abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230184
Wie heeft er eigenlijk gevolgd hoe het is afgelopen met Willem zijn scheerapparaat? Hij moest het inleveren omdat hij te veel batterijen opgebruikte of zijn zender ervan stoorde of iets dergelijks, en hij was daar behoorlijk boos over. Maar inmiddels heeft hij zich al lang weer geschoren, dus daar is kennelijk een oplossing voor gevonden. En nat scheren, daar kan Willem zijn huid niet tegen - zei hij zelf.

  zaterdag 11 december 1999 @ 19:37:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_230185
Antwoord is simpel: hij heeft z'n scheerijzer terug gekregen!
Hij deed het zelfs nog, ondanks het feit dat hij z'n ijzer met een rotgang de DBK in had gekeilt.
pi_230186
Dan was het echt alleen maar een actie om Willem boos te krijgen en zijn reactie op film te hebben. Maar ja, dat hadden we zelf ook wel verzonnen, of ie dat ding nu teruggekregen heeft of niet. Niet dat ik 'ons' zo slim vind, het was gewoon zo vanzelfsprekend.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zaterdag 11 december 1999 @ 20:10:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230187
quote:
op 12-11-1999 om 07:37 PM schreef misterDre het volgende:
Hij deed het zelfs nog, ondanks het feit dat hij z'n ijzer met een rotgang de DBK in had gekeilt.

Hier is weer een fantastische reklame van te maken: Een scherende Willem die zegt: "Hun hart stond stil maar mijn scheerapparaat doet het nog."

(Of ga ik nu te ver terug in de tijd?)

Terug uit het enge bos
  zondag 12 december 1999 @ 00:55:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_230188
quote:
op 12-11-1999 om 08:10 PM schreef Bor het volgende:
Hier is weer een fantastische reklame van te maken: Een scherende Willem die zegt: "Hun hart stond stil maar mijn scheerapparaat doet het nog."

(Of ga ik nu te ver terug in de tijd?)


Ja Bor, je gaat te ver terug in de tijd want ik vat hem niet, maar we hebben nog een Topic over 1948.

  zondag 12 december 1999 @ 14:33:00 #6
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230189
Mister Dre, ik ben ook niet zo oud maar ik volg de Tour de France al jaren en sommige gebeurtenissen worden om de paar jaar verteld.
Hier een korte geschiedenisles:
In 1951 (lang voor mijn geboorte ) was er een nederlandse wielrenner, Wim van Est, die de gele trui droeg en in een ravijn viel. Hij kwam met de schrik vrij en sprak de legendarische woorden: "Zeventig meter viel ik diep, mijn hart stond stil, maar mijn Pontiac liep..." Die uitspraak is lang voor reklamedoeleinden gebruikt.
Terug uit het enge bos
  zondag 12 december 1999 @ 18:10:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_230190
Maaahoeeeeeee, dank je Bor voor deze les, het kwartje is gevallen!
pi_230191
Ik dacht al wat lul jij nou Bor maar ik vat hem al
Maar....de merknaam van het scheerapparaat is toch niet in beeld geweest? Of heb je duidelijk kunnen zien of het een philishave was of een Braun? die kan je nl makkelijk uit elkaar houden
  zondag 12 december 1999 @ 20:13:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_230192
Blij dat het nu duidelijk is.
Ik dacht dat het een philishave is maar ik neem aan dat de fabrikant het apparaat wel herkent. Duidelijkheid hierover zou ook alleen maar nodig zijn als er een reklame van gemaakt zou worden, wat niet waarschijnlijk is omdat het er naar uitziet dat ik één van de weinige nederlanders ben die de uitspraak van Wim van Est kent.
Terug uit het enge bos
  zondag 12 december 1999 @ 20:20:00 #10
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_230193
quote:
op 12-12-1999 om 08:13 PM schreef Bor het volgende:
Blij dat het nu duidelijk is.
Ik dacht dat het een philishave is maar ik neem aan dat de fabrikant het apparaat wel herkent. Duidelijkheid hierover zou ook alleen maar nodig zijn als er een reklame van gemaakt zou worden, wat niet waarschijnlijk is omdat het er naar uitziet dat ik één van de weinige nederlanders ben die de uitspraak van Wim van Est kent.

Bovendien is de vraag of zelfs een stoffig merk als Philips gebruik wil maken van Willem als reclame voor droog cq niet nat scheren, zonder daar nu een uitspraak over W over te doen

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  maandag 13 december 1999 @ 12:45:00 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230194
quote:
op 12-12-1999 om 08:13 PM schreef Bor het volgende:
....omdat het er naar uitziet dat ik één van de weinige nederlanders ben die de uitspraak van Wim van Est kent.


Bor, ik ken hem ook hoor! Maar laat ik er gelijk even bij zeggen dat dit ook vér voor mijn geboorte plaatsvond.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')