abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 december 1999 @ 10:35:00 #26
521 ruby
Hell yeah!
pi_229978
Bedankt voor de antwoorden Wich, misterDre en Oliebol2000!

* ruby is weer een stuk wijzer geworden en van blijdschap balt ze haar vuistjes.


groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 12 december 1999 @ 10:38:00 #27
521 ruby
Hell yeah!
pi_229979
Hoi Oliebol2000, welke site gebruik je om alle vier de streams tegelijk te openen?
bye bye
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_229980
Helaas Wich, alleen rode kruisjes. Dat was gisterochtend vroeg ook zo. Later kon ik ze wer zien.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229981
quote:
op 12-12-1999 om 10:38 AM schreef ruby het volgende:
Hoi Oliebol2000, welke site gebruik je om alle vier de streams tegelijk te openen?
bye bye


Ik gebruik wisselende sites, ligt eraan hoe snel ze zijn elke dag, maar over het algemeen bij big-brother.nl. En dan open ik alle vier streams tegelijk, dus heb ik 4 dingen open, daarnaast draait mediaplayer ook soms mee omdat daar het geluid beter van is af en toe..Kortom het is 1 groot feestpakket op mijn scherm


WISH misschien ligt het aan je server?. Ik heb dat ook wel eens gehad, is maar een tip, verder zie ik ze nu wel weer maar vanmorgen zag ik ze ook gebroken

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 12 december 1999 @ 13:12:00 #30
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229982
test
(reclame van de BB streams)


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 12 December 1999).]

pi_229983
Quenda, zou je dat plaatje kunnen weghalen en bij de visuele streams kunnen plaatsen. op deze manier ontstaat er namelijk een behoorlijk grote laadtijd voor mensen met enkel een telefoonmodempje op de vreemdste plekken. Bij de visuee streams is het duidelijk dat er flink wat data naar binnen gehaald moet worden.

Ik lees zojuist in de streamverslagen dat karin valt over het geschrevene van Bart, dit gaat echt escaleren als ze er allebei nog twee weken moeten zitten hoor ! Heerlijk, er komt stiekum, toch wat leven in de brouwerij.

Blijft zich verbazen
pi_229984
quote:
op 12-12-1999 om 01:45 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Quenda, zou je dat plaatje kunnen weghalen en bij de visuele streams kunnen plaatsen.

Ook voor het visuele topic is dit plaatje veel te groot (32kB). Ik hou een maximum van 8kB aan maar in de praktijk blijven vrijwel alle plaatjes onder de 4 kB.

Nog een tip aan Quenda:
Bewaar je plaatjes in .jpg formaat met een flinke compressie factor en niet in .gif formaat.


------------------
"Shall I compare thee to a summer's day? Thou art more lovely and more temperate.." (W. Shakespeare)

[Dit bericht is gewijzigd door wich (Datum 12 December 1999).]

pi_229985
quote:
op 12-12-1999 om 01:57 PM schreef renaisy het volgende:
[quote]op 12-12-1999 om 01:13 PM schreef oliebol2000 het volgende:
bart heeft die tekst vannacht op het schoolbord geschreven. ik kon het toen niet lezen. hij was op dat moment alleen nog op met ruud.

Hai Renaisy , de tekst is : Ik mis je Sabine (zeker nu de rest zo oud is!) Ik wist dat wel , Karin alleen niet meer in de streams, ik tik daar gewoon alleen wat ze zeggen
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 12 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229986
quote:
op 12-12-1999 om 01:45 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Ik lees zojuist in de streamverslagen dat karin valt over het geschrevene van Bart, dit gaat echt escaleren als ze er allebei nog twee weken moeten zitten hoor ! Heerlijk, er komt stiekum, toch wat leven in de brouwerij.

Ik denk het ook Kierewiet dat het escalleren gaat, ik zit bijna de hele dag met de koptelefoon op maar sinds gisteren is dat al begonnen, dat verslag had ik ook gemaakt gisteravond in de streams en nu vanmorgen weer, ze ontlopen elkaar ook dus of dat nog 3 weken goed gaat.. Ik denk het dus niet zoals ik de bewoners nu weken volg stap voor stap alle dagen, uren en minuten begin je ze echt enorm te kennen en weet ik dat Karin de biezen gaat pakken, dat moet haast wel, we zullen het zien

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 12 december 1999 @ 14:17:00 #35
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229987
Wich en Oliebol, na drie dagen tekstuele en visuele streamverslagen mag ik nu al stellen dat deze combinatie een groot succes is. Ga verder, ik geniet!
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_229988
Even een vraagje, over iets dat ik gemist heb..

Ik lees in de verslagen, dat de bewoners op een buis blazen..

Hoe komen ze hieraan???

Groetjes Miba!

pi_229989
quote:
op 12-12-1999 om 02:17 PM schreef amappa het volgende:
Wich en Oliebol, na drie dagen tekstuele en visuele streamverslagen mag ik nu al stellen dat deze combinatie een groot succes is. Ga verder, ik geniet!

Goed zo Amappa, dat is ook de bedoeling van het geheel . Mijn aandeel in de plaatjes beperk ik omdat Wish ze zet en vaak is het al dubbel en dat is jammer voor de laadtijd. Het wordt op deze wijze mooi een levendig geheel
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229990
Interessante opmerking van Bart:
"ik had eigenlijk nooit M. moeten nomineren, dan was hij hier nu nog geweest. Maar ik heb daar van tevoren absoluut niet bij nagedacht, dat dat zo zou gaan..."

Want als Bart Karin had genomineerd i.p.v. M., was Karin eruit gegaan (B en K 3 nom.) en als Bart zowel Ruud als Willem had genomineerd, dan was waarschijnlijk Ruud eruit gegaan (B 3, W+R+K 2).

pi_229991
Big Brother's kerststal

hmmmm, dat geeft weer een geheel nieuwe lading aan de woorden 'BB is watching you'.

