abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230156
Goedeavond allemaal,

Dag 87

De Avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
10.07 Bart is zich aan het scheren op de oudewetse manier.



Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-11-1999 om 05:00 PM schreef Kimmie het volgende:
K: Het feest kan beginnen, ik ben aangekleed.
Iemand: hoe laat is het?;
K: kwart voor vier
Karin zit op de bank, na net haar nagels gelakt te hebben, het gaat over verschillende Nederlandse artiesten, Ben Cramer gaat nog wel volgens Karin
Er is iets wat “ze” tegen Karin nog nooit gezegd hebben.
W: ze hebben voor jou meer ontzag
Over wegsturen uit de DBK.????
R: Niemand is onfeilbaar, je bepaalt wat je zelf kan of niet kan
K: BB knoop dat in je oren!

Het gaat over een tijdschrift of iets dergelijks tussen Ruud, Karin, Willem
Volgens Karin moet je baby’s niet laten huilen: het is de enige manier voor een baby om te communiceren
Karin praat over een van haar kinderen en over het geven van borstvoeding.
Het kind was ziekelijk of huilde veel (dochter), ze verzette het bedje voor de aardstralen, kocht een magneet en
K: ik heb ze ook wel eens laten huilen, je doet vanalles,
W; zegt vanalles maar versta het niet
K: haar 1e pleegkind huilde veel ‘snachts, ze vertelt wat ze ermee deed



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230157
Ze zitten nog steeds in de bank en lezen wat. Karin is bezig met wat handwerk zo te zien.

17.33 Karin is aan het verven met dingetjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230158
Karin heeft wat gemaakt alvast voor kerst, ze heeft iets geschildert.

W: verteld een mop: "iemand heeft een ongeluk gehad en moet geheel revalideren en zegt een tijd later tegen de dokter, dokter kan ik eigenlijk nog wel weer piano spelen straks?..Jawel hoor zei de dokter tuurlijk kunt U dat. Mooi zo zegt de man want ik het het nooit gekunt"

Bart is een tijdschrift aan het lezen.

R: "hoeveel bladeren heb je doorgeworstelt Willem?"

W: "nou ik ben al ver opgeschoten, er zijn ook dingen die lees ik niet"

W: "dat heb jij gedaan Karin?"

K: "ja een beetje geschilderd, sterren gemaakt voor de kerst"

Willem begint met het eten te maken en zo te horen eten ze vis, iets van Zalm.

K: "volgens mij is het tonijn"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230159
Karin en Willem zijn aardappelen aan het schillen.

K: "ik heb het echt gehad Willem weet je dat, ik heb vandaag mij op zitten te beuren, lekker gewassen en nagels gelakt maar ik vindt het heel moeilijk, waarom maak ik het mij zo moeilijk, wat is de waarde ervan en maakt het me moeilijk om te blijven"

W: "je haalt het makkelijk dat is niet zo moeilijk, misschien moet je je daarop instellen, elke dag is er eentje. Je weet gewoon dat een dag weer anders wordt, als we maar wat te doen hebben, dan geloof ik er heilig in"

W: "gisteren merkte ik gewoon dat je even opfleurde toen je het vertelde van de reis naar China, daar fleurde je even op"

K: "Bart kun je ophouden met dat klereding, wat een pokkeherrie"

W: "je moet je hetzelf niet moeilijk maken, ik zie ook wel dat je in een ontzettende dilemma zit."

