:20:15 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64292617
ik heb er uberhaupt nog nooit van gehoord... dat je verlof krijgt voor ziekenhuisafspraken (als vrouw in dit geval) lijkt me logish, maar is het niet zo dat je daar ook verlofdagen voor moet in leveren?? ik bedoel het is niet iets waar je bv. calamiteiten verlof voor krijgt ofzo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64292642
Oh ik dacht dat de werkgever verplicht was om de ouders hiervoor vrij te geven
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:22:57 #28
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64292738
Jose wat een nieuws zeg. Hoe laat komt de VK vanavond?? Ben erg benieuwd hoor Je hebt misschien morgen al gewoon je lang gewilde en verwachten babietje in de armen. Als je iemand wil sms-en om het hier door te geven, mag je mij sms-en hoor

Jelief, ik ga je zo/straks even pm-en nav je vraag, zo eerst eten en even nog wat voor je opzoeken. Maar wat fijn dat alles goed is en dat je weer terug mag naar de VK!
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:24:19 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64292776
Pffffff Carmella, het kippevel staat op m'n rug bij je beschrijving... wat vreselijk zwaar zeg...
***
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 18:24:25 #30
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64292783
http://home.szw.nl/index.cfm?fuseaction=app.document&link_id=2105#link21300
quote:
Aanpassing werktijden bij zwangerschap
Ook kunnen de werktijden en rusttijden worden aangepast. Op de volgende zaken hebt u recht maar overleg wel altijd met uw werkgever:

1. regelmatige werktijden en rusttijden
2. extra pauzes (maximaal 1/8 van uw werktijd)
3. een geschikte, afsluitbare ruimte om te rusten (met bed of rustbank)
4. geen overwerk en nachtdiensten
5. zwangerschapsonderzoek onder werktijd

U hebt hier tot zes maanden na de bevalling recht op (met uitzondering van de onderzoeken).

geld alleen voor de zwangere werkneemster, niet voor haar partner (lijkt me)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:25:26 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64292822
Ik probeerde afspraken voor echo's etc zo veel mogelijk buiten mijn werktijden te doen en voor mijn man deden we het dan bijv. heel vroeg in de ochtend zodat hij maar een half uurtje van zijn werk miste ofzo. En dan gaat een werkgever daar vaak wel mee akkoord.
Maar 'onderling overleg' is wel het keyword hier.
***
pi_64292857
Jammer want mijn vriend zijn baas wilt hem geen vrij geven voor onze 12 weken echo..zelfs geen halve dag.
Vindt het echt erg
pi_64293224
Kun je die afspraak niet zodanig verzetten zodat hij alsnog meekan?
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:37:50 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64293289
Kan je die niet op een andere tijd laten plannen dan Panda?
En vrij geven? Als in dat je vriend zijn eigen uren gebruikt? Of wil hij het in de baas zijn tijd doen?
***
pi_64293377
Jose! Wat spannend!!

En Panda, kan je niet de afspraak voor de echo zo vroeg mogelijk in de ochtend of juist zo laat mogelijk in de middag plannen, zodat hij misschien alleen maar een uurtje van zijn werk hoeft te missen?
Hier in Amsterdam kon het op bepaalde avonden ook savonds, misschien kan dat bij jou in de buurt ook ergens?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64293461
Hij heeft geen eigen uren.. hij werkt elke dag doordeweek van 8 tot 17:00u dus hij kan alleen in het weekend.
Hij krijgt ook haast geen verlofdagen maar 20 per jaar en daarvan zijn 15 dagen al in de bouwvakperiode en 5 in de kerstvakantie. Voor de rest mag hij gewoon nooit verlof ik snap er niks van dat hij nu zo moeilijk doet.
De dag verzetten ging niet want ze waren al helemaal volgeplant en dan werd het pas veel later en diezelfde week heb ik ook nekplooimeting en die dag mocht hij ook al niet vrij krijgen.
pi_64293526
Jose, wat spannend!!!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een draaipoging, maar helaas, de baby piekerde er niet over...
Hij kwam wel van zijn plekje, maar schoot telkens weer terug

Op tweede kerstdag (!) gaan ze het opnieuw proberen.
Tot mijn verbazing bleek stuitbevalling toch ook nog wel een optie te zijn (dus ondanks de suiker), dus ik moet er anders maar eens heel goed over nadenken...
pi_64293977
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:38 schreef Carmella het volgende:
Alles gaat ws weer zonder narcose gebeuren en bij de vorige operatie met de katheter was ik 18 weken en nu 30. Toen stond ik er een stuk minder angstig in, ook omdat de baby nog veel kleiner is, net als je buik.. de bevalling is ook verder weg, etc.
Maar dat hoopga ik goed overleggen om zeker te weten dat ze alleen in uiterste noodzaak zónder narcose opereren (al heb ik er nu al een hard hoofd in en weet ik het antwoord al). De pijn lijkt me echt zwaar en ook wordt het gehecht in je zijkant/rug...
Even afwachten weer hoe alles gaat.
Ik lach er maar om dat veel pijn weer een goeie voorbereiding is voor de bevalling
Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?

-edit- Oh ja, sterkte trouwens!
pi_64294007
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:44 schreef juttertje het volgende:
Jose, wat spannend!!!

Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest voor een draaipoging, maar helaas, de baby piekerde er niet over...
Hij kwam wel van zijn plekje, maar schoot telkens weer terug
Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
pi_64294565
Jammer dat de draaipoging niet gelukt is juttertje. Blijkbaar vindt ie het een héél lekker plekje.

Panda wat raar van het werk van je vriend. Hoe doet ie dat dan als ie naar de tandarts ofzow moet? Of doet zn werk daar dan niet moeilijk over?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64295348
Vriendje neemt zomaar rozen en chocolademousse mee en doet de afwas enzo

zucht
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:47:26 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64295590
Juttertje, wat jammer dat ie niet gedraaid is hopelijk draait ie nog voor vrijdag of op vrijdag.... een stuitbevalling lijkt mij zelf erg pijnlijk maar moet wel te doen zijn volgens de experts.

Dakota, wat een lief vriendje heb je
pi_64295651
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef Floria het volgende:

[..]

Ben ik ook écht BE. Heb veel pijn maar weet ook heel goed dat er prachtige baby in zit at the end en dat
' the end' bijna is dus what the hell, ik krijg een kindje waar ik nu al zo verliefd op ben of ie nou blauw, geel, paars is. Het is ons kindje! Het product van mijn grote liefde en mij . Dát is iets om vaak en veel bij stil te staan en niet alle *auw* en *blah*.
ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 19:51:16 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64295749
jammer juttertje dat hij niet wilde draaien ben blij dat junior hier zelf gedraaid is, ze hadden mij gewaarschuwd dat draaien door hun pijnlijk was/kon zijn..

carmella .. ik heb geen woorden die tot steun kunnen zijn, ik hoop maar dat je dagen goed doorkomt

dakota, wat bedoel jij met dat lijkt me logisch?? dat weeën na een of twee keer weg kunnen trekken?? ik snapte hem niet vanmiddag enne zo'n vriendje is idd lief de mijn bleef zelfs thuis van de voetbaltrainingen afgelopen week terwijl minimaal aanwezig zijn op de training voor hem belangrijk is om in het eerste mee te spelen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64296081
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:59 schreef Raissa het volgende:

Waarom opereren zonder narcose? Het kindje is nu een stuk groter en sterker dan toen bij 18 weken. Anders krijg je een ruggenprik neem ik aan?
M'n uroloog vond het "gewoon niet nodig", kennelijk teveel ingreep voor zoiets. En een ruggegreep idem dito. En ik ben best een doorbijter en kan veel pijn hebben, maar bij die katheter had ik het gevoel dat ik een zesling gebaard had en de operatie zelf was echt niet te doen. (En dan vertelt zo'n mannelijke arts dat het allemaal wel meevalt toch? Dát stoorde me nog veel meer, een man hoeft niet te vertellen hoe zoiets voelt, alsof hij ooit iets doorgelust van binnen kan krijgen of weet wat een bevalling is )
Ik verbaas me ook inmiddels niet meer over dit ziekenhuis (de kans dat ik hier ga bevallen is ook érg klein, omdat ik dat na alle rare dingen hier gewoon niet meer wil), maar ik wil het zeker van een 2e uroloog horen, dat die daar hetzelfde over denkt. Want het zou mij echt een hoop pijn en stress besparen. Mochten meerdere hetzelfde zeggen dan leg ik me er bij neer.

En thanks!
pi_64296364
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:40 schreef tessie het volgende:
Jose! Wat spannend!!

En Panda, kan je niet de afspraak voor de echo zo vroeg mogelijk in de ochtend of juist zo laat mogelijk in de middag plannen, zodat hij misschien alleen maar een uurtje van zijn werk hoeft te missen?
Hier in Amsterdam kon het op bepaalde avonden ook savonds, misschien kan dat bij jou in de buurt ook ergens?
Dan gaat hij op zaterdagmorgen naar de tandarts en naar de huisarts gaatie savonds na zijn werk.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:14:28 #47
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64296636
Carmella
pi_64296745
Zo... dank jullie wel voor de reacties!

Hier is de vk net weer weg. Ze heeft even naar het hartje geluisterd en dat was helemaal in orde. Ze heeft ook nog naar de indaling gevoeld en de kleine ligt nu helemaal ingedaald!

De vk die er vanmiddag was heeft een afspraak in het ziekenhuis geregeld. Morgen worden we daar om 08.00 verwacht!

Over het vruchtwater of slijmprop verlies; de vk van net hoefde niet aan het maandverband te ruiken (ik zei nog 'groot gelijk' ), maar waarschuwde wel voor alle zekerheid dat als het toch geen vruchtwater is, dat ik dan weer naar huis wordt gestuurd... Maar dat hadden we zelf ook al in ons achterhoofd gehouden. We zijn er dus op voorbereid. En komt het morgen niet, nou dan wachten we nog even af...!

Verder is het inderdaad de hele tijd aan het rommelen. Om de 10-15 minuten heb ik buikpijn... maar dat is nog prima uit te houden. Bovendien heb ik net de hele tijd een lekkere warme kruik op schoot gehad (onze hond ), dus ik mag niet klagen.

