abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 31 december 2009 @ 15:34:30 #276
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_76266818
enquete, duurt niet lang!

Ik zie geen toestemming. Hup René aan het werk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  Moderator donderdag 31 december 2009 @ 18:23:53 #277
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76273216
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:34 schreef Zeroku het volgende:
enquete, duurt niet lang!

Ik zie geen toestemming. Hup René aan het werk.
Ik was al werken schat !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 3 januari 2010 @ 12:35:23 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_76353715
Accountancy topic #4

Mag deze centraal?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 3 januari 2010 @ 12:36:51 #279
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_76353766
 
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_76377002
Stage SC #Meet: Met of zonder luctortje.

Graag dit topic sluiten. Na onderling overleg is er besloten via msn alles verder te regelen.
  Moderator zondag 3 januari 2010 @ 22:02:11 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76378064
quote:
Op zondag 3 januari 2010 21:45 schreef Puala het volgende:
Stage SC #Meet: Met of zonder luctortje.

Graag dit topic sluiten. Na onderling overleg is er besloten via msn alles verder te regelen.
Germ, wat jammer!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_76378192
Germ?

Nou ja, hij is dus op slot.

Het leek GM en mij een leuk idee om dan een keer een wel openbare meet te organiseren ( de eerste SES meet ooit dan gok ik zo ) en dan kijken we wel wie er komt Meet the Mods
Ja doei.
pi_76386294
Dus.

er is wat onenigheid ontstaan omtrent de hierboven vermelde meeting.

Kern: meet werd op Fok! georganiseerd, mod subforum wil ook komen, mag niet omdat het bij iemand thuis is met wie er blijkbaar problemen zijn. Ook anderen geven aan dat het wellicht dan beter is om het of openbaar te doen (kroeg) of prive te organiseren. Gekozen wordt voor het laatste, tot teleurstelling, echt, van in dit geval 'de blauwen' die ook per direct worden geweerd.

Men gaat op msn verder met de besloten meet, waar op Fok! dan weer over gepraat en gepochd wordt.

Dit verziekt de sfeer en levert een relletje op met van beide kanten sarcastische tot zelfs botte opmerkingen.

Uiteraard hbebben 'de blauwen' het gedaan en zijn zij onvolwassen.
Er zijn mensen beledigd, teleurgesteld in een groep posters en teleurgesteld in 'de blauwen'.
Deze blauwen zijn naast blauw verder ook nog gebruiker en voelen zich (en zeker ikzelf als vaste poster) genaaid, vooral omdat ik a) had aangegeven interesse te hebben en b) zelfs iemand wel met de auto mee wilde nemen. Ook is in mijn ogen een meet iets gezamenlijks waar je over moet kunnen overleggen en voorkeuren mag aandragen als men serieus overweegt te komen. Als dat vervolgens zonder argumentatie wordt afgekapt... komt dat ook de sfeer niet ten goede.. 'dan kom je niet' is niet zeer uitnodigend.

Als de organisator van de meet, naast een bekend incident, niet wil vertellen wat het grote probleem is, maar wel blijft strooien met termen als achterbaks enzo komen we niets verder.

Als we ervan uit gaan dat deze gezamelijke manier van posten ons iets oplevert, dan zitten we daar naast. Ik spreek denk ik namens ons drieen, dat we het beste voor hebben met SES, er worden nagenoeg nooit banverzoeken gedaan en zelfs notes zijn zeldzaam. Er kan en mag een hoop, zeker in de SC, maar blijkbaar ziet en onthoudt men alleen de negatieve dingen.

Onthoud dat dit internet is. Je ziet elkaar niet, hoort geen intonatie en ziet geen gezichtsuitdrukkingen. Hoe handig PI's ook zijn, ze zijn geen vervanging.

Grapjes, van bot tot te komen regelmatig voorbij, en de ene poster heeft meer credit dan de ander dat is waar, maardat is niet altijd terecht, aangezien het internet blijft.

Kennen we You've got Mail nog? IRL een eikel, online een geweldige vent. Dat kan ook andersom

Veel plezier de 20sste iig. Ik hoop dat de SES meet ook van de grond komt en dat men gewoon met een wederzijds begrip van meningen en view op deze situatie kan terugkijken en men weer wat aardiger kan doen en goed naar PI's en smileys kijkt, en bij twijfel even pmt met de vraag ?een je dit echt of zit je te dollen'

Dat heb ik ook al eens bij GM gedaan (hij gebruikt te weinig smilies) en dat helpt!
Ja doei.
pi_76386382
Hallo,

Ik kom hier het ontslag van moderator Glowmouse aanvragen.

