index       school & studie
PI [SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Topicgallery™ :
GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 14:02 (#1) 

Vorig topic

Hier verder.

GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 14:02 (#2) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap dat het niet uit de hand moet lopen..
Meestal als het rustig is, krijg je idd puur allene een omdat mensen toch eerst afwachten of er meer mensen zijn voordat ze hun hele levenshaal erop zetten.
Het voordeel van een forum is dat iedereen het vanzelf wel leest wanneer hij achter zijn pc kruipt.
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Daarbij is er volgens mij genoeg serieus gepraat en gewone discussies die die teniet doen.
Daarom zou ik het ook zo jammer vinden om het topic een paar dagen te sluiten.
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Topics zijn niet voor lurkers maar voor mensen die meeposten. Het idee alleen al, "Ja het is geen leuke reeks om dat het niet leuk is voor lurkers" Wat een nonargument joh
Het forum is óók voor lurkers. En met de reeks zelf is niks mis,

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 14:04 (#3) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 14:02 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Het forum is óók voor lurkers. En met de reeks zelf is niks mis,
Oke, sorry dan, maar een SC reeks is niet voor lurkers in mijn mening. Dat ben ik gewoon niet met je eens.

Come... dry your eyes. For you are life, rarer than a quark and unpredictable beyond the dreams of Heisenberg; the clay in which the forces that shape all things leave their fingerprints most clearly. Dry your eyes... and let's go home.

Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
zondag 21 december 2008 @ 14:07 (#4) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 14:02 schreef GlowMouse het volgende:
Het voordeel van een forum is dat iedereen het vanzelf wel leest wanneer hij achter zijn pc kruipt.
Klopt en dat is ook heerlijk
Maar weet niet, soms wil je graag feedback he, op het moment dat je het verteld.
quote:
Daarom zou ik het ook zo jammer vinden om het topic een paar dagen te sluiten.
Dat is fijn om te horen

Ik snap je punt hoor en het kan absoluut beter en minder onzin. Maar het is heel afhankelijk van de personen die er komen. Nu is het wat meer zwaai, maar over een tijdje veranderd dat wel weer. Komt doordat er ook veel mensen zijn weggegaan de afgelopen maanden en dan wordt het wat rustiger.

Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 14:10 (#5) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 13:53 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Er zijn genoeg lurkers. Waaronder ik
[..]

Af en toe heb je opruimbuien En eerder is er ook wel wat van gezegd.
Sorry, maar ik kan me niet voorstellen dat al die lurkers het echt oprecht vervelend vinden.
Als ze dat wel vinden, laat 't ze maar weten dan. Ze hebben alle recht om er iets van te zeggen toch...

Voor wat betreft die opruimbuien, vind ik ook allemaal best maar doe het dan consequent
En zoals gezegd, ik geef je groot gelijk dat je dat doet in serieuze topics maar in een slowchat niet.
Maar hey, dat is míjn mening.
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:

[..]

Nou ja het is al een paar keer bijna opgedoekt, Crossover heeft onderandere er bijna een eind aangemaakt maar toen zijn we weer eent ijd wat rustiger gaan doen. Nu gaat het weer die kant op en nu moet iedereen er even weer op aangesproken worden...
Weet ik, ik heb d'r aardig verhitte discussies over gevoerd met cross.

Enrique op Reis.
24.02 - 15.03: Zuid Afrika / 14.05 - 25.05: Arizona / 10.10 - 02.11: Portugal
vonDeyck.

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 14:12 (#6) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 14:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Oke, sorry dan, maar een SC reeks is niet voor lurkers in mijn mening. Dat ben ik gewoon niet met je eens.
Dat ben ik wél met jou eens

Enrique op Reis.
vonDeyck.

GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 14:18 (#7) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 14:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]

Weet ik, ik heb d'r aardig verhitte discussies over gevoerd met cross.
Ik verwijs gewoon naar die discussie. Daar is denk ik alles besproken, en wat daar staat, sta ik nog steeds achter.

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 14:24 (#8) 

Dat wil toch niet zeggen dat verdere discussie uitgesloten is?
Ik sta er namelijk níet achter.

Enrique op Reis.
vonDeyck.

GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 14:32 (#9) 

Dan zal ik nog een keer op je standpunt ingaan.
quote:
Op vrijdag 23 mei 2008 19:43 schreef eer-ik het volgende:

[..]

Ze zijn niet allemaal zinnig nee.
Maar ik ben van mening dat een SC ook niet serieus hoeft te zijn en dat er af en toe best wat van dergelijke posts gedaan kunnen worden.
Er zit een groot verschil tussen niet-serieuze posts en onzinnige posts. Een post als 'goedemorgen' kan heel serieus bedoeld zijn, maar is absoluut onzinnig. Het aantal onzinnige posts wil ik beperken.

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 14:35 (#10) 

Wat doe jij als jij op je werk aankomt vroeg in de morgen als je nog de slaap uit je over aan het wrijven bent? Dan zeg je toch ook eerst hallo tegen al je collega's? Koppie koffie erbij en een beetje ouwehoeren. Wat is er dan mis mee als het hier net zo gaat? Goedemorgen Iedereen zegt het om ff kenbaar te maken dat hij/zij aanwezig is waardoor je de dag kunt beginnen...

Niet zo onzinning maar gewoon traditie, mijn inziens...