Peterfan, ben blij dat je jouw verhaal ook nog even postte... ik ben heel benieuwd wat ze ons morgen zullen zeggen!

Diaan; dank je wel... lief aangeboden. Maar ik laat papa (Pianoman) even posten... het topic staat altijd in m'n favorieten lijstje, dus hij weet waar hij moet zijn.
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64297032
Carmella, zonder narcose! Waarom zou je geen ruggeprik kunnen krijgen, lijkt me echt ondoenlijk om een stoma in je nieren te krijgen zonder narcose. En je weet het he..zorg dat je goede begeleiding krijgt van een stoma/urologie verpleegkundige. Heel veel succes!

Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64297069
Jose, wat spannend! Alvast heel veel succes gewenst
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64297084
Carmella

De meubels in de babykamer staan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:26:01 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64297093
Wow Jose, dus het kan morgen dus zomaar geboren worden...... spannend zeg. In ieder geval heel veel succes en hopelijk krijgen we snel een update van Pianoman!!
pi_64297096
Nou als het gerommel doorzet begint het ms nog wel uit zichzelf ook José! Spannend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64297196
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:24 schreef mefke79 het volgende:
Meiden die op het eind lopen, ik vind het zo'n raar idee dat ik eigenlijk nu ook had moeten posten over de laatste weekjes met een dikke buik. We zijn samen begonnen, maar jullie maken het zonder mij af...heel veel succes de komende dagen/weken! Ik denk aan jullie
Ik geloof dat wij ongeveer gelijk liepen?
pi_64297214
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64298245
Spannend Jose! De vlos stuurde mij ook naar het ziekenhuis onder het mom van : "je kunt ook over een uurtje weer thuis zijn". In het zh constateerden ze toen een scheurtje in mijn vliezen waardoor dus de afspraak voor inleiden werd gemaakt. De nacht voordat ik werd ingeleid kreeg ik toen ook dezelfde pijnen als jij omschrijft, dus volgens mij krijg jij morgen je kindje , spannend hoor!
Heel veel succes! Oh, en in het kader van opbeurende verhalen: Ik werd om half 10 aangesloten aan het infuus, om half 2 was mjn zoontje er....
Veel succes!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:56:09 #57
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64298368
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef mijsje het volgende:

[..]

ehm,blauw=zuurstoftekort, geel=iets met de lever, paars=beurs... mag het ook roze zijn?
Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

José, succes morgen! Ik hoop niet dat je rond 10u weer gaan posten dat je toch naar huis mocht (hoe dan ook, je stelt je toch stiekem een béétje in op een baby toch?!)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:59:29 #58
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298509
Jose, succes!

Carmella, ik vind het nogal barbaars klinken dat de uroloog vindt dat je daar geen ruggeprik of narcose voor nodig hebt! Misschien kun je vragen of hij zonder verdoving gesteriliseerd zou willen worden?
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:00:25 #59
108648 cattie
lieve moeder
pi_64298542
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

[..]

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

(...)
Wat zeg je dat mooi. Ik voel dat ook zo.
pi_64298576
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Zo da's op tijd Vicky! Komen er nog foto's? Wij hebben nog het-le-maal niks aan de babykamer gedaan Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
misschien dat ik van de week ff foto's maak. We zijn nog niet klaar hoor. Moeten nog gordijnen uitzoeken en laten maken, gordijnroede uitzoeken en ophangen en nog wat dingetjes aan de muur om het kamertje aan te kleden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64299622
Jose, wat spannend. Misschien ben je morgen rond deze tijd gewoon al mama
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 23 december 2008 @ 21:51:00 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64301620
spannend jose

ik ga proberen te slapen, pijnstillers werken nu ook niet meer tegen hoofdpijn en de hoop dat de rugpijn minder zou worden heb ik opgegeven tot jr. geboren is.. ik hoop dat het gerommel van vandaag zich omzet in weeën want dit vind ik maar niets
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64301992
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef texelonia het volgende:
Moet zeggen dat mn banden nu wel beginnen te jeuken Bijna 3 weken vakantie en dan hoop ik toch wel een leuk begin te kunnen maken
Sorry maar ik moest hier even hard om lachen 'dat mn banden nu wel beginnen te jeuken'
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64303951
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64304192
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.
Voor sommige mannen is dat toch anders moet ff aan die reclame denken van die dominee en onlangs nog met Bassie


Mefke

Carmella echt ik vind het onmenselijk dat je stoma's krijgt zonder fatsoenlijke verdoving, nou ben ik ook wel wat botte mld-artsen internisten enz gewend maar dit slaat echt alles, vraag me toch af of dat niet anders kan.

Jose succes!

Juffertje, succes bij de draaipoging !!
Mama van Isa en Ties
pi_64305137
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
Mama van Isa en Ties
pi_64305526
dank jullie wel allemaal... ik heb Pianoman opdracht gegeven zo snel mogelijk te posten als er nieuws is, in het geval dat ik het zelf niet kan doen

Floria, tuurlijk hopen we dat het morgen doorzet... maar we houden in ons achterhoofd dat het ook 'vals alarm' kan zijn...

Peterfan... daar zou ik ook wel voor willen tekenen!! Aan het infuus en een paar uurtjes later de kleine!! Leuk zeg, dat jouw verhaal zo op het mijne lijkt... ik ben benieuwd hoe het zal verlopen..

Ik ga nu slapen... hopelijk snel weer een update (liefst met foto van de kleine natuurlijk )!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64307860
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:00 schreef Raissa het volgende:

[..]

Hoe voelt zo'n draaipoging nou? Als ik de cursusleidster van mn "pufcursus" moet geloven is het echt ontzettend pijnlijk?
Het schijnt nogal te verschillen tussen vrouwen, hoorde ook van iemand dat ze er helemaal geen last van had gehad (hoewel het draaien ook niet lukte), maar ik vond het inderdaad behoorlijk pijnlijk
pi_64308261
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:52 schreef marlieske het volgende:
Dakoot zag net trouwens een foto van je bij het buiken-show topic en je bent knaaaaap!
werk dat kind er eens uit als die net zo'n lief toetje heeft dan
dankjewel hoor maarre ik sta ook op mijn avatar dus je had mijn bakkes toch al gezien ?

Hier is verder trouwens alles erg rustig.. vind het wel fijn eigenlijk
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64308730
Wel mooi een harde buik op 00:00
nu 40 weken

:banaan:
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64310394
geen bananen hier, dorkie
Saartje
pi_64310759
nou, dat was toch ook zo'n truc, iets met een banaan ervoor hangen?
pi_64314616
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
pi_64315001
Jose is al in het ziekenhuis als het goed is. Spannend, hoor. Mooie dag om geboren te worden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64315014
quote:
Op woensdag 24 december 2008 06:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!

Zou er vandaag een baby'tje worden geboren?
Laten we het hopen
pi_64315054
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
geen bananen hier, dorkie
Weet ik Appelflap

Ik ben net wakker geworden van een wekkertje op mijn telefoon die ik met 10 wk en 2 dagen had gezet.

' babydag'

Laten we dan maar hopen op babydag vor Jose
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 08:48:05 #77
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64315392
* meldt

Ben ook erg benieuwd hoe het met Jose gaat.....

Nou Dakota, je meisje heeft het nog mooi volgehouden
pi_64315413
Tis vandaag een hele mooie dag voor een babietje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64315573
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
* meldt

Ben ook erg benieuwd hoe het met Jose gaat.....

Nou Dakota, je meisje heeft het nog mooi volgehouden
ja he

voldragen plopzakje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:08:48 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64315708
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:49 schreef Vicky het volgende:
Tis vandaag een hele mooie dag voor een babietje!!
Gefeliciteerd met je verjaardag
pi_64315709
Oh Jose, ik kom hier eigenlijk zelden en zie net dat je bijna op knappen staat. Ik had steeds in m'n hoofd dat je pas begin volgend jaar ergens uitgerekend was

En ook al in het ziekenhuis lees ik net. Dan ga je mijn aanmoedigingen niet meer lezen, maar ze zijn er wel
Ik hoop dat de bevalling een stuk makkelijker gaat dan de verwekking
pi_64315904
Ik ben zo benieuwd hoe het met Jose is! Zou het nog zelf door gezet hebben, of zou ze nu ingeleid zijn? Even een paar ertegenaan!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:24:26 #83
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64315953
Tijd voor hele mooie kerstbabies !
KuikenGuppy
pi_64315954
Ik ben ook benieuwd..
En DJMO ga jij vandaag ook?

Ik wacht wel tot de 26e, kan ik nog als een bezetene gourmetten de aankomende dagen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:28:14 #85
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64316008
Ik ben ook wel benieuwd hier. Het is tijd voor verse baby's, na alle speculaties van afgelopen dagen...

Hier ging het beter, tot ik een flinke hoestbui kreeg en ik het weer voelde kraken.
Mag weer opnieuw beginnen met genezen, denk ik, want het is weer flink pijnlijk. Maar gelukkig is het hoesten wel bijna over.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:37:10 #86
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64316139
Dakota wat onwijs goed dat je beebje is blijven plakken! Wie had dat gedacht!

Jose vandaag komt je kindje

Juttertje wat jammer dat je kindje zich niet heeft laten draaien en wat naar dat het zo zeer deed!
Hopelijk gaat de tweede poging lukken zonder al te veel pijn
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 09:46:42 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64316310
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:24 schreef Dakota het volgende:
Ik ben ook benieuwd..
En DJMO ga jij vandaag ook?