Deze persoon mislukte politie agent vind het schijnbaar vrij normaal om stennis te komen schoppen in de Stage SC reeks, en dat dan af te doen als 'vrolijke draai aan een situatie geven'.
Stennis, hoor ik u denken? Ja.
Nadat hij maanden niet nooit zijn gezicht laat zien vind hij het vrij normaal om enkele Fok!kers persoonlijk aan te vallen met zaken die nergens meer te doen mee hebben en die allang uitgevochten of vergeven of vergeten zijn.
Als hij daar op aangesproken word komt hij met zijn andere blauwe vriendjes om in een half topic de complete sfeer te verzieken door te rellen en de boel op te stoken.
Wanneer hij ook daar op aangesproken word krijgen we ten eerste geen serieus antwoord en krijg ik een: "als je het niet op de blauwen hebt, wat doe je dan nog op Fok!" naar mijn hoofd,

Dat is slechts het laatste voorval omtrent deze persoon. Eerdere keren heeft hij het ook gepresteerd de sfeer te verzieken, de SC bijna de nek om te draaien en users bannen om de domste redenen.
Iemand maakt 53 posts achter elkaar in een SC... de wereld gaat ten einde! Bij 300 posts gaat het topic toch dicht, starten we een nieuwe, lachen allemaal even om de goede stunt en niks aan de hand. Niemand die zich ergens aan stoort.
Maar nee! Er zal gebanned worden! Persoon gebanned, halve topic opgeruimd, iedereen tegen de haren in strijken en net doen alsof je neus bloed. Waar zijn we dan mee bezig?

Dit zijn slechts enkele voorbeelden.

Regels zijn regels? Ja, technisch gezien misschien wel, maar als een ware NSB'er vastklampen aan de policy waardoor je iedereen tegen je in het harnas jaagt, is dat de manier?

Glowmouse reageert en handelt als een complete over het paard getilde, arrogante, kinderachtige, kortzichtige en walgelijke persoon die plezier haalt uit de sfeer verpesten en users persoonlijk te irriteren/vernederen.
Verder draagt deze persoon geen verantwoordelijkheid voor zijn acties en word alles afgeschoven naar de Forum FA's.

Ik vind dit gedrag niet passen en heb totaal geen vertrouwen meer in deze persoon als moderator.

Dit verhaal geld voor alle drie de SES mods, maar Glowmouse is wel de ergste van de drie.

Was getekend,

The_Dean
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76386407
Gaarne wil ik mij volledig aansluiten bij The_Dean en ook verzoeken om het onstlaan van desbetreffende moderator.
  maandag 4 januari 2010 @ 01:45:42 #286
104871 remlof
Europees federalist
pi_76387144
The_Dean, verzoek geweigerd.

De mods hier doen niets anders dan het handhaven van de policy. Indien dat niet gebeurd wordt dat aan de FA's gemeld die de zaak opnieuw bekijken en óf waarschuwen óf een sanctie (ban) opleggen.

Die policy is er om het hier op het forum zoveel mogelijk mensen naar de zin te maken en te zorgen dat iedereen zich welkom voelt.

Dat laatste is ook de reden dat op meets georganiseerd op het forum iedereen welkom hoort te zijn. Als je een besloten meet wil dan regel je die maar op een andere manier maar niet op het forum.
  maandag 4 januari 2010 @ 01:55:51 #287
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76387283
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:07 schreef motorbloempje het volgende:
Dus.

er is wat onenigheid ontstaan omtrent de hierboven vermelde meeting.

Kern: meet werd op Fok! georganiseerd, mod subforum wil ook komen, mag niet omdat het bij iemand thuis is met wie er blijkbaar problemen zijn. Ook anderen geven aan dat het wellicht dan beter is om het of openbaar te doen (kroeg) of prive te organiseren. Gekozen wordt voor het laatste, tot teleurstelling, echt, van in dit geval 'de blauwen' die ook per direct worden geweerd.
Jij zei toch dat je sowieso niet zou komen? Renesite was er niet eens (later wel en ging meteen stoken) en Glowmouse was de enige die geweigerd was. Niet omdat hij blauw was, maar omdat hij zich naar gedroeg.
quote:
Men gaat op msn verder met de besloten meet, waar op Fok! dan weer over gepraat en gepochd wordt.

