abonnement Unibet Coolblue
pi_64280450
Mascottes

Gelukkig is die van jullie nog niet zo erg als die van AZ
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64286969
Stukje uit de nieuwsbrief:
quote:
“Voor ons als club is het een beetje een rare week. Aangezien we zondag een wedstrijd organiseren, moet er ondanks de feestdagen nog flink worden gewerkt op de kantoren. Spelers en staf hebben evenmin vrij. Zo staat er tweede kerstdag gewoon een training gepland. In deze periode wordt bovendien een verbouwing doorgevoerd op de kantoren van Euroborg. De club is volop in beweging en dit betekent dat we uit ons jasje aan het groeien zijn wat betreft de huisvesting. Er worden momenteel, door inventief omspringen met de beschikbare vloeroppervlakte, extra kantoorruimtes gecreëerd.”

"Driedaagse trainingsstage
“Spits Serdar Oztürk, die na de winterstop op huurbasis zal uitkomen voor BV Veendam, en middenvelder Mesut Eslik van Jong FC Groningen zijn door de Turkse voetbalbond opgeroepen voor een driedaagse trainingsstage met de selectie van Turkije Onder-21. Zij verblijven van 22 tot en met 24 december in Istanbul.”

“We hebben inmiddels een punt gezet achter de nasleep van de competitiewedstrijd tegen Willem II. Zoals bekend stuurde de burgemeester van Tilburg op die bewuste zondag middels een noodverordening een trein met onder anderen FC Groningen-supporters terug naar het noorden. Vooral de manier waarop deze actie verliep en de behandelwijze van onze supporters door de lokale autoriteiten van Tilburg stuitte bij ons op grote weerstand. We hebben naar aanleiding hiervan een brief gestuurd. De burgemeester van Tilburg heeft hierop gereageerd en daarna zijn we persoonlijk met elkaar in gesprek gegaan.”

Slotconclusie
“De slotconclusie is, dat de burgemeester achter zijn standpunt blijft staan dat hij gezien de omstandigheden op een juiste wijze heeft gehandeld en opgetreden. Wij zijn het daar nog steeds niet mee eens, maar ons rest weinig anders dan ons bij die situatie neer te leggen. Heel vervelend voor met name de gedupeerde supporters, die wij overigens wel schadeloos hebben gesteld. Het siert Willem II dat zij op hun beurt hebben besloten om de bewuste kaarten niet bij ons in rekening te brengen. Dat is een net gebaar van de club. Wij hopen al met al dat deze gang van zaken in de toekomst zal leiden tot een betere wedstrijdorganisatie in Tilburg.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64289253
Ej venomsnake, gooi jij een nieuw twente topic open of moet ik dat doen?
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64289337
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:42 schreef Lamzak_ het volgende:
Ej venomsnake, gooi jij een nieuw twente topic open of moet ik dat doen?
.
Doe jij dat maar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64289421
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_64289434
quote:
Berry Powel kiest voor ADO Den Haag

23/12/2008 16:30

EXCLUSIEF - Berry Powel lijkt bezig aan zijn laatste week voor FC Groningen. De 28-jarige aanvaller heeft persoonlijk een akkoord bereikt met ADO Den Haag over een contract voor tweeënhalf jaar.

Powel, die eind januari van dit jaar de overstap maakte van De Graafschap naar FC Groningen, kwam de afgelopen weken in conflict met trainer Ron Jans. Beiden legden afgelopen week het meningsverschil bij, waarna de spits zaterdag tegen Roda JC mocht invallen.

Zowel De Graafschap, FC Utrecht als Roda JC was in de markt voor de aanvaller, die in 26 duels voor FC Groningen vijf keer wist te scoren. Toch viel zijn keuze op ADO Den Haag. 'Het is een mooie club, met fanatieke supporters en ambities', vertelt Powel tegen VI.nl

'De laatste plooien moeten nog worden gladgestreken, maar ik ga er van uit dat alles goed komt en dat ik komende zondag tegen SC Heerenveen mijn laatste duel voor FC Groningen speel. Hopelijk kan ik op een mooie manier met een overwinning afscheid nemen van de fans in Groningen. Dat hebben ze namelijk zeker verdiend.'

Beide clubs zijn nog in onderhandeling over de laatste details, maar de verwachting is dat ze de transfer op korte termijn afronden.

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:21:37 #132
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64290726
Weer een afgedankte speler naar Den Haag.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:24:22 #133
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_64290820
quote:
“Spits Serdar Oztürk, die na de winterstop op huurbasis zal uitkomen voor BV Veendam, en middenvelder Mesut Eslik van Jong FC Groningen zijn door de Turkse voetbalbond opgeroepen voor een driedaagse trainingsstage met de selectie van Turkije Onder-21. Zij verblijven van 22 tot en met 24 december in Istanbul.”
Leuk.