Ik wacht wel tot de 26e, kan ik nog als een bezetene gourmetten de aankomende dagen
ik was van plan om ook vandaag en morgen over te slaan.. wil morgen wel steengrillen bij schoonpas thuis dus kotexje, reken dan maar op een datumtweeling

ik heb vannacht trouwens op de bank gelegen omdat manlief niet wilde stoppen met snurken.. en woei, ik heb wel drie uur achter elkaar geslapen (en gedroomd over serious request ) tot johan me kwam wakker maken.. hij miste me in bed en wist van schrik niet waar die me moest zoeken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64316438
Dakootje 40 weken alweer wie had dat 6 weken geleden verwacht
Jose veel sterkte vandaag en ik hoop dat je niet voor niets hoeft te reizen
DJMO 40w en 2d alweer
gaan jullie voor kerstkindjes dames ?
Zo dat waren de LLM's voor deze week
En hoe gaat t eigenlijk met de overige LLM's die nog iets langer mogen ?
Hier zn gangetje, gisteravond geshopt voor kerst niet echt mijn favo bezigheid, want daardoor aten we pas rond half 9 (lief kwam pas om kwart voor 7 thuis) iets gedronken en vervolgens de super in. Vandaag nog de laatste dingetjes scoren zoals brood en stokbrood etc en ook daar heb ik geen zin in. Vanavond vrienden op bezoek vanwege de "traditie" dus vroeg naar bed zit er ook niet in.
Controle was vanmorgen wel goed. nu 2 controlevrije dagen (tenzij het niet goed voelt, dan kan ik met de VK bellen die dan langskomt voor de metingen)
Ik gisteravond n zwangerschapstest meegenomen voor t plakboek, de vorige was iets niet mee goed gegaan dus is nu streeploos, blijkt het n weigeraar te zijn. weggegooid 14 euro vandaag nog maar 1tje meenemen dus
Zo en nu ff relaxen enzo.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64316582
Dakota wat fijn dat ze is blijven zitten tot de 40 weken
En DJMO bij jou zit ie ook nog steeds in je! Hou je het nog een beetje vol met je rug? Wel fijn dat je in elk geval 3 uurtjes hebt geslapen, meer dan niks..
Jose heel veel succes vandaag! Hopelijk is het geen vals alarm

Ik zit vandaag precies op 6 weken, het hartje klopt zelfs al als het goed is K heb nog steeds nergens last van, behalve dat ik heel vaak moet plassen. Maar ik las dat vanaf 6 weken de kans op misselijkheid toeneemt omdat er dan veel meer HCG aangemaakt gaat worden? Ik ben benieuwd..
  woensdag 24 december 2008 @ 10:00:45 #90
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64316594
José, José, José olé olé olé! Hoe langer we niets horen hoe meer ik denk dat er een kerstbaby komt.

Tsssk DJMO en Dakota, een beetje gourmetten/steengrillen verkiezen boven baren. Voor straf krijgen jullie vast allebei een kerstkind! Doe maar snel baren, dan kan de januari clan ongegeneerd kindjes krijgen.

Dakota, straks loop je 'overtijd' OMG dat is onverwachts!

Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64316645
Met deze LLM gaat het heel goed, Ik slaap al nachten erg goed, baby is erg actief en de kat is verschrikkelijk vervelend maar het mag de pret niet drukken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 10:18:03 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64316923
mjah floria, dan had junior maar op tijd moeten zijn, had ie mee kunnen genieten van de cadeautjes uitpakken en het eten

idd Chan ik ben blij dat ik iets geslapen heb, heb die energie straks hard nodig als ik moet persen ... ik hoop voor jou dat je de misselijkheidsfase kunt overslaan

Estrys; katten vervelend?? mijn kat is juist heel lief voor me, ligt ook elke nacht bij me alsof ze voelt dat er wat te veranderen staat ... fijn dat je wel goed slaapt!!

maffe na de kerst ben je weer van de vervelende verplichtingen af.. dat andere raak ik maar even niet aan als je begrijpt wat ik bedoel extra dikke knuffel voor jou
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 december 2008 @ 10:19:56 #93
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64316965
Ook met deze LLM gaat het heel goed, slaap ook nog steeds goed al is het de laatste dagen wat minder door serious request icm fok!-en maar allemaal leuke dingen. Ik heb zin in de kerstdagen en ik zal blij zijn als oud&nieuw voorbij is Komende week weer "druk" met top2000, leuk leuk leuk.

Het wachten is begonnen op bericht van Pianoman....
pi_64317064
Ik heb de kat eens heel streng toegesproken en het lijkt te hebben gewerkt. Mijn opvoedkundige vaardigheden lijken nu al vruchten af te werpen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 10:54:21 #95
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64317936
nou ik weet niet meer hoe ik nu ergens moet komen behalve lopend of ov .. ik kom de auto van mijn schoonvader niet meer in of ik moet naar het ziekenhuis toe moeten dan mag ik nog wel de auto in ... schoonpaps werd een beetje gek van me dat ik zijn kleinzoon nog niet op de wereld had gezet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64317940
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
José, José, José olé olé olé! Hoe langer we niets horen hoe meer ik denk dat er een kerstbaby komt.

Tsssk DJMO en Dakota, een beetje gourmetten/steengrillen verkiezen boven baren. Voor straf krijgen jullie vast allebei een kerstkind! Doe maar snel baren, dan kan de januari clan ongegeneerd kindjes krijgen.

Dakota, straks loop je 'overtijd' OMG dat is onverwachts!

Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Ik weet wel zeker dat ik overtijd ga ik voel me echt uitstekend..geen steken, pijn of weeen Mevrouwtje trapt nog steeds erg veel maar dat vind ik heerlijk en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten..
Verder begin ik het idee om een babietje te krijgen nu een klein beetje eng worden, geen angst maar gewoon de benodigde onzekerheid Soms kan ik niet wachten en soms denk ik...kom maar op 7 januari hoor

Ik hoop trouwens zo voor Jose dat het wel vruchtwater was en dat ze haar niet terug hebben moeten sturen ofzo.. Beetje het reinhilde verhaal..lijkt me ontzettend zuur. Maar aangezien het tijdstip.. zal er wel een kleine babypeace81 op weg zijn
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:00:55 #97
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64318135
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:

Ik hoop trouwens zo voor Jose dat het wel vruchtwater was en dat ze haar niet terug hebben moeten sturen ofzo.. Beetje het reinhilde verhaal..lijkt me ontzettend zuur. Maar aangezien het tijdstip.. zal er wel een kleine babypeace81 op weg zijn
babypeace is mijn babietje hoor...
pi_64318208
O shit


Die ander dan
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:12:30 #99
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64318437
Lekker toch Dakota dat je er zo in staat. beter dan dat je sinds week 37 *tomdie*dom*tiedom* op de keukentafel doet van ongeduld!

Babypeace?! Oh! Ik dacht heb ik nou iets hééééél smeuïgs gemist?! Hahaha.

***ranzig verhaal alert***
Ik verlies echt belachelijk veel, tsja, laten we het maar vocht noemen. Ik stond net in de badkamer en toen *flets* een gutsje tsja, uhm vocht, op de vloer. Ik kon ook wat opvangen maar het was troebel wit met wat wit erin. En rook, ja ja ja, naar niets specifiek ofzo. Ik denk niet dat het vruchtwater is maar is het normaal dat je zoveel, afscheiding (?!), verlies.na het douchen was het namelijk wéér.
Ranzig want nu loop ik met zo'n gezellig maandverbandje in.
****verhaaltje uit****

In zo'n zwangerschap hé, dan vervagen al je grenzen. Haha.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  woensdag 24 december 2008 @ 11:14:01 #100
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64318484
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Floria het volgende:
Lekker toch Dakota dat je er zo in staat. beter dan dat je sinds week 37 *tomdie*dom*tiedom* op de keukentafel doet van ongeduld!

Babypeace?! Oh! Ik dacht heb ik nou iets hééééél smeuïgs gemist?! Hahaha.

***ranzig verhaal alert***
Ik verlies echt belachelijk veel, tsja, laten we het maar vocht noemen. Ik stond net in de badkamer en toen *flets* een gutsje tsja, uhm vocht, op de vloer. Ik kon ook wat opvangen maar het was troebel wit met wat wit erin. En rook, ja ja ja, naar niets specifiek ofzo. Ik denk niet dat het vruchtwater is maar is het normaal dat je zoveel, afscheiding (?!), verlies.na het douchen was het namelijk wéér.
Ranzig want nu loop ik met zo'n gezellig maandverbandje in.
****verhaaltje uit****

In zo'n zwangerschap hé, dan vervagen al je grenzen. Haha.
Dat zou toch best vruchtwater kunnen zijn? Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat eruit ziet. Ik zou even VK bellen.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:16:03 #101
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64318542
Doe voor de zekerheid even je VK bellen dan Floria, die kan zo testen of het idd vruchtwater is of gewoon ja erm overig vocht.
Beter nu ff bellen dan strakjes in enen midden in een onverwachte weeenstorm zittend moeten bellen
Klinkt iig niet echt als "zomaar" vocht verlies zoals je t omschrijft

Vruchtwater kan er verschillend uitzien/ruiken
Meestal is het idd wat doorzichtig/licht wittig met vlokjes, soms groen (en dan moet je accuut bellen!!!) soms met wat bloed er door (ook dan accuut bellen!!!)
De geur wordt ook verschillend omschreven, maar ruikt meestal n beetje weeig zoetjes.
De hoeveelheden kunnen sterk verschillen per persoon, de een verliest eierdopjes max in golfjes de ander gaat voor t sluisplan en verliest in een keer de hele meuk.

Daarom wordt er zo op gehamerd dat je bij onzekerheid moet bellen en een maandverbandje inleggen kan dan goed helpen om te oordelen wat t was, goed gedaan dus!

[ Bericht 43% gewijzigd door maffemuts op 24-12-2008 11:19:46 (iets vergeten.. zwangerschapsdementie enzo) ]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64318618
je moet even een boterhamzakje in je onderbroek den m het ' vocht ' op te vangen, dat hebben ze mij toen ook aangeraden..kunnen ze beter kijken wat het is
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64318674
o en als je het tussen je vingers neemt en het plakt dan is het geen vruchtwater maar afscheiding want vruchtwater hoort niet te plakken.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 11:20:25 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64318681
klinkt wel als vruchtwater floria ..
quote:
Let op de kleur van het vruchtwater. Probeer eventueel wat vruchtwater in een glas op te vangen. Normaal is het helder, wittig of roze, met wat witte vlokjes (huidsmeer van de baby). Als het vruchtwater geelgroenig is, moet u direct contact opnemen. Geelgroen vruchtwater ontstaat als de baby in het vruchtwater poept. Dat kan betekenen dat uw kind het benauwd heeft.
k zou dus wel even je VK bellen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 december 2008 @ 11:25:59 #105
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64318840
Hmmmm, ik blaas op de achterkant van mijn kant en dan voel ik ook iets druppen maar het voelt alsof dat plas is dus dat helpt me ook niet. Ik ga zo nog even de Dakota plaktest doen zo.