Dit verziekt de sfeer en levert een relletje op met van beide kanten sarcastische tot zelfs botte opmerkingen.

Uiteraard hbebben 'de blauwen' het gedaan en zijn zij onvolwassen.
Er zijn mensen beledigd, teleurgesteld in een groep posters en teleurgesteld in 'de blauwen'.
Deze blauwen zijn naast blauw verder ook nog gebruiker en voelen zich (en zeker ikzelf als vaste poster) genaaid, vooral omdat ik a) had aangegeven interesse te hebben en b) zelfs iemand wel met de auto mee wilde nemen. Ook is in mijn ogen een meet iets gezamenlijks waar je over moet kunnen overleggen en voorkeuren mag aandragen als men serieus overweegt te komen. Als dat vervolgens zonder argumentatie wordt afgekapt... komt dat ook de sfeer niet ten goede.. 'dan kom je niet' is niet zeer uitnodigend.
Hoe komt het dat je nu ineens wél zin heb om mee te komen? Nu doe je ineens zielig dat je je buitengesloten voelt en gaat hier en daar stoken.
Als je vanaf het begin normaal gedroeg, dan zou er een hele andere resultaat zijn. Nee, je was vanaf het begin bij de kant van GM en gin daarbij beoordelingen maken op een sarcastische manier.
quote:
Als de organisator van de meet, naast een bekend incident, niet wil vertellen wat het grote probleem is, maar wel blijft strooien met termen als achterbaks enzo komen we niets verder.
Ja, vanaf het begin dwingen om hem ook te laten komen bij de meet zonder eerst na te gaan waarom dat uberhaupt neit zo is. Nu realiseer je dat en vraag het je af?
Maar wij mogen niet 'die blauwe' niet de schuld geven, maar andersom kan dat natuurlijk wel.
quote:
Als we ervan uit gaan dat deze gezamelijke manier van posten ons iets oplevert, dan zitten we daar naast. Ik spreek denk ik namens ons drieen, dat we het beste voor hebben met SES, er worden nagenoeg nooit banverzoeken gedaan en zelfs notes zijn zeldzaam. Er kan en mag een hoop, zeker in de SC, maar blijkbaar ziet en onthoudt men alleen de negatieve dingen.
Jullie zijn ook mensen en toch blijf i kerbij dat sommigen te ver gingen. Zoals Renesite, die ging erg persoonlijk en praten over privé dingen over een user wat totaal niet nodig was. Gefrustreerd raken, oke, maar het kan ook te ver gaan.
Ook die van jou met 'zien wie in de meet ook een grote mond heeft' (in die richting iig) en vele andere opmerkingen. Die stijl was helemaal een hele slechte start en dat maakt mensen vanaf het begin pissig. Je kwam ook met oordelen die er helemaal niet waren. Als je vanaf het begin een respectvolle manier dit zou afhandelen, zou dit niet eens gebeurd zijn.
quote:
Onthoud dat dit internet is. Je ziet elkaar niet, hoort geen intonatie en ziet geen gezichtsuitdrukkingen. Hoe handig PI's ook zijn, ze zijn geen vervanging.

Grapjes, van bot tot te komen regelmatig voorbij, en de ene poster heeft meer credit dan de ander dat is waar, maardat is niet altijd terecht, aangezien het internet blijft.
Ik vind niet dat je dit moet afschuiven op 'dit istoch internet. ' Vele reacties waren duidelijk genoeg. Anders geef je maar voorbeelden welke reacties precies verkeerd begrepen waren.
quote:
Kennen we You've got Mail nog? IRL een eikel, online een geweldige vent. Dat kan ook andersom
Subjectief, dus niet relevant.
quote:
Veel plezier de 20sste iig. Ik hoop dat de SES meet ook van de grond komt en dat men gewoon met een wederzijds begrip van meningen en view op deze situatie kan terugkijken en men weer wat aardiger kan doen en goed naar PI's en smileys kijkt, en bij twijfel even pmt met de vraag ?een je dit echt of zit je te dollen'

Dat heb ik ook al eens bij GM gedaan (hij gebruikt te weinig smilies) en dat helpt!
Anyway, ik ga me toch herhalen hier.
Dit is een ruzie die persoonlijk is en GM werd daarvoor buitengesloten. Ik snap verder dan niet waarom hij nu zielig doet dat het aan de modjes ligt. Door de reacties van jullie en dat jullie elkaar zelf een groepje maken en zich keren naar ons, krijgen we de nijging om jullie buiten te sluiten of niet uit te nodigen. Dat hoeft natuurlijk niet zo.
Haal die muur weg en kijk niet zo neer op ons, dat zou misschien helpen.. i don't know..


Maargoed, willen jullie een eigen meet starten? Dat kan, stel dan iets voor. Al maandenlang willen we een meet en altijd kwam er gezeik, niemand wilde voorstellen en niemand kon, etc,etc. Paula maakte er verandering in. Dat is puik hoor.
Toen we erover spraken kwam al wat gezeik, maar uiteidelijk viel alles wel mee.
We zijn niet eens echt begonnen met de meet plannen en kijken wie er komt en dan komt dit gedoe weer.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
  maandag 4 januari 2010 @ 02:01:18 #288
104871 remlof
Europees federalist
pi_76387333
Mooi verhaal L.no, maar de kern is: meets georganiseerd op het forum horen voor iedereen op het forum toegankelijk te zijn, anders regel je het maar op msn of wat dan ook. Simple as that.
  maandag 4 januari 2010 @ 02:03:23 #289
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76387356
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:01 schreef remlof het volgende:
Mooi verhaal L.no, maar de kern is: meets georganiseerd op het forum horen voor iedereen op het forum toegankelijk te zijn, anders regel je het maar op msn of wat dan ook. Simple as that.
Dat doen we toch. Topic is gesloten en geen probleem meer toch?

Ik vind het maar vreemd dat modjes die een voorbeeldfunctie hebben de hele tijd zitten te stoken en sommigen hier kapot laten ergeren, maar hey, dat zouden sommigen nóóit doen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76387430
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:01 schreef remlof het volgende:
Mooi verhaal L.no, maar de kern is: meets georganiseerd op het forum horen voor iedereen op het forum toegankelijk te zijn, anders regel je het maar op msn of wat dan ook. Simple as that.
Wij hebben gekozen om het na de genoemde problemen privé te organiseren. En dus snap ik niet waar er moeilijk over gedaan word.
  maandag 4 januari 2010 @ 02:12:31 #291
104871 remlof
Europees federalist
pi_76387450
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Wij hebben gekozen om het na de genoemde problemen privé te organiseren. En dus snap ik niet waar er moeilijk over gedaan word.
Dat had vanf het begin al gemoeten, maar à la.

Kennelijk is hier jullie probleem met de mods uit voortgekomen, die volledig bevoegd waren jullie mee te delen dat de meet voor iedereen toegankelijk moet zijn of niet via het forum georganiseerd moet worden.
  maandag 4 januari 2010 @ 02:15:53 #292
137556 L.no
Midlife crisis
pi_76387473
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat had vanf het begin al gemoeten, maar à la.

Kennelijk is hier jullie probleem met de mods uit voortgekomen, die volledig bevoegd waren jullie mee te delen dat de meet voor iedereen toegankelijk moet zijn of niet via het forum georganiseerd moet worden.
Sjonge jonge zeg, en dat kon niet op een normale manier afgehandeld worden? Zonder de sfeer te verzieken van een hele sc?
Nou, iig bedankt om dat aan te wijzen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_76387781
quote:
Op maandag 4 januari 2010 02:12 schreef remlof het volgende:

[..]

Dat had vanf het begin al gemoeten, maar à la.

Kennelijk is hier jullie probleem met de mods uit voortgekomen, die volledig bevoegd waren jullie mee te delen dat de meet voor iedereen toegankelijk moet zijn of niet via het forum georganiseerd moet worden.
Het probleem met de moderator is toch wel duidelijk anders te noemen als enkel dit voorval. Blijkbaar is het erg complex en moeilijk voor jullie. Maar het is fijn dat moderators bij jullie een bepaalde positie hebben verworven en daardoor alles mogen En dan met alles bedoel ik ook het natrappen, opzettelijk kwetsen en respectloos ander gedrag.
  maandag 4 januari 2010 @ 09:07:00 #294
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76389049
quote:
Op maandag 4 januari 2010 03:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Het probleem met de moderator is toch wel duidelijk anders te noemen als enkel dit voorval. Blijkbaar is het erg complex en moeilijk voor jullie. Maar het is fijn dat moderators bij jullie een bepaalde positie hebben verworven en daardoor alles mogen En dan met alles bedoel ik ook het natrappen, opzettelijk kwetsen en respectloos ander gedrag.
Ja, want jullie hebben je zo netjes gedragen richting de modjes

Dat je het niet eens bent met hun manier van zaken is 1 ding, maar wees dan de meest verstandige en gedraag je volwassen en meldt het, in plaats van zelf lekker terug bashen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_76389083
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja, want jullie hebben je zo netjes gedragen richting de modjes

Dat je het niet eens bent met hun manier van zaken is 1 ding, maar wees dan de meest verstandige en gedraag je volwassen en meldt het, in plaats van zelf lekker terug bashen..
Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn

Misschien moet wat mensen ook eens een paar maanden pauze nemen, dat helpt
  maandag 4 januari 2010 @ 09:11:27 #296
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76389113
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:09 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat ik het nog eens met jou eens zou zijn

Misschien moet wat mensen ook eens een paar maanden pauze nemen, dat helpt
Ik heb persoonlijk ook zo iets van joh, fuck het allemaal maar. Ik ga mezelf wel ergens anders vervelen. Krijg atm steeds meer een hekel aan een aantal mensen in de SC. Ik ben zelf heus niet heilig en zal misschien ook er een handje in gehad hebben, maar een beetje rust in de tent zal goed doen.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_76389159
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:11 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk ook zo iets van joh, fuck het allemaal maar. Ik ga mezelf wel ergens anders vervelen. Krijg atm steeds meer een hekel aan een aantal mensen in de SC. Ik ben zelf heus niet heilig en zal misschien ook er een handje in gehad hebben, maar een beetje rust in de tent zal goed doen.
Weer eens
En er wordt nu alleen maar zoveel mogelijk gereld, in plaats van gewoon door te posten
Kom op, het is maar internet hoor
  maandag 4 januari 2010 @ 09:27:15 #298
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76389352
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:14 schreef Piles het volgende:

[..]

Weer eens
En er wordt nu alleen maar zoveel mogelijk gereld, in plaats van gewoon door te posten
Kom op, het is maar internet hoor
Trouwen?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_76389780
quote:
Op maandag 4 januari 2010 01:45 schreef remlof het volgende:
The_Dean, verzoek geweigerd.

De mods hier doen niets anders dan het handhaven van de policy. Indien dat niet gebeurd wordt dat aan de FA's gemeld die de zaak opnieuw bekijken en óf waarschuwen óf een sanctie (ban) opleggen.

Die policy is er om het hier op het forum zoveel mogelijk mensen naar de zin te maken en te zorgen dat iedereen zich welkom voelt.

Dat laatste is ook de reden dat op meets georganiseerd op het forum iedereen welkom hoort te zijn. Als je een besloten meet wil dan regel je die maar op een andere manier maar niet op het forum.
Dus er staat in de policy dat ze onnodig mogen kwetsen en rellen en onrust stoken en de sfeer mogen komen verpesten?

Dat je het zoveel mogelijk mensen naar de zin wil maken snap ik ook, maar ik heb zelf als admin op een groot forum gewerkt, en zo krampachtig aan de regels vasthouden als jullie doen werkt gewoon niet. Zolang het niemand in de weg zit en niemand zich er aan stoort kun je die regels best een beetje buigen.

Die meet doet er totaal niet meer toe, dat word zoals inmiddels vaker gezegd nu privé geregeld omdat er blauwen lopen te huilen dat ze zich buitengesloten voelen terwijl ze eerst niet eens wilden komen.

Verder zou ik graag zien dat je ingaat op mijn punten omtrent het gedrag van Glow, maar daar heb ik een hard hoofd in. Zo te zien wordt dat gedrag gewoon getolereerd van een persoon met een voorbeeldfunctie. Houd wel in dat jullie totaal geen recht meer hebben om te gaan huilen en bannen als het andersom ook eens voorkomt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76390020
quote:
Op maandag 4 januari 2010 09:07 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ja, want jullie hebben je zo netjes gedragen richting de modjes

Dat je het niet eens bent met hun manier van zaken is 1 ding, maar wees dan de meest verstandige en gedraag je volwassen en meldt het, in plaats van zelf lekker terug bashen..
Ik heb geprobeerd om dit op een volwassen manier te bespreken met desbetreffende persoon. Enkel kwam er vanaf zijn kant geen acceptabel tegen antwoord.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')