K: "ik weet dus niet of ik het wel vol wil houden, of ik het nog de moeite waard vindt om hier te blijven zitten, of dat nog wat oplevert dat denk ik dus niet"

W: "dat was bij Bianca ook zo inderdaad"

W: "wij zitten er allemaal even wat doorheen denk ik, Bart en Ruud hebben het ook moeilijk en ik ook"

18.35 Karin laat wat tranen vallen als ze met Willem praat. "ik heb gewoon geen zin in eten weet je dat. Ik heb al wat ingepakt toen Maurice weg ging maar ik ga het ook niet meer uitpakken"

18.42 Karin spreekt veel twijfels uit tegen Willem.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230160
K: "ik weet zeker dat ze bij mij thuis het jammer hebben gevonden dat ik donderdag niet thuis ben gekomen, dat weet ik zeker en ik weet ook niet of ik deze drie weken wil blijven, dat weet ik echt niet"

Karin pinkt opnieuw een traan weg. Ze heeft het er duidelijk moeilijk mee.

K: "ik ga er maar eens met de psycholoog over praten denk ik al zal ze er geen uitspraak over doen"

W: "ik ben wel met je eens je moet niet tegen alles in blijven, als je echt wil moet je gaan, mijn kinderen zouden het ook wle fijn vinden als ik thuis zou komen. Jou kinderen hebben dat ook"

K: "ze moeten gewoon nu even ingrijpen met een radio of lekker een film kijken, dat zou mij wel goed doen denk ik"

Bart haalt de nieuwe batterijen op in de DBK voor de zenders. Verder neemt Karin plaats in de DBK.

Willem dekt de tafel ondertussen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230161
Karin is nog steeds in de DBK, ze had net ook aangegeven dat ze wilde praten. Duidelijk is dat Karin het er moeilijk mee heeft omdat ze net tranen heeft gelaten en zich uit heeft gesproken naar Willem toe hoe ze over bepaalde zaken denkt.

Buiten wordt er geroepen, Bart gaat even kijken en luisteren bij de deur.

B: "ik hoor wel geluid buiten maar wat ze roepen weet ik niet"

Ruud is buiten wat in de tuin aan het harken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230162
W: 'we gaan vanavond lekker even in bad zitten"

B: "ja lekker ook even slap wat uit je nek lullen"

Karin is nog steeds in de DBK.

Bart verteld dat hij net ook heeft gevraagd of er geen post kan komen, of fanmail en misschien nu tussendoor omdat het zo moeilijk is voor sommigen. Maar daar trapten ze niet in zegt hij.

W: "ze heeft het moeilijk Bart, het was Karin haar maatje"

B: "ik heb dat ook gehad toen Sabine wegging alleen met het verschil dat ik geen gezin heb en dus rustig kan blijven zitten. Ik kan me Karin heel goed voorstellen hoe ze zich moet voelen"

19.08 Karin is terug en lacht iets maar de druk is van haar gezicht af te lezen.

K" ik heb aangegeven dat ik me niet lekker voel en ze zeiden dat ik het daar niet aan moest geven maar bij jullie omdat jullie me op kunnen beuren. Ik vroeg kunnen jullie niet wat aan afleiding doen ofzo, in principe niet zeiden ze. Je kan wel met hun praten maar ik kan ze niet echt peilen, voor mij gevoel kan ik gewoon gaan als ik wil. Ik kan van hun geen eerlijk antwoord verwachten"

Karin heeft wel een fles witte wijn gekregen voor bij het eten.

W: "het is gewoon een rotperiode nu, het is rotweer, de feestdagen staan voor de deur in dit kuthuis"

K: "ik zei net tegen Willem dat ik mijn kleren niet allemaal weer uit ga pakken"

B: "we moeten proberen elkaar wat te bieden en soms wat humor erdoor heen te gooien"

Opnieuw laat Karin tranen in bijzijn van Bart en Willem.

19.12

Genoeg plaatjes weer voor vandaag
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230163
Bart heeft het weer over zijn sigaretten die hij in moest leveren en ze zeiden ook dat ze daar een fout in hebben gemaakt.