En ik moet om 12.40 toch bij de Vk zijn voor mijn bloeddruk dus ik heb het er wel met haar over dan. Kan ze gelijk aan mijn maandverbandje snuffelen (wat een héérlijk beroep ook!).

Tis in iedergeval niet groen of bruin ofzo dus het heeft geen mega haast.

I'll keep you posted!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64318873
Floria, dat klinkt als vruchtwater
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dakota het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat ik overtijd ga ik voel me echt uitstekend..geen steken, pijn of weeen Mevrouwtje trapt nog steeds erg veel maar dat vind ik heerlijk en ik probeer er zoveel mogelijk van te genieten..
Verder begin ik het idee om een babietje te krijgen nu een klein beetje eng worden, geen angst maar gewoon de benodigde onzekerheid Soms kan ik niet wachten en soms denk ik...kom maar op 7 januari hoor


Heel herkenbaar Dat had ik bij de eerste, en bij Merel had ik dat ook weer. Het is ook heel spannend, alles gaat veranderen en op het einde werd ik me daar heel bewust van.
Komt allemaal goed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 24 december 2008 @ 11:34:26 #107
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64319071
Nou het plakt wel een beetje dus ik denk toch dat het gewoon ranzig veel afscheiding is. Ik zal het wel ff melden bij de VK.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64319260
Floria, ik had dat dus ook! Zomaar een pets op mijn voet toen ik ging plassen 's nachts. De dag ervoor had ik de hele tijd het idee dat ik af en toe een beetje urine verloor.... dat was dus ook vruchwater. Achteraf bleek dat ik dus een scheurtje in mijn vliezen had waardoor ik steeds maar kleine beetjes vruchtwater verloor. Mijn vk negeerde het eerst een paar dagen, later kwam er ook bloed bij, waarna ik toch nog ingeleid moest worden wegens infectiegevaar. Dring er dus goed op aan bij je vk dat ze je controleert, het lijkt er op dat je gaat beginnen!!! Geen pijn in je rug gehad toevallig??
Succes in ieder geval!
pi_64319551
Klinkt als vruchtwater, tenminste de beschrijving die ik er van heb gehad.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 december 2008 @ 11:56:46 #110
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64319854
Peterfan, ik heb al meer dan een week helse voorweeën dus rugpijn heb ik al láááng veel te lááááng!
Ik zal het er wel met haar over hebben maar ik vinnut een beetje genant. Raar hoor met dat getoucheer enzo heb ik helemaal geen moeite maar dit soort dingen...

Ik hoop dat als ik zo opsta ik de hele keukenvloer onderguts (heb toch laminaat, haha) dan is er iig geen twijfel mogelijk.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64319893
Vruchtwater is ook een klein beetje plakkerig, tenminste, ik vond van wel
Het is echt niets om je voor te schamen hoor, ook al zou het geen vruchtwater zijn!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64320157
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:00 schreef Floria het volgende:
Juttertje, balen dat de baby nog steeds in een stuit ligt. Ik denk dat dit nu echt de beste positie is voor de baby en er een reden voor is dat hij zo ligt (maar dat kun je heel zweverig vinden). Tis alleen een beetje jammer voor moeders :/
Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.

Succes trouwens, het klinkt wel erg als vruchtwater!

Vanaf wanneer mag je jezelf eigenlijk een LLM noemen?
  woensdag 24 december 2008 @ 12:23:03 #113
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64320642
erm k voel me LLM als ik minimaal de 37 weken heb gehaald
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 24 december 2008 @ 13:11:31 #114
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64322251
De VK denkt dat het gewoon veel afscheiding is maar als ik het idee heb dat ik toch echt regelmatig mijn 'verbandje' moet wisselen dan moet ik weer bellen. Ff in de gaten houden dus.
Verder alles stabiel dus dat is goed.
Bedankt voor het advies dames!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64322412
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64322596
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
Laatste Loodjes Meiden/Moeders geloof ik?
  woensdag 24 december 2008 @ 13:24:19 #117
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64322641
Laatste Loodjes Moeders, geloof ik.
pi_64323146
Ik geloof laatste Loodjes moeders ?
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64323211
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:05 schreef juttertje het volgende:

[..]

Ik vind dat helemaal niet zweverig hoor. Zeker in combinatie met het feit dat hij al 6 weken in deze positie ligt, alleen zijn rugje wisselt soms van links naar rechts... Ze mogen van mij nog een voorzichtige poging doen tweede kerstdag, maar als hij niet wil dan geef ik het snel op.
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebben
Isa lag trouwens vanaf de eerste echo in stuit en alle andere echo's die erop volgde steeds een stuit te zien, later bleek dat dat kwam doordat de navelstreng vrij kort was en de ligging van de placenta.
Nu ligt de placenta wederom op hetzelfde plekje ben benieuwd of het nu wederom een stuitekindje zal worden. Mocht dat zo zijn dan heeft de gyn geluk kan ie mooi de lijn van vorige keer nemen.

Floria ik ben toch benieuwd hoor ach en zo vies was je verhaaltje niet hoor, heb de hele ochtend al een kleine van 1,5 tegenover me die groene slijmerige bellen blaast....
Mama van Isa en Ties
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 13:49:05 #120
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64323472
<happy&tevredenmodus> ik werd zojuist gebeld door de bouman; ik heb de kerstdagen "vrij" ze vertrouwen me genoeg, omdat het al tijden zo ontzettend goed gaat, en omdat ik zo ver (in mijn zwangerschap) ben dat ze een terugval nu vrijwel uitgesloten achten dat ik pas komende maandag een urinecontrole hoef te doen. en dat is dan onder voorbehoud dat ik nog niet bevallen ben </happy&tevredenmodus>

ik kijk uit naar morgen > steengrillen en cadeautjes uitpakken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 december 2008 @ 13:50:41 #121
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64323523
Fijn DJMO geniet nu maar lekker van je kerst met heeel misschien wel n extra kado'tje onder de boom
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64323592
Fijn DJMO kan begrijpen dat je opzag tegen een lange rit met het OV.
Feest ze !!
Mama van Isa en Ties
pi_64324285
Pianoman, kom maar op! *verder gaat in f5 modus....*
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64324358
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:40 schreef marlieske het volgende:
ik vond dat toen der tijd ook niet zweverig en wilde daarom niet dat er gedraaid zou worden, achteraf bleek dat ook niet mogelijk dus gelukkig die discussie nooit met de gyn hoeven hebben
Isa lag trouwens vanaf de eerste echo in stuit en alle andere echo's die erop volgde steeds een stuit te zien, later bleek dat dat kwam doordat de navelstreng vrij kort was en de ligging van de placenta.
Nu ligt de placenta wederom op hetzelfde plekje ben benieuwd of het nu wederom een stuitekindje zal worden. Mocht dat zo zijn dan heeft de gyn geluk kan ie mooi de lijn van vorige keer nemen.
Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken.. Tegen mij zeiden ze dat het wel mogelijk was te draaien, dat ze het anders niet eens zouden proberen. Dat ze daarom ook de echo maken en dan verwacht ik ook dat ze dat soort dingen checken maar kennelijk is dat niet zo vanzelfsprekend... Ik wil in ieder geval niet dat ze aan de baby gaan rukken en trekken, dat ze mij pijn doen is niet zo erg, maar ik wil niet dat ze de baby pijn doen. Dus als het niet lukt, lukt het niet. Maar als het een kwestie is van de baby 'de weg wijzen' heb ik daar geen bezwaar tegen. Reden dat ik het toch wil proberen is dat ik toch wel erg graag een gewone bevalling zou hebben in plaats van een keizersnede, maar nu die arts gister zei dat een stuitbevalling ook mogelijk zou zijn ben ik wel erg aan het twijfelen..

Is er iemand die ervaring heeft met zwangerschapsdiabetes in combinatie met stuitligging? Ik wil in ieder geval dat ze de baby nog een keer goed meten voordat ik eventueel voor een stuitbevalling kies maar mocht de stuitligging blijven neig ik denk ik toch naar keizersnede, hoe jammer ik het ook vind Ga in ieder geval ook de stuitligging en keizersnede topics nog eens goed doorlezen
pi_64324414
O ja, Dakota: jij bent in ieder geval een LLM!

en fijn DJMO, geniet van je vrije kerstdagen
pi_64324737
JA nou heb ik er toch een beetje de pest in hoor, Er zijn al 5 mensen van de 9 van de zwangerschapsgym bevallen. En ik was als 3de uitgeteld..... zucht. Op 1 na was er niemand in december uitgeteld. Nou wil ik ook Zo genoeg geklaagd, er zijn ergere dingen. *WC gaat soppen*
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 24 december 2008 @ 15:39:44 #127
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64327320
Ik geloof dat Jose wel aan het bevallen is, anders had ze al lang gepost dat ze weer terug was.....
pi_64331572
Kom nououououou Pianomeneer!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 24 december 2008 @ 18:04:36 #129
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64332145
quote:
Op woensdag 24 december 2008 13:17 schreef Dakota het volgende:
Ik weet niet eens waar LLM voor staat
is me dat ook eindelijk duidelijk!!

voelde mezelf nogal stom om ernaar te vragen
maar jij bent er nu duidelijk 1 Dakota
No more games, no more drama...
  woensdag 24 december 2008 @ 18:43:04 #130
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64333359
quote:
Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik geloof dat Jose wel aan het bevallen is, anders had ze al lang gepost dat ze weer terug was.....
Dat denk ik ook