Come... dry your eyes. For you are life, rarer than a quark and unpredictable beyond the dreams of Heisenberg; the clay in which the forces that shape all things leave their fingerprints most clearly. Dry your eyes... and let's go home.

GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 15:01 (#11) 

Je hoeft niet alles wat je in het echt doet op FOK! na te doen hoor. Houniet postte toch ook niet wat hij die dieven vanochtend toewenste? Zou namelijk best wel eens tegen de policy in kunnen gaan
De afgelopen dagen hebben jullie laten zien dat jullie het kunnen, dus probeer dat gewoon vol te houden.

mash_
gaap
zondag 21 december 2008 @ 17:43 (#12) 

- zinnig! -

[ Bericht 74% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2008 17:43 ]

http://relderson.deviantart.com/
Why should I take life so seriously??
I just wanna do, what I like to do!

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 17:57 (#13) 

Glow, wtf man? Alleen omdat Mash een zwaai smilie post? Jezus, who took the jam outta your donut?

mash_
gaap
zondag 21 december 2008 @ 18:37 (#14) 

- als je niks zinnigs te melden hebt, kun je beter wegblijven -

[ Bericht 87% gewijzigd door GlowMouse op 21-12-2008 19:05 ]

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 18:44 (#15) 

Maar even serieus, Glow ben jij de enige autoriteit die hier over gaat, want dit vind ik gewoon niet kunnen...

mash_
gaap
zondag 21 december 2008 @ 18:53 (#16) 

hou is ook een mod. die heb ik ook nog nooit horen klagen er over

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 18:57 (#17) 

Ja maar die is mod van een ander subforum.. Misschien dadelijk toch maar eens een FB topic openen

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 19:03 (#18) 

Gortig dit.

Enrique op Reis.
vonDeyck.

Bravebart
monnik met een whiskey tonic
zondag 21 december 2008 @ 19:04 (#19) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
Maar even serieus, Glow ben jij de enige autoriteit die hier over gaat, want dit vind ik gewoon niet kunnen...
Litso is ook mod van SES, maar die heeft het misschien uitbesteed

Op vrijdag 22 januari 2010 15:55 schreef jna het volgende:
Het is Brave B. Hij is een baas.
Tik je vrienden aan als je hem ziet staan op straat.
 | Last.fm

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 19:06 (#20) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 14:32 schreef GlowMouse het volgende:
Dan zal ik nog een keer op je standpunt ingaan.
[..]

Er zit een groot verschil tussen niet-serieuze posts en onzinnige posts. Een post als 'goedemorgen' kan heel serieus bedoeld zijn, maar is absoluut onzinnig. Het aantal onzinnige posts wil ik beperken.
Dat mag je best vinden en willen maar dat ook zomaar doen terwijl in feite jij de enige bent die zich eraan stoort vind ik wat gemakkelijk.
Zoals ik al eerder zei, in een willekeurig "normaal" topic vind ik het ook niet meer dan logisch om zo te handelen maar het is een slowchat man, komop.

Enrique op Reis.
vonDeyck.

GlowMouse
[ Moderator / Developer ] zondag 21 december 2008 @ 19:08 (#21) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 18:44 schreef HostiMeister het volgende:
Litso is er even niet, dus ik heb deze beslissing alleen genomen. Je kunt altijd forum@fok.nl mailen als je het er niet mee eens bent, maar achter de schermen wordt er al over gesproken dus dat heeft hier denk ik niet zoveel zin.

HostiMeister
Omnipotentie
zondag 21 december 2008 @ 19:36 (#22) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 19:08 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Litso is er even niet, dus ik heb deze beslissing alleen genomen. Je kunt altijd forum@fok.nl mailen als je het er niet mee eens bent, maar achter de schermen wordt er al over gesproken dus dat heeft hier denk ik niet zoveel zin.
Daarom, wat eer-ik zegt, je hebt nu grote groep users die daar een soort thuishonk hebben die je nu in je uppie over de zeik jaagt voor zoiets triviaals als dat jij je er niet in kan vinden als buitenstaander. Jammer.

Piles
Pilliewilliemonniewonnie
zondag 21 december 2008 @ 19:46 (#23) 

quote:
Op zondag 21 december 2008 15:01 schreef GlowMouse het volgende:
Je hoeft niet alles wat je in het echt doet op FOK! na te doen hoor.
Dan begrijp je misschien niet helemaal hoe we met elkaar omgaan in de SC. Zoals ik het (nog steeds) zie, gaat het daar wel iets verder dan in een gewoon topic/SC
quote:
De afgelopen dagen hebben jullie laten zien dat jullie het kunnen, dus probeer dat gewoon vol te houden.
Dat ging natuurlijk niet van harte
We zouden het ook om kunnen draaien. In plaats van tientallen users die op moeten letten dat ze zinnige berichten plaatsen, is het misschien handiger dat 1 mod zich gewoon iets minder snel ergert

Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
zondag 21 december 2008 @ 19:57 (#24) 

Heh jongens.. Glow gluurt gewoon graag (net als AL die andere users ) en het moet wel interessant blijven

Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..

eer-ik
Koning
zondag 21 december 2008 @ 19:58 (#25) 

Nou zie ik niet in wat er zo leuk is aan het lezen van gesprekken van anderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Enrique op Reis.
vonDeyck.

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
index       school & studie
[SES FB] Meld nakijkfouten om een hoger cijfer te krijgen
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500