abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_230067
wie wint de 250.000,- http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176259

wie vertrekt er op 23-12 http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=176261

na het stemmen even een kleine reactie graag.

  zaterdag 11 december 1999 @ 13:43:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_230068
Ok, een kleine reactie... Ik vind het nog steeds jammer dat deze polls niet zijn opgebouwd op zijn Bart en Mona's:
Wat ik wil...
Wat ik denk...

Dan wordt het:
Bart wint de pot (wil en denk)
23 December gaat Willem eruit (hoop ik)
23 December (of eerder) gaat Karin eruit (denk ik)

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_230069
Ik heb op Karin gestemd om op 23december te vertrekken. Zij wil thuis zijn met de kerstdagen. Er wordt de afspraak gemaakt dat Karin genomineerd wordt, samen met Bart. Bart is al zo vaak genomineerd en nog steeds in het huis. Bovendien laten ze overduidelijk merken dat Karin naar huis wil, net als met Anouk. Het Nederlandse publiek heeft toen ook massaal op haar gestemd.

Bart heb ik gestemd als de winnaar. Hij is populair bij het publiek, uiteraard geholpen door de beelden die VOO uitzendt.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_230070
Mijn stemgedrag is conform de meerderheid die op deze site zijn/haar stem heeft uitgebracht:
Bart wint de 250K
Willem moet eruit op 23 december( ik ben zelf bereid om VOO te sponseren door te gaan bellen als hij genomineerd wordt
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
pi_230071
Niet echt origineel, maar ik denk ook dat Bart gaat winnen. Ik zie niet in dat ie dat nu nog kan gaan verpesten.

Ik denk en hoop dat Willem eruit vliegt mits ie genomineerd wordt natuurlijk. Ik heb al van een aantal mensen gehoord dat ze wel willen bellen als Willem genomineerd wordt, terwijl ze dat anders niet zouden doen. Tevens denk ik dat Karin dan ook het huis verlaat. Ze wil te graag met de kerst thuis zijn en ze zou dan juist met de mensen (B+R) overblijven waarmee ze het minst graag de laatste week wilde doorbrengen. Ik ben benieuwd wat VOO dan gaat doen.

Sluit

  zaterdag 11 december 1999 @ 19:11:00 #6
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230072
Willem blijft hij wordt niet genomineerd door zijn medebewoners en dan hheft hij grote kans om te winnen.

Karin vertrekt als het niet eerde is dan wel op 23 dec zij heeft het wel gehad wordt samen met bart genomineerd en door het publiek weggestemd.

  zaterdag 11 december 1999 @ 19:18:00 #7
2001 HighIQ
Leef! Het leven is kort.
pi_230073
Ik vind dat Bart moet winnen, en Willem moet worden genomineerd en eruitgestemd worden.
Lezen is denken met andermans hoofd!
pi_230074
het wordt tijd dat willem gaat
  zondag 12 december 1999 @ 01:32:00 #9
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_230075
moest weer even naar boven
  zondag 12 december 1999 @ 02:02:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_230076
Het wordt weer een non-nominatie, zoals ze ongeveer allemaal waren... Karin wil niet na Sinterklaas en Wims verjaardag NOG een feestdag missen; ze zal zeer dwingend laten doorschemeren dat ze eruit wil. Wie er ook mede genomineerd is, het publiek geeft haar haar zin, dunkt me, zodat de mannen het gaan uitvechten en Willem zal overwinnen, omdat peilingen net als bij verkiezingen niet dramatisch omslaan maar in de marges constant blijven.. en dan moet Bart zo'n 15 procent op Willem inlopen.. en Ruud 'slechts' 2 of 3, maar die schijnt over the top...
  zondag 12 december 1999 @ 03:29:00 #11
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_230077
Ik denk dat Karin gaat de 23ste; ik hoop dat Willem gaat de 23ste.
Ik denk dat Willem wint; ik hoop dat Ruud, Karin of Bart wint, want anders moet ik gaan emigreren.
Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

pi_230078
Jigsaw,
En ik, ik hoop met je mee.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_230079
Jigsaw,
En ik, ik hoop met je mee.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 12 december 1999 @ 12:45:00 #14
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_230080
quote:
op 12-12-1999 om 02:02 AM schreef Perico het volgende:
Het wordt weer een non-nominatie, zoals ze ongeveer allemaal waren... Karin wil niet na Sinterklaas en Wims verjaardag NOG een feestdag missen; ze zal zeer dwingend laten doorschemeren dat ze eruit wil.



Ik denk dat je gelijk hebt.
Alleen vraag ik me af of de producenten hier niet zullen proberen een stokje voor te steken. Volgens mij zou zo'n non-nominatie wel eens funest kunnen zijn voor de populariteit van het programma, net als in de Anouk/Cyrile periode. Ik heb in mijn omgeving gemerkt dat in die periode veel mensen zijn 'afgehaakt' en nu dus niet meer kijken. De enige reden dat ik het nog zo leuk vind, is omdat dit forum bestaat.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_230081
Karin gaat er echt niet vrijwillig uit. Met na 23/12 nog een weekje te gaan zal ze het echt niet opgeven.