Hoop dat ze de kleine inmiddels al in haar armen heeft.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64335084
Misschien houdt ze r benen bij elkaar zodat ze na 12' en kan werpen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64335129
Wij gaan lekker eten bij de Japanner, onze traditie op Kerstavond.
Ik hoop toch stiekem wel om een berichtje van Jose of man te vinden als ik terugkom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 24 december 2008 @ 20:15:13 #133
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64337057
Hier een gevalletje druppel die de emmer doet overlopen. Sinds vorige week weer meer last van bekken en harde buiken. Heb nu zelfs 2 keer zoveel harde buiken terwijl ik halve dagen werk en aangepast werk doe En op de een of andere manier doe ik steeds meer in het huishouden en Micha steeds minder... We hebben er niks over afgesproken, maar het is wel weer duidelijk dat mannen dat soort dingen niet uit zichzelf snappen Gelukkig heb ik nu 3 weken vakantie, kan ik hopelijk een beetje bijkomen! (en dan nog maar 2,5 week werken en dan heb ik alweer verlof!)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 24 december 2008 @ 21:59:54 #134
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64340342
Tex, relax het is bijna Kerst

Ik kwam nog even om de hoek kijken of er al nieuws was van Pianoman... maar helaas.. ik ga de laptop uit doen en lekker nog eventjes op de bank.
pi_64340851
quote:
Op woensdag 24 december 2008 21:59 schreef Diaan73 het volgende:


Ik kwam nog even om de hoek kijken of er al nieuws was van Pianoman... maar helaas.. ik ga de laptop uit doen en lekker nog eventjes op de bank.
Daar kwam ik ook voor, maar helaas!
Have fun @ the couch!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64341890
Hela! HIer spreekt de trotse vader van "Bastiaan Jens" de zoon van Jose en Michiel (Jose81 en PIanoman)!
Zijn roepnaam is Bas en weegt ruim 8 pond. Het is geboren op woensdag 24 december om 14.31. Met moeders gaat alles goed.. moet natuurlijk nog even uitrusten en mag waarschijnlijk morgen naar huis. Meer details horen jullie van José als ze thuis is.. Papa gaat nu ook naar bed na een nacht en dag niet geslapen te hebben... Hier zijn nog wat kiekjes...




**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64341962
OOOOW! Wat een lief mannetje!
Een heel rustige kraamtijd toegewenst!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64342000
supergeweldig!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 24 december 2008 @ 22:54:17 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64342081
van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jose en man!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64342109
Jose81 en Pianoman, van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!!
  woensdag 24 december 2008 @ 22:55:43 #141
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_64342132
Van harte!!! Wat een ogen joh, die eerste foto
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 24 december 2008 @ 22:59:13 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_64342279
Gefeliciteerd!!!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 december 2008 @ 23:00:10 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64342321
Oh! wat een prachtig kindje... Gefeliciteerd
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 24 december 2008 @ 23:00:36 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64342345
gefeliciteerd wat een lief kereltje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 24 december 2008 @ 23:02:34 #145
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64342422
van harte!!!!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64342584
Jaaaaaaaaaa..hij is er, na al dat lange wachten! Wat een prachtig mannetje! Gefeliciteerd
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64342941
quote:
Op woensdag 24 december 2008 14:13 schreef juttertje het volgende:

[..]

Goh, dat is wel typisch dat ze dat dan niet vantevoren bekijken..
naja ze hoefde niet lang te kijken waarom ze niet wilden draaien, de reden was te weinig vruchtwater en verder keken ze niet meer, placenta lag altijd al zo maar tja ik had iedere keer een andere gyn en dossiers lezen daar deden ze niet aan *zucht* vandaar dat de rest past later bleek. Dus geen fouten ofzo gemaakt hoor en ik wilde niet draaien ongeacht of de condities wel of niet gunstig waren
Ik had namelijk het idee dat een kind niet zomaar al die maanden er zo bij gaat liggen.

Jose en Pianoman wat een schatje geniet van elkaar en de kraamtijd
Mama van Isa en Ties
pi_64343046
Gefeliciteerd! Lief kereltje
pi_64343432
@Marlieske, oh gelukkig. Begon al gelijk te twijfelen of ze daar bij mij wel naar gekeken hebben.. Ik wil in ieder geval niet dat ze overmorgen bij mij gaan forceren want dat lijkt me sowieso niet goed.
  woensdag 24 december 2008 @ 23:29:27 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64343437
Jose en vriend/man, onwijs gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Wat een heerlijk ventje is het!
***
  donderdag 25 december 2008 @ 00:06:22 #151
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64344790
Jose en Michiel, Gefeliciteerd met Bas!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64345514
Jose en Michiel, gefeliciteerd met jullie zoon
Wat is hij mooi En wat geweldig dat hij er eindelijk is, na die moeilijke tijden.
Geniet van hem, elkaar en de kraamtijd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64345675
Jose en man, heeeeel veel geluk met julie kindje !! oh my god , wat een dropje!
pi_64347525
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:56 schreef Floria het volgende:

[..]

Dat is júist het punt, het is ONS kindje! En roze is ook goed maar alle andere kleuren van de regenboog maken niet dat ik minder van de baby zal houden.

daar wilde ik ook helemaal niks aan af doen hoor, ik geef je gelijk, zo zou ik er ook over denken!
pi_64347876
José & Michiel, wat een pracht van een zoon hebben jullie. heel veel geluk gewenst met Bas!
pi_64347888
Jose en Pianoman, gefeliciteerd met Bas! Wat een mooi mannetje!
  donderdag 25 december 2008 @ 01:52:04 #157
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64348064
Wow Jose en Pianoman, gefeliciteerd met jullie Bas!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel-Eyez op 25-12-2008 10:52:15 ]
No more games, no more drama...
pi_64350240
José en Pianoman gefeliciteerd met Bas! Wat een prachtig mannetje zeg

[ Bericht 1% gewijzigd door texelonia op 25-12-2008 08:47:40 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 25 december 2008 @ 07:48:58 #159
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64350266
Oeh, een heel mooi jongetje geboren! Gefeliciteerd met Bas, Jose81 en Pianoman!

[ Bericht 0% gewijzigd door Sugar op 25-12-2008 08:45:04 ]
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64350293
José en Michiel, gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64350294
Jose en Michiel, van harte gefeliciteerd met Bas!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64350333
Jaaaaaah Van harte gefeliciteerd Wat een mooi ventje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64350342
Jose en Michel, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 25 december 2008 @ 08:36:27 #164
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64350364
Jaaaaaa hij is er

Jose en Pianoman, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Bas, wat een mooi ventje . Ik zou toch bijna eerder willen bevallen om ook zo'n ventje in mn armen te hebben En fijn dat alles goedgaat, hopelijk mag Jose vandaag naar huis.





ik had ook al verwacht dat jullie een zoon zouden krijgen.. en ik lees net op haar hyves dat mensen hun al rond 17:00 uur feliciteerden, daar had ik natuurlijk ook even moeten kijken

[ Bericht 7% gewijzigd door Diaan73 op 25-12-2008 08:45:57 ]
pi_64350401
Wat is hij mooi!! Gefeliciteerd met Bas.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_64350433
Gefeliciteerd, José en Michiel! Supernaam!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64350444
Jose en pianoman van harte gefeliciteerd met Bas
wat is mooi
mama van 3 kids!
pi_64350446
Joepie een verse baby! gefeliciteerd Jose en man met jullie zoon!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64350467
Gefeliciteerd met jullie kleine knul

Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
Zu hause ist alles besser
pi_64350482
Jose van harte! wat een dotje
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 december 2008 @ 09:13:19 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64350515
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:01 schreef kaputwiehund het volgende:
Gefeliciteerd met jullie kleine knul

Tevens tvp aangezien we nu nummer vier op de lijst staan. Afgezien van de kennelijk gebruikelijke klachten in deze fase van de zwangerschap gaan de laatste paar weken van de zwangerschap vooralsnog voorspoedig. De tijd kruipt alleen voorbij. Het lijkt wel of de dagen steeds langzamer gaan. Ik vertel de kleine iedere avond dat hij van ons wel mag komen, maar het gaat nu al mis met mijn ouderlijk gezag.
steenbok eigen die zijn eigenwijs

-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64350528
Jose en man, gefeliciteerd met jullie zoontje Bas
  donderdag 25 december 2008 @ 09:22:12 #173
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_64350541
Yay, verse baby!

Gefeliciteerd met Bas! 8 pond, wow.
pi_64350572
En gefeliciteerd
  donderdag 25 december 2008 @ 09:34:28 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_64350597
Jose en pianoman van harte gefeliciteerd!! wat een prachtig kereltjes
stormy waters...
sailin'
pi_64350599
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

steenbok eigen die zijn eigenwijs

-edit- hier ook, nu mag hij van ons blijven zitten tot morgen, zodat we vandaag lekker kunnen steengrillen, maar je zal zien dat jr. toch niet luisteren wil
Hier ook, laat me maar lekker gourmetten Al denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64350650
Jose en Pianoman, Van harte gefeleciteerd met Bas!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2008 09:44:43 ]
  donderdag 25 december 2008 @ 09:51:19 #178
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64350696
Gefeliciteerd met jullie zoon José en Pianoman . Wat ontroerend om te zien, die foto's .
  Jubileum moderator donderdag 25 december 2008 @ 09:55:04 #179
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64350727
Jose en man gefeliciteerd met Bas! Mooie foto's van een heel mooi jongetje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64350786
quote:
Op donderdag 25 december 2008 09:34 schreef Dakota het volgende:

[..]

Hier ook, laat me maar lekker gourmetten Al denk ik dat ze netjes blijft zitten hoor.
Alle voorweeen, pijntjes en bloederigeslijmfeestjes zijn opgehouden
Ben benieuwd of ik Januari voorbij ga
Stilte voor de weeënstorm
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64350809
Jose en Pianoman van harte gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Wat een schatje zeg

  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 december 2008 @ 10:08:59 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64350852
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Stilte voor de weeënstorm
als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64350922
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

als die storm ná het steengrillen begint heb ík er geen moeite mee
lijkt me niet een erg lekker gevoel. veel eten en dan bevallen
mama van 3 kids!
pi_64351019
Ik moest er vanochtend toen ik wakker werd meteen weer aan denken: Jose heeft gewoon een zoon
Ik vind de namen trouwens ook erg mooi
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64351026
Ik eet gewoon stug door *stampvoet*
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64351253
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:27 schreef Dakota het volgende:
Ik eet gewoon stug door *stampvoet*
dan beval je toch over 5 dagen dan is het eten allang weg
laat je de kraamverzorgster oliebollen bakken geintje
mama van 3 kids!
  donderdag 25 december 2008 @ 10:50:30 #187
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64351308
Marlieske, ik las dat jij een goede uitslag had!

