abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 december 1999 @ 11:50:00 #26
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_230233
Ik heb geen reactie op de uitzending (niet gezien) maar voor de volgende mening hoef ik die niet gezien te hebben, het speelt al een tijdej dat pro bart en zeer anti willem 9velen trappen erin):
Vind dit helemaal verkeerd en Kierewiet je verwoord hier heel goed wat ik ook denk.
dat wilde ik alleen laten weten...


fake a dream
  zondag 12 december 1999 @ 15:11:00 #27
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230234
Ik heb de afgelopen tijd meermalen aan de Fokkers verzocht mij de positieve kanten van Willem te belichten.
Niemand heeft mij kunnen overtuigen.
Nu hoeft dat ook niet meer. Het roddelen enzo boeit me niet echt, terecht wordt opgemerkt dat je ergens over moet lullen. Maar dat gedoe tegen Karin.... wat een rat. Ja hoor karin, je zit hier toch voor jan lul, als ik jouw was zou ik maar weggaan, erg he hoe je je gezinnetje mist.
En dan supergranny Karin. Wat een oud wijf zeg. Hollandse bekrompenheid op zijn top. Nee Bart, dat mag niet je verbranden dat gaat terug naar de fabriek dat mooie hout. Yeah right. Op dat moment was het erg goed dat ik niet in dat huis zat, ik had haar dat hout op laten eten. En vervolgens Karin tegen Willem: weetje wat Bartje wilde doen? zomaar dat mooi hout verbranden ooohhhh.... ik ging er niet eens op in (Oh nee???).
Als Willem ook maar iets had wat leek op kloten had ie tegen karin gezegd nee karin dat hout gebruken ze echt niet mee, dat geeft niet. Maar nee, het kwam handiger in zijn straatje uit om met Karin mee te ouwehoere.... de waardeloze drol.

Nee, het maakt me eigenlijk niet uit of Bart of Ruud wint, maar Karin oud wijf en toch al rijk en Willem gore rat die denkt dat ie kan manipuleren worden het wat mij betreft dus niet.

Zo de gal is weer ge ,

ik ga weer aan het werk

Groetjes, Casey

  zondag 12 december 1999 @ 15:46:00 #28
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_230235
Uhmm... ben ik dan de enige die Willem mag? Karin moet gewoon heel hard opzouten.. die lelijke doos... Ze meent zich daar de moeder van iedereen.. Zonder Willem kunnen ze toch niet fatsoenlijk eten... Als Willem er niet was zou het een teringzooi zijn: Bart zou raadseltjes zitten te verzinnen, Ruud zou zich de hele tijd zitten rukken en Karin zou zitten janken in de DBK...
Dus: go Willem, go Willem!
Ik hoop persoonlijk dat Karin uitzich zelf weggaat voor de volgende nominaties, en dat Ruud er bij de nominatie uit wordt geflikkerd...
Ze doen er dan toch niet weer een nieuwe in he? dat lijkt me echt lelijk hoor, voor die laatste week ofzo..


GRTZ ArchAngel

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
  zondag 12 december 1999 @ 15:56:00 #29
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230236
quote:
op 12-12-1999 om 03:46 PM schreef ArchAngel het volgende:
Uhmm... ben ik dan de enige die Willem mag? l

Nee, Perico mag hem ook. Dus als jullie allebbei bellen krijgt hij twee stemmen. Doen dus, anders is het zo zielig....

groetjes, Casey

pi_230237
quote:
op 12-12-1999 om 03:11 PM schreef Casey het volgende:
Maar dat gedoe tegen Karin.... wat een rat. Ja hoor karin, je zit hier toch voor jan lul, als ik jouw was zou ik maar weggaan, erg he hoe je je gezinnetje mist.

Hierboven staat dus precies verwoord hoe je de boel kunt verdraaien he. Willem zei niet "JE zit hier voor jan lul", hij zei "WIJ zitten hier maar voor de extra".