B: "ook dat scheerapparaat is zo laat op gereageert, en ik heb ook een slof sigaretten van Mona gekregen maar die moest ik ook inleveren"

W: "ja maar Anouk kreeg sigaretten toe dat vindt ik dan ook zo krom"

K: "als je mensen in het huis wil houden moeten ze wel wat doen, dat zal zeker een oorzaak zijn geweest"

B: "ik mis maurice ook wel omdat die van mijn leeftijd was dus het is best een domper op het geheel"

B: "6 weken is Sabine nu weg en ik mis haar nog steeds, maar ik kan het wel relatiever, maar het is zo dat dingen nu anders zijn"

K: "dat komt ook nu we met zijn vieren zijn en elke keer wordt het minder omdat er eentje vertrekt"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230164
B: "toen de nieuwelingen kwamen hadden we dat ook dat we niet weer alles opnieuw zaten te vertellen dat kan ook niet want je zit dan toch al een eind verder in dit project"

W: "de aardappels komen ik zal eens even kijken ik maak puree, spinazie en vis"

B: "ik vindt gewoon dat je blijven moet tot minimaal dinsdag voor de donderdag dat er eentje uit moet, ik zou het zo voelen dat je ons in de steek laat en dat zeg ik nu Karin om je op te peppen. Echt, ik zou het zonde vinden als je weg zou gaan"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230165
Stelling van vandaag; "100 dagen zonder sex"

K: "Bart hoe is dat nu zoveel weken zonder sex"

B: "maakt mij niet zoveel uit hoor"

W: "ik heb het hier er niet moeilijk mee omdat ik er gewoon niet veel aan denk ik zie jouw en die andere dames hier niet als lustobject"

K: "nou dank jewel", zegt Karin lachend.

W: "je gaat er hier niet van uit, is best moeilijk maar het is niet anders en ik zet dat van me af"

R: "nou ik dus wel, dat weten jullie ik heb er best moeite mee. Ik moet me echt inhouden en proberen er niet aan te denken. Als ik in bed ligt en er aan denk moet ik er echt aan denen,ik mis het echt enorm. Als ik een ruzie heb met Trudie dan ga ik hupakee met haar naar boven, even een wippie maken en dan lekker slapen dat is zo een goed gevoel. Lekker daarna douchen en slapen dat is zo ontspannend. De sex mis ik echt heel erg. DE warmte, de genegenheid mis ik gewoon, het is gewoon lekker"

B: "ik vindt het niet zo belangrijk zoals jullie, ik mis wel warmte maar ik kan het goed missen nu"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230166
Bart ligt in zijn bed een dutje doen. Karin en Willem zitten nog aan tafel van de keuken te praten.

21.09 Karin vraag of Bart wil afwassen maar Bart zegt van nee, hij ligt op bed. Ruud is bezig met het water in het bad, zo te zien willen ze er vanavond nog in gaan zitten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230167
ik val middenin een gesprek aan tafel.

k: is die bak al warm?
r: 35 graden
k: oh dat is goed voor mij
k wil dus in bad blijkbaar

k en w zitten aan tafel, buiten is ruud met het bad bezig. bart is niet te zien.

buiten hoor ik bart schreeuwen:"HEY!"

k maakt de tafel schoon, w is nu ook even verdwenen.

k: zullen we er anders gewoon ingaan? we kunnen er wel in, hij is warm genoeg.

21:13
karin en willem wassen af
DBK stem vraagt iets aan willem of k over zijn microfoon.
k: is het zo beter kun je me zo goed horen?, was toch niets interessants wat ik zei
k: zo lachen met die lui
w: zeg eens wat interessants tegen me?
k: ja zeg eens wat interessants
w: hee lekker wijf
k: w zei iets heel interessants
k: (imiteert DBK stem) willen jullie niet met de microfoons spelen, dat is tegen de regels

k: als je hier staat is het net of je hoofd voor de deur,.. dat het helemaal nat is, zie je dat?
w: ja ik zie het, net voor de deur, een heel nat stuk
(...)
w: weet je wat het is, ik zou het ook best wel volhouden, het is niet meer zo aantrekkelijk

k: hoe ziet arjan eruit eigenlijk, hoe oud?
w: 1 a 32 jaar, beetje blauw groene ogen
k: ik denk dat ik hem nog nooit gezien hebt
w: nee denk ik ook niet, hij heeft een beetje een stoppelbaardje
k: zijn stem komt me zo bekend voor
w: ik vond hem superaardig
k: ik vind hem niet onaardig ofzo, gewoon net als de rest
w: hij is een die zich strikt houdt aan de regels
k: een echte militair dus
(...)
k: ja komt misschien ook omdat je geen gezichten ziet, dat wij daarom van andere mensen een heel ander beeld hebben dan hoe ze in feite zijn, net zoals als je iemand aan de telefoon hebt
w: hij is nou gewoon in een andere.. toen was hij begeleider, en nu is hij redacteur, ik moest even omschakelen.
(...)
w: toen zag ik eh had ik ineens een hele andere arjan, hij is heel anders. in het echt is hij best leuk hoor
k: vorige week moest ik met die mc donalds, vond ik enig. zo van wat willen jullie nog meer.
w: je ziet ook dat hij dan in zijn rol blijft
k: bart had echt pijn in zijn buik, vond ik net goed hoor.

(over dat bart zoveel, teveel eet)

k: grote eters worden zo gemaakt, hebben van het begin af aan altijd teveel gegeten.

w: nou we hebben een interessant gesprek gehad.. (en toen kwam het stream reclame blokje weer )

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 11 December 1999).]

pi_230168
Ze gaan lekker in bad, Ruud is nog aan het roeren.

K: "lekker op temperatuur hoor, heerlijk daar was ik wel even aantoe"

R: "het moet naar 40 graden", Ruud loopt nog een keer om het bad heen en gaat zich ook verkleden.

Willem is aan het fietsen binnen op de hometrainer.

R: "lekker karin joh he?"

K: "heerlijk warm ja, lekker"

K: "elke keer die warmwaterstroom is dat wel goed"

R: "jazeker dat moet, godverdikie joh lekker de temperatuur"

Mensen ik hou het voor gezien vandaag, het is genoeg geweest voor mij, tot morgen bij het aanmaken van de dagstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_230169
willem komt nog even naar binnen om wat in de keuken te pakken.
met veel gekreun en gesteun loopt hij door het huis.
willem gaat steunend en zuchtend op de fiets zitten en gaat een potje work-outen.
ruud loopt ook door het huis en mompelt:"papier.. papier"
"lekker he!" zegt r tegen w over het fietsen.
w: hoe lang nog, 5 minuten?
r: ja nog 5 minuten
(dan is het bad klaar)

pi_230170
ruud komt binnen
w: lukt het?
r: ja, het is bijna 40 graden

w is bijna klaar met fietsen, een close-up van de kilometer teller, maar kan het niet goed lezen.

w stapt van de fiets en verdwijnt uit beeld
hij pakt even iets uit de slaapkamer maar het is donker dus weet niet wat. ah hij heeft zich omgekleed en gaat nu naar buiten, richting bad.


pi_230171
gezellig in bad met z'n drietjes
(k, w en r)
buiten hoor je getoeter en geschreeuw
w: dat die mensen dat doen
k: iedereen wil een glimp opvangen
w (lacht)
k: ja dat is zo, het is natuurlijk afgesloten

k: ik vind het wel een leuk ding dit, heel relaxed
r: ik ook
(het geluid is heel slecht door de wind)
(...)
k: heb je dat nooit gedaan?
w: ja op vakantie zeker
k: het is leuk, echt gezellig
w: ach joh pleur nou op
k: jammer
w: wat denk je

r: nou wordt het warmer, we gaan naar de 40
k: ik doe de kinderen ook allemaal in bad, en dan vroeg naar bed, echt gewoon lekker.
(...)
k: en dan liggen de kinderen meestal al in bed en dan...
(ruis ruis waai waai)
k: kijk ik weet wel dat als je naar een echte sauna gaat, dat is veel meer uit.
k klinkt vrolijk en ze lacht zelfs af en toe, ze vertelt over de sauna waar ze vaak naartoe gaat.

ik hou er mee op voor vanavond, succes iedereen met verslaan en tot morgen


  zaterdag 11 december 1999 @ 22:35:00 #17
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_230172
22.26

Ze zitten nog steeds in bad.

Geluid is erbarmelijk.

W:"ajax staat wel bovenaan he!

GW


22.32

Luid getoeter van buiten de schutting

GW

B:"ik denk wel dat wel een klein verrassinkje krijgen "

GW

R;"de week daarop is Exit"


GW
22.40
W:"het zijn gewoon mensen die van te voren zwaar gescreend waren"
GW
Karin heeft het over het glijden op een stuk plastic van 9 meter lang, wat je nat maakt en dat je dan daarna op je buik gaat glijden.

Ruud had het over modder en kippenstront, maar vanwege het wegvallen van het geluid is er verder niets van te maken.
Karin heeft het nu over een beautyfarm ( ze was toen 29)
GW

Vanwege de slechte verbinding hier stop ik er nu mee.(en het continu overschakelen van huiskamer naar bad)


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 11 December 1999).]

  zaterdag 11 december 1999 @ 22:41:00 #18
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_230173
ze zitten allemaal nog steets te stomen

alleen stream 3 staat afentoe op t bad met niet heel best geluid.

w kan zich een waterput herrineren met een deksel.

allee r zit er nog helemaal in de rest op de rand

er is niet veel van te maken zo dus kort en niet erg krachtig

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_230174
22:39 R: Honderd dagen ? maar dat is het dus iet.
W: maar dat hebben ze wel uitgelegd.
K: 100 dgane, 8 bewoners. maar we begonnen met 9 bewoners en 108 dagen, maar dat zou dan niet duidelijk zijn voor de kijkers. Dus daarom klopt het wel wat ze zeggen. Maar ik snapte dat in het begin ook niet, dus ik bellen...GW.. en toen was het duidelijk. het was dus 108 dagen hier, maar 100 dagen met 8 mensen.

W maar hij wordt ook vies.
W: als ik zeg hij wordt niet zwaar....
B: waarom hebben we deze discussie ?
W: ken jij de pierre van Hooydonk schuiver ?
B: ja..
W: door het doeletje ?
R: kom e aanlopen, van opzij nemen.
B: gewoon door de deur lopen.
K: we kunnen ook zeil met water nemen. met de slang, zodat er de hele tijd water....
K: maar de kinderen vinden het leuk, glijden en kijken hoe ver je komt
R: In Roemenie hebben ze...
K: de hele dag in zo'n beautyfarm, had ik nog nooit gedaan, maar dan ook van die golven weet je wel.
K: kreeg je een soort..verpakking, soort klei in je nek, knieholtes deken om is een genot.
W: e dan zeggen ze dat het niet zinvol was ?
K: ja, deden ze op je buik en zo,

B: 2 CM dik zei hij.
K: weet ik ook niet, maar je krijgt er impulsen van, het is wel leker.

22:47
W: en daarna ?
K: daarna wordt je afgespoeld en gedouched, maar heel vettig is het en kleverig.

K; eerst in koud scubble bad , massage masker intrekken, en dan opgemaakt, en verwendt. Tussendoor nog een lunch.

W: wij hadden dan een.. en dat heette therma 2000, en heel "gezond" Maar met die zaadjes, broodjes, maar..GW

O ja, de bewoners zitten dus alle 4 in de tobbe !

K: maar wel allemaal leuk om mee te maken.

W: over een poliepje dat de arts weghaalde als ie maar 100 gulden cash bij zich had.
K: Over haar Borstkanker, niet uitgezaaid en ik was zo blij ik vloog die man om de nek, maar ... en hij zagt ik zal me nooit meer wassen.

B: zal de goede sint wel komen.
R: Iets over integrale kersuitzending...
B: wel eens slim idee als ze er 100 verkopen van die tonne.

100, aan 5000 dat is erm, dat is erm.. 500 duizend gulden.

W: Nou, kijken er een miljoen mensen naar, dat verkopen ze zeker dan. das snel verdient dan, 1 ton weggeven en 100 verkopen.


R: Ik zal je eerlijk vertellen ik heb dat niet met voorbedachte reden meegenomen dat shirt van de bontvereniging. Wel dat van NAC, maar dit niet.
Karin gaat nu uit het bad,
de mannen blijven er in zitten

22:59

W: hoe laat is het ? Half elf ?
R: het interesseert me geen reet.
R: we gaan wel weer uit het ritme he.
W: ja, langer slapen, later op, later naar bed..

B: het valt haar niet mee hoor. Ik zeg tegen haar, als je kinderen je missen, en jij mist hen en je wilt met kerst thuis zijn, wie houd je dan tegen ?
W: Over Karin, dat boek over china is echt haar laatste strohalm
Bart: ik sta er niet van te kijken als ze aan het eind van de week weg is.
W: ik heb tegen haar gezegd.. GW

B: maar ze heeft het doel bereikt, lang blijven.
W: maar moet je eens kijken wat je hier hebt in huis. Niets toch. je hebt wel je fietsje, en je eten, ik kook nog, ruud maakt het kippehok vandaag schoon, maar het is niets hoor. Je hebt hier niets.

R: ik vind het een heel eind hoor.
B: maar die gasten die in Bosnie zaten, na 120 dagen gingen ze pas 14 dagen met verlof. dat was lang hoor !
GW
W: kerk...
R: zijn dingen die moet je aanhouden he, gaat erbij horen. is toch zo ?

B: moet je maar kijken, laatste strohalm en zo.
(slecht te verstaan...)
23:06 R: Ik ga effe karin masseren.

Ruud gaat naar binnen, B en W blijven nog effe in bad.

B: Dit bad is echt een van de kleine schaarse hoogtepuntjes van zo'n dag.
W: We hebben helemaal niks gedaan vandaag,
B: en dan is het zo'n saai weer.
W: Ik vind het wel jammer van Karin, dat het nu zo snel gaat. Dat had ik niet verwacht.
B: Neu.
W: eigenlijk had ze dus het meest aan maurice
B: Ja, maar daar kwam toch niet zoveel altijd uit.
W: nah, je kunt zeggen wat je wilt, maar als ie antwoord moest geven, dan dacht ie na, en dan wist ie wel wat ie zegt.

W: iets over een muzieknummer om te horen
GW

Inmiddels binnen ligt karin op de keukentafel klaar om haar rug door Ruud te lkaten behandelen.

B en W gaan nu ook uit het bad, Ruud begint met de massage.

23:13. Heem W zit wel nog in de tobbe, alleen bart ging naar Binnen.
Op stream 3 een closeup van de rug van karin en de massage van Ruud.

K: Net als bij de kapper, je gaat dan meteen kletsen.
R: ja, het is ook eigenlijk wel een intieme handeling he, een interactie tussen twee mensen. maar ook is het zo dat mensen vaak met problemen komen en na wat masseren en vooral praten dan is de spanning weg zijn ze het kwijt. Want spanning gaat vaak in de speieren zitten he.

En bij mannen zit het dan vaak aan de rechterkant van de schouders en bij vrouwen vaak aan de linkerkant.
K: ja ?
R: ja !

K: weet je wat lympfenklieren masaage is ?
R: ik heb er wel van gehoord, weet niet wat het behelst.
K: nou, bij mij hebben ze de lympfenklieren weggehaald, en dan kan het zijn dat dat heel hard en bol wordt.
R: ha, nou, ik kan dat niet.
K: ja, ik denk dat dat een speciale oleiding is.
R: ja, ik, weet dat de lympfen een speciaal signaal geven als je iets hebt.
23:20
Willem komt ook binnen.
W: hee, de intercom staat aan.
B: ja, dat merkten wij ook.
B: geachte bewoners er liggen 4 dooie mussen in de dagboekkamer...

R: bewusteloos masseren. Dat heet bindweefselmassage. Ja, ik denk dat ik me ook eens wat anders ga eigenmaken. ook interessan t is met voedsel.

iedereen is weer binnen. ik kap er weer mee. tijd voor een biertje in de kroeg !


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 11 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_230175
0.30
ruud en bart zitten in de tobbe. willem en karin liggen allebei op een bank te lezen.

0.39
ijselijke stilte in het bb-huis. ik zie alleen de huiskamer met lezende willem en karin. ruud en bart zitten kennelijk nog in de tobbe.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 December 1999).]

  zondag 12 december 1999 @ 00:47:00 #21
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230176
0.40
Ruud zit nog steeds in bad Bart zit in korte broek naast het bad.

B.vpro heeft betere programma's dan veronica(ben benieuwd of dit uitgezonden wordt)

Verder wat slap sportgelul tussen deze heren.

K.W. liggen op de banken te lezen

0.44
Ruud komt eindelijk het bad uit en gaat naar binnen

Verder het geheel te saai voor woorden dus stop ik er ook maar mee.
------------------
tûtsje voor alle fokkers

[Dit bericht is gewijzigd door ayla1 (Datum 12 December 1999).]

pi_230177
1.00
bart en ruud zijn inmiddels weer binnen. in het huis is nu niemand meer te zien. ze zijn kennelijk plots naar bed gegaan... ik wacht nog ff...
  zondag 12 december 1999 @ 01:09:00 #23
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230178
1.04

ze zitten nu met zijn vieren te klaverjassen aan de keukentafel Ruud moet het nog leren.

pi_230179
1.17
check: ze zitten inderdaad te kaarten aan de keukentafel...
(heb geen geluid)

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 December 1999).]

  zondag 12 december 1999 @ 01:28:00 #25
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230180
ik ook niet alleen bij de recl. wel geluid
pi_230181
1.32
ze zijn uitgekaart. iedereen heeft de keukentafel verlaten. bart staat bij het aanrecht te klooien (b: hier volgt een bericht voor jan van veen, hier volgt een bericht voor jan van veen...). de rest is niet ze zien.

1.39
bart zit aan de keukentafel en heeft het schoolbord voor zich. ruud taat bij het aanrecht en schrijft iets op de muur.

1.43
bart heeft iets op het bord geschreven. kan niet lezen wat. het geluid is abominabel. bart staat bij de muur en wijst naar iets. hij gaat alle bewoners die in het huis hebben gewoond bij langs.
ruud en bart hebben het over nomineren. kan niet horen wat precies..

1.47
ruud voert de vissen.

1.49
das gek zeg. ik zie ruud zwijgend naar het aquarium staren en hoor bart met iemand praten. is willem nog wakker?
1.50
yep, willem is op...


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 December 1999).]

pi_230182
1.55
r: vind je het erg om op zaterdagavond te moeten werken?
kennelijk communiceren ze met een cameraman. er wordt gelachen.
r: als je zodadelijk klaar bent met werken, duik je dan zo je bed in? of ga je nog naar een after party?

2.00
bart en ruud liggen beiden op een bank. ruud leest in zijn sportboek. willem zit er op een stoel wat zenuwachtigjes bij.
willem volgt bart naar de keuken.

2.15
zo te zien en te horen is ruud de enige die nog op is. hij ligt nog steeds op de bank te lezen.

2.17
zet m op ruud. ik geef me gewonnen, tot morgen.


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 12 December 1999).]

pi_230183
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt voor de inbreng namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002763.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')