Carmella.. sterkte hoor!!

Jose en Pianoman.. van harte met Bas ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  donderdag 25 december 2008 @ 11:07:13 #188
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64351482
José en man; ontzettend gefeliciteerd! Wat een prachtige baby (en waarom moet ik huilen van élké verse baby )

Hier nog steeds best wat ranzig vocht verlies maar geen *fletsjes* meer op de grond dus tis gewoon weer iets nieuws.

Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  donderdag 25 december 2008 @ 11:20:00 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64351632
José en , van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_64351644
Meisje!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64351698
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:07 schreef Floria het volgende:
Ben nummer 3 op de lijst! (Iemand nog een idee wat ik ga krijgen? meisje/jongen?)
Jij krijgt een meisje!
maar sinds ik bij mezelf er volledig naast zat, geloof ik niet meer zo in mijn eigen intuitie

BTW: fijne kerst allemaal!
pi_64351715
José en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon: Bas!
  donderdag 25 december 2008 @ 12:29:19 #193
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64352811
Een meisje
Het lijkt me helemaal geweldig! Alleen al shop-technisch Wie weet wie weet!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64352868
quote:
Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef juttertje het volgende:
BTW: fijne kerst allemaal!
Hier sluit ik mij bij aan!
pi_64353144
Beter laat dan nooit:
Jose en pianoman, gefeliciteerd met Bas

En iedereen een fijne kerst gewenst natuurlijk
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 12:52:50 #196
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64353294
Bas
José en Pianoman, van harte gefeliciteerd met jullie kerstwondertje!
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  † In Memoriam † donderdag 25 december 2008 @ 12:53:39 #197
43556 miss_dynastie
pi_64353309
Jose en Michiel, van harte gefeliciteerd met jullie mannetje! En gelijk al zo'n mooie fotoreportage
Een hele mooie kerst gewenst, zo met zijn drietjes
  donderdag 25 december 2008 @ 12:57:38 #198
108648 cattie
lieve moeder
pi_64353409
Jose en pianoman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
pi_64353431
welkom, zontje van Jose en pianoman

Dat je ouders maar heel veel van jou mogen genieten
pi_64353494
Op dezelfde dag jarig als mijn zus en wijlen mijn oma.

Gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64354577
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas!
pi_64355443
Ja, daar is Bas!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon

En het blijft nog steeds spannend hier met al die op knappen staande dames!
Wie is de volgende die haar kindje eindelijk mag vasthouden?

Manlief had ineens een voorgevoel, volgens hem krijgen we een dochter. Het is nergens op gebaseerd en we moeten nog lang wachten vordat we daar duidelijkheid over krijgen (nog 14 weken), dus we zien wel.
Hier is de misselijkheid nu goed aan de gang, tot het rond 'n uur of 2 weer langzaam aan wegtrekt. Daarna moet ik steeds zorgen dat ik een volle maag heb anders komt het weer terug.
Gelukkig heb ik honger als een paard, kan de hele tijd wel blijven eten
.... met gevoel voor drama....
pi_64355800
ik ben lekker de herhaling van all you need is love aan t kijken

lekker half zitten grienen
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64356516
Ik zag daar gister ook een klein stukje van en toen zat ik ook al te janken. Ben echt een huilie aan het worden
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64358035
Gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas!
  donderdag 25 december 2008 @ 21:32:03 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64361403
Zeg Dakota... volgens mij zei je in het buiken-topic gisteren dat je een 40w foto ging maken.
Doe eens showen!
***
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 25 december 2008 @ 22:13:07 #207
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64362279
quote:
Op donderdag 25 december 2008 10:16 schreef Popples het volgende:

[..]

lijkt me niet een erg lekker gevoel. veel eten en dan bevallen
het is me gelukt .. het eten dan .. niet het bevallen .. schoonvader vroeg steeds maar of ik al wat voelde want dan moest ik het gelijk zeggen etc morgen gaan we er weer heen, manlief gaat voetbal kijken en ik languit in het ligbad met een van de heerlijke geurtjes die ik vandaag onder de boom kreeg

nu douchen en naar bed.. welterusten allemaal
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 25 december 2008 @ 22:18:11 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64362386
Ik vraag me zo af hoe het nou met Carmella is...
Is er eig. iemand die contact met haar heeft buiten het forum om?
***
  donderdag 25 december 2008 @ 22:36:17 #209
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64362769
Jose en Michiel, van harte gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas. Veel geluk met z'n drietjes.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_64364191
wat mij enorm helpt tegen misselijkheid is appelsap, drink het nu aldoor en werkt prima

Nieuwe mama en papa's van harte met jullie kindje
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_64364664
Fijne kerstdagen allemaal!!

gisteren is een vriendin van me bevallen, is ze helemaal uitgescheurd tot en met de kringspier toe.... met ambulance naar het ziekenhuis en onder narcose gehecht brrrr niet echt kerstachtig
naja het kindeke en de lichtjes van de ambulance wel dan gelukkig gaat het met beide erg goed zei ze zelf
ga van de week eens ff kijken *ruikt verse baby al *
Mama van Isa en Ties
pi_64365055
Jose en Michiel, gefeliciteerd met jullie mooie zoon Bas!
pi_64370965
quote:
Op donderdag 25 december 2008 23:41 schreef marlieske het volgende:
Fijne kerstdagen allemaal!!

gisteren is een vriendin van me bevallen, is ze helemaal uitgescheurd tot en met de kringspier toe....
Getver, hoop toch echt dat me dat nooit gebeurd.
Wel fijn dat alles verder goed is.

Zo werken, slecht geslapen. Brandend maagzuur. Gavicson helpt wel, maar wel maar even.
  vrijdag 26 december 2008 @ 08:44:51 #214
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64371121
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 06:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Getver, hoop toch echt dat me dat nooit gebeurd.
Wel fijn dat alles verder goed is.

Zo werken, slecht geslapen. Brandend maagzuur. Gavicson helpt wel, maar wel maar even.
Anders eens Regla PH proberen, die vind ik erg goed werken!!

Jeetje Marlieske dat is ook niet fijn..

Nou gisteren mn schoonouders te eten gehad die liggen nu nog lekker boven te slapen en spelletjes gedaan, erg gezellig maar wel vermoeiend en vooral voor mn rug. Lag ook (te) laat in bed.. maar adt maakt niet uit. Vandaag rond 12 uur naar mijn ouders en daar hebben we lootjes getrokken en cadeautjes met surprises en gedichten gemaakt. Wordt dus weer een gezellige dag. Nu nog eerst even mijn deel van het eten voor vandaag maken.....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 december 2008 @ 09:10:09 #215
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64371219
veel plezier diaan

he bah marlieske ... dat zijn nou net verhalen die ik net niet zou willen lezen zo vlak voor mijn bevalling.. brr lijkt me afgrijselijk..

hier is geloof ik alles nog rustig, wel vaak harde buiken en de onvermijdelijke rugpijn maar vooral energieloos op het moment. ik hoop dat ik straks nog genoeg energie heb voor de bevalling.. dat zie ik op het moment echt niet zitten zo slecht slaap ik en zo moe ben ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Jubileum moderator vrijdag 26 december 2008 @ 09:13:50 #216
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64371244
Die energie haal je wel ergens vandaan hoor DJMO. Ik was al 24 uur op toen mijn bevalling begon en het lukt gewoon. Ik dacht dat ik de nacht erna wel in slaap zou storten en toen kon ik ook niet slapen van de adrenaline. Je lichaam kan het heus wel!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64371266
Hier alles prima, lekker gegourmet gisteren en vandaag naar de schoonouders, dat is hier gelukkig om de hoek.
Verder geen ploptekenen dus lekker rustig de hele dag zitten en eten
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:25:55 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371310
Tsja, wat zal ik nou eens zeggen, of beter... hoe zal ik het eens zeggen...

Zal ik vertellen van die positieve test op 12 december? Of de 2e test een half uurtje later er achteraan omdat ik de eerste niet geloofde?

Of dan de 3e die avond om 2 uur 's nachts toen F. weer thuis was?



Of van het draaiorgel de dag erna, little drummer boy, waar ik het niet bij droog hield.

Of mss toch die test afgelopen dinsdagmiddag omdat ik zenuwachtig was voor de MvM mevrouw die avond.



Of de test van de MvM mevrouw, die ook echt wel duidelijk was.



Of dat ik de tranen in mijn ogen had toen ik zag hoe ook weer afgelopen dinsdag in de Blokker een meisje in een rolstoel heel lief geholpen werd door een supertrouwe golden retriever.

Of mss dan toch een foto van Sasha met het shirtje aan waarmee we het verteld hebben aan de ouders, schoonouders en vanmiddag nog aan de vriendengroep?
Robert, als je mee leest... pech, ik hield het echt niet meer vol!



Of hoe de tranen over mijn wangen liepen toen ik gisterenochtend met Sasha in mijn armen gek aan het doen was bij dat kikker-liedje van Paul McCartney

En dan heb ik het nog niet eens over een aantal PM-etjes van meiden hier. De een vond dat ik wel heel erg ehm... vurig aanwezig was in sommige discussies, de ander vroeg zich af waarom ik zoveel in het 2e streepjestopic zat etc. etc.

Het is voor een flink aantal van jullie al geen geheim meer, want ik kan mijn mond toch niet goed houden!

Maar nu schreeuw ik het dan toch uit...

IK BEN WEER ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nogmaals Robert, als je dit leest, sorry, maar ik moest het echt kwijt, en jij hoort nu in de keuken te staan en helemaal niet op FOK! te kijken. Niks tegen Eef zeggen hoor!