Overigens heeft Bart het nu geheel bij me verbruid nu ik weet dat hij Von Daniken serieus denkt te moeten nemen. Als er iets pseudo-wetenschap is dan is dat het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 12 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229992
Hellluuuup...als ik wil reageren op een post en ik daar bv maar één zin uit wil 'quoten', hoe doe ik dat dan??? Ik krijg steeds het hele verhaal in beeld.....alle begin is moeilijk?!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  zondag 12 december 1999 @ 20:20:00 #41
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229993
quote:
op 12-12-1999 om 08:16 PM schreef MissAverage het volgende:
Hellluuuup...als ik wil reageren op een post en ik daar bv maar één zin uit wil 'quoten', hoe doe ik dat dan??? Ik krijg steeds het hele verhaal in beeld.....alle begin is moeilijk?!

Als je quote krijg je het hele bericht dat je wilt quoten in beeld. Je kunt dan dmv je deleteknop alles wat je niet in jouw bericht terug wilt zien weghalen.

pi_229994
Voor de stream verslaggeving gebruik is meestal BBSpy, en heb ......

Maaaaaar "mijn" BBspy vertoond alleen nog maar de tune van BB en verwijst mij naar de officiele site...
Ik vond BBspy handiger en sneller...
Heeft Voo een einde aan BBspy gemaakt??

Hellup.....ik wil zo graag BBspy terug...

pi_229995
quote:
op 12-12-1999 om 08:55 PM schreef Miekje het volgende:
Voor de stream verslaggeving gebruik is meestal BBSpy, en heb ......

Maaaaaar "mijn" BBspy vertoond alleen nog maar de tune van BB en verwijst mij naar de officiele site...
Ik vond BBspy handiger en sneller...
Heeft Voo een einde aan BBspy gemaakt??

Hellup.....ik wil zo graag BBspy terug...


Even de nieuwste BBSpy downloaden van: http://home.hccnet.nl/r.lans
en het werkt weer als vanouds!

pi_229996
quote:
op 12-12-1999 om 09:04 PM schreef wich het volgende:
Even de nieuwste BBSpy downloaden van: http://home.hccnet.nl/r.lans
en het werkt weer als vanouds!



Dank je !!!!!!!

pi_229997
quote:
op 12-12-1999 om 08:20 PM schreef w.o.r. het volgende:
deleteknop

Zenks W.O.R.

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  zondag 12 december 1999 @ 23:07:00 #46
1464 ART
FOK!member
pi_229998
Bartje krijgt extra punten, omdat hij wel eens in het Rijksmuseum is geweest.

Vooruit Willem ook een punt, omdat hij de vraag stelde.

En Karin een plusje omdat ze Kröller-Müller kende (juiste schrijfwijze, kan het niet laten, beroepsdeformatie ).

Ok, Ruud dan ook maar een pluim omdat hij het Tropenmuseum kende.

Zo dat lucht op, had zin om even iets positiefs te melden. Wordt ook gek van mezelf met dat gemopper op Willem.

Het is het Gesprek waar het om draait
  zondag 12 december 1999 @ 23:59:00 #47
2004 sunshine
Still shining!
pi_229999
quote:
op 12-12-1999 om 09:54 AM schreef wich het volgende:
Sunshine, het zou gewoon moeten werken, misschien dat de server waar de plaatjes op staan even niet bereikbaar is geweest. Soms werkt het om even op Refresh, Reload of hoe het verversknopje ook moge heten te klikken.
Ik heb net ook nog even zelf geprobeerd via een andere provider (ik heb 2 onafhankelijk providers), en daar werkt het ook zonder problemen.



Hoi Wich,

Ik ben net thuis en heb gelijk gekeken en nu doen ze het wel, behalve de foto van Ruud met het andere shirt aan. Snap daar niets van, maar de andere foto's zijn nu wel te zien, dus !

Groetjes, en bedankt,

Yvonne

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 13 december 1999 @ 00:14:00 #48
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_230000
Kröller-Müller ...Kröller-Müller ...Kröller-Müller ....Kröller-Müller ik zal nooit meer Kröller-Müller , fout schrijven.

zo goed ?

(ik heb pas net m'n posting "nagekeken"
ben eigenlijk bezig met schilderen van de gang, en de vloerbedekking op de trap aan het vervangen

Art, thnx!

pi_230001
Goedemorgen Oliebol,

Wegens werkzaamheden kan ik overdag de streams maar beperkt volgen, dus als je leuke situaties ziet, voel je dan volledig vrij (en niet toe verplicht) deze te posten in het Visuele stream verslag topic.
Probeer de kerststal nog eens te vangen in een plaatje, gisteravond net gemist wegens een crashend programma .
Prettige dag!
Wich.

pi_230002
quote:
op 12-13-1999 om 10:17 AM schreef wich het volgende:
Goedemorgen Oliebol,

Wegens werkzaamheden kan ik overdag de streams maar beperkt volgen, dus als je leuke situaties ziet, voel je dan volledig vrij (en niet toe verplicht) deze te posten in het Visuele stream verslag topic.
Probeer de kerststal nog eens te vangen in een plaatje, gisteravond net gemist wegens een crashend programma .
Prettige dag!
Wich.



Goeiemorgen Wish, ik zal daar zeker een goede screenshot van maken, ik hou het wel in de gaten, no worries, ik post niet zo vaak daar omdat het dubbel is wat jij en ik zit te doen, en jij bent er zo te zien zeer bedreven in. Maar ik zal vandaag er extra aandacht aan besteden, komt goed.

Fijne dag en pas goed opjezelf!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')