Maar goed, de volgende nominatieronde. Helaas (nou ja helaas ) ben ik zelf vanaf volgende week zondag op vakantie en kom pas 11/1 terug en mis dus de hele finale

Ik denk dat er drie genomineerden zijn. Weer Bart, Karin en Ruud. Met een beetje mazzel kan Ruud zijn koffers pakken. Is Willem genomineerd kan die gaan. De meesten onder ons vergeten nogal eens gauw, dat Willem nog steeds heel erg populair is in Nederland. "Hoezo intrigant en roddelaar" hoor ik heeeel vaak om me heen.

Maar de finale:

Ik denk: dat Willem (toch) gaat winnen.
Ik hoop: (heel sterk) dat bart gaat winnen.

Ik denk alleen dat Karin niet onderschat moet worden als mogelijke winnar van BB op 31 december.

*** I have this condition ***
pi_230082
bart is en blijft heel populair bij "men"
4 keer genomineerd , zijn vertrouwen heeft nog geen deukje.
  zondag 12 december 1999 @ 20:46:00 #17
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_230083
Ik hoop dat Ruud afnokt ,dat zal wel eens tijd worden. Van Karin wordt ook niemand erg blij van .Dus die gaat denk ik wel eerder. Willem ben ik ook wel flauw van.Dus Bart gaat lekker met die 250.000,- aan de wandel. Het is hem van harte gegund!!
Groetjes
  maandag 13 december 1999 @ 00:22:00 #18
1624 ayla1
Sizzen is neat
  maandag 13 december 1999 @ 10:13:00 #19
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_230085
Hoop van harte dat Willem gaat op 23 december, kan me nu al verheugen op dat gezicht!

Denk dat W blijft tot het eind en dan alsnog niet wint, verheug me nog steeds!

Bart zal wel winnen.

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 13 december 1999 @ 10:17:00 #20
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_230086
Ik denk niet dat Karin vrijwillig gaat ........
En ik denk dat de uiteindelijke strijd tussen Bart en Karin gaat ..........
Van mij mogen ze allebei Winnen......
Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

  maandag 13 december 1999 @ 10:56:00 #21
1315 Pooh
Think, think, think
pi_230087
Ik heb op Bart gestemd als uiteindelijke winnaar, omdat hij nu eenmaal de meest interessante persoon is die er nog in het huis zit. En ik hoop, dat Willem de volgende keer zijn koffers kan gaan pakken, want die mag van mij echt weg. En als het goed is nomineren Ruud en Bart hem, dus dan zit het wel goed.
pi_230088
het wordt steeds duidelijker dat willem zich minder geliefd maakt.
pi_230089
Ik denk:

Nominaties:
W: B + R
K: B + R
B: K + W
R: K + W

Conclusie: iedereen wordt genomineerd.
Iedereen die nog nooit heeft gekeken, gaat stemmen en vindt Willem hardstikke leuk. Mensen die niet kijken, hebben Willem niet door. De laatste week bellen ook alleen maar Willem bellers, dus helaas pindakaas, Willem wint jammer genoeg.

Ik hoop:
Bart wint (dat ie nog maar veel boodschappen aan Sabje mag sturen!)

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 13 december 1999 @ 16:32:00 #24
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_230090
Als het een beetje meezit, krijgt Willem zelfs 3 stemmen, nl ook van Karin. Die was mi echt nie blij met die ene opmerking van Willem laatst. Dat zou betekenen dat Bart (denk ik, die twee mogen elkaar toch wel, hoewel ze op elkaar fitten ) wellicht voor het eerst een keer niet genomineerd zou worden en...dat willem met de meeste stemmen wordt genomineerd en getuige deze voorspelling, er meteen uitgeflikkert wordt... dan wil ik zijn snuit wel zien...he he he he

En sowieso alle Friezen. MNoeten ze maar leren normaal Nederlands te spreken (sorry neem me niet serieus, net aanvaring gehad met NARE fries)

Groetjes, Casey

pi_230091
Willem kiest Ruud en Bart. Dat zijn z'n belangrijkste concurenten, verwacht hij.

Ruud kiest Karin en Willem. Hij gaat, net als Karin, nog op z'n gevoel af: met Karin heeft ie niets en hij voelt heus wel dat Willem hem niet serieus neemt. Hij blijft liever met Bart zitten. Hoewel die dan wel moet stoppen met hem af te zeiken.

Karin kiest Willem en Ruud. Ruud vindt ze ondertussen verschrikkelijk en nu Maurice weg is trekt ze meer naar Bart. Willem heeft ze nu ook wel gezien en vindt ze onbetrouwbaar.

Bart kiest Ruud en Willem omdat hij Karin als minste bedreiging ziet.

Dus: Ruud en Willem drie nominaties en Karin en Bart beiden eentje. Als het publiek inderdaad Willem nog niet van z'n slechte kant heeft gezien (dat lees ik hier, kan BB helaas niet zien op tv in A-werpen), dan zou het best nog wel eens zo kunnen zijn dat Ruud weggedrukt wordt. We willen nu toch ook wel eens zien hoe hij het bij PdL in de show doet En dat gezeik over seks zal iedereen toch ook wel zat zijn.

Over: Karin, Bart en Willem. Als Karin nog heel veel dipjes krijgt en B en W weer zo lullig reageren zou ze wel eens veel sympathie van het publiek kunnen krijgen. Maar ik denk toch dat Bart wint. Het geld wordt hem meer gegunt.

San

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')