Oh, en voor de mensen die mee tellen... Ik heb vorige week ook nog ergens een keer een test gedaan omdat ik dus, afgezien van heel veel tranen en een pietsje hormonen nergens last van heb. De teller staat op 5 6 dus.





[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 26-12-2008 12:01:21 ]
***
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:28:52 #219
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64371331
Wat leuk , BE . oh wat geweldig .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 december 2008 @ 09:30:07 #220
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64371342
gefeliciteerd BE!!!!!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64371357
Jaaaaaa daar is ze dan!!


gefeliciteerd BE
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64371358
Jose en Michel gefeliciteerd met jullie zoon Bas, wat een lekker moppie!

En BE en Stinkie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Huuphuup, heb jij het nieuws als wereldkundig gemaakt bij de familie?
  Jubileum moderator vrijdag 26 december 2008 @ 09:35:34 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64371392


Wanneer ben je uitgerekend BE? dan zet ik je in het lijstje
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64371404
Faja, ja! Gister aan mijn familie, zo leuk. Ik had twee speentjes ingepakt, een roze en een blauwe. 1 voor mn vader en 1 voor mn moeder. Mn moeder zat er maar een beetje wazig naar te kijken maar mn vader zag het gelijk. En hij was zo blij en mn moeder uiteraard ook, dikke tranen erbij. Zusje ook superblij en daarna zijn lief en ik naar mn opa en oma gegaan om het te vertellen en die waren ook erg blij verrast.

Superleuk

En vandaag vertellen aan lief zijn ouders.


Oooooh BE, ik vind het zo leuk, echt, ik ben zo blij voor je
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64371423
Jose en pianoman, gefeliciteerd met Bas! Leuke naam!!

En BE ik dacht het al ! Maar dat was niet de afspraak, ik zou eerst Echt super gaaf voor je meid!! Onwijs gefeliciteerd!

LLM's succes met de laatste loodjes. Na de kerstdagen komen ze allemaal na elkaar

Fijne 2e kerstdag nog allemaal!
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:39:31 #226
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64371428
jeeetje BE!!! ik had het helemaal niet zien aankomen en zit echt met grote ogen hier
en hoe je t schrijft ik krijg echt tranen
sjonge, gefeliciteerd wat kan jij goed je mond houden
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64371458
BE! Gefeliciteerd
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:44:27 #228
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371469
Nou Pinq.... er zijn er echt al zoveel die het wisten! Ik word alom geroemd om mijn vermogen geheimpjes te bewaren.

Lois, 18 augustus denk ik. Zet jij me erbij? Met sterrtjes he?

Oh en Happy... sorry, maar deze zag ik ook niet aankomen hoor. Kom je me snel achterna dan?
***
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:44:42 #229
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64371470
Sasha krijgt een brusje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64371481
BE, wat VRESELIJK GAAAAF Wat een prachtig kerstcadeau!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:47:53 #231
56471 pinquit
oh my lama!
pi_64371499
haha, ja ik las het toen ik t hele verhaal nóg een keer las.. ik let gewoon niet goed genoeg op denk k
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64371515
BE dus toch! Gefeliciteerd

Ik vond je al zo opvallend vaak aanwezig in het 2e-streepjes-topic
  Jubileum moderator vrijdag 26 december 2008 @ 09:49:16 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64371516
Het staat erbij
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64371520
Was jij een van de klonen, BE? Nu ben ik toch wel benieuwd; ik ben heel slecht in klonen raden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_64371556
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en Happy... sorry, maar deze zag ik ook niet aankomen hoor. Kom je me snel achterna dan?
Hihi, we doen ons best anders spreken we af dat we in ieder geval een stukje samen zwanger zijn, daar zou ik voor tekenen in ieder geval. maar ik vind het zo leuk voor je haha!

Maar deze maand zou overigens wel leuk zijn, want dan zitten er allemaal leuke LLM's in mijn zwangerschapsverlof en dan kan ik lekker F5-en als ik me verveel ok... ik draaf een beetje door nu
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:57:40 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371598
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:49 schreef rena het volgende:
Was jij een van de klonen, BE? Nu ben ik toch wel benieuwd; ik ben heel slecht in klonen raden
Nope. Ik was het niet. Ik was veel te bang dat ik mezelf zou verraden.
Ik heb nog wel het aanbod gehad om als Georgette_Kloonie te gaan posten, om verwarring te zaaien, maar ik durfde niet.
***
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:59:19 #237
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64371610
Supergaaf BE . Weer een kelintje . Maar onverwacht dus? Want je was wel al aan het rammelen. Das helemaal cool dan .
  vrijdag 26 december 2008 @ 09:59:38 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_64371614
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:



't Is wel ERRUG snel na Sasha he Hij is nog geen jaar


troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64371616
BE, wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!!!
Wat heb je het leuk opgeschreven


enne..* juttertje meldt
vandaag 37 weken
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:00:24 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_64371619
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:57 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nope. Ik was het niet. Ik was veel te bang dat ik mezelf zou verraden.
Ik heb nog wel het aanbod gehad om als Georgette_Kloonie te gaan posten, om verwarring te zaaien, maar ik durfde niet.
Ik had nog wel een aantal kloons voor je gehad hoor Niemand zou geloofd hebben dat jij het was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:03:57 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371645
Haha Troel!
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:59 schreef Guuzewuus het volgende:
Supergaaf BE . Weer een kelintje . Maar onverwacht dus? Want je was wel al aan het ramelen. Das ook cool dan .
Nou ehm... we gingen er iig niet voor zeg maar. Maar ja... dan moet je wel netjes condooms gebruiken. Het hoeft tenslotte maar 1 keertje raak te zijn. Alleen gingen wij (en dan met name F.) er een klein beetje vanuit van 'ach, het duurde met Sasha ook zo lang... het loopt wel los'. Niet dus! En dus een paar maandjes eerder dan eigenlijk in de planning lag. Maar ik ben zo blij dat we niet weer ruim een jaar aan het wachten zijn, en temperaturen en weetikveel. Gewoon zomaar zwanger!
***
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:05:20 #242
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64371660
Nog een Sasha...

BE en F: van harte gefeliciteerd!!

en dat ik snel, samen met een boel anderen, jouw voorbeeld mag volgen
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:05:24 #243
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64371662
Een waar kerstcadeautje dus
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:05:59 #244
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64371670
BE WAT GAAAAAF Gefeliciteerd meis!
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:06:04 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64371672
Gezien bepaalde reacties vind ik het niet echt verrassing BE Wel hartstikke leuk! Gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_64371681
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:49 schreef rena het volgende:
Was jij een van de klonen, BE? Nu ben ik toch wel benieuwd; ik ben heel slecht in klonen raden
Ow, dat klonen is traditie dus.

BE en stinky, gefeliciteerd!!
pi_64371682
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Sasha wordt grote broer!
Wat goed! Wat leuk! Wat fijn!
Saartje
pi_64371694
BE

WAUW!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64371702
BE wat gaaf!!!

En stinkie natuurlijk ook gefeliciteerd!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64371739
BE gefeliciteerd!
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_64371770
BE van harte
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 december 2008 @ 10:21:07 #252
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64371787
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:13 schreef Lois het volgende:
Die energie haal je wel ergens vandaan hoor DJMO. Ik was al 24 uur op toen mijn bevalling begon en het lukt gewoon. Ik dacht dat ik de nacht erna wel in slaap zou storten en toen kon ik ook niet slapen van de adrenaline. Je lichaam kan het heus wel!
och lois, dat weet ik (ergens diep verstopt op dit moment ) ook wel, ik kon het bij yolanda ook tenslotte, maar toen was ik in mijn herinnering niet zo moe als nu.. sliep veel beter etc.. mjah zal er ook wel mee te maken hebben dat ik toen pas achttien (19) was en nu wat ouder ben het ergste vind ik op dit moment dat de korte stukjes die ik slaap, "verpest" worden door (angst) dromen zoals dat de navelstreng om zijn nekje zit en hij stikt tijdens de bevalling, of dat hij in het vruchtwater poept en dat binnenkrijgt en daardoor stikt oid.. ik schrik wel elke keer gelijk wakker en weet dat het maar dromen zijn, maar echt lekker voel ik me er niet meer bij dus...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64371849
Ah,BE! Dat verklaart je postgedrag van de laatste tijd ook wel
gefeliciteerd! Dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64371865
Gefeliciteerd BE!
pi_64371868
Gefeliciteerd BE
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:39:57 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371929
Oh, trouwens nog wel een verzoekje voor de hyves-enthousiastelingen, er zijn nog een aantal mensen die ik het nog moet vertellen, oa mijn softbal-team, dus liever nog even geen krabbels enzo.,

VIcky, ik zag de jouwe, geen probleem, daar haal je toch niks uit, dus ik laat hem staan, maar mochten anderen ook het idee hebben...
***
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:40:40 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64371936
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:29 schreef Jelief het volgende:
Ah,BE! Dat verklaart je postgedrag van de laatste tijd ook wel
gefeliciteerd! Dat je maar een voorspoedige zwangerschap mag hebben.
Ja he!
Bij Sasha was ik hardstikke mild en mellow en nu ben ik me een partij fel!
Sorry, DJMO
***
pi_64371958
Gefeliciteerd met je zwangerschap BE.
Geniet ervan!
pi_64371961
JAAAAA BE gefeliciteerd! wat leuk!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64371970
Wat leuk! Gefeliciteerd BE!
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:42:50 #261
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64371973
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja he!
Bij Sasha was ik hardstikke mild en mellow en nu ben ik me een partij fel!
Sorry, DJMO
BE krijgt een meisje