Regelmatig gevoetbald met die twee.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:12:44 #134
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64292375
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:21 schreef The_Verve het volgende:
Weer een afgedankte speler naar Den Haag.
Normaal gesproken gaan onze afdankertjes naar NAC of Ajax.
pi_64293096
En de bevestiging van ADO

Ben benieuwd hoeveel ADO nog voor hem betaald heeft.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64293180
Ik mocht hem wel, al was het alleen maar om zijn eeuwige apen prethoofd
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:35:21 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64293205
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef venomsnake het volgende:
En de bevestiging van ADO

Ben benieuwd hoeveel ADO nog voor hem betaald heeft.
genoeg, immers ze net 16 miljoen hebben binnengetikt naar wij dachten
pi_64293263
Bedrag maakt de FC niet openbaar.
quote:
FC Groningen meldt doorgaans de transfersommen bij de komst of het vertrek van spelers met een doorlopend contract. ADO Den Haag heeft verzocht hier in dit geval van af te wijken. Vanwege de prettige manier van onderhandelen heeft FC Groningen dit verzoek ingewilligd. In januari betaalde FC Groningen 600.000 euro aan De Graafschap voor de overgang van Powel.

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:38:04 #139
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64293294
Minimaal 6 ton hebben we gekregen, aangezien Nijland recentelijk nog zei minimaal de aankoopsom terug te willen.
pi_64293457
Vraag me af waar ze bij ADO al die centen vandaan halen, maar who cares ook. .
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:34 schreef dolledingo het volgende:
Ik mocht hem wel, al was het alleen maar om zijn eeuwige apen prethoofd
Apen prethoofd .

Toen hij kwam gaf ik hem het voordeel van de twijfel, maar hij heeft het nooit echt waar kunnen maken.
Ik ben er persoonlijk ook niet rouwig om dat hij vertekt.

Gaat wel druk worden aankomende maand. Powel weg, Meerdink waarschijnlijk weg. Ook zal er vast nog wel interesse komen in andere FC spelers.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64293518
ADO is wel een goede keus voor Powel. Ik vind het toch wel jammer dat hij weggaat, dat de 'chemie' opeens weg is en andere flauwekul, en wat dolledingo zegt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:46:37 #142
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64293577
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:43 schreef venomsnake het volgende:
Vraag me af waar ze bij ADO al die centen vandaan halen, maar who cares ook. .
[..]
http://www.sportwereld.nl(...)_is_weer_gezond.html

van Kallen heeft 16 miljoen in de club gestoken, in ruil voor aandelen. Dus Berry heeft vast wel een leuke som opgebracht.
quote:
Gaat wel druk worden aankomende maand. Powel weg, Meerdink waarschijnlijk weg. Ook zal er vast nog wel interesse komen in andere FC spelers.
Ach.. dan hebben we gewoon weer een overgangshalfjaar zonder dat we europees voetbal halen. Lekker boeiend, volgend jaar beter
pi_64293709
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:46 schreef Prosac het volgende:

[..]

http://www.sportwereld.nl(...)_is_weer_gezond.html

van Kallen heeft 16 miljoen in de club gestoken, in ruil voor aandelen. Dus Berry heeft vast wel een leuke som opgebracht.
Ah mooi. Dan zal Nijland wel weer het onderste uit de kan gehaald hebben.

Ik snap ADO trouwens niet. Ik bedoel, investeer dan in jonge talenten die je over een jaar of twee met winst kunt doorverkopen. Maar goed, motten ze zelf weten daar.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64293936
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:03:02 #145
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_64296182
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:12 schreef Prosac het volgende:

[..]

Normaal gesproken gaan onze afdankertjes naar NAC of Ajax.
Cornelisse niet...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_64296213
Van de Laak is er zondag ook weer bij. Al moet ie dan nog wel 3 trainingen overleven..
pi_64296272
Andersson nog niet, maar die is na de winterstop wel weer fit volgens fotbollskanalen. Blessure schijnt gelukkig mee te vallen, hij heeft een scan gehad..
quote:
De clubleidingen van FC Groningen en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de hoogte van de vergoedingssom voor de 28-jarige aanvaller. De som bedraagt naar verluidt 400.000 euro.

dvhn
Hmmz...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64296764
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef venomsnake het volgende:
Hmmz...
Niet zeuren. Als je zo openlijk een speler in de uitverkoop zet kun je niet verwachten winst te maken.

Ron Jans heeft de FC deze maand een paar ton gekost.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64296988
Ja, geef Jans de schuld..
Die Powel moet gewoon niet zo miepen. Die vent heeft niets te eisen en was gewoon uit op een transfer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64297344
Het relletje heeft de prijs wel gedrukt, en het had volgens mij met minder ruchtbaarheid gekund.
De vorige wedstrijd had hij alweer een invalbeurt, dus de ruzie was alweer bijgelegd. Storm in een glas water?

Ik ben niet anti-Jans zoals sommigen.
Maar ik vond 'm de afgelopen weken niet zo handig opereren, ook met Meerdink.
Is misschien ook niet 100% zijn schuld, maar wel onhandig.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')