abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230274
Ruud wordt helaas steeds fletser. Hij slaapt, mompelt wat mee of staat te hinneken op een manier die er aan doet denken dat hij het vogeltje zag (scene uitzwaaien Maurice). Zonde, want hij heeft mijn zegen nog altijd. Het wordt tijd dat hij Willem eens een zodanige massagebeurt geeft dat deze nog slechts zijn ware aard en bedoeling kan laten zien. Desnoods een ferme kneep onder de waterspiegel in het finse bad. Nee, Ruud, ouwe rukker, wordt snel weer wakker want aders.....
  zondag 12 december 1999 @ 13:25:00 #2
1829 Jewel
De enige echte!
pi_230275
Iedereen verdient een reactie op z'n eerste posting, dan is die nare 0 weg.
Je hebt gelijk hoor. Ruud heeft geen stimulans in het huis meer en weet van verveling niet meer wat die moet doen. Ik denk dat Ruud gewend is om veel mensen om zich heen te hebben om zich daarmee te vermaken en dat heeft die nu niet meer.
En Willem valt nog wel door de mand, stel dat die weer eens gaat "praten" terwijl Ruud ligt te slapen en R. word wakker en houdt zich nog even stil, nou dan heeft Willem de poppetjes wel aan het dansen.
pi_230276
Nog een newby reactie hier..

Inderdaad. Ruud is zichzelf niet meer... De psyogologisch slijtage slag is volgens mij nu wel begonnen.
Hij wilde meer lichaamsbeweging, zei hij enkele weken terug. Die kans heeft hij nu, maar blijkt toch ook niet te helpen. Het worden nog hele zware weken voor de luitjes...

Groetjes miba!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')