abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230253
Na het zien van de zaterdag uitzending en streams is er een kansje dat Karin uit zich zelf opstapt, wat denken jullie: stopt V er alsnog een nieuwe of ex bewoner in?
Moet er zelf niet aan denken en kan het me ook niet voorstellen.
pi_230254

Ja. Anders gaat de 1 na laatste kijkersbelronde niet door en die levert behoorlijk wat geld op.

  zaterdag 11 december 1999 @ 23:16:00 #3
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230255
Tenzij VOO het publiek laat kiezen (lees bellen) of er een nieuwe bewoner in moet en er nog een nominatieronde volgt of dat de drie overgebleven bewoners mogen blijven zitten tot het einde.
Terug uit het enge bos
pi_230256
Nou, ik denk niet dat ze Karin zomaar laten vertrekken. Er zal wel weer van alles en nog wat belooft worden als ze maar blijft.
En ik denk dat het allemaal nog wel meevalt.
Karin gaat heus niet naar huis !

pi_230257
Geen nieuwe bewoner, wel een oude.

Martin staat al te trappelen, en anders wil Bientje (voor een zeker bedrag) best de laatste weken van het jaar nog wel met haar 'geliefde' doorbrengen.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_230258
Voor die laatste paar weken? Nee, dat zal toch wel niet? Ach, VOO heeft wel vaker verrassingen in petto dus ergens is het ook niet verwonderlijk als zoiets wel zou gebeuren. Zelf betwijfel ik het.

Bye bye

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_230259
tuurlijk geen nieuwe bewoner!! ik denk het niet! want het is nog maar een paar weekjes, en dan... het millenium! en trouwens, het wordt in iedergeval geen martin. sabientje ook niet, al zou dat wel wat spanning in de zaak geven, zeg. goh, wat een saaaaie bedoening daar. bart blaast er als enige nog wat leven in. die zal het vast winnen.
  zondag 12 december 1999 @ 19:59:00 #8
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_230260
Als het dan toch moet, dan gaarne de minnaar van Tessa als nieuwe bewoner.
Haalt gelijk bij rechter.
pi_230261
Ghaven! wat een ontzettend goed idee.
  † In Memoriam † zondag 12 december 1999 @ 20:03:00 #10
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_230262
HaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHaHa

En Willem zich dan maar groot houden en over Tessa roddellen op zo'n manier dat die gast niet meer weet hoe snel hij weer het huis uit moet.
Kunnen hele leuke gesprekjes worden.

The future is after you
  zondag 12 december 1999 @ 20:07:00 #11
1669 jolanda
Zo blauw als roet!
pi_230263
In ieder geval GEEN Martin. Die eikel denkt dat ie nog vrienden heeft in dat huis ook, terwijl iedereen hem zo ongeveer allang vergeten is, vago. Hij loopt er maar de hele tijd een beetje nutteloos bij, terwijl heel Nederland niet op zo'n gozer zit te wachten. De eerste week dat ie eruit was, was het leuk, maar daar is ook alles mee gezegd. Het gaat hem alleen maar om het geld wat hij verdiend als ie met zijn verwende kop op tv komt. Tja, het maakt mij niet uit hoor.
  zondag 12 december 1999 @ 20:11:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230264
Ah kom op, dat kunnen ze echt niet maken! En al zetten ze er weer een nieuwe bij; die verdwijnt dan toch weer binnen twee weken. Maar als er iemand inkomt, laat het dan aub Mona zijn! Heeft Ruud weer even lekker iets te knuffelen...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_230265
Nee, dat kunnen ze echt niet maken.
En bovendien, wie wil er nu nog in voor die twee weekjes die de bewoners nog moeten? Niemand toch?
Ach...ik verwacht niet dat Karin gaat. En als ze gaat, dan vast geen nieuwe.

groetjes van Fannetje

  Admin zondag 12 december 1999 @ 21:04:00 #14
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_230266
als er een nieuwe bewoner komt, vind ik dat hij/zij geen geld mag krijgen bij evt. winst (volgens welke deelsom dan ook) !!
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_230267
Tuurlijk laat Veronica Karin niet zomaar gaan (Anouk hebben ze immers ook binnen weten te houden).
Er zal deze week wel een gesprek met
echtgenoot Wim volgen in de dagboekkamer.
pi_230268
Is niet zo slim van Karin, publiek zal Karin eruit stemmen bij nominatie.
pi_230269
Ben helemaal eens met ELMO. Ze vinden wel wat om haar nog even in het huis te houden.. Het verdried om Maurice zal in paar dagen overgaan.Willem probeerd haar steeds meer na zich toe te trekken omdat hij zich bewust is dat Ruud ( zijn maatje ????????) steeds meer met Bart optrekt. Was ook duidelijk te horen in de slaapkamer toen hij met Karin aan het praten was .. Karin blijft dus nog een paar dagen en word dan uitgestemt door het pupliek.
pi_230270
Ik meen me nog een,twee enveloppen te herinneren,voor bewoners die het moeilijk hadden,maar niet uit zichzelf durfden weg te gaan.Zullen ze zoiets ook in petto hebben voor Karin?
Well,we all shine on...

pi_230271
Ja ik denk dat er een oude terug keert.
Het lijkt me ook wel leuk om er een junk tussen te stoppen. Dan geen drugs geven natuurlijk
  † In Memoriam † maandag 13 december 1999 @ 14:29:00 #20
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_230272
quote:
op 12-12-1999 om 10:03 PM schreef arno12 het volgende:
Tuurlijk laat Veronica Karin niet zomaar gaan (Anouk hebben ze immers ook binnen weten te houden).
Er zal deze week wel een gesprek met
echtgenoot Wim volgen in de dagboekkamer.

Een nieuwe maakt het concept ongeloofwaardig, zeker naar buitnelandse klanten. En twee in het huis met kerstmis wil VOO ook niet. Ze zitten hier behoorlijk mee in hun maag. Oook SBS heeft hiervan geleerd, de deelnemers moeten f6000,00 betalen als statie geld, krijgen niet terug bij vrijwillig vertrek.
Toen Karin overstuur was bij de komst van Anouk en Cyrille wilde zij ook kadootjes en kreeg die.
Nu zal ook alles krijgen wat haar in het huis kan houden, ze lijkt weer wat bekomen van de emoties (dank aan Oliebol) en ze heeft trots genoeg om het dan nog even vol te houden.
Trouwens bij de laatste stemming kreeg Karin de minste stemmen, het is Willem die vertrekt. (jammer Ayla1 maar ze krijgen allemaal 2 nominatie stemmen -> exit Wilem)


The future is after you
  maandag 13 december 1999 @ 14:44:00 #21
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_230273
Ik denk het niet, dus er zal dan wel een nieuwe bewoner bij komen. Want dat dacht ik ook van de vorige bewoners.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')