  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 december 2008 @ 10:44:44 #262
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64371998
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja he!
Bij Sasha was ik hardstikke mild en mellow en nu ben ik me een partij fel!
Sorry, DJMO
het is je vergeven hoor
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:45:42 #263
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64372013
BE en Stinkie, gefeliciteerd.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
pi_64372019
BE wat super zeg gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 26 december 2008 @ 10:49:55 #265
5428 crew  miss_sly
pi_64372073
BE, daar is ze dan Ik vind het ook zoo leuk
En we zijn straks samen LLM's
Nogmaals gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 26 december 2008 @ 10:50:02 #266
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64372075
BE van harte !! en dan nu "officieel" welkom in Z&G
Hier alles zn gangetje
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64372120
BE gefeliciteerd! Hihi schattig al die testen
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2008 @ 10:55:15 #268
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_64372144


super gaaf BE en stinkie
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_64372213
Gefeliciteerd BE
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:04:03 #270
108648 cattie
lieve moeder
pi_64372241
Die testen!
BE en Stinkie, hartelijk gefeliciteerd! En wat fijn dat het nu zo snel (zo onverwacht) ging!
pi_64372273
Jose & man, van harte met jullie mooie ventje!
pi_64372274
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, trouwens nog wel een verzoekje voor de hyves-enthousiastelingen, er zijn nog een aantal mensen die ik het nog moet vertellen, oa mijn softbal-team, dus liever nog even geen krabbels enzo.,

VIcky, ik zag de jouwe, geen probleem, daar haal je toch niks uit, dus ik laat hem staan, maar mochten anderen ook het idee hebben...
ik had m expres al zonder baby gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64372291
BE!!! Wat lees ik nou!! Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk!!!
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:12:18 #274
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_64372340
BE, van harte gefeliciteerd!
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:15:39 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_64372390
BE wat geweldig!!!! Gefeliciteerd!!!!
No more games, no more drama...
pi_64372459
BE! Gefeliciteerd!! Wat ontzettend leuk!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_64372464
BE, Gefeliciteerd
01-08-2008
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:32:53 #278
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64372674
HA, ik wist het! Gefeliciteerd BE! Die testen
Lekker douchen!
pi_64372690
BE, gefeliciteerd!!
pi_64372723
BE gefeliciteerd!

Vraagje aan jullie;
Mensen kiezen altijd; we willen het geslacht van ons kindje wel óf niet weten. Echter kwam ik laatst een stel tegen die het geslacht wel wilde weten, maar het verder aan niemand ging vertellen. Wat ik me afvraag; wat is de beweegreden van iemand om zelf het geslacht te willen weten, maar het niet door te willen vertellen? Lijkt me alleen maar onhandig als iemand bijvoorbeeld eens naar je babykamer komt kijken met rose/blauwe spulletjes...

gr.
webby
to say of what is that it is not, or of what is not that it is, is false, while to say of what is that it is, or of what is not that it is not, is true
pi_64372748
Gefeliciteerd BE! Wat een fijn kerstnieuws.
  Moderator vrijdag 26 december 2008 @ 11:38:35 #282
5428 crew  miss_sly
pi_64372772
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef webbyplus het volgende:
BE gefeliciteerd!

Vraagje aan jullie;
Mensen kiezen altijd; we willen het geslacht van ons kindje wel óf niet weten. Echter kwam ik laatst een stel tegen die het geslacht wel wilde weten, maar het verder aan niemand ging vertellen. Wat ik me afvraag; wat is de beweegreden van iemand om zelf het geslacht te willen weten, maar het niet door te willen vertellen? Lijkt me alleen maar onhandig als iemand bijvoorbeeld eens naar je babykamer komt kijken met rose/blauwe spulletjes...

gr.
webby
Ik denk dat je de beweegredenen aan die mensen moet vragen, want daar zullen ze wel een persoonlijkje reden voor hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64372811
webbyplus wij wisten bij de eerste ook het geslacht en hebben niemand het verteld.
de babykamer ivm met tweede kind neutraal gehouden.
ook de kleding hebben we neutraal gehouden.
maar zo konden wij makkelijker een naam verzinnen en dingen kopen die wij leuk vonden.
tja wij vonden het leuk om samen toch een geheim te hebben.
iedereen was aan het raden wat wij kregen. tja laat ze maar lekker.
ik vond het vooral praktisch met kleding en spulletjes.
mama van 3 kids!
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 december 2008 @ 11:45:48 #284
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64372900
Jaaaaa BE uit de kast!

Nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik vind het zo leuk

Nog een fotomodelletje voor mij
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:50:08 #285
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64372955
BE
gefeliciteerd
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_64372983
BE, wat leuk!

Van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je een top-zwangerschap!
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  vrijdag 26 december 2008 @ 11:52:31 #287
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64373000
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:51 schreef PhysicsRules het volgende:
BE, wat leuk!

Van harte gefeliciteerd, hopelijk heb je een top-zwangerschap!
Ahum, dat was ik dus
Enniewees, van harte!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64373048
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voor de mensen die mee tellen... Ik heb vorige week ook nog ergens een keer een test gedaan omdat ik dus, afgezien van heel veel tranen en een pietsje hormonen nergens last van heb. De teller staat op 5 dus.
[ afbeelding ]
Volgens mij tel ik het hier trouwens al 6
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:00:19 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64373143
Nee toch? Of ben ik echt gek?
2 + 1 + 1 + 1 + MvM. Ja toch!
Bij Sasha waren het er ook 6.
***
pi_64373165
Jose en Michiel gefeliciteerd met Bas ! Wat een schatje , jullie hebben lang moeten wachten maar de beloning is er dan ook naar.

BE en Stinkie ook gefeliciteerd ! Leukleukleuk
pi_64373180
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 09:25 schreef Brighteyes het volgende:
-knip-
Wat een verrassing! Gefeliciteerd jullie!
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:19:14 #292
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64373573
BE
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64373582
Jaaa BE
Ik pleit volgend jaar voor een award voor de grootste geheimenbewaarder

Nu moet ik natuurlijk weer oppassen met mijn postgedrag .... die hormonen van jou
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:28:52 #294
108648 cattie
lieve moeder
pi_64373801
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef webbyplus het volgende:
BE gefeliciteerd!

Vraagje aan jullie;
Mensen kiezen altijd; we willen het geslacht van ons kindje wel óf niet weten. Echter kwam ik laatst een stel tegen die het geslacht wel wilde weten, maar het verder aan niemand ging vertellen. Wat ik me afvraag; wat is de beweegreden van iemand om zelf het geslacht te willen weten, maar het niet door te willen vertellen? Lijkt me alleen maar onhandig als iemand bijvoorbeeld eens naar je babykamer komt kijken met rose/blauwe spulletjes...

gr.
webby
Wij weten het zelf wel, maar verder (bijna) niemand. We willen het zelf weten om praktische redenen en om ons ook emotioneel wat gerichter voor te kunnen bereiden. Bij de eerste zwangerschap wisten we het niet, maar dachten dat het een meisje werd en het was een jongen. Dat vonden we beiden niet fijn.
De deur van de babykamer zit hier dicht, niemand mag hem zien en ook de kleertjes enz krijgt niemand te zien.
Wat wel vervelend is, is dat mijn schoonmoeder het eigenlijk niet accepteert dat wij het wel weten en zij niet. Ze blijft daar maar over door zeuren. Elke keer weer hetzelfde. a) ze wil dat we zeggen wat het wordt, b) ze wil een meisje, c) ze denkt dat het een jongen is want zij wilde altijd een meisje en kreeg geen meisje, dus vast ook geen kleindochter.
pi_64374097
cattie wat vervelend zeg zo een schoonmoeder. ik zou haar nog lekker lang laten spartelen en pas 2 dagen na de bevalling op bellen ja ik was heel gemeen met mijn hormonen
pffff die van mij kreeg ook geen dochters en nu maakt ze haar andere kleinkind(van schoonbroer) zo gek dat het kind als ze 16 is bij oma wil wonen.
ze heeft nu 3 kleindochters waarvan ze er maar 1 ziet.
mama van 3 kids!
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:42:09 #296
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_64374099
Be en stinkie oh wat een leuk kerstnieuws
geniet ze !!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_64374268
BE Wat heerlijk!! Ook ik vond je verdacht veel aanwezig, maar dat bleef bij de link "die gaan er vast gaan weer voor samen"... wat heerlijk voor jullie dat het nu zo snel raak bleek te zijn ook al was t dan voor F misschien heel stiekem ook wel even slikken zo snel! Maar straks dan 20 maandjes ertussen..dat is toch hartstikke mooi!

Ik vind het heerlijk voor jullie en wordt helemaal mooshy van je verhaal! En wat leuk dat je dus ook aanschuift in die drukke augustusweek!

Geniet ervan samen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Poppedein op 26-12-2008 12:56:32 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  † In Memoriam † vrijdag 26 december 2008 @ 12:51:23 #298
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 26 december 2008 @ 12:53:15 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64374371
Ja, we gaan er een feestje van maken in agustus hoor! Heeft men tenminste wat te doen in de komkommertijd!

Oh, en over weten of niet. Mijn moeder vroeg gisteren gelijk 'gaan jullie het nu ook weer vragen?'. Die vond het helemaal niet leuk om het te weten de vorige keer, maar ja... het was niet voor 1 persoon stil te houden en ik wilde het wel met de hele wereld delen.
En ja... we willen het nu ook weer weten en ik zei al tegen mijn moeder dat ik best mijn mond wilde houden, maar mocht het een meisje gaan worden dan ga ik me toch los met roze... dat kan ook echt niet missen dan hoor!
Nou ja goed, nog een week of 14 en dan weten we het...
***
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 26 december 2008 @ 13:00:26 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64374553
ik baal ..

ik had gisteren een doos belgische bonbons gekregen, en ik had trek in chocola zonet, dus ik denk lekker een bonbon te nemen.. bij de eerste had ik al zoiets van wat proef ik toch bij de tweede ging er een lichtje branden, en ik kijk op de verpakking: ja hoor zit er alcohol in helemaal niet bij stilgestaan, heb hem ook gelijk uitgespuugd maar damn wat baal ik ervan is de bouman trots op me en vertrouwen ze me, doe ik zoiets stoms .. terwijl ik altijd oplet met wat ik in mijn mond stop ... alleen uitgerekend nu dus even niet
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 26 december 2008 @ 13:03:05 #301
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64374606
Wat leuk BE! Gefeliciteerd!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')