Blijft zich verbazen
  † In Memoriam † zondag 12 december 1999 @ 16:30:00 #31
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_230238
Ja hoor we zijn er weer.
Toch een nieuwe anti Willem topic.
Het begint er steeds meer op te lijken of er een wedstrijd gaande is wie Willem op de meest rabiate manier kan afzeiken.
Zullen daar dan maar eens een aparte topic voor openen.
Ik heb al een tijdje de neiging om heel off topic te reageren met de meest walgelijke post te quoten met
En de winner is


Mona de koe kreeg haar deel, toen Sabientje , zijn jullie soms verslaafd aan afzeiken en doet het er niet meer toe wie of wat ?

Kierewiet jouw reactie vindt ik top .

The future is after you
  zondag 12 december 1999 @ 16:32:00 #32
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230239
Hoi Kierewiet,

Ik pretendeerde niet letterlijk te citeren, dus daar kun je niet echt conclusies uit trekken. Het verandert trouwens voor Willem helemaal niets: sterker, als je dat wij uit wil leggen in deze zin, kan ik daar alleen de conclusie uit trekken dat hij wij ipv jij zei om daarmee te vermijden dat Karin zou denken dat hij dat alleen zei in de hoop dat hij dan een grotere kans maakt om te winnen.

Heu??????

Sorry heftig dronken gisteravond; ik snap zelf ook geen drol van bovenstaande zin. Ik was mijn laaf gisteravond kwijt, zeg maar.

Wat ik bedoel: Hij praat op Karin in in de hoop dat zij weggaat. hij doet of hij denkt dat zij twee geen kans maken. Zodat zij niet denkt: hij wil me weghebben zodat hijzelf kan winnen. Daarom zei hij wij en niet jij.

Pfff.... snap je het nu? Ik hoop het, beter uitleggen lukt niet vandaag.

Groetjes, Casey


EDIT: even als reactie op Otaku-san: volgens mij was ik in mijn eerste posting in dit topic ook niet echt postief over Karin. Maarruuhhh... als jij prijzen gaat uitdelen voor degene die het best (rabiaat, mooi woord!) iemand afzeikt, moet je me even waarschuwen, dan ga ik even echt mijn best doen.

Groetjes, Casey


------------------
Huhhh... SEX?

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 12 December 1999).]

  zondag 12 december 1999 @ 16:44:00 #33
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230240
quote:
op 12-11-1999 om 10:10 PM schreef Kierewiet! het volgende:
JA HALLO !!!!!! Waar zijn we nu mee bezig ??
Fokkers, tijd voor een beetje zelfanalyse !

Beetje laat, maar toch nog even een beetje zelfreflectie van mij

Ik denk dat er eigenlijk 3 manieren zijn om naar BB te kijken:
(1) het programma bb
(2) het spelletje om de pot
(3) de bewoners

Dezelfde gebeurtenis kan er vanuit deze verschillende invalshoeken totaal anders uit zien. Omdat ik denk dat een persoon tegelijkertijd, of in ieder geval afwisselend, vanuit elk van de invalshoeken kan kijken, denk ik dat waar jij inconsistentie in opmerkingen ziet, die er niet noodzakelijkerwijs is...

AD (1). Binnen deze categorie vallen gedachten over het concept bb, de fouten daarin, de 'onmenselijke' behandeling van de bewoners, vermeende manipulatieve weergave van de feiten, etc. Vanuit dit perspectief was de opmerking van Willem in de uitzending van vanavond - net als de nachtelijke gesprekken van de heren deze week - verfrissend. Eindelijk hebben de bewoners door hoe de verhoudingen liggen. Interessant voor de kijker, want hoe gaan ze met deze info om? Dat zou nog wel eens problemen kunnen gaan opleveren voor VOO, hehehehe!

AD (2) Daarnaast is er het spelletje BB: Wie gaat het huis uit met de 250 K? En wat doet iedere bewoner om te zorgen dat hij (of zij) het wordt? Toen ik voor het eerst hoorde dat BB op tv zou komen, zag ik hierin het meest interessante aspect van BB: welke trucs worden er uit de kast gehaald om concurrenten uit te schakelen? Ik heb me er ontzettend over verbaasd dat de bewoners hier schijnbaar nauwelijks mee bezig waren. Dit is dan ook wat ik leuk vond aan Mona; vanaf het moment dat ze het huis binnenkwam heeft ze er alles aan gedaan om zich populair te maken bij de twee meest geliefde personen: Ruud en Bart. Sinds zij het huis uit is, gebeurde er eigenlijk weinig op dit vlak. Op zich is Willem dus vanuit dit perspectief echt een verademing. Ik denk dat zijn opmerkingen tegen Karin wel degelijk deel uitmaken van een strategie die ervoor moet zorgen dat Willem bij de laatste drie overblijft. Misschien zou ik zelf precies hetzelfde gehandeld hebben en ik ben zeer benieuwd naar zijn volgende stap. Dat wil zeggen, hoe gaat hij - als Karin eenmaal weg is - zijn eigen positie binnen de laatste drie versterken?

Vanuit denkwijze 1 en 2 kan ik BB vrij afstandelijk benaderen en heerlijk speculeren over toekomstige acties. Echter, soms neemt de emotie het over. En dat komt door visie 3.

Ad (3) De bewoners. Wie zijn ze, wat voelen ze, hoe zijn de onderlinge verhoudingen en - vooral - wie is je eigen favoriet? Ik denk dat iedereen die wel eens een soap echt heeft gevolgd, op een gegeven moment favorieten krijgt. Er zijn nu eenmaal karakters met wie je je meer kunt identificeren, die je sympatieker vindt en die meer interessante verhaallijnen krijgen van de schrijvers van de soap. Zo ook bij BB. Ik zit nu al een paar maanden dagelijks naar die mensen te kijken en je gaat je op een gegeven moment echt in ze inleven. Getuige de reacties bijvoorbeeld na het DBK geprek tussen Bart en Sabine - velen geven toe toch wel even een traantje te hebben weggepinkt. Ik heb, als ik de huidige bewoners naast elkaar leg, inderdaad een duidelijke voorkeur voor Bart. Om de simpele reden dat ik me met hem het meeste kan identificeren, me in zijn opvattingen meer kan vinden dan in die van anderen en - en dat komt natuurlijk in ieder geval gedeeltelijk door de selectieve weergave van VOO- hij levert meer interessante verhaallijnen op dan de anderen. Ik geef dus grif toe dat ook ik niet ongevoelig ben voor de 'manipulaties' van VOO. Maar: mijn antipathie jegens Willem heeft andere oorzaken. Als ik geschokt reageer over wat hij in de uitzending tegen Karin zei, dan komt dat omdat ik nu eenmaal 'meer heb' met Karin, me momenteel sterk inleef in haar situatie en met haar meeleef. Emotie dus. En als dan een van de andere bewoners - in dit geval Willem - het haar in mijn ogen moeilijker maakt, dan reageer ik daar ook emotioneel op. Hoe durft Willem 'mijn' Karin zo te bespelen?

Ik vind het onzin dat je nog maar vanuit een perspectief zou mogen kijken, en blijf dus helemaal achter mijn eerdere opmerkingen staan. Ik hoop wel dat mijn mening zo iets meer overdacht overkomt!

  zondag 12 december 1999 @ 17:04:00 #34
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230241
w.o.r. jongen ik had het niet beter kunnen zeggen. (in ieder geval vandaag niet ).
Ik wil er zelf nog een ding aan toevoegen, om ook mijn reacties wat minder bot over te doen komen, en dat is het volgende.

BB is een saop, met daarin personages zoals in iedere soap. Als ik iets zeg over Willem in BB -en nu komt het- DAN ZEG IK IETS OVER HET PERSONAGE WILLEM, NIET OVER DE PERSOON.
Sorry voor de hoofdletters maar het is belangrijk dat iedereen dit weet. Als ik Willem irl tegen kom kan het best zijn dat ik hem ga mogen, nu even niet.

Sorry ik moet weg hier, morgen meer

Groetjes, Casey

  zondag 12 december 1999 @ 17:06:00 #35
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230242
quote:
op 12-12-1999 om 05:04 PM schreef Casey het volgende:

Als ik iets zeg over Willem in BB -en nu komt het- DAN ZEG IK IETS OVER HET PERSONAGE WILLEM, NIET OVER DE PERSOON.


Inderdation! Casey, je haalt de woorden uit mijn mond!

pi_230243
Nou, wacht even, we gaan het nu vergelijken met een gespeelde soap waar de texten uit de pen van de schrijvers vloeien ?? Daar ga ik niet in mee hoor. De bewoners kunnen weliswaar een rol vertolken, maar zijn daarbij toch wel 100% afhankelijk van hun eigen PERSOON.

Effe uitleggen:

Ofwel, iedereen "speelt" in BB zoals hij/zij denkt te moeten spelen waarbij dat denken direct uit zijn/haar brein wordt gedestilleerd. In een soap speel je iets wat de schrijver uit zijn brein heeft gehaald en dat maakt nu juist het onderscheid tussen BB en een soapserie.

Mijn stelling luidt dus dat je juist in BB de persoon niet kunt loskoppelen van het personage dat hij of zij neerzet.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 12 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_230244
quote:
op 12-12-1999 om 04:32 PM schreef Casey het volgende:
<snip>
Heu??????

Sorry heftig dronken gisteravond; ik snap zelf ook geen drol van bovenstaande zin. Ik was mijn laaf gisteravond kwijt, zeg maar.
<snip>
Maarruuhhh... als jij prijzen gaat uitdelen voor degene die het best (rabiaat, mooi woord!) iemand afzeikt, moet je me even waarschuwen, dan ga ik even echt mijn best doen.

Groetjes, Casey


Sorry, Casey, voor de <snip> 's
Aangezien we elkaar in cyber-talk zo vaak misverstaan, zou het niet een idee zijn om de smiley-ontwerpers te vragen een smiley te maken voor 'dronken' en een voor 'kater' ?
Ook Schanulleke beschreef zijn door hem aangemaakte topic "Je favoriete Fokziener" als:
"Toen ik eerdaags in een beetje beschonken bui deel I van dit topic opende, kon ik niet
bevroedden, dat het zoveel teweeg zou brengen. In mijn dronken butje vond ik het
trouwens oprecht een goed idee."

Als de auteur van een topic of een post kan aangeven, zichzelf op dat moment ook niet echt serieus te nemen wegens de nodige alcohol, dan wordt het misschien veel makkelijker voor de lezers (die zichzelf op dat moment juist heel erg serieus nemen),
om zich niet al te zeer eraan te storen...

Dit was een serieus voorstel

  zondag 12 december 1999 @ 17:35:00 #38
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230245
quote:
op 12-12-1999 om 05:14 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Nou, wacht even, we gaan het nu vergelijken met een gespeelde soap waar de texten uit de pen van de schrijvers vloeien ??

Inderdaad! Ok, ik geef toe dat er wat verschillen zijn, maar kijk eens naar de overeenkomsten:

(1) Dagelijkse uitzending, waardoor je snel bij het 'verhaal' betrokken raakt. Het gaat deel uitmaken van je dagelijks leven (hoe zou het vandaag met Karin gaan? - alsof je haar kent).
(2) Afbreking van dat verhaal op zo'n moment dat je het de volgende dag weer wilt zien. En je tussendoor gaat afvragen wat er morgen weer zal gebeuren (zal ze morgen vertrekken?).
(3) Onderwerp: het het leven van mensen. De veranderende onderlinge relaties tussen die mensen maken het verhaal (gisteren liep Willem nog amicaal te doen tegen Ruud en moet je hem nu eens over Ruud zien roddelen).
(4) Je kent deze mensen voor je gevoel steeds beter. Je leert steeds nieuwe dingen die ervoor zorgen dat je ook eerdere acties van die mensen in een ander daglicht plaatst (Wie had Willem ook al weer genomineerd, vraag je je af als je ziet hoe hij de kansen ervaart).
(5) Je voelt je emotioneel betrokken bij die mensen (He wat kut voor Karin, ze zit al de hele dag te janken. Moet ook wel moeilijk zijn, als je de enige persoon die je vertrouwt kwijtraakt).
(6) Je wilt je ermee bemoeien, probeert vanaf de bank hun acties te beïnvloeden (Nee, karin, vertel dat nou niet tegen Willem want die maakt er misbruik van en dan lig je eruit!).

