abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230195
Deze topic is bedoeld voor recensies, opmerkingen of verslagen van ex-BBers in andere TV programma's.

Vanavond gingen Tatum en Jennefer op bezoek bij Mona, ze kwamen onverwachts dus ze zat bij de kapper, Mona's man bracht ze daarheen.
Ze geven Mona een laaf in de personage van Ruud met rood petje en gitaar (wel geinig al hou ik absoluut niet van een Laaf).
Zoals gewoonlijk waren de brutale meiden erg bijdehand.Ze vroegen of Ruud Mona probeerde te versieren. Mona: Nee maar hij kon wel lekker knuffelen.
Later kwam ook Sabine in beeld (ze ging samen met Mona naar een of andere premiere)
Tatum: "Sabine kom je in de playboy?"
Sabine:"Ja in het februari nummer"
Tatum: Oh dan zien we dus de tieten waar Bart aan heeft gezeten.
Sabine: Ja zeg het nog ff ordinairder!!
Tatum/Jennefer: O.K. we zien sabine's Kut.
Sabine: Nee dat doe ik niet.
Jennefer: heb je nou echt geneukt met Bart???
Sabine: Ik heb alleen gedaan wat jullie op tv zagen.

Nou ja het ging dus weer nergens over maar het was wel grappig.

Heeft iemand Maurice al ergens gezien???

Greetz Tina

  zaterdag 11 december 1999 @ 19:47:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_230196
Ik vind dat de Topics de laatste dagen een hoog laaf gehalte hebben.....ik zou ze bijna gaan sparen!
pi_230197
Ik laaf mij nog even aan de gedachte: "Maurice bij B&vD, PdL, RTL live en dergelijke ... zou ie het doen? Zou ie er zin in hebben? Misschien houdt hij het bij de 10 verplichte nummertjes van Veronica en gaat verder lekker duiklessen geven aan grote of minder grote scharen fans."


Ik denk, met alle respect voor Dries, dat het nieuwe televisieprogramma duiken met Maurice, nu bij onze commerciėle kutzender ... er niet in zit vanwege de zijn communicatieve vaardigheden. Nou ja, misschien een programma waarbij hij alleen maar onder water zit, met wat handsignalen communiceert en verder een lekker gebekte sportieve meid om de presentatie boven water voor haar rekening te nemen.


[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 11 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_230198
Maurice is maandag te gast bij B&vD.

Brutale Meiden: Wat had Sabien in haar haar zitten?
Kutkip?

pi_230199
Zou dat 1 van de 10 verplichte nummertjes zijn? Iedere bewoner belandt daar bij die drie engerds (Henk, Jan en Frits). Dan gaan ze hem vragen hoe dat zit met Karin en orale bevrediging. Kan ie glashard gaan zitten ontkennen. Ik hoop dat ie meteen een aanval doet naar degenen die dat gerucht hebben gemaakt wat het is en iedereen die dat gerucht in stand houdt. Zijn we daar dan vanaf? Tuurlijk niet, want we geloven Dries niet. Zucht.

Zometeen bij Mental Theo op TMF (toevallig dat ik de aankondiging zag daarnet 20:05 zaterdagavond 11 dec 1999) Sabine. Die vukker Mental Theo rectificeert net, dus dan moet ik ook, dat het niet in dit programma is (dus niet -nu- op TMF maar op tweede kersdag, dan is er een winterspecial. Gaat hij met 4 bekende Nederlanders die dan aan een spelshow hebben meegedaan naar de Noordpool. (Duh ... as je het over Sabine hebt, zouden het dan 4 ex-BBers zijn? Beetje vissen, beetje rendertje opeten. (Zijn zijn woorden). Over 5 minuten nu de BB uitzending van BB dus ik ben weer pleite na deze rectificatie. Binnenkort bij TMF dus, winterspecial met onder andere Sabine. (Als ik die Mentale Theo mag geloven in ieder geval.)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 11 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zaterdag 11 december 1999 @ 20:25:00 #6
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_230200
Maus is aanstande maandag inderdaad te gast bij Villa BVD.

bogus.

Hmmm, sorry Sorrow, zie dat jij dit al gezegd had. Ik twijfelde niet aan je kennis


------------------
Karin: "ik denk dat rolf wouters bekend is, niet beroemd. als je beroemd bent heb je echt iets gepresteerd."

[Dit bericht is gewijzigd door bogus (Datum 11 December 1999).]

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_230201
quote:
op 12-11-1999 om 07:16 PM schreef tina het volgende:
Tatum/Jennefer: O.K. we zien sabine's Kut.

Nee, het was Tatum of Jennifer. Wel accuraat blijven.

Ik vind deze dames over het algemeen net te brutaal en niet grappig, dus kijk ik zelden naar de dames (ik zou ook niet weten wie nou Taat en wie Jen is). Maar als er iemand screenshots en dergelijke heeft of weet wanneer de herhaling is, dan hou ik me aanbevolen.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 1999 @ 21:22:00 #8
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_230202
Tatum en Jennifer zijn dus absloluut NIET grappig. Als je een programma vult met een item waar je mensen de trein laat missen door om te roepen dat ze naar een ander perron moeten, nou sorry, erg kinderachtig.

pi_230203
Het programma van Tatum en Jennifer is een goedkoop en naar programma ,dit is typisch weer zo'n geval van
  zondag 12 december 1999 @ 15:53:00 #10
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230204
Tatum en Jennifer zijn twee enorm over het paard getilde sufkutten. Jenniffer ziet er dan tenminste nog een beetje uit als je van aziatisch houdt, maar die dikke vierkante kop van Tatum is lelijker dan Mona. En dan maar net doen of je alles bent. Ik weet niet hoe het komt maar als die natte dozen langskomen op tv gaat ie altijd errug snel op een andere zenden....
Groetjes, Casey


EDIT oeps ik zie net dat het topic eigenlijk bedoelt is voor recensies.... loop ik het weer te vervuilen....
------------------
Huhhh... SEX?

[Dit bericht is gewijzigd door Casey (Datum 12 December 1999).]

  maandag 13 december 1999 @ 20:45:00 #11
1201 tina
Fok!Member
pi_230205
Meestal verschijnen de ex BBers meteen in diverse programma's. Koffietijd, Rtl Live e.d. Is Maurice al gesignaleerd??
Greetz Tina

  maandag 13 december 1999 @ 20:56:00 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230206
quote:
op 12-13-1999 om 08:45 PM schreef tina het volgende:
Meestal verschijnen de ex BBers meteen in diverse programma's. Koffietijd, Rtl Live e.d. Is Maurice al gesignaleerd??


Als het goed is komt 'ie dus straks in B&vD, Tina.
Ben zeer benieuwd.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Admin maandag 13 december 1999 @ 21:10:00 #13
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_230207
alskmeniet vergis, is Dries bij de Ochtendkroeg geweest vanmorgen op VOO FM
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')