Ik weet niet of je zelf wel eens andere soaps kijkt, maar deze dingen heb ik in ieder geval sterk gehad bij iedere soap die ik ooit gevolgd heb. Je belangrijkste bezwaar zat geloof ik in het feit dat de bewoners 'hun eigen teksten schrijven'. Maar is dat nou echt wel zo? Ik denk dat VOO hier de rol van tekstschrijver heeft overgenomen. Ze verzinnen weliswaar niet van tevoren wat de bewoners zullen zeggen, maar:ze hebben wel de beschikking over een bijna onbeperkte schat aan gebeurtenissen, gesprekken en opmerkingen van elke bewoner, die ze op elk gewenst moment wel of niet kunnen laten zien. Is dat eigenlijk ook niet tekstschrijven, maar dan achteraf?


Met andere woorden: ja, je kunt het personage zoals dat uit de uitzendingen naar voren komt wel degelijk loskoppelen van de werkelijke persoon. Wat een bewoner er in stopt, is niet noodzakelijkerwijs wat eruit komt!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 12 December 1999).]

pi_230246
quote:
op 12-12-1999 om 05:35 PM schreef w.o.r. het volgende:
Inderdaad! Ok, ik geef toe dat er wat verschillen zijn, maar kijk eens naar de overeenkomsten:

Overeenkomsten in het geheel als programma zijn er zeker, maar daar ging het in mijn inbreng niet om.

quote:

Je belangrijkste bezwaar zat geloof ik in het feit dat de bewoners 'hun eigen teksten schrijven'.


Neen, mijn belangrijkste bezwaar was dat jullie het doen en laten, de gedachtengang etc van de personages in het Bogbrotherhuis los willen koppelen van de personen die het spelen. In mijn eerdere post leg ik uit waarom dat mijns inziens niet kan.

Een nuance die ik wel kan aanbregen is:

Ook in een echte soap zal de persoon die het speelt een eigen inbreng hebben op de neergezette karikatuur. Maar, die is lang niet in dezelfde mate aanwezig als in BB. In een echte soap bestaat de invloed van die persoon voornamelijk om de expressie ! In BB naast die expressie ook om de gedachtengang, waar die expressie uit voortvloeit.


Blijft zich verbazen
  zondag 12 december 1999 @ 18:09:00 #40
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230247
Moor, er moeten inderdaad smilies voor dronken etc. komen, ik had gisteren tijdens de tijd van mijn leven tijdens het bekijken van de BB uitzending

Ook ik ben het met Kierewiet eens. Iemand zei hier dat Willem, ipv haar op te beuren, met haar mee praatte. Kom op zeg, hij zei dat hij kon zien dat Karin aan thuis dacht, nou als hij dat ziet mag hij dat toch zeggen? Wat heeft Karin er trouwens aan als iemand steeds zegt: aahjoh, het valt wel mee, het komt wel goed.
Ik zou daar niets an hebben, en Karin denk ik ook niet.
Dezelfde schrijver vermeld een paar regels later dat Bart zo lief Karin over de bol streelde. Maar dat was in feite wat Willem ook deed, hij toonde begrip voor haar situatie. Alleen het feit dat Willem begrip toont, nee dat kan echt niet

Objectief kijken naar Willem en zijn acties lijtk er helaas niet meer bij te zijn.

It's a sad state of affairs.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  zondag 12 december 1999 @ 18:38:00 #41
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230248
Kierewiet,

Ok, sorry, wat te snel gereageerd en niet goed genoeg gelezen... Ik zal het nog een keer proberen .

Als ik het goed begrijp is jouw stelling dat het eigen karakter van de bewoners onvermijdelijk in hun gedrag terugkomt en dat een opmerking over hun gedrag in BB niet los kan worden gezien van hun persoon?

(Correct me if I'm wrong - again)

Ok, kan ik tot op zekere hoogte in meegaan, maar je gaat dan wel helemaal voorbij aan de macht van de situatie. Feit is dat het BB huis een omgeving is die ander gedrag oproept dan het dagelijks leven. Ter illustratie: in het dagelijks leven doe ik zelden mijn best om me bij invloedrijke personen positief te profileren en zal ik zelden echt gemeen zijn tegen anderen. Toch, als ik in het BB huis zou zitten, zou ik me proberen 'in te likken' bij personen die (binnen de groep, of bij het publiek) een sterke positie hebben, en alles in het werk stellen om concurrenten het huis uit te werken. Iemand die mij zo 'aan het werk' zou zien, mag mijn gedrag dan natuurlijk bekritiseren; dit gedrag zegt immers weinig over mijn normale persoonlijkheid.

Zo zie ik dit ook bij mijn eigen commentaar over de bewoners. Ik kan Willem wel kwalijk nemen dat hij Karin er probeert uit te werken (en dat is uiteraard mijn eigen interpretatie van de beelden), maar dat zegt voor mij nog weinig over de persoon Willem in het echte leven.

P.S. Karin in de uitzending van vanavond: 'niemand is hier 100% zichzelf. Als iemand tegen me zegt dat hij lekker naar huis zou gaan als hij mij was, dan weet ik niet of hij dat nou echt meent...'

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 12 December 1999).]

pi_230249
quote:
op 12-12-1999 om 06:38 PM schreef w.o.r. het volgende:

Ik kan Willem wel kwalijk nemen dat hij Karin er probeert uit te werken (en dat is uiteraard mijn eigen interpretatie van de beelden), maar dat zegt voor mij nog weinig over de persoon Willem in het echte leven.


Jij kan wel die scheiding maken, maar het gros van het kijkerspubliek niet. Die hebben al moeite echte soap-personages van de acteur te scheiden. Laat staan in dit geval.

En dat is het grote probleem hier: Willem gaat voor half Nederland vanaf nu door het leven als een achterbaks geldbelust mannetje. Met dank aan Veronica. Kom van dat imago nog maar eens af.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_230250
Hoezo "in het echte leven" ?
Moet hij hier dan een voorgeschreven tekst voorlezen ? Nee toch, hij is toch geen acteur!
Van alles is weer waardeloos

  zondag 12 december 1999 @ 19:44:00 #44
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230251
quote:
op 12-12-1999 om 07:38 PM schreef Juffrouw Jannie het volgende:
Hoezo "in het echte leven" ?
Moet hij hier dan een voorgeschreven tekst voorlezen ? Nee toch, hij is toch geen acteur!

In het echte leven: in zijn eigen omgeving met mensen die hij graag om zich heen heeft, waar hij niet opgesloten zit, waar niet de hele dag camera's op zijn kop staan, niet heel Nederland iedere opmerking analyseert, niet om de twee weken genomineerd wordt en niet wordt gestreden om 250 K. Waar hij kan zijn wie hij wil zonder dat dat gelijk duidelijke gevolgen heeft. Dat bedoel ik ongeveer met in het echte leven!

Trouwens, Hunter, bedankt dat je me de credit geeft dat ik onderscheid kan maken tussen wat ik zie op tv en de werkelijkheid; krijg steeds meer het gevoel dat men bij voorbaat uitgaat van het omgekeerde! En inderdaad, ik houd mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren als Willem vertrekt... zou niet graag in zijn schoenen staan!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 12 December 1999).]

  maandag 13 december 1999 @ 12:30:00 #45
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230252
[quote]op 12-12-1999 om 05:23 PM schreef Moor o.a. het volgende:

Aangezien we elkaar in cyber-talk zo vaak misverstaan, zou het niet een idee zijn om de smiley-ontwerpers te vragen een smiley te maken voor 'dronken' en een voor 'kater' ?

Als de auteur van een topic of een post kan aangeven, zichzelf op dat moment ook niet echt serieus te nemen wegens de nodige alcohol, dan wordt het misschien veel makkelijker voor de lezers (die zichzelf op dat moment juist heel erg serieus nemen),
om zich niet al te zeer eraan te storen...


Hoi Moor,

Ikwas op dat moment volledig serieus, hoor. Ik probeerde alleen een subtiel verschil duidelijk te maken, maar de zin die ik produceerde liep niet echt lekker, doordat ik een beetje boel brak was. Vandaar mijn opmerking. Nou hoeft van mij niemand mij ooit serieus tenemen, doe ik zelf eigenlijk ook meestal niet, maar ik stond en sta nog steeds achter wat ik toen zei. Het kwam er alleen een beetje beroerd uit...

Maar een smiley vinnik best. Moet ie wel leuk zijn anders gebruik ik em niet

Groetjes